Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Nöttiäiselle suuren suuri halaus :hug: ja voimia koko perheelle!!!
Kyllä tuli minullekkin itku kun luin juttusi :(
On se niin väärin, teitä on nyt koeteltu jo ihan liikaa.
En voi edes kuvitella miten paljon sinuun sattuu, mutta yritä kerätä voimia ja toivon että selviätte kaiken tämän tuskan keskellä. Jaksuja!

Mea
Vaikka en olekaan kirjoitellut tänne vasta kuin yhden kerran, niin nyt oli ihan pakko tulla kyllä kirjoittamaan nöttiäiselle jotain...vaikka eipä varmasti mitkään sanat tällä hetkellä lohduta tai auta:(

Otan kuitenkin osaa suureen suruunne ja toivotan jaksamista tulevaan. Miksi elämän täytyy joskus olla niin kamalan epäreilua ja tuottaa suunnatonta tuskaa... :'( Voimia.

~ Mea, rv 31+6 ~

Voi nöttiäinen... Vetää aika hiljaiseksi ja vakavaksi. Kylläpäs teidän perhettä nyt koetellaan lujaa. Liian lujaa. Lähetän kovasti lämpimiä ajatuksia sinne suuntaan ja jaksamista. Pitäkää huolta toisistanne. :hug:

Mandy ja nappula 27+6

Olin vain kurkistelemassa tuolta vauvakuume-puolelta tänne. Pakko oli jotakin kirjoittaa, kun luin Nöttiäisen kirjoituksen. En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Kovasti on elämä koetellut, toivottavasti edessä on valoisampia aikoja. Toivotan mielettömän paljon jaksamista ja voimia ja poistun takaisin kuumeilemaan. :heart: :hug: :hug:

Nöttiäinen tuli todella paha mieli kun luin kirjoituksesi! Aivan liikaa koettelemuksia teille!! :'( Suru on varmasti pohjaton. Toivon teille voimia jaksaa!! :hug: on kyllä sanaton olo, ei tiedä kuinka koittaisi lohduttaa! :'(

Voi että!!!! :'( Just kun sain toivotettua nöttiäiselle jaksamisia niin sitten saa tämmöistä lukea. Aivan kamalaa!!! Ei se jatkuvasti voi potkia, joten minä ainakin jaksan uskoa, että teillekkin se onni vielä paistaa! :) :hug: :hug:

ja ihan ensimmäisenä osan otto nöttiäiselle :flower:

kiitos outiko kutsusta,enpäs olisi itse hoksannutkaan tällaista porukkaa etsiä..taidatte olla aika atiivisia kirjoittelijoita,hyvä hyvä =)

Seuraanne tuppaantuisi siis tällainen uusi jyväskyläläinen,olen 22v ja odotan esikoistani syntyväksi 21.5.09.Muutto paikkakunnalle tuli miehen työn myötä,ja nyt kovasti olen hakemassa uusia tuttuja täältä,yhden ainoan ihmisen vasta entuudestaan tunnen. Asustelemme myllyjärven alueella.

joku puheli uuden sivun avaamisesta, KANNATETAAN :) teillä on näitä kirjoituksia tässä pinossa jo aikas paljon :)

oletteko nähneet toisianne? kesä voisi olla sopiva aika järjestää oikein isot treffit jonnekkin päin jyväskylää :D itsekin paras ehdottelija kun a)tulin vasta ja b)aloitan vasta äitinä olemisen..mutta silti :)

nyt siirryn seurailemaan jutusteluanne,ainakin vaavin syntymään asti varmasti mukana roikun lähes päivittäin..

sateista päivää..
nepsunen&tiippana 38+5

eli kävin lukemassa viimeiset kymmenen viestiänne,ja olettehan te tapailleet,kiva juttu :)
minä myös ensi kerralla mukaan :)

olis ihana päästä uimaan, jotkut siitä kertoili,mut taitaa olla jo mennyttä toivoa näillä viikoilla tulehdus riskin takia :(

minua kans kovasti harmittaa,etten pääse synnärille tutustumaan,mutta olen lähdössä synnyttämään avoimella mielellä.luotan kätilöihin,kyllä ne tällaista ensikertalaista varmasti avustaa kovin :)

nepsunen jälleen :)

Täällä kans uusi ilmoittautuu, 29 v äippä Kuohulta T 3/03, P 7/06. Oon kylläkin jumissa täällä 20 km keskustasta ilman autoa/ajokorttia, mutta uudet kaverit olisi tervetulleita :wave: Nöttiäinen, osanottoni ja voimia sinulle. Perhettänne on koeteltu laivan liikaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nepsunen:
joku puheli uuden sivun avaamisesta, KANNATETAAN :) teillä on näitä kirjoituksia tässä pinossa jo aikas paljon :)
Haluaisko joku alkaa ylläpitämään sitä uutta listaa? Minä päivitän jo tuota Elokuisten listaa, joten en viitsisi millään ottaa toista listaakin päivitettäväkseni. =) Kenties nepsunen?

Mandy ja nappula 28+1

nepsunen Kiva, kun löysit tänne =) Ja tervetuloa vielä kerran mukaan porukkaan!
Sulla ei enää kauaa olekaan laskettuun aikaan :)

Mä jäin tänään pariksi päiväksi saikulle, kun kohtu painaa palleaa niin kovasti, että hengittäminen tosi vaikeeta. Varsinkin, kun teen istumatyötä, niin siinä se vielä korostuu.
Mutta onneksi ei ole enää kun ens viikko töitä ja kesäloma kutsuu!

Outiko 28+6

outiko,minulla oli tuota samaa ensin viikoilta 20 aina viikoille 25,ja sen jälkeen 28-35..vasta viime aikoina olen voinut hengitellä vapaammin.levolla meni aina ohi,mut päivällä kun enemmälti pystyssä olin ahdistus palasi :eek:
voimia sen kanssa ;)

Heippa, nyt on aika pitkä aika kulunut siitä kun viimeksi täällä pääsin käymään..ja paljon on kerennyt tapahtua..

Nöttiäiselle suuri halaus ja jaksamisia, tuli ihan kyynel silmiin kun luki tuota tekstiä. En osaa edes kuvitella teidän tunteita, voimia teille ja kyllä se aurinko vielä paistaa.

Hiukan kuulumisia nyt täältä suunnalta. Eli siitä on tosiaan aikaa kun viimeksi täällä pääsin käymään, olen urakalla tehnyt töitä ja vapaa ajat ollaan oltu reissun päällä. Nyt alkaa hiukan jo rauhoittumaan ja töitäkin on enää neljä viikkoa jäljellä. Viikkoja nyt 30 ja vointi kohtalaisen hyvä. Puolen toista viikon päästä alkaisi neuvolan valmennukset, joita odotan kyllä ihan innolla, harmi vain kun sairaalassa ei pääse kiertämään.
Neuvolalääkäri oli viime viikolla, masun asukki on oikein päin, mutta turhan alhaalla, sen kyllä ajoittain huomaa myös olossa:)
Nyt pitäis löytää jotain juhlavaa/siistiä vaatetta päälle kesäkuun juhliin...saas nähdä mitä löytyy.

nepsunen ja Helmiina79 tervetuloa!

Yhteistyössä