Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

lara79
Kiitos viimeisestä kukkaiskeiju, kiva oli rupatella ja saada vähän omaa aikaa ilman tyttöä :) mieli oli kyllä tosi paljon pirteempi ja iloisempi kun on vähän vaihtelua ja ihmisiä joiden kanssa jutskailla kun mulla ei oikein täällä lähellä asu kavereita.

Mullakin oli neuvola eilen, sf mitta pompsahti 34:ään, nyt on sahannu nuo mitat vähän edes takasin, kai vauvelin asento sitten vaikuttaa. Käsi tuntumalla sano et arvios kooksi n. 3,5kg... viikkoa aikaisemmin sama täti sanoi et siro vauva tulossa varmaan esikoisen luokkaa eli 3kg... niin nuo arviot vaihtelee. Painoa itselle tullu melkein kilo edellisviikon käynnistä :eek: eli kylllä se turvotus vaan on aika kovaa kuten jaloista näkee ja tuntee. nyt siis tullu n. 15 kg... ihmeen samoissa lukemissa mennään painon jne suhteen kuin esikoisenkin kanssa, kai siihen aika paljon geenit vaikuttaa miten noita kiloja jne tulee.

nyt sitten pelätään ja jännitetään ettei vauvali synny juhannuksena, voi nimittäin olla aika hankalaa saada hoitajaa esikoiselle. Kaikki ihmiset juhannuksen vietossa mökeillä jne ja aikamoni varmaan humalassa :/ Isovanhemmat kaikki asuu kaukana... Viimeyönä oli kyllä taas semmosia supistuksia et olin varma et kohta käynnistyy synnytys, mut ei sentään. Eikun jalat ristissä viikonlopun yli!

Mukavaa juhannusta kaikille!!!

Lara rv 37+5 (esikko syntyi muistaakseni 38+4)
 
Halinalle Teidän isompi poika on kyllä aivan sun näköinen. Ei voi erehtyä äidistä. =)

Tsemppiä Laralle! Toivotaan, että masuasukki jaksaa pysyä aisoissa vielä juhannuksen yli. =)

Me suunntataan tänään mökille.

Oikein mukavaa juhannusta kaikille!

Mandy ja Aksu 33+3
 
Laralle: Toivotaan että masukki pysyy vatsassa jussin yli :)

Mandy: Juu, kyllä esikoinen on ihan minun puolen sukuun tullut, kaikki sanoo että hän näyttää minun isältäni. Mutta esikoinen oli ihan pienenä suht samannäköinen kun pikkuveli nyt, eli hänellä oli myös tumma tukka niin kuin isällään ja näytti isältä paljon enemmän. Nyt kun on ikää tullut, niin ulkonäkö on muuttunut. Saas nähdä miten käy tämän kakkosen kanssa, sanoin kyllä että vois jäädä tummatukkaiseksi, vaikka eihän meissä blondeissakaan mitään vikaa ole :LOL:

Pusukalatar: Harmi juttu tuo sinun lääkärissä käynti. :/ Ota asiat puheeksi seuraavalla neuvolakäynnillä...

Kukkaiskeiju: No jopas teillä menee loppuodotus nyt jännäksi, mutta pianhan se vauveli teillekkin syntyy ja sukupuoli selviää sen myötä :) Kyllä se sukupuoli minuakin jännitti synnytykseen saakka, vaikka oli niin povattu pojaksi, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten varmoja ne veikkaukset on...

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE täältä Itä-Suomesta, täällä on ainakin vielä ollut suht hyvä sää, pääasia että ei sada vettä, mutta valitettavasti ei paista aurinkokaan. Illalla tiedossa grillausta ja kokkoa mennään katselemaan, niin ja uuteen tynnyrisaunaan pitää mennä, uimaan en vielä uskalla, vaikka vesi on 17 asteista, liian kylmää meikäläiselle :)
 
Heip! Vieläkö yksi uusi mahtuu mukaan?

