Herran jestas että onkin aikaa mun viime käynnistä!!! Enkä malta lukea kaikkia juttujakaan, joten hyppään kyytiin taas vähän niinkun vauhdista!
Osa teistä varmaan onkin Hennin kuulumisia lueskellut Facebookista, mut niille jotka ei sieltä ole lueskellut niin...käytiin 2kk neuvolassa ja oikein hyvin on tyttö kasvanut! Paino on nyt 4820g (1kk neuvolassa 3965g) ja pituus on nyt 54,8cm (ennen 49,6cm). Pipoon tullu sentti lisää.
Melkein litra menee päivässä korviketta eli eipä ihme, että kasvua on tapahtunut. Kovasti höpötellään jo ja omaa tahtoa löytyy! Aivan ihanaa kuunnella tytön turinointia ja kovasti odottelen, että jokeltelu alkaa todenteolla ja kestää sitten pitempään kerraallaan. Tiedän, että sitten kun se aika tulee niin sitä joskus alkaa toivoa, että kumpa se olisi välillä hiljaakin!
Joskus ajattelin, että pelottaa jos parin kuukauden päästä lapsen syntymästä iskee semmonen "en mä haluakkaan tätä", mutta ei tietoakaan moisesta ajatuksesta!! En vaihtaisi tätä elämää mihinkään!!!
:heart:
Sitten hieman omaa elämää. Olin kaverin kolmekymppisillä viikonloppuna ja oh boy oliko hauskaa vai hauskaa?!?! Mieskin toitottanu kuinka on tyytyväinen, että pääsin rentoutumaan (ei siis mitään huonoa omaatuntoa rilluttelustani!). Ensin oltiin sumopainimassa Kanavuoressa. Päälle semmoset paksut toppauspuvut ja ei muutakuin tulta päin! Meillä oli kuskina mieheni veli ja olipa aika tasavertaista otella semmosta päälle 180 senttistä ja suunnilleen sata kiloista lihaskimppua vastaan!
Tokkopa lankopoika ottanut edes tosissaan...osa emännistä kun on vielä semmosia alle 60 kilosia ni lensivät kuin tiskirätit!!
Kävi kyllä ihan kuntoilusta!! Vieläkin on vasen käsi kipeä eli olen tainnut ottaa syöksyt aina se kylki edellä!
Kuntourakan jälkeen mentiin sitten synttärikalun serkun luokse saunomaan oikeaan puusaunaan, syötiin ja juotiin. Aivan kertakaikkisen mahtava ilta! Ja nyt kun mietin asiaa niin ilta ei edes mennyt siihen perinteiseen "puhutaan lapsista" meininkiin mikä on enemmän kuin mahdollista akkoloitten bileissä!
Nyt onkin sitten ihana katella kuvia ja lämmöllä muistella mitä on pitää hauskaa isommalla porukalla!
Perjantaina lähdetään taas äitille viikonlopun viettoon...ihan vain Henni ja minä! Isi saa sitten omaa aikaa kanssa...
Pitää käydä resoria ostamassa niin äiti väsää meidän potkareista terättömiä. Minä en vaan tykkää niistä kun ei tuon tytön kintut koskaan pysy siellä sukkaosassa...mieluummin siis ihan vaan sukat jalkaan ja lahkeelliset pökät!
Muutenkin ollaan siirrytty vaatekoossa isompaan. Kaikki 56 bodyt laitoin viime viikolla pois kaapista! Tilalle siirsin 60 ja 62 senttisiä. Hurjaa vaan miten noissakin on niin valmistajasta kiinni, että mikä vaate menee! Yhdet potkarit on 56 ja on vielä isot kun taas sitten on 62 bodeja, jotka on pituutensa puolesta auttamattomasti liian lyhyitä!! Koita tässä nyt sit tasapainoilla...
Ehkä jos seuraava lapsi saa joskus tulla niin osaa paremmin katsoa silmämääräisesti sopivaa vaatetusta!
Mutta nyt menen ristipistotyöni pariin kun tyttö malttaa olla itekseen/isin kanssa!