Jyvässeudun äidit vol. 2

Heippa! vieläkö otatte uusia äitejä ja lapsia mukaan tapaamisiin? Täällä olis 22v äippä ja 3kk tyttö Ristonmaalta:) olis mukava saada uusia äitikavereita, suurin osa omista kavereista kun ei oo vielä samassa elämäntilanteessa.
 
Tii-na tervetuloa vain joukkoon! :flower:

Kiitokset vain kaikille eilisillasta :flower: =) Isi ja tyttö olivat selvinneet hyvin, vähän oli nukkumaan menon kanssa ollut vääntöä, mutta kumminkin. Oli tosin tehnyt unikoulun suhteen kaikki pieleen :headwall: :nukuttanut syliin ja antanut yhdeltä maitoa, mutta sallittakoon se.Kysyin sitten että jäätkö toisenkin kerran, vastaus oli et ei ihan heti. Minä sitten, mutta kun meillä oln jo pikkujoulut suunnitteilla! :LOL: No joo, jää se. Aamulla tosin puol ysi kiikutti jo tytön mulle :kieh: otin viereen ja jatkettiin unia puoli 11 asti :D Aino millonkaan nuku noin pitkiä aamu-unia, josko se uneliaan äidin vieressä nukutti paremmin =)
Väsymys kyllä painaa, piti käydä jo ulkona happea haukkaamassa :)

 
kiitos paljon mukana olleille,oli tarpeen jo tuulettuminen.kotona nukuttiin kun pääsin yöllä perille,joten ihan suotta taas hätäilin/mies hätäili.aamulla syötin typyn ja hän nukkui 3h aamutorkut :LOL: eikä edes ollut kaamee kapula,pää tökkyrä unen puutteen takia mut muuten ihan ok fiilis =)

tii-na,tervetuloa,aina mahtuu mukaan :) meillä ois siis kahvittelut keskiviikkona10-... ihan miten juttua riittää =) tervetuloa siis mukaan.jos et tiedä missä asun,voin laittaa yv:nä osoitetta..
 
Teillä on ilmeisesti ollut mukava ilta eilen, kiva juttu :)
Millonkohan sitä itsekin raaskis lähteä jonnekkin..tuo poitsu on vielä vaan niin pieni ettei malta :D Vaikka kovasti tahtoisin jo miehenkin kaan kahestaan jonnekkin, mutta en uskalla vielä jättää kellekkään ns. ulkopuoliselle vaikka mummot varmaan oiskin tosi innoissaan tulossa vahtimaan :D

Niin ja Mandylle kiitos vielä kutsuista, malttamattomana jo odottelen että millon ne vaatteet tulee =)



 
Tii-na, tervetuloa :)

Oli kyllä mukava päästä vähän ulos, kiitos seurasta eilen menossa mukana olleille :) Helppo vahtuvuoro oli ollut meidänkin miehellä. Tyttö nukahti jo ennen kuin lähdin ja heräs vasta 8 aamulla :) Eli eipä tainnu lapsi edes tietää äidin olleen poissa kotoa.

Tsemppiä lauraliinalle neuvolaan, meillä on sitten viikonpäästä edessä taas käynti sinne. Huomenna ilmeisesti ollaan lähdössä anoppilaan reissuun, ja siellä varmaan menee viikon loppupuolelle, niin ettei päästä keskiviikkona kahvittelemaan...

Hyvää syyslomaa niille, joilla lomaa on :)

...ja meille on tulossa nyt ne ekat hampaat, kaksi pientä piikkiä alaleuassa :)
 
Me sitten jäädäänkin Ainon kanssa ihan kahdestaan huomisaamusta tiistai-iltapäivään :( Avokki hoksasi kattella tänään säätietoja ja lähtee huomenna renkaiden vaihtoon Savoon. Että jos joku haluaa huomenna iltapäivällä lähtee vaikka lenkille, niin kiva :)

Aino nousi illasta ennen nukkumaanmenoa ekaa kertaa ihan itse konttausasentoon :eek: Vähän aikaa ihmetteli ja laskeutui mahalleen. Saa nähdä ryömitäänkö meillä sitte olleskaan....
 