Muutin joku aika sitten Jyväskylään työn/opiskelun vuoksi, eikä täältä tuttuja ennestään ole.. Olen 24 vuotias ja asun tässä keskustassa, nyt siis äippälomalla ensimmäistä odotan ja laskettu aika olis 3.7 Kiva olis tutustua muihin täältä ja saada vaikka kahvitteluseuraa! =)

Mazoon ja MattiNatiainen 38+1 :eek:
 
Tervetuloa joukkoon Mazoon! :) Tuskinpa tämä porukka koskaan liian suuri on, etteikö yksi mamma mykaan mahtuisi :)
Toivottavasti kaikkien juhannus meni hyvin! Meitä tuolla Konnevedellä suosi sää! Ensin päivällä paistoi jopa aurinko ja vaikka illaksi veti pilveen niin vasta myöhään illalla tuli vettä ja sitäkin ripsimällä, eli haitannut ulkona oloa! :) Ensialkuun pelkäsin sitä kuinka kyrpiintynyt tulen olemaan muiden ryyppäämiseen, mutta ilokseni juojia oli sitten kuitenkin vähemmän kuin selvinpäin olijoita! Ja tulipahan ainakin turvallinen olo kun kaikki "katsoi perääni", että alkavat heti toimia jos alan siellä saaressa (kulku teitä pitkin autolla) synnyttämään! :LOL:
Kerrankin oli siis juhannustunnelmaa kokkoineen ja rantasaunoineen! Toissa vuonna kun vietin juhannukseni Helsingissä, baarissa ja yksin!
Mutta nyt pitää lähteä kauppaan etsimään jotain sapuskaa mitä tekis mieli syödä! :)
 
Heips kaikille! :wave: Ja tervetuloa uusille! :) kukkaiskeijulle on yksäriä! :)

Onkin mulla kirjoittaminen jäänyt tosi vähille, ei ole vain ollut aikaa, lukemassa olen kyllä käynyt teidän juttujanne.

Tänne ei mitään uutta, hyvin sujunut kaikki tähän asti, ja tuntuu että ei tässä enää kauaa olekaan kun on jo syyskuu! Viime viikolla oli sokerirasitus, ja se oli ok, mistä oon tosi tyytyväinen. Vointi on ollut kaikenkaikkiaan niin hyvä, tuntuu että ei mitään vaivoja liitoskipuja lukuunottamatta ole. Ja hyvä vaan kun vointi on mainio! :)Tuntuu että kyllähän sitä jaksais vaikka kuinka monta raskautta jos näin hyvin menee! :D Saa nähä sitten miten synnytys menee...toivottavasti sekin menis hyvin. Tällä hetkellä suhtaudun jotenkin niin tyynen rauhallisesti lähestyvään synnytkseen, mikä hyvä. Olis kamalaa jos koko ajan pelottais. Mutta onhan tässä vielä aikaa siihen, tilasin kyllä jo netistä synnytä rentoutuneena-cd:n, kerran sitä jo ehdin kokeilla, ja kyllä siinä rentoutu. Toivon että siitä olisi apua synnytksessä.

Tänään käytiin shoppailemassa vaunut. Päädyttiin ostaan Emmaljungan Duo Edget vai mitkä ne nyt olikaan... tässä kuvaa, tuo väri mutta runko vähän erilainen :http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/00112-0917_lim_full.jpg Tykkään tosi paljon! :heart: Toivottavasti tuo väri ei vaan kerää kauheesti kaikkea likaa itseensä. Kura kuulemma ei tuosta vaaleasta niin hyvin näy.

Mutta tälläistä,olisi kiva taas tavata teitä ja uusia myös! En niille Kukkaiskeijun tuppereille päässytkään. Mäkin voisin jossain vaiheessa emmännöidä :)
 
