Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Minä tipahin laskuista, että ketä on tulossa ja tähän aikaan on aivotkin niin jumissa, etten jaksa alkaa pläräämään listaa ylöspäin! Mutta huomennahan tuo selviää, että ketkä ilmestyy paikalle :) On kyllä tosi harmi kun moni ei pääsekkään, mutta ymmärrän toki peruneita! Toivottavasti halinallen pienokaisella kaikki olisi kunnossa! Peukut on täällä pystyssä! :)
Ai niin...pakko täälläkin hehkutella: viime yönä kun palasin vessareissulta takasin sänkyyn ja asetuin kyljelleni niin tunsin ihan selkeästi kaverin pään! Pystyin laittamaan käteni "kupiksi" sen päälle! :D Oli ihan mielettömän ihana tunne vaikkakin unenpöpperössä! Jotenkin se oli onnistunut tunkemaan ittensä niin "ulkoreunaan", että se oikein suorastaan paisui ulos kyljestä! Eipä noita hienoja hetkiä koskaan mun tuurilla hereillä ollessa tule! :( Mutta onneksi edes yöllä! :)
No, mutta nyt on mentävä sänkyyn, että jaksaa! Huomenna käytävä vielä ennen tapaamista isän luona synttäripullalla eli aikaisin lähdettävä liikkeelle! :)
 
Me ei päästä vauvan kanssa tapaamiseen, eli pikkuinen joutui valohoitoon. Minä tulin yöksi kotiin ja menen taas aamulla vaavin luo sairaalaan. Kyllä harmittaa.... :(
Eli täällä ensi yönä tiedossa maidon pumppausta, pumppasin jo sairaalassa pikkumiehelle evästä.

Jospa saataisiin uusi tapaaminen järkättyä pian niin jos sitten mekin päästäisiin mukaan.

Mutta mukavaa tapaamista muille mammoille!
 
lara79
Kai meitä vielä muutama jäi jäljelle tapaamiseen, minä ainakin olen tulossa vielä näillä näkymin.

Halinalle81 harmi juttu! Meillä meinas esikoinen joutua jäämään sairaalaan keltaisuuden takia mut onneksi ei sitten tarvittu. Tyttö oli kyllä monta viikkoa tosi keltainen vaikka bilirubiini arvot lähti laskuun.
 
On kai meitä ainakin minä, lara, pusukalatar, hensku, mymmeli...? Olikohan muita... No, nähdään pian =)

Halinalle: Voi harmi poitsua että valoon joutui :( Mutta parempi hoitaa ajoissa tietenkin, ja tuo valohoito on onneksi vauvalle sinänsä kivuton toimenpide. Eniten taitaa harmittaa ettei saa olla äidin vieressä. :hug:
 
No niin! Kiitokset tapaamisessa olleille! Mulla alkaa vasta nyt ähky helpottaa!!! Oli kiva verrattuna amarillon tapaamiseen koska päästiin pyöreään pöytään! Teillä muilla on aikaisemmin LA kuin mulla niin, että tod.näk olen vielä masu pystyssä kun seuraavan kerran tavataan!
Jaksamista halinallelle poitsun hoidon kanssa! Toivottavasti saat pian pojan takaisin kotiin! :hug:
 
jeps,kiitos seurasta minunkin puolesta,kesällä sit uus tapaaminen osalla vauvaillen ja osalla vielä masun kanssa.voidaan katsoa paikaksi meidänkin kotia,tosin tänne ylämyllyjärvelle tulee tosi huonosti linja-autoja,eli omilla autoilla pitäis tulla..siitä sit lähempänä..

nyt tyttö heräs(4h nukkunut!!??) eli juttu jatkuu hetken kuluttua =)
 
Kiitos kaikille seurasta, oli hauska olla syömässä vaikka uhosin etten jaksa mitään syödä :D Ja itseasiassa illalla uppos kyllä vielä dallaspullaa, keittoa, leipää, teetä... :p :/ :LOL:

Tästä lähdössä kaverin kanssa iltaa istumaan. Johonkin kuppilaan koko porukka menossa, toivottavasti en limsamukini kanssa sitten saa paheksuvia katseita ulkopuolisilta kun on tämä masu... Palaamisiin!
 
lara79
Kiva oli tavata, aika vaan menee aina niin nopeesti... just pääsee jutun alkuu niin sit pitää jo lähteä. No piakkoin uudestaan ja paremmalla ajalla. Meille kanssa voi tulla etenkin jos/kun kelit hyvät, niin voi terassilla ja nurtsilla nautiskella kelistä. Meille myös kylläkin omilla autoilla/kimppa kyydeillä tultava kun ei tänne asti oikein nuo yleiset kulje (ollaan niin maalla ;)) vaikka asutaan vain 3km Palokan keskustasta

Lara RV36!
 
hahhaa, kuskiksihan mä sitten jouduinkin, pitihän se arvata. Eikä menny kun 4 asti yöllä :/ Ja tänään olen ollut vaan haukotusta.

tuo seuraava tapaaminen vois olla ihan kiva järkätä myöskin suht nopealla aikataululla niin ehtis näkemään vielä ennen kun suurimmman osan vauvoista syntyy.