Mä voisin tulla lenkille.. ei mulla ainakaan mitään elämää ole =)

Meillä tyttö on tänään koittanu kaikella raivolla päästä liikkeelle, ihan hirveä yritys kokopäivän, mitään vaan ei tapahdu :D
 
Tervetuloa Tii-na:)

Mieluusti tulisin lenkille, mutta on se neuvola klo 14 :kieh: Mites meinaako Nessu lenkkeillä ke aamuna nepsuselle? Voitas mennä yhtämatkaa, jos lenkkeilet samalla. Eli nepsunen ollaan tulossa teille keskiviikkona:)

Kiitos mira tsempistä!
 
Nepsunen tullaan siis keskiviikkona. Ja Lauraliina mennään vaan samaa matkaa kävellen =)

Niin ja lenkistä; mä voisin olla lähdössä myöhemmin iltapäivästä, joko klo 16 tai 17 lenkille, niin että tuo tyttö nukkuis silloin vielä unet ja ei menis heti kuuden jälkeen taas kerran yöunille :kieh:
 
huih, mähän meinaan tippua kärryiltä :D

Oltiin viikonloppu vierailemassa ja nyt mies lähtee työreissuun niin olen hamstrannut kauheasti tekemistä kolmeksi päiväksi :LOL: Tyttösellä on neuvola torstaina...raukkaa pistetään, onneks ei oo isoja piikkejä nykyään. Onko kellekkään tullut mitään oireita noista kolmen kuukauden rokotuksista? tai yks kai siellä annetaan. Mutta me otetaan myös se pneumokokki-rokote tutkimus juttu niin senkin ne sit laittaa.

Nyt sitten hyppään siis taas mukaan juttuihin :)
 
Kukkaiskeiju Meillä tyttö sai yhtä aikaa 3kk rokotuksen ja sen tutkimusrokotteen. Hieman kärttyinen oli illan ja seuraavan aamun, vähän lämpöili myös. Mutta 5kk iässä sama satsi rokotuksia sai aikaan enemmän huutoa, kiukkuisuutta ja molemmat pistokohdat turvotti sekä lämpöili. Että enemmän tuli siis noista tehosteista sivuvaikutuksia, vaikka tosin melko vähäisiä siis.
 
Eeva83
Huh, olipas kivaa lauantaina, vaikka poistuinkin suht. aikaisin. Kiitos kaikille kivasta seurasta! =) Ilta oli isällä ja tytöllä mennyt mainiosti, mutta jostain syystä sitten mun tullessa kotiin kaikki muuttui. Tyttö heräsi ekan kerran ennen yhtä (mies ei, vaikka nukkui tällä kertaa häkkisängyn vieressä) ja mä nostelin tuttia ja paijailin lasta suunnilleen kahteen saakka. Sit puolen tunnin jälkeen alkoi kunnon itkukonsertto, joka ei meinannut loppua ollenkaan. Onneksi tyttö kuitenkin sitten lopulta nukahti uudelleen. En tiedä, mistä moinen johtui, kun meillä on nyt kuitenkin pääsääntöisesti nukuttu vallan hyvin. Olisko iltatissin uupuminen voinut olla syynä? Tyttö ei ollut tällä kertaa suostunut juomaan korviketta ollenkaan... Aamulla neiti onneksi otti vielä sitten pienet nokoset ennen uintia ja olikin ihanan pirteä uimari koko ajan. Eilen tapahtui myös se suuri asia, että tyttö oppi konttaamaan! :) Vielä ei vauhti päätä huimaa, eikä konttausmatkat ole suuren suuria, mutta silti. On se niin söpöä katsoa, kuinka toinen tyytyväisenä hymyilee ja harjoittelee uutterasti. Lisäksi neiti harjoittelee kovasti pystyyn nousemista. Polviseisontaan nouseminen onnistuu hienosti ja muutaman kerran on saanut punnerrettua itsensä jaloilleen. Vähän hirvittää kyllä seurata noita touhuja, kun tytöllä ei ole minkäänlaista itsensäsuojeluvaistoa. Muutaman kerran on vaan päästänyt kädet irti ja kaatunut taaksepäin. Onneksi äiti tai isi on silloin ollut takana varmistamassa...

Tii-na tervetuloa munkin puolesta. Kyllä sekaan mahtuu!
Nepsunen: Me ollaan tulossa kahville. Laitahan koordinaatteja! :)
Mira: Onnea hampaista!
Kukkaiskeiju: Meillä tyttö ei ole oireillut mistään rokotusohjelmaan kuuluneista rokotteista, mutta toi pneumokokkirokote on molemmilla kerroilla saanut aikaan voimakasta kärttyisyyttä (se on aina annettu erillään muista). Lisäksi jälkimmäisellä kerralla rokotekohta punotti ja turvotti jonkin verran. Lämpöä rokotuksista ei kuitenkaan noussut.