Mulla oli taas kertakaikkisen kiva yö! :'( Ensin kahden aikaan heräsin siihen kun mahaan sattui niin saakelisti. Liekö isompi supistus vai mikä lie, mutta tuskan hiessä pyörin hetken aikaa. Vissiin nukahdin kun kipu loppui...! No sitten neljän aikaan heräsin siihen kun vasenta lonkkaa särki elämääkin enemmän. Nousin jaloittelemaan ni tuntui taas, että alavatsa/häpyluu repeää ns. liitoksistaan!! Siitäkin selvittyäni ja uudestaan unen päästä kiinni saatuani heräsin puolisen tuntia sitten TAAS siihen lonkkasärkyyn!! :/ Ei näissä heräämisissä muuten mitään, mutta en pidä kivusta (kukapa pitäisikään??)!! Eilen en päikkäreitten jälkeen uskaltanu edes ajatella kotoa poistumista koska jo täällä sain liikkua kuin vanha mummo...niin kovat liitoskivut! Eipä oo hääviä jos loppuaika menee näin!
Tänään olis neuvola puolilta päivin ja samalla koitan muistaa käydä kysäsemässä sitä tukivyötä, että jos siitä olisi mulle apua! Niin ja kysyn aikaa sinne mammapolille kun on alkanut pelottaan tosissaan koko hässäkkä...en olis uskonu et minuun iskee mikään paniikki (eikä se kai vieläkään ole ihan suurimmissa mitoissaan), mutta paree hoitaa se ennenkuin saan slaakin! :)
Tästäkin huolimatta aion nauttia kauniista kesäpäivistä...aah...aurinko on ihana asia! :)
 
morjens..
koneen ääreen palattu,juhannus oli ja meni,mukavaa oli sateesta huolimatta rikä palelluttukaan,vaikka mökki oli välillä aikas viileä.nyt sit paahdutaan =)

halinallelle kiitos vastauksesta,taidan alkaa etsiä terapeutin numeroa.muutama ilta on mennyt ihan kivasti,mut normaalisti itkulla mennään kasista puolille öin :'( d-vitamiinit annan aamulla,niistä ei varmaan ole haittaaa..ja olen karsinut just ruisleivän,kahvin ja osittain suklaan pois,mut ei oo suurta vaikutusta ollu,taitaa lista kasvaa.. kaks asiaa on auttanut:KUPS;in kannatus laulut(voi ei..) ja kantoliina.sitä suosittelen kyllä kaikille todella lämpimästi,ei mene ihan koko päivä sylitellessä.

voi pusukalatarta,toivottavasti kivut hellittää..ei todellakaan ole herkkua kärsiä koko kuukautta.ja toivottavasti saat apua polilta.tsemppiä kaikin puolin :hug:

tervetuloa uudelle tulijalle,aina sekaan mahtuu.toivottavasti nähdään pian teidän kaikkien kanssa :)

nyt lähden nauttimaan rauhallisesta hetkestä sohvalle,kohta tulee vieraita ja sitten tämä rauha on mennyttä..

..aurinkoa..
 
lara79
Tervetuloa Mazoon!


Alkuperäinen kirjoittaja pusukalatar:
Mulla oli taas kertakaikkisen kiva yö! :'( Ensin kahden aikaan heräsin siihen kun mahaan sattui niin saakelisti. Liekö isompi supistus vai mikä lie, mutta tuskan hiessä pyörin hetken aikaa. Vissiin nukahdin kun kipu loppui...! No sitten neljän aikaan heräsin siihen kun vasenta lonkkaa särki elämääkin enemmän. Nousin jaloittelemaan ni tuntui taas, että alavatsa/häpyluu repeää ns. liitoksistaan!! Siitäkin selvittyäni ja uudestaan unen päästä kiinni saatuani heräsin puolisen tuntia sitten TAAS siihen lonkkasärkyyn!! :/ Ei näissä heräämisissä muuten mitään, mutta en pidä kivusta (kukapa pitäisikään??)!! Eilen en päikkäreitten jälkeen uskaltanu edes ajatella kotoa poistumista koska jo täällä sain liikkua kuin vanha mummo...niin kovat liitoskivut! Eipä oo hääviä jos loppuaika menee näin!
Ikäviä nuo kivut. Mulla ei kivut kovia mutta semmosta ärsyttävää jomotusta joka häiritsee unia, on jo pari kuukautta ollu vaivana, samoin kuin nuo supistukset.Päivisin ei onneksi ole mitään kipuja. Mut helpompaa olis vauvan kanssa kun näiden vaivojen! Nukkuminen jää tosi vähäseksi kun melkeimpä joka yö jo kuukauden ajan olen herännyt klo 2.00 koviin harjoitussupistuksiin jotka jatkuvat yleensä muutaman tunnin ja silloin nukkuminen vain torkkumista + monesti samalla alkaa nuo lantion säryt. Tänään taas tyttö pisti nousemaan sängystä jo klo 5.00 eikä tässä ole päikkäreille ehtinyt... eli kunnon unia n 3h... kun ei osaa illalla käydä kumminkaan ajoissa nukkumaan. Sais kyllä alkaa jotain nyt tapahtua! Tuntuu jo että tässä synnytystä aloiteltu jo konta pari kuukautta kun tosiaan noita suppareita on ollu aivan älyttömän paljon... mut muita merkkejä ei vaan synnytyksestä ole ilmaantunut. Mulla turvotuskin vaan pahenee koko ajan, enää ei mahdu kuin yhdet sandaalit jalkaan ja nekin puristaa... tänään neuvolatätikin myönsi että on aikakalailla tuota turvotusta jaloissa... ja se kun on ihan aamusta asti... no toivotaan et ei enää kauan tarvi ootella...

