Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Tapaamisesta: Minäkin voisin "emännöidä" joku kerta. En ainakaan vielä tässä kuussa, mutta vaikka toukukuussa tai kesäkuussa. Parin viikon päästä jäänkin jo lomalle ja eihän tässä ole enää kauaa kun laskettu aikakin koittaa (12.6) Meillä on myös pieni asunto, mutta yritetään jotenkin saada itsemme mahtumaan tänne masujen kanssa. Ja toki jo vauvaantuneetkin saa tulla. Minun täytyy vaan häätää tuo mies ja esikoinen johonkin sillä aikaa niin saadaan olla rauhassa.
Tänään kävin neuvolassa. Iski kaamea paniikkin ja masennus!!! Vauva ei ole vieläkään kääntynyt oikeaan asentoon, vaan on ihan viistosti masussa. :/
Pelottaa ajatus perätilasynnytyksestä tai sektiosta.... toivon vaan että herra päättäisi pian kääntyä raivotarjontaan. Mutta muuten kaikki oli oikein hyvin äidillä ja masuasukilla.

Halinalle ja pikkukakkonen 30+3
 
äitipolin ultrista joku kyseli ni siellä tosiaa tehään 3eri huoneessa tutkimuksia ja se vekotin missä on 4D mahdollisuus on aina erikoislääkäreiden käytössä,eli jos ei o mikää perussairaus vissii ni menee tavan lääkäri puolelle.. näin käsitin ku lääkäri mulle päivystyksenä ku menin ni selitteli ku ei osannu käyttää sitä uutta laitetta kunnolla... :D

mä en tonne vesijumppaa päässy esikon aikana,vaikka mieli teki, enkä varmaa nytkää ku mulla o se virtsatie tulehus jatkuvasti, jos vähänki saa viileää.. :ashamed:

mieki voisin osallistua tapaamisee jos te sellaista järkkäilette... :hug:

(.) täällä voidaa suht pulleasti ja masussa asustaa parin viime ultran perusteella kunnon adhd tyttö.. :D kovasti on liikettä ja alhaalla vaan kaveri viihtyy koko aika... ASA hoito joudutti mulla lopettaa ainaki tositaseks, ku veri rupes vissii käymää liika ohueks ja pistos kohat ja nenä vuoti verta jatkuvasti.. :( klexanee nyt sit pistellään 15.4 asti jolloin toinen rakenne ultra.. 18+0 viikolla kävin ekassa seurannassa rakenteiden puolesta ku meillä sitä sydämmen johtumis häiriöö seuraillaa, ni nyt o si ahkeraa ultria...

harmittaa vaan ku mies ei pääse niihin mukaa töiden takia, mietittii jo sitäkin et jos käytäs yhdessä oma kustanteisessa ultrassa sit et mieski pääsis vähän hommaan mukaan.. noi ku o aina päiväkllä melkee noi polikäynnit... :/ katsoo ny, kovasti teksi mieli mennä sinne terveystalolle 4D ultraa mut ku se o ni hiivatin kallis.. :( ja mulla ne o joka kerta nyt ultrannu 4D:llä siellä äippäpolilla... katsotaa...

sellaista pika kuulumsiat meille päin... :wave:

peikko ja asukki 19+3 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:
äitipolin ultrista joku kyseli ni siellä tosiaa tehään 3eri huoneessa tutkimuksia ja se vekotin missä on 4D mahdollisuus on aina erikoislääkäreiden käytössä,eli jos ei o mikää perussairaus vissii ni menee tavan lääkäri puolelle.. näin käsitin ku lääkäri mulle päivystyksenä ku menin ni selitteli ku ei osannu käyttää sitä uutta laitetta kunnolla... :D
No näin minäkin asian olen ymmärtänyt, tosin luulin et siel on vaan 2 huonetta. :ashamed: Mulle tutkimukset taustojen takia tekee aina kai erikoislääkäri, näin ollen siis luulen pääseväni 4D:hen. Nt-ultrakin tehtiin 4D:llä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinalle81:
Tänään kävin neuvolassa. Iski kaamea paniikkin ja masennus!!! Vauva ei ole vieläkään kääntynyt oikeaan asentoon, vaan on ihan viistosti masussa. :/
Pelottaa ajatus perätilasynnytyksestä tai sektiosta.... toivon vaan että herra päättäisi pian kääntyä raivotarjontaan. Mutta muuten kaikki oli oikein hyvin äidillä ja masuasukilla.

