Ompa taas tullut taukoa kirjottelussa, joten nyt siis näppis sauhuamaan!
Sallis tervetuloa! Mukava että tänne tulee lisää uusia äitejä kuokkalasta, siellähän minäkin siis asustan.
Täällä muistaakseni oli paljon muitakin kuin minä ja nöttis kuokkalan suunnalta, en nyt vaan muista nimimerkkejä? :wave: Minäkin mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin täältä kotinurkilta!
Jäi kirjottamatta viimeks sen perjantaisen uusinta ultran jälkeen. Eli se meni ihan hyvin!
Löfhjelm on kyllä asiantunteva lääkäri, joskin mulla jäi tunne että vaikutti hyvin kiireiseltä. Mutta siis pikkuisella kaikki hänen mukaansa kunnossa, joten luotan siihen!
Ultraavat kuitenkin vielä kerran tuossa heinäkuun lopulla, joten sitten taas uudestaan sinne. Sitten onkin viikkoja jo 32!
hui kun aika menee nopeesti!
Käytiin eilen miehen kanssa vähän kurkkimassa vaunuja keskustan juniorista, yhet tosi nätit ruskeen-oranssit tarjousvaunut siellä ois olleet, mutta ei sitten jääty sen tarkemmin katteleen. Täytyy kuitenkin käydä useammasta liikkeestä erilaisia vaunuja kyselemässä, että sais hyvän tarjouksen, ja sopivimmat vaunut.
Huomenna kaverilla lastenvaatekutsut, sinne suuntaan siis. En tiiä tuleeko mitään sen kummemmin ostettua, mutta ainakin pääsee näkeen vanhoja hyviä kavereita!
nöttiäinen toivon että teille tulee ihanat ja ikimuistoiset häät ja että sää suosisi!! :heart: Häät on on aina niin ihanat, juuri tässä olen muistellut viime kesäisiä omia häitäni. Ihanaa häähumu aikaa teille, nauttikaa!! :heart: Ja tule vain tapaamisiin, älä jää porukasta pois!!
Ja noista tapaamisista, minäkin oisin innostunut tapaamaan teitä vanhoja tuttuja ja uusia mammoja taas! Eli jos ei mitään estettä ole niin minäkin voisin tulla tapaamiseen! Nyt en vielä pysty itse emännöimään, mutta sitten sitä seuraavan tapaamisen voisi vaikka järjestää meillä. Nyt on sellanen muutosruljanssi menossa meidän huushollissa, että ei tänne ketään kehtaa päästää! Mutta siis jos jotain tapaamista ois, niin kannatetaan! Voishan sitä taas mennä vaikka Amarilloon porukalla syömään, tai sit taas tavata nyyttäri idealla jonkun luona?!?
Hensku 23+2