Lara 38+3
 
Mullakin on pikkasen päälle kk aikaa (ellei tuu etuajassa). Toisaalta se tuntuu, että aikaa vielä on, mutta sit taas toisaalta se menee niiiiiiiiiin nopsaan!! Ei aikaakaan kun meilläkin on toukka kotosalla! :) Alkaa kieltämättä hieman jännittämään eikä asiaa helpota se, että äiti hokee joka puhelun aikana (vähintään joka toinen päivä) kuinka hän jo jännittää ja meinaa yöunetkin hällä mennä sen takia! :LOL:
Mutta kun koittaa ajatella muitakin asioita niin enköhän hengissä selviä jännityksestäni! :)
 
Hellou!
Pusukalatar: Kukapa sitä tosiaan kivusta tykkäis :D Harmi vaan jos yöunetkin menee sen takia. Äidit on kyllä ihania, meilläkin se juttelee masulle jo kovasti. Kyselee, että koska se tulee mummia kattomaan :LOL:

Lara: :hug: Nää helteet ei varmasti tosiaan helpota yhtään sitä turvotusta. Itselläkin sormet turvottaa, mutta se nyt vielä on pysynyt ihan normi rajoissa. Ootkohan sä nyt seuraava meistä joka synnyttää...?

Onko mymmeliä näkynyt? Eikös hälläkin ala olla laskettu aika tässä lähipäivinä? :wave:

Tervetuloa Mazoon!

Hensku: Kiva kuulla, että sullakin raskaus noin kivasti etenee, ja se on ihan totta, että kohta se syyskuukin jo kolkuttelee ovella! Kivan väriset rattaat muuten!

Omanapa: Mitäs minä, supistelee satunnaisesti, tosin ei yhtään kipeästi, vähän ehkä selässä tuntuu pientä menkkamaista juilimista. Ja liitoskipuja myös satunnaisesti. Oon kyllä niin malttamaton, että mun puolesta sais syntyä kun kerran täysiaikanen jo on :) Mutta mikäs tässä masuillessakaan. Ens viikolla sitten seuraava neuvola. Lähinnä elämääni harmistuttaa tällä hetkellä oma tyhmyys. Lähdin pari päivää sitten keposalle kävelylle sellasilla matalilla puukorkkiksilla (kävelin niillä koko viime kesän kun oli niin hyvät jalkaan). No nyt on sitten toinen jalka niin pirun kipeä ettei voi kunnolla kävellä :headwall: Ehkä sekin tästä...
Ihania päiviä meille!!!

Ilmotelkaahan jos joku on tapaamista järkkäämässä!

Kukkaiskeiju ja Napero 37+2
 
kukkaiskeiju Oih, siellä ollaan jo "täysiaikaisia" Ihanaa :heart: Eihän sitä tiiä millonka se pikkunen sieltä päättää tulla =)

Täällä vietetään ekaa äippäloma päivää. Eilen loppui kesäloma, joten eipä tää nyt ihmeemmältä tunnu. Vähän meinaa olla aika pitkä, joten jos on jotakin miittinkiä niin täältä tullaan :wave:

Supistuksia tulee jo melko paljon, mutta ei onneksi kipeitä. Liitoskivut on toistaiseksi (koputtaa puuta) helpottaneet, ei oo enää niin tuskaisia.

outiko 35+0 poks!
 