Halinalle ja pikkukakkonen 30+3
Huh, minä en ole onneksi tajunnut panikoida vielä noilla viikoilla - ohjeet terkkarilta kun oli että lähelle viikkoa 36 ootellaan ihan rauhassa miten päin kääpiö muljahtaa. Ja onhan se jo jokusen viikon sit ollukki ihan niinku pittää :) Liekö tässä asiassa jotain eroa ensi- ja uudelleen synnyttäjällä... (ihanaa kun ei tiiä mistään mittään ekan kanssa :D)

Meillä mennäänkin jo 36+3, pesänrakennusvietti saa pelottavia uusia ulottuvuuksia, kenkiä ei meinaa saaha jalkaan ilman miestä ja jännitys tiivistyy... :D

 
Tapaamisesta.. No sovitaan sitten vaikka että minä emännöin nyt täällä Palokassa:) Miltäs kuulostaisi sunnuntai 19.3 iltapäivä? Meille pitäisi mahtaua ainakin kymmenkunta henkeä, ehkä vähän enemmänkin jos käyn muutaman tuolin lainaan :D Minä voisin järkätä ainakin sen juomapuolen ja ehkä vielä jotain muuta pientä tarjottavaa. Eli tervetuloa mukaan vaan vanhat ja uudet tuttut! Ja allergisillle tiedoksi, meillä asuu myös kissa..
 
Tapaaminen kuulostaa hyvälle. Ja tuo Mymmelin ehdottama päivä myös. Ainut, että pitää katsoa, miten pääsisin paikan päälle. Autoa mulla ei oo tuona viikonloppuna käytössä. Missä päin Mymmeli asustelet?

Mandy ja nappula 23+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:
Tapaamisesta.. No sovitaan sitten vaikka että minä emännöin nyt täällä Palokassa:) Miltäs kuulostaisi sunnuntai 19.3 iltapäivä? Meille pitäisi mahtaua ainakin kymmenkunta henkeä, ehkä vähän enemmänkin jos käyn muutaman tuolin lainaan :D Minä voisin järkätä ainakin sen juomapuolen ja ehkä vielä jotain muuta pientä tarjottavaa. Eli tervetuloa mukaan vaan vanhat ja uudet tuttut! Ja allergisillle tiedoksi, meillä asuu myös kissa..
Kiva kiva!! Mua ainakin kiinnostaa ja ei ainakaan tähän tietoon oo mitään tuolloin että mukana ollaan. =)
Voisin leipasta mokkapaloja, ne on mun bravuuri :p ja tuoda niitä mukana. :D

Toivottavasti ei vaan sit tulis mitään esteitä.... Mutta näillä näkymin ainakin mukana. :wave:

nöttis & kirppu rv 14+3

Mites tuota mahtuuko teidän pihaan autoja parkkiin miten vai laitanko miehen hovikuskikseni? :whistle: :D :saint:
 
Mymmeli: Mäkin ilmottaudun mukaan! Ja voisin mäkin jotain sinne tuoda kun kerran nyyttäreillä mennään. Katsotaan mitä muut oli tuomassa, että mikä olis sellanen. Ja tuo auto kysymys oli tosiaan ihan hyvä, että mahtuuko siihen lähimaille ja varmaan kannattaa meidän muuten niitä kimppakyytejä yrittää järkätä. Itse olisin autolla varmaan liikkeellä tästä lohikoskelta, niin esim tästä lähiseudulta voin hyvin napata porukkaa kyytiin? Minä tai hovikuskini :kieh:
 
Mymmeli Minullekkin passaisi tuo päivä, mutta en vielä ihan 100% varmuudella uskalla luvata.
Meillä ei oo autoa, joten ois kyllä kiva jonkunlainen kimppakyyti.
Ja minäkin voin tuoda jotain syömistä sitten mukanani..

kukkaiskeiju Mä voisin ilmoittautua sun kyytiin, jos sopii. Asun Holstissa eli ei pitäs olla kovin pitkä matka Lohikoskelle tästä.

outiko 24+0
 
Heh...olen vissiin ainoa, joka huomasi pienen "mokan" tuossa tapaamisajankohdassa....! :D 19.3 kun on mennyt jo aikapäivää sitten eli lienet tarkoittanut 19.4?? ;)
Vaan eipä sillä...en taida päästä silloin! :( Olen Jyväskylässä silloin ensi viikolla ja tod.näk poistun takaisin tänne "maalle" perjantaina eikä ole rahaa kuskuuttaa miestä heti uudelleen! Mutta seuraavalla kerralla koitan päästä mukaan! :) Jos tilanne muuttuu niin ilmoittelen! :)
 
Näköjään oli väärä kuukausi lipsahtanut =) Piti tietysti olla 19.4 mutta en oo kai saanut vielä kalenteria ihan ajan tasalle. Aika voisi varmaan olla siinä klo 15 maissa?

