Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Outiko: Voi harmi ettet pääse tänään. Joo, kyllä siihen kyytiin mahtuu sillon sunnuntaina! Laitetaan vaikka yksäriä siitä tarkemmin.

Me ostettiin vauvalle vaunut! Ne on aivan ihanat! Hih, piti johonkin hehkuttaa :D

kukkaiskeiju ja napero 27+3

Hei..
Mä sain illalla vaivoikseni mahataudin ja saa nähdä miten tämä menee ohi :| Nyt ainakin näyttää vähän paremmalta mutta yritän pitää teitä ajan tasalla missä mennään sunnuntain tapaamisen kanssa. Ei tätä ainakaan muihin viitsi käydä tartuttamaan.

Hensku ja Hemuli: kyllä meille vielä pitäsi mahtua, tehdään sen verran tilaa jos koko tapaamninen nyt onnistuu..

kukkaiskeiju Olitko siellä mammajumpassa? Harmi tosiaan kun en päässyt :(
Laitan sulle yksärinä mun puhelinnumeron niin voit vaikka laittaa sitten viestiä siitä sunnuntaista, jos jostain syystä en täällä ole.

outiko 25+2

Outiko: Joo olin, oli ihan hauskaa. Supisti vaan jotenkin ihan kauheasti siinä loppuajasta ja jatku vielä kotonakin. Tuli kai tehtyä liian rankasti ne liikkeet, kun ei sitä niin huomaa siellä vedessä... Ens viikolla se on, sit on taukoviikko ja sit on vielä kaks kertaa. Sit se jää kesätauolle, mutta tuu ehdottomasti ens kerralla, oli ihan hauskaa!

Mymmeli: Pikaiset paranemiset sinne!

).( Tänään shoppaamaan kaverin kanssa vauvavälineitä! Tai meillä kyllä alkaa olla jo kaikki aika hyvin kasassa, että kaveri enemmänkin menee shoppaamaan ja minä kaveriksi.

lara79
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:
Hei..
Mä sain illalla vaivoikseni mahataudin ja saa nähdä miten tämä menee ohi :| Nyt ainakin näyttää vähän paremmalta mutta yritän pitää teitä ajan tasalla missä mennään sunnuntain tapaamisen kanssa. Ei tätä ainakaan muihin viitsi käydä tartuttamaan.
Mulla kanssa alko vatsatauti yöllä, mies oli kipeä jo toista viikkoa sitten ja alkuviikosta uudestaan, pikkuneiti tässä pari päivää aikaisemmin, nyt sitten iski minuun. Tässä todellinen tyhjennys käynyt mutta nyt on jo kai pahimmasta päästy, mut en olekkaan syönyt kuin yhden omenan ja juonut vain mehua... Joka paikkaa kolottaa ja supistelee taas aika paljon :(. En taida viitsiä tulla tartuttamaan tautia vaikka olisi jo huomenna parempi olo. Harmittaa kyllä todella kun olis ollu kiva jatkaa tutustumista. No seuraava tapaaminen täytynee järkätä vähän nopeammalla tahdilla!

toivottavasti tästä parannutaan nopeasti kun ensiviikolla meillä olis se matkakin

Lara rv28+6 (muistaakseni)

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Outiko: Joo olin, oli ihan hauskaa. Supisti vaan jotenkin ihan kauheasti siinä loppuajasta ja jatku vielä kotonakin. Tuli kai tehtyä liian rankasti ne liikkeet, kun ei sitä niin huomaa siellä vedessä... Ens viikolla se on, sit on taukoviikko ja sit on vielä kaks kertaa. Sit se jää kesätauolle, mutta tuu ehdottomasti ens kerralla, oli ihan hauskaa!
Hyvä tietää, että ens kerralla on tauko.. Olisin varmaan mennyt. Mistähän syystä? Onko se jumppa kuitenkin vappuaattona 30.4.?

Mandy ja nappula 24+4

Laralle pikaista paranemista! Kurja tauti..

Täällä alkaa onneksi jo elämä voittamaan, tänään olen jo syönytkin jotain! Luulisin, että olen sunnuntaina jo ihan kunnossa enkä tartuta ketään. Siis ne ketkä uskaltaa tulla niin tervetuloa!

Pikkukaveri tuolla masussa on tainnut olla paremminkin iloinen kun on mahtunut paremmin mylläämään, siellä on pidetty oikeita kunnon jumppatunteja :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Hyvä tietää, että ens kerralla on tauko.. Olisin varmaan mennyt. Mistähän syystä? Onko se jumppa kuitenkin vappuaattona 30.4.?

Mandy ja nappula 24+4
Mandy: Siis ens kerrallahan se just on ja se tauko on juuri siinä vappuaattona :) Eli tule ihmeessä sinäkin tuolloin 23 päivä.

Mä en taida nyt tällä kertaa sittenkään päästä tapaamiseen mukaan.Näyttää siltä,että kehvelin vatsatauti saattaa tehdä tuloaan tännepäin,joten jään kotiin kuulostelemaan tilannetta. Harmittaa ihan hirveästi :( Laitoin sinulle Mymmeli samaa viestiä myös yksärinä.
Toivottavasti seuraavaan tapaamiseen päästään mukaan!!!

Paranemisia Hemulille! Toivottavasti en saa tuota tautia...

Mä suunnittelin tuovani huomenna pari pakettia jäätelöä. Onko ok? laktoositonta vai tavallista vai molempia? Mitäs muut aikoi tuodakaan ja montakos meitä nyt näyttäis tulevan?

Kävin kävelyllä Palokan keskuksessa. Olipas vaan kova tuuli! Nyt on pikku kossille ostettu maailman söpöin huppariasu Lindexin alesta. :)

Mandy ja nappula 24+5

Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:
Mä suunnittelin tuovani huomenna pari pakettia jäätelöä. Onko ok? laktoositonta vai tavallista vai molempia? Mitäs muut aikoi tuodakaan ja montakos meitä nyt näyttäis tulevan?
Mulle ei jäätelöillä väliä, pystyn syömään sekä että. :p
Mä leivon kinuskipiirakkaa, toivottavasti on hyvää. Kokeilen kyseistä reseptiä näet ekaa kertaa..... :D

Mitä nopeeta laskin niin n. 10hlöä ehkä vähän vajaa...

Mutta paranemisia sairasteleville, toivottavasti ei tuu tänne. Muutenkin tää elo on pvästä toiseen varsinaista jaksamista 2 vkon välein kärsiessäni ainakin 2 pvää kestävistä migreeneistä (eilen taas alko ja yö oksennettu sen taki ja vieläkin jyskyttää ) ja edelleen tästä pahoinvoinnista. Koko raskausaiakana oon ollu huomat 5 pvää (!!!!!!) oksentamatta...
Mut jospa tää tästä. =)

nöttis & kirppu rv 16+0 POKS! :heart: :heart: :heart:

Mandy81 kiitti vinkistä, täytyy jotain kehitellä. Tuo tuorejuusto ei varmaan kaikille passaa, ite ainakin oon koittanut sitä raskauden aikana välttää..vaikka kai sitä uskaltaa vähän syödä?!

Kiva kyllä nähdä teitä muita odottajia, kun lähipiiristä ei löydy ketään muuta samassa tilassa olevia :)

outiko 25+3

Alkuperäinen kirjoittaja outiko:
Mandy81 kiitti vinkistä, täytyy jotain kehitellä. Tuo tuorejuusto ei varmaan kaikille passaa, ite ainakin oon koittanut sitä raskauden aikana välttää..vaikka kai sitä uskaltaa vähän syödä?!
Suurin osa Suomessa kaupassa myytävistä maitotuotteista on pastoröituja (miten lie kirjotetaan :D ) eli niitä voi syödä aivan turvallisesti raskausaikanakin. =) Tai no mä aina tarkistan viel varmuudella onko pastoröity mutta yleensä on kaikki olleet. =)

Juu, minä olen edelleen tulossa huomiseen tapaamiseen, kiva nähdä taas :)
Harmi kun tuota vatsatautia näyttää olevan liikkeellä, mutta paranemisia sairastuneille!
Minä ajattelin leipoa huomenna pasteijoita, joten tuon niitä mukanani.
Huomiseen...

kukkaiskeiju Laitatko joko tällä yksärinä tai sitten tekstarina (laitoin sulle yv:nä mun numeron) että moneltä lähetään ja mistä mut nakkaat kyytiin :)

nöttiäinen Niin se tosiaan taitaa ollakkin, ainakin kaikki Valion yms. tuorejuustot.

outiko 25+4

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:
Hei!
Jos olen laskuissa mukana niin meitä on huomenna täällä seitsemän pömppämahaa =)
Kiva nähdä teitä kaikkia! Eli siinä klo 15 maissa tai voi aikaisemminkin tulla jos siltä tuntuu.
Huomiseen!
hehhehee, 7 pömppämahaa! vain twister puuttuu :LOL: Siinä oliskin näky :D

Kannattaa laittaa Koiramammalle suoraa yksityisviestiä, jos haluatte nimenne etusivulle. :) Hän kirjoittelee nykyään täällä puolella vähemmän. Ymmärsin, että syntyneiden puolella on myös Jyvässeudun mammat-ryhmä. Eli siellä varmaan enemmän on.

Oli toooodella kiva nähä teitä kaikkia Mymmeli09n luokse päässeitä. =) Toivottavasti pian uusiks. =)

Mäkin voisin harkita pitää meillä tapaamista sinä vkonloppua ku miehellä polttarit (tosin en tiiä vielä millon ne on, ehkä toukokuussa) mut ku meil on niin pieni kämppä et ei välttämättä riittäs penkkiä ihan kaikille.... Noo, pitää miettiä! :)

Yhteistyössä