Ja jatkan löhöämistä...
Kukkaiskeiju ja vaavi 34+5
 
Heips tänne...

Harmittaa kovasti kun emme päästy sinne tapaamiseen, mutta toivottavasti saatais uutta tapaamista järkättyä niin jospa sitten mekin päästäis mukaan. Poika oli vain vuorokauden sairaalassa siellä valohoidossa. Maanantaina meillä onkin eka neuvolakäynti. Muutomana päivänä ollaan jo ulkoiltu ja eilen käytiin luonto ja erämessuilla koko perhe.

Me ollaan vielä täällä Jyväskylässä 2 viikkoa ja sitten juhannukseksi lähdetään reissuun mummolaan/sukulaisiin. Mies on sitten lomalla ja ollaan varmaan useampi viikko reissussa.

Kohta alkaa olla monella jo lasketut ajat lähellä =) Hyviä vointeja kaikille!

Täällä kaipaillaan jo nyt jo sitä isoa vauvamahaa, tuntuu että mihin se pallomaha katosi yhdessä yössä....on oikein luksusta kun voi jopa nukkua mahalleen.
:)

Halinalle ja pienempi mies 8 päivää
 
Nyt on sitten rouviinnuttu. :heart:
Ihanat häät oli, kaikin puolin täydellistä.
Ja vaikka kaikkea kamalaa ja ikävää on tapahtunu, mä oon niiiiin onnellinen ja rakastunut! :heart: ... Ja siihen malliin jatku juhlat, että tällä morsiamella on ihan muistikatkoksia illan ajalta! :ashamed: :D

Mutta sitä maailman parasta häälahjaa odotellessa... :heart:

nöttis

Ja niin, ehkä mäkin voisin eksyä seuraan seuraavalla kerralla. =)
 
Moikka!

Mulla olisi ylimääräinen Maxi Cosi Citi- merkkinen turvakaukalo. Kaverini on ostanut kaukalon 11/2000 ja käyttänyt sitä kahdella lapsella. Jos joku tällaista tarvitsee, sen saa minulta 20 eurolla. Maksoin tästä kaverilleni 30 ?, mutta tulinkin toisiin aatoksiin ja ostin ihan uuden kaukalon.



Onnea vielä nöttiäiselle! :heart:

Mandy ja nappula 32+0 POKS!
 
nöttiäinen Onnea tätäkin kautta, vaikka jo tuolla FB:n puolella kerkesin onnitellakkin =)

Mua vaivaa ihan jumalattomat liitoskivut, yhtä tuskaa on viime päivät ollunna sen takia :/
Huomenna onneksi pääsen lääkärille =)

Outiko 32+5
 
Nöttiäiselle suuren suuret onnittelut rouviintumisen johdosta :flower: :flower:

Meillä on tänään 2-vuotis hääpäivä :heart:
Saas nähdä juhlitaanko sen kummemmin kun koko porukka on flunssassa, myös pikku toukalla on nenä ihan tukossa. Jos vaikka kävisi syömässä ravintolassa illalla koko perheen kanssa....

Eilen kävin toukan kanssa neuvolassa. Pikkuinen ei ollut ihan vielä saavuttanut syntymäpainoaan, mutta kaikin puolin on jäntevä poika terveydenhoitajan mielestä.

Halinalle ja pikkuinen 10 päivää
 
hip hei, saadaan meidän iskältä mun pikkuveljellä ollut pinnasänky! Eli käytännössä uuden veroinen! Pikkuveli oli saanut "isojen poikien sängyn" :D

Muuten ei mulle mitään uutta ihmeellistä. Tuossahan tuo masu kulkee mukana :)
Hyvää viikkoa kaikille!

kukkaiskeiju ja vaavi 35+1
 
Sattuuko kukaan olemaan kiinnostunut kestovaippailusta..? Mulla olisi myytävänä muutamia kestoja, kun hankin niitä innoissani ennen vauvan syntymää, mutta jäivät lopulta käyttämättä.

Myynnissä siis mm. imseVimsen, Popolinin ja myllymuksujen vaippoja sekä TSI-taskuvaippoja ja imuja. Myyn myös ylimääräisiä käyttämättömiä kestoliivinsuojia. Lisäksi kaupan olisi omista vaippaompeluistani ylijääneitä laadukkaita kestovaippakankaita (kolmeen vaippaan) Laita yv:tä jos kiinnostaa...

Myös trikoinen violetti kantoliina (käytetty)
 
Halinalle81 Hyvää hääpäivää :)
Meilläkin ois eka hääpäivä ens sunnuntaina eli 14.6. Sitten 17.6 onkin mun synttärit, 25v. tulee täyteen. Ei varmaankaan kyllä juhlita hääpäivää sen kummemmin, enkä minä synttäreitäkään.
Käydään varmaan jossain syömässä..