Eiköhän tässä taas ollut yhdelle kertaa juttua...
 
heippa! vihdoin löysin tämän keskustelun, josta vinkkailtiin aikasemmin. täällä huhuilee 26.4 syntyneen alma-tytön äiti keltinmäestä. aina vailla uusia kavereita, niitä kun ei koskaan liiaksi asti ole! ollaan melkosia kotihiiriä, mutta lenkkeilykin maistuu toisinaan..
 
nepsunen, me ollaan kans tulossa kahvittelemaan. ja nessu ja lauraliina, mä voisin tulla samaa matkaa teidän kanssa.

mulla oli kans hauskaa lauantaina! mennään joskus uudestaan. meillä ei ollu mitään ongelmia lauantaina nukkumaan menon kanssa ja aamulla sain nukkuakin 9 asti. :D

Tii-na tervetuloa joukkoomme! :hug:
kukkaiskeiju meillä tuli vähän punoitusta ja semmonen kova pahkura niistä rokotuksista. mut ei oikeestaan muuta.





 
Mä lähen tänään lenkille tuon tytön kanssa tänään klo 17. Kävelen sillalle päin, että jos joku haluaa mukaan, niin odottelen hetkisen :) Jos vaikka vähän saisi venytettyä nukkumaanmenoa ja ei olisi niin kiukkuinen nukutettava sitten.
 
Moikka kaikille! Mä voisin hypätä tähän ketjuun mukaan! :wave: Osan kanssa ollaankin jo tuttuja, ja muutaman kanssa fb:kavereita :) Meille siis syntyi 29.9 poika 3910g ja 51 cm :heart: Kuokkalassa asustellaan, voisi olla kiva saada joskus seuraa jos täällä on muitakin kuokkalassa asuvia?!? :wave:

Hensku ja pieni mies 13vrk
 
muuten lähtisin lenkille, mut mulla on epäilys ettei meidän neiti jaksa istuu rattaissa koko matkaa ku se ei oo enää päiväuni aikaa. :/ muuten olisin lähteny..
meille tulee huomenna tontille kaivuri joka tekee tien ja kaivaa talonpohjan valmiiks ja samalla tulee myös joku tyyppi joka tekee meille kaivon sinne. asiat edistyy.. :D
 
ja taas mä oon täällä... :ashamed: Mutta mitä muuta mä tekisin sillä aikaa kun vahtaan milloin ruoka on valmista...

Mangopapu tervetuloa!

Miralle onnittelut muutes hampaasta ja Eevalle konttaamisesta! Tai siis teijän tytöille, mutta kuiteski :D

Henskulle vielä onnittelut täältäkin!

Mä käyn sitte itte jossain kävelee tuon tyttösen kanssa. Ei mitään, vaikka mandor ja ankeli ette pääse, ymmärrän kyllä, aika on vähän hassu, mutta mä epätoivoisesti yritän tuon tytön saada vielä silloin unille :D

Mä päivittelen tuota etusivun listaa illasta, kunhan ehdin. Lisäilen uudetkin sinne sitten
 
No niin neuvolasta tultu, huh huh... Muuten kaikki meni ihan ok, mutta kun poika laitettiin lattialle, jotta kääntyisi mahalleen, niin eihän se kääntynyt! Piti houkutella toden teolla ja viimein kun kääntyin niin käsi jäi mahan alle ja touhu näytti vähän kömpelöltä. Neuvolantäti ei ollut tyytyväinen ja saatiin ylimääräinen neuvolakäyti 1kk päähän, jolloin katsotaan miten kääntyminen sujuu.. plaah. Poika on kasvanut hienosti pituutta on 73cm ja painoa 8.6kg.

Tein aamulla hukkareissun salille kun en saanut ovea auki!! Ärsytti ihan pikkasen :kieh:

Tervetuloa mangopapu:)

Onnea Henskulle pojan johdosta :flower:



 
Hei! Halinalle: KIva olisi lähteä joku päivä vaunuilemaan tai vaikka puistoon tms. Luinkin, että olet tän viikon pois Jkl:stä, mut jos vaikka ensi viikolla joku päivä sopisi... Mun tulee aika harvoin tänne kirjoiteltua, mut usein silti luen tätä ketjua. Eli ilmottele miten sulle sopii.

-Hippula ja poijjaat :)
 

Yhteistyössä