Kyllä kukkaiskeijulla on hyvä muisti! Enää tasan viikko laskettuun aikaan ja alkaa pikkuhiljaa jännittämään enemmän tuo synnytys :| Ja toisaalta innolla odotan millainen pikkukaveri sieltä tulee :heart:

Lähdön merkkejä ei ainakaan vielä ole muuten ollut mutta masu alkaa römpöttää vaan alempana, että eiköhän se siitä..

Tänään taitaa olla lähtö kaupungille alennusmyynteihin ja muutenkin nauttimaan ihanasta kesäpäivästä!

Hyviä odotuksia kaikille ja toivottavasti ei helle kiusaa liikaa!
 
hellurei..

ja hellettä piisaa :) muuten ihan jees,mut tytöllä on pieniä ongelmia nukkumisen kanssa..viime yö oli ennätyksellinen,laitoin tiipan omaan sänkyyn 23 ja hän heräsi syömään 04!!oli jo välillä pakko herätä kattomaan,onko hän enää hengissäkään..oli kyllä tissit sen tuntuset et räjähtää :)

minäkin ajattelin uskaltautua saunasta uimaan viikoloppuna,jos ois vedet jussista lämmenny..

millonkas taas tavataan?piknik ei taida tulla vieläkään kyseeseen,joten jossakin vessan lähettyvillä..?olis kiva jutustella ihan livenä,kaikille on kuitenkin kiireitä ettei ehdi kirjotella/koneella olla..

ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :)
 
Mä sain eilen puhelun neuvolasta. Oli nyt sitten laittanut lähetteen äippäpolille. Eli postia odotellessa...! Terkkari sanoi, että saavat siellä sitten tutkailla tuota vauvan kokoa suhteessa lantioon kun tosiaan lääkäri ollu sitä mieltä, että ahtautta havaittavissa! Jospa ne ultraisi ja saisi pientä vihiä sukupuolestakin. Vaikkei nyt pitkään pidä muutenkaan odottaa, että se selviää, mutta utelias kun olen!! ;) Pitää miehelle sanoa, että poistuu huoneesta siksi aikaa tai sitten sulkee silmät ja korvat! :LOL:
Mutta nyt kuivattamaan hiuksia ja ostamaan miehen siskolle rippilahjaa...
 
Huomenia!

Voi vitsi, mymmelin h-hetki lähestyy. :)

Pitää tulla kertomaan mun keskiviikkoiset neuvolakuulumiset.

Neuvolantäti oli sitä mieltä, että vauvan pää on alhaalla. Jee, vihdoinkin! (jätkä on ollut poikittain jo monta viikkoa) Käsikopelolla täti oli sitä mieltä, että pää on todella alhaalla. Ja kysyikin moneen kertaan, että eikö mulla oo ollu paineentuntemuksia alakerrassa. No ei. Mä veikkaan, että tää on vaan meidän suvun synnyttäjänlantion ansioita. Ei siellä mikään tunnu, kun on tilaa liikkua. :LOL: Käytiin oikein ultralla tarkistamassa, että missä asennossa se jätkä on. Jalat ja selkäranka näkyi hienosti. Päätä ei saatu näkyviin. Selvästi tuntui olevan tuolla häpyluun takana piilossa, koska sinne se selkäranka johdatti. :)

Muita mittoja:
- Painon muutos: 1050 g/vko! Hups... Alusta tullut 10,9 kg lisää.
- Verenpaineet: 124/79
- Hemoglobiini: 132 (Ei oo kertaakaan ollut näin hyvä.)
- Kohdunpohjan korkeus: 28. Edelliskerralla tuo mitta oli 28,5. Täti sanoi, että tämä voi johtua vauvan asennon muuttumisesta. Mutta silti tämän vuoksi piti ottaa uusi aika jo ens viikolle. Katotaan, miten mitta on kehittynyt.

Niin, ja sitten vielä yks "kiva" asia. Palokan terveysasemalla on sulku eli käytännössä hoidetaan vaan akuutteja ja ensiapu-juttuja. Eli mulla ei ole 36 viikolla neuvolalääkäriä ollenkaan. Kiva kiva... Ainut lääkärikäynti oli viikoilla 11+3.

Mandy ja Aksu 34+4
 
Terveiset täältä HELTEISESTÄ Itä-Suomesta :wave:
Täällä tosiaan on ollut hellettä ja aurinkoista koko viikon ajan. Tänään jopa uskaltauduin uimaan kun veden lämpötila näytti 22 astetta.
Eilen käytiin peuhaamassa koko perheen kanssa läheisessä Kesämaassa (vesi/puuhapuisto).
Vaavin kanssa on mennyt hyvin, taitaa pikku mieskin olla vähän ihmeissään tästä helteestä. Onneksi kuitenkin yöllä on ollut viileämpää ja on saanut hyvin nukutuksi. Poika tankkaa illalla itsensä täyteen maitoa ja sitten herääkin vasta tuossa 5-6 aikaan syömään ja sitten pärjää aamuun saakka. Poika on kyllä kasvanut hurjasti, ainakin minun mielestä. Tänään oli huvittavaa kun käytiin kaupassa, niin 4 eri ihmistä tuli ihmettelemään vauvaa ja kyselivät miten pikkuinen hän on. Minä sanoin että vauvahan on jo iso poika , 4 viikkoa vanha :) Saa tosiaan nähdä ensi viikolla miten vauva on kasvanut, tiistaina on neuvola.
Ensi viikolla ollaan taas siellä Jyväskylässä, eli jos silloin tapaamista saadaan järjestettyä niin tulisin mielelläni mukaan.

 
Me käytiin eilen isännän kanssa hieman viihteellä. Ihan mielettömän hauskaa oli vaikka totesimmekin, että ennen niin hyvä "menomesta" on muuttunut ihan kuolleeksi! :( Hyvä puoli siinä oli se, että me saatiin kahdestaan laulaa karaokea monta tuntia!!!! Meinasi parissa kohtaa tulla ylimääräinen falsetti kehiin kun toukka otti ja monotti oikein huolella! :D Tiedä sitten, että paheksuiko se mamman touhuja vai oli menossa sata lasissa mukana! En oo koskaan kuullu mieheni laulavan "selvinpäin" niin montaa biisiä...osa meni jopa melkein nuotilleen...ainakin parissa kohtaa! :LOL: Ja koska yökerhon puolella oli vain kolme ihmistä meidän lisäksi ja tanssilattia tyhjä niin kävinpä vielä hetkuttelemassakin...joskin koko ajan kroppaa kuulostellen, että millaisia taivutuksia sitä enää pystyy tekemään...hahaha! Hyötyliikuntaa! :D
Tämä hupi kuitenkin kostautui...yöllä sitten oli liitoskivut sitä luokkaa, että sanoisin niiden nousseen x10!!! Nyt jo taas ollaan normaali kiputilassa, joten ei hätiä mitiä! :)
Meillä ois täällä joku tapahtumakin tänään kuuteen asti illalla...saas nähä saako sitä itteensä liikkeelle laisinkaan! Isäntä vetelee sikeitä herra ties minne saakka kun mielettömän kuumuuden takia ei saanut kunnolla nukuttua yöllä. Eilen meillä oli täällä sisällä 30 astetta lämmintä...ei auta vaikka laittais läpivetoa! Silläkin uhalla, että silmät meinaa kuivua päähän pidän pöytätuuletinta päällä ja sitkeästi istun sen edessä! Ei ole läheskään niin tukala olla. Saa jopa tehtyä käsitöitä kun ei kädet ole ihan hiestä märät koko aikaa! Kohta valmistuupi kännykkäpussi...vielä olis kaulanauhan tekeminen ja sen yhdistäminen pussiin ja voilaaaa!! Kuvia laittelen sitten kotisivuille kun se onpi valmis. Toinenkin työ (käsilaukku) tuossa odottelee nappiensa ompelua...jospa senkin saisi tänään valmiiksi niin voisin sanoa olleeni ahkera! :D
 
Huh, Pusukalatar on ahkeroinut käsitöiden parissa! Mäkin haluisin tehdä tota mun ristipistopeittoa, mutta mulla on ihan suoraan sanottuna sormet sen varran turvoksissa, että tuntuu, ettei neula pysy käsissä :( :D Täälläkinon kuuma, mutta mä oon pitäny päivän aina verhot ja ikkunat kiinni ja yöks avaan ikkunat! Vähän on viilentyny tää kämppä, ettei aivan tukala ole.

Pitäis siivoilla, mutta sekin voi kyllä vähän jäädä. Mies pesee mattoja, minä vesikannu vieressä komennan että "tohon jäi vielä tahraa" :LOL: No en nyt oikeasti... :whistle: Mies juttelikin eilen mun masulle, että "voisit sitten syntyä tuossa ens keskiviikkona tai torstaina niin isi sais pidemmän vapaan eikä tarttis mennä torstaina töihin :LOL: :saint: Pitäs kai pakata vähän edes valmiiks sitä sairaalakassia...Vaikkei sinne paljoa tavaraa ollutkaan mulla :)

Mulla on ollut niin pallo (=ruma, pöhöttynyt ja hikinen) olo viimiset kolme päivää, että tänään oikein panostin ja laitoin kivat kesähepenet, sirot korut ja meikkasin nätisti. Tuli vähän parempi fiiliskin...Pitää tehdä miehelle jotain hyvää ruokaa niin voin sitten ruinata illalla jalkahoidon... :whistle: :D

Kukkaiskeiju ja napero 37+5
 
kukkaiskeiju Mie muuten näin sinut perjantai-iltana, kun istuttiin miehen kanssa Mempparin terassilla. Kävelit siitä ohitse kavereittesi kanssa =) Mut en kehdannut alkaa huutamaan sieltä sulle :D

Huh huh tätä hellettä..

outiko 35+4
 
ai näit :D Joo, olin kuskina, yllättäen =) Siinä oli mun sisko ja sen kaks kaveria. Terassit näyttikin olevan aika täynnä. Me käytiin niiden kanssa myös keilaamassa, mäkin uskaltauduin keilaamaan kun ajattelin jos alkais vaikka vähän supistamaan, mutta ei alkanut :LOL:

Mä oon tänään vihdoinkin saanut oikeastikin vähän siivoiltua! Mutta vielä olis tekemistä kun mä aina innostun tekemään turhan tarkkaan ja nyt innostuin sisustamaan meidän olkkaria vähän kesäisemmäks...no eihän tästä tule loppua ollenkaan :D

Kukkaiskeiju 37+6
 
Nyt onki ollu tosi hyvät terassikelit...mekin pariin kertaan käyty limpparilla! :) Tai no mies on muutaman kaljan ottanu mut ei se haittaa kun selkäranka (eli minä) on mukana! :LOL:
Tänään ollu ihan kamala päivä! Käytiin miehen siskon rippijuhlissa ja se meni pelkäksi puhisemiseksi. Ei mikään asento ollu hyvä, pisti alavatsaan aivan sairaasti! Autossa sain hyvän asennon mut sit kun mentiin satamaan limulle ja kova penkki alla ni johan se taas alko...aivan hirveetä toi pistely! Kotona sitten vaaka-asentoon...helpottipas viimein! :)
Voisko tää tämmönen ihan sairaanloinen pistely johtua siitä, että lapsi kiinnittyy tonne alas? Näin maalliikkona se tuli ensimmäisenä mieleen...! Kovasti on toukka pyöriny tänään...niin peppu kuin pääkin. Naureskelin, että kohta saadaan toukkasoppaa kun lapsvesi kiehuu...niin jumalattoman kuuma ollu! Ens viikolla jos menis uimaan kun lapsetkin on meillä koko viikon ja niitä kuitenkin pitää käyttää rannalla! :)
Viikkoja muuten tänään tasan 35...jaiks...enää ei ois kauaa!!!! :p
 

Yhteistyössä