kukkaiskeiju Hyvin on teidän tyttö kasvanut Meillä epäiltiin pojalla lonkkaluksaatiota, kun toinen lonkka napsui.. tosin jo heti synnärillä. Käytiin sitten röntgenissä ja kaikki olikin ok. Toivottavasti teilläkin. Ne tutkimukset teki ainakin mulle pahaa, kun kävi sääliksi pientä, kun jalkoja naksuteltiin
Niin ja minä oon vähän ajatellu, että osallistuttais rokotetutkimukseen
Mandy81 Mä varmaankin tulen yksin, jos kutsut alkaakin vasta klo 17. Mies pääsee töistä klo 16 joten se voi olla pojan kanssa. Tosin mullakin vähän toi kyytiongelma, kun ei ole autoa. Mutta kulkeehan bussit toki.
Äsken soitti pappi, tulee meille ens viikolla juttelemaan ristiäisistä. Pitää varmaan koittaa siivota ennen sitä, kun täällä ihan kauhee sotku :ashamed:
Niin ja minä oon vähän ajatellu, että osallistuttais rokotetutkimukseen
Mandy81 Mä varmaankin tulen yksin, jos kutsut alkaakin vasta klo 17. Mies pääsee töistä klo 16 joten se voi olla pojan kanssa. Tosin mullakin vähän toi kyytiongelma, kun ei ole autoa. Mutta kulkeehan bussit toki.
Äsken soitti pappi, tulee meille ens viikolla juttelemaan ristiäisistä. Pitää varmaan koittaa siivota ennen sitä, kun täällä ihan kauhee sotku :ashamed: