Voi hitsi, että harmittaa kun en pääse teiän mukaan tapaamiseen! Kovasti suunnittelette ja paljon porukkaa tulossa! Seuraavalla kerralla varmaan pisimmällä olijat jo onkin sitten poksahtaneet!
Mulla kanssa alko vatsatauti yöllä, mies oli kipeä jo toista viikkoa sitten ja alkuviikosta uudestaan, pikkuneiti tässä pari päivää aikaisemmin, nyt sitten iski minuun. Tässä todellinen tyhjennys käynyt mutta nyt on jo kai pahimmasta päästy, mut en olekkaan syönyt kuin yhden omenan ja juonut vain mehua... Joka paikkaa kolottaa ja supistelee taas aika paljon . En taida viitsiä tulla tartuttamaan tautia vaikka olisi jo huomenna parempi olo. Harmittaa kyllä todella kun olis ollu kiva jatkaa tutustumista. No seuraava tapaaminen täytynee järkätä vähän nopeammalla tahdilla!Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:Hei..
Mä sain illalla vaivoikseni mahataudin ja saa nähdä miten tämä menee ohi :| Nyt ainakin näyttää vähän paremmalta mutta yritän pitää teitä ajan tasalla missä mennään sunnuntain tapaamisen kanssa. Ei tätä ainakaan muihin viitsi käydä tartuttamaan.
Hyvä tietää, että ens kerralla on tauko.. Olisin varmaan mennyt. Mistähän syystä? Onko se jumppa kuitenkin vappuaattona 30.4.?Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Outiko: Joo olin, oli ihan hauskaa. Supisti vaan jotenkin ihan kauheasti siinä loppuajasta ja jatku vielä kotonakin. Tuli kai tehtyä liian rankasti ne liikkeet, kun ei sitä niin huomaa siellä vedessä... Ens viikolla se on, sit on taukoviikko ja sit on vielä kaks kertaa. Sit se jää kesätauolle, mutta tuu ehdottomasti ens kerralla, oli ihan hauskaa!
Mandy: Siis ens kerrallahan se just on ja se tauko on juuri siinä vappuaattona Eli tule ihmeessä sinäkin tuolloin 23 päivä.Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:Hyvä tietää, että ens kerralla on tauko.. Olisin varmaan mennyt. Mistähän syystä? Onko se jumppa kuitenkin vappuaattona 30.4.?Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Outiko: Joo olin, oli ihan hauskaa. Supisti vaan jotenkin ihan kauheasti siinä loppuajasta ja jatku vielä kotonakin. Tuli kai tehtyä liian rankasti ne liikkeet, kun ei sitä niin huomaa siellä vedessä... Ens viikolla se on, sit on taukoviikko ja sit on vielä kaks kertaa. Sit se jää kesätauolle, mutta tuu ehdottomasti ens kerralla, oli ihan hauskaa!
Mandy ja nappula 24+4
Mulle ei jäätelöillä väliä, pystyn syömään sekä että.Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:Mä suunnittelin tuovani huomenna pari pakettia jäätelöä. Onko ok? laktoositonta vai tavallista vai molempia? Mitäs muut aikoi tuodakaan ja montakos meitä nyt näyttäis tulevan?
Suurin osa Suomessa kaupassa myytävistä maitotuotteista on pastoröituja (miten lie kirjotetaan ) eli niitä voi syödä aivan turvallisesti raskausaikanakin. =) Tai no mä aina tarkistan viel varmuudella onko pastoröity mutta yleensä on kaikki olleet. =)Alkuperäinen kirjoittaja outiko:Mandy81 kiitti vinkistä, täytyy jotain kehitellä. Tuo tuorejuusto ei varmaan kaikille passaa, ite ainakin oon koittanut sitä raskauden aikana välttää..vaikka kai sitä uskaltaa vähän syödä?!
hehhehee, 7 pömppämahaa! vain twister puuttuu Siinä oliskin näkyAlkuperäinen kirjoittaja Mymmeli09:Hei!
Jos olen laskuissa mukana niin meitä on huomenna täällä seitsemän pömppämahaa =)
Kiva nähdä teitä kaikkia! Eli siinä klo 15 maissa tai voi aikaisemminkin tulla jos siltä tuntuu.
Huomiseen!