Asun siis Palokassa ja tänne pääsee keskustasta suht näppärästi bussilla, en kylläkään muista miten ne mahtavat viikonloppuisin ajaa kun niillä olen niin harvoin mennyt :/
Tarkemmat yhteystiedot laitan tulijoille vaikka yksityisviestinä niin löydätte sitten toivottavasti perille. Yleensä tuossa meidän pihassa on vähintäänkin muutama autopaikka vapaana ja kadun varressa ainakin on lisää tilaa, eli parkkipaikan kanssa ei toivottavasti pitäisi olla ongelmia.
 
Tervehdys!

Empä ole tännekään aikoihin ennättänyt. Olen ollut ihan kauhean väsynyt ja siksi joutunut olla myös poissa töistä. Sunnuntainen tapaaminen kiinnostaisi kovasti, mutta olen menossa yövuoroon, joten en osaa vielä sanoa tulenko. Lienee järkevintä lepäillä, mutta jos vain sopii, niin jätän tulemiseni vielä auki :)

Inka ja pikkuinen 28+1
 
Hei!
Tähän mennessä sunnuntain tapaamiseen on tulossa:
Mandy81
Nöttiäinen
Kukkaiskeiju
Lara79 + pikkuneiti
Outiko
Halinalle81
ja ehkä Inkap (jos saa lepäiltyä)

Olen laittanut teille yksityisviestinä osoitteen ja jos on jotain hämminkiä niin ilmoittakaa=)
Onko joku jäänyt välistä? Meille varmaan mahtuu vielä muutama lisääkin jos on vielä muita innokkaita tulijoita.

Neuvolassa meni onneksi tavalliseen tapaan eli kaikki oli kunnossa. Väsymys vaan vaivaa täälläkin mutta jospa se siitä, ei se ainakaan huonosta hemoglobiinista johdu kun se oli jopa noussut! Tästä lähtien pääsenkin vierailemaan sitten neuvolantäsin luona joka toinen viikko, hui!
 
Apua, mie olin jo unohtanu koko tapaamisen ku oltiin pääsiäinen reissussa enkä oo toviin palstaillu. Raskausdementtia! :D

Mutta siis edelleen tulossa. =)

nöttis & kirppu rv 15+4 :heart: Liikkeitä alkanu tuntua... :heart: :heart: :heart:

*muoks* Niin, mä olin tuomassa jotain makeaa leivonnaista... Katotaan nyt sit mihin päädyn. =)
 
Heips! Taas on mulla jäänyt kirjottelut väliin! Tuota tapaamista suunnittelitte, niin vieläkö minäkin mahtuisin mukaan? :wave: Vähän myöhässä kyllä ilmottaudun....Mut jos vielä pääsee? :) Voisin kanssa tuoda jotain naposteltavaa. Tuota kyyti asiaa mietin, niin nöttiäinen, oletko millä kyydillä menossa? Oisko sun kyytiin päässyt jos olet omalla autolla menossa? Kun täällä samalla suunnalla asutaan :).Mymmeli pääseekö sinne kuin helposti bussilla? Kun siis bussillakin voin tulla :)

hensku rv.17+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hensku00:
nöttiäinen, oletko millä kyydillä menossa? Oisko sun kyytiin päässyt jos olet omalla autolla menossa? Kun täällä samalla suunnalla asutaan :).
Mitä ilmeisemmin laitan miehen kuskiks. :D Mulla on ajokortti ollu vasta vajaan vuoden ja en oo vielä niin hyvä kuski ja varsinkin kun pitäs siinä samalla kattoa vielä minne ajaa, ku en tiedä missä mymmeli asuu..

Mutta kyytiin mahtuu yksi ihan helposti. =) Et jos haluut tulla kyydissä niin passaapi. Laitan sulle yv:llä mun ossan ja numeron, ni sovitaan miten tehään sit lähön kanssa eli tuutko tähän meille vai koukataanko sun kautta vai miten ja monelta jne. =)
 
kukkaiskeiju Mä en tänään valitettavasti pääse sinne :( Mutta ens viikolla sitten menen. Ootko tulossa sunnuntaina sinne mammojen tapaamiseen? Ajattelin tuota kyytiasiaa vaan, että mahtuisko sun kyytiin?

Outiko 25+1
 

Yhteistyössä