Mä kävin tänään lääkärissä noitten mun liitoskipujen takia ja samalla mitattiin verenpaine. Mun alapaine on melkein 100! Joudun nyt seurailemaan tuota verenpainetta päivittäin. Samoin sain niitä pissaliuskoja kotiin, että voin testailla. On kuitenkin pieni raskausmyrkytys riski olemassa. Tuo alapaine on kuitenkin noussu niin paljon lyhyessä ajassa ( viikossa)
Toivotaan nyt kuitenkin, että pysyisi tuo verenpaine aisoissa..
Lääkäri myös ultrasi ja pikkuisen painoarvio oli tälle päivälle 1996g eli melkein pari kiloa.

Liitoskipujen takia elämä on nyt vähän hankalampaa, mutta täytyy koittaa kestää..

Outiko 32+6
 
Heipä hei täältäkin!
Käytiin eilen neuvolassa ja olikin uusi neuvolatäti. Tutkimuksissa kävi ilmi, että toukka on kääntynyt raivotarjontaan, joka ei tod näk ole pysyvä tila koska ei ole vielä kiinnittynyt. Kovasti hilluu joka päivä ja on kiva miettiä, että mikä kohta se oikein kolhasi; oliko peppu vai pää vai jalka tms! :)
Pesin tänään ekan koneellisen vauvelin vaatteita...ihana oli niitä hipustella samalla kun laitteli kuivumaan, en ennen tätä oo pahemmin joutanu/muistanu hiplailla! :D Kohta voiskin sitten alkaa miettimään sitä laukun pakkaamista vaikka monta viikkoa vielä onkin aikaa! :)
Meillä piti olla vielä seuraavaksi neuvola-aika ja siitä kahden viikon päästä lääkärille aika, mutta koska täällä alkaa toi kesäkausi tk:ssa ni seur vapaa lääkäri aika ois ollu rv 39:lle eli mahdollisesti liian myöhään. Siksi neuvolatäti teki poikkeuksen ja nyt mulla on sitten vimppa lekuriaika 17.6! Kamalan nopeeta menee aika!!
Viime yönä koitin nukkua sohvalla kun makkarissa oli niin tuhottoman kuuma, mutta torkkumiseksi se vaan meni kun ei tää sohva ole järin leveä eikä siis saanu kunnon asentoa!
Joilla on tylsää niin voi aikansa kuluksi käydä kahtelemassa mun kotisivuja, joiden kimpussa eilen pakersin monta tuntia uudistaen! :D www.paivikilpio.suntuubi.com :)
 
Hellou!

Outiko: Toivottavasti paineet nyt sitten oli vaan satunnaisesti koholla eikä mitään myrkytystä pukkais päälle!

Pusukalatar: Kivat sivut, sori, jäi vieraskirjaan kirjottamatta, mutta vilkaisin!

Kyselisin, että onko kiinnostusta teillä osallistua, jos mä järjestäisin tupperwarekutsut/tapaamisen meillä (lohikoskella)? Eli ensin olisi se esittely, esittelijä keskittyisi lapsi-/vauvaperheiden arkeen sopiviin tuotteisiin, noin niinkun pääasiassa. Kun esittely olisi pidetty ja halukkaat ovat tilauksensa jättäneet, voimme jatkaa tapaamista kahvittelun ja kakkuilun merkeissä! Ajankohta olisi varmaan jo ensi viikolla, esim. ke 17.6 joskus illasta, vaikkapa 17-18 maissa. Tai jos tuo ens viikko ei ole hyvä niin sit voisin katsoa jotain päivää sitä seuraavalta viikolta. Mutta siis, moniko olisi kiinnostunut tulemaan? Tiedän alanko järkkäämään.

Kukkaiskeiju ja napero 35+2
 
kukkaiskeiju Mä olisin kyllä ainakin kiinnostunut tulemaan! Ainoo vaan että toi 17.6 ei kyl sovi mulle, kun sillon on mun synttärit ja mennään miehen/kavereiden kaa sillon just syömään.. :/ Mutta joku muu päivä kyllä passaisi..

Outiko 33+0 Poks!
 
Kukkaiskeiju: Minua ainakin kiinnostaisi Tupperin kutsut, vaikka miehen mielestä meillä niitä Tupperin kippoja ja kuppeja on jo ihan tarpeeksi :LOL:
Mutta tuo ajankohta, siis ensi viikon torstai ei käy minulle, me lähdetään silloin reissuun ja juhannuksen viettoon mummoloihin/sukulaisiin, enkä tiedä milloin palaamme takaisin Jyväskylään. Mutta ensi viikolla minulle taas kävisi ma, ti ja ke. :)
 
Aa, totta, tuohan alkaa olla jo juhannusta...

No kuinkas monelle kävisi siis alkuviikko? Esim tiistai? Kun itselläni ei sinänsä kauheasti ole mitään, että mulle käy kyllä oikeastaan päivä kun päivä. Eli mielellään sellanen päivä kun vaan mahdollisimman monelle kävis. Onhan siihen vielä vajaa viikko kuitenkin aikaa, ehdin valmistautua :D
 

Yhteistyössä