Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Kiitos kaikille onnitteluista!

Tänään oli neuvola.
Painoa tullut koko raskauden aikana tasan 2kg, paineet matalat, mutta hyvät ja kaikki muukin kunnossa. Nyt viikkoja tasan 24 ja sf-mitta yläkäyrillä edelleen :D Sykkeetkin kuulu hienosti. Eli ihan oli mukava käynti.

Ens yöks pitäis jaksaa töihin mennä, eli taidanpa kohta mennä päikkäreille... :whistle:
kukkaiskeiju ja napero 24+0
 
Rakenneultra takana..kaikki oli masussa oikein hyvin ja tyttö oli oikein rauhallinen :heart: ,viikkoja 20+5,ultran mukaan 20+4.Vieläkään en oo liikkeitä tunnistanut,mutta kyllä rauhoitti kummasti nähdä piiiiitkän tauon jälkeen pikkuinen.Viikon päästä neuvolakäynti eli kaikki reilassa täällä :wave:
 
Heipsan!
Meille syntyi tyttö 19.3. klo 0.35. viikoilla 41+2 . painoa hänellä syntyessä 3700g ja pituutta 49 cm.

Synnytyksestä jäi oikein positiiviset muistot, nopeasti ja melko helposti sujui...tosin ei kivuttomasti mutta, kuitenkin...Synnytyksessä oli mukavat kätilöt ja varsinkin klö opiskelija oli mukana koko ajan ja kannusti hyvin.

Se varsinainen osastolla vietetty aika ei sitten jäänytkään ihan niin positiivisena mieleen....Siitä voin sitten avautua myöhemmin lisää....

lauantaina päästiin sairaalasta jo kotiin ja arki on lähtenyt mukavasti sujumaan uuteen totutellessa. imetyskin sujuu, tänään oli neuvolasta kotikäynti ja vauvan paino lähtenyt jo mukavasti nousuun sairaalasta lähdön jälkeen.

T: Mira ja pikkuinen kultapieni
 
Hellou!
Onnittelut Miralle tytöstä. Meille syntyi kanssa tyttö, 18.3 klo 15.25. Neuvolan ultrasta viikot 40 + 4, lapsivesi oli haihtunut jonnekin ja sen vuoksi olis jouduttu käynnistämään, onneksi supparit alkoi sitten lääkärin pyöritellessä sikiökalvoja.

Missä huoneessa Mira olit? Mä oleilin siinä P9. Ollaan varmaan käytävällä nähty :) .
Mulla oli kanssa synnytyksessä Elina opiskelija, ja hän hoito hommansa tosi hienosti.

T. Muija ja emäntä
 
Suuren suuret onnittelut Mira86 (kaipailinkin jo ja arvelin vauvan tulleen ;) ) tytöstä ja samoin mökin muija Sinulle ja perheellesi kanssa suuret onnittelut!!! :heart: :flower:

Onnea Hemuli-79 hienoista ultra kuulumisista. =) :flower: Voi kun saisi itsekin sitten toukokuussa yhtä hyviä uutisia. :)

nöttis & kirppu rv 12+6 :heart:
 
Onnittelut Mira86 ja Mökin Muija!! =) :flower: :heart:

Ja Kukkaiskeijulle onnittelut valmistumisesta! :flower:

Hemuli-79 kiva kuulla hienoja ultrakuulumisia!! =)

Mulla onkin kirjottelut jääneet täällä tosi vähiin, ei oo vaan saanut aikaseks. Täällä mennyt hyvin, vatsa alkaa jo kasvaa! :D Pahoinvoinnit ja väsymys on jo taakse jäänyttä, nyt on tosi hyvä ja melko energinenkin olo, pystyy täysillä nauttimaan tästä raskaudesta! :)

Hensku rv14+0
 
onnittelut sinullekkin tytöstä mökin muija . me oltiin L7 huoneessa, eli sillä toisella käytävällä...ollaanhan me hyvinkin todennäköisesti siellä voitu nähdä, kun noin samoihin aikoihin ollaan oltu... =)
 
Kamalasti hyviä kuulumisia täällä! Kaikille tasapuolisesti onnea!! :) Meillä toukka liikkuu ihan tasaisesti, joten ainakin mukana tuloo!! :LOL: Ja sen perusteella mitä ollaan saatu vaateluovutuksina vauvalle ni olis syytä tulla tyttö... ;)
 
Mie meinasin tulla kyselemään samaa, kun Mandy eli kokemuksia Aalto Alvarin odottavien äitien vesijumpasta?? Sain neuvolasta esitteen ja rupesi kiinnostamaan. Voikohan sinne tulle kesken "kauden". Oon yksin tulossa niin mietin vaan, et miten pääsee porukkaan mukaan.

Onnea Miralle ja mökin muijalle :)

Outiko 21+6
 
lara79
Onnea mira ja mökin muija!!!

Täällä ei oikein mitään uutta, kovasti on taas supistellu, välillä oikein sattuu kun maha menee niin kovaksi, ei varmaan vauvastakaan kivalta tunnu kun kauheesti puristetaan... luulisi vauvelin tulevan vauhdilla ulos kun sen aika koittaa kun kohtu on ainakin treenannut sitä oikein kunnolla. Vielä olis kumminkin n. 3kk aikaa... Tässä suunnitellu vähän matkaakin kun satuin voittamaan pienen matkalahjakortin, pitäs kyllä aika pian lähteä enennenkuin viikot liian pitkällä. Tekis kyllä hyvää olla vähän kahdestaan miehen kanssa, esikoisesta kun ei olla oltu erossa kuin 1 kokonainen yö ja tyttö jo 1,6v vanha. Varmaan kyllä kauhea ikävä tulee jos viikonkin reissulle lähtee...
 
kukkaiskeiju Kävin tuossa vesijumpassa torstaina eka kertaa. Ja suosittelen. Oli mukava! Se on aina torstaisin klo 20-20.55.

Kaikki vaunuttomat! Oz Babyssä on tarjous tiistaihin 31.3. asti, että kun ostaa vaunut, saa 100 ? lahjakortin kaupan päälle. Itse ajattelin mennä nyt tämän edun hakemaan. :)

Mandy ja nappula 21+5
 
mandy, oliko siellä porukalla ihan tavalliset uikkarit vai kaks osaset vai? Itsellä ei taida edes olla kun kaks osasia, enkä kyllä mee vannomaan meneekö päälle enää kun bikinit, on ne kyllä ihan tukevat, ei mitkään rimpula narut. On mulla adidaksen kaks osaset, mutta ne on aika timmit ollut aina niin en tiedä meneekö enää tisseistä päälle... Olis kyllä kiva mennä, saatanpa innostuakin!
 
Hahaaa....nyt on ihan pakko hehkuttaa!!!! Tänään viikkoja 21+6, NÄKYI ja TUNTUI ensimmäistä kertaa pikkuiset potkut ja jopa niin, että isukkikin pääsi ne aistimaan! Itkuhan siitä pieni pääsi, mutta voi että sitä onnea!!! :heart:
 
Hienoa Pusukalatar! Siitä ne vaan kovenee sitten! Paitsi musta tuntuu että nyt välillä vaan näen että maha heiluu ja käteen tuntuu kova potku, mutta muuten en edes välttämättä kauheasti tunne sitä :| Outo... Päättelin, että varmaan mun kaikki aistivat elimet on tosta mahan päältä valunut johonkin sivuille :LOL: No ei... Mutta onnea teille potkuista!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
mandy, oliko siellä porukalla ihan tavalliset uikkarit vai kaks osaset vai?
Osalla oli uimapuku, osalla bikinit. Mulla oli bikinit. Olo oli kyllä vähän ku Dolly Partonilla, mutta ei se mitään. Yritin pistää vanhan uimapuvun ekaks päälle, mutta se kiristi ihan liikaa masusta.

Onnea pusukalattarelle potkuista! :heart: Hassua miten eri aikoihin toiset kokee liikkeet. Mä olen tuntenut jo 4 viikkoa, eli 17+4 lähtien.

Mandy ja nappula 21+6 (Huomenna poksuu.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja angi1:
Heippa kaikille!
Täällä olisi tuleva mamma keljonkankaalta (rv17). Haluaisinkin nyt kysyä kokeneemmilta paria asiaa...
Lueskelin noita kirjoituksia ja haluaisin tietää missä olette käyneet rakenne- ja 4D ultrassa?? Ja kuinka paljon tuli maksamaan??
Käytiin 16.3. Terveystalolla. Maksoi Kela-korvausten jälkeen n. 195 ?. Korvauksen sai heti korttia näyttämällä. Kaverini on menossa toukokuussa samaan paikkaan ja hänelle oli tällä viikolla puhelimessa sanottu, että käytäntö on muuttunut juuri. Pitää maksaa koko summa Terveystaloon (n.260 ?) ja hakea Kelalta jälkeen päin korvaus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja angi1:
Heippa kaikille!
Täällä olisi tuleva mamma keljonkankaalta (rv17). Haluaisinkin nyt kysyä kokeneemmilta paria asiaa...
Lueskelin noita kirjoituksia ja haluaisin tietää missä olette käyneet rakenne- ja 4D ultrassa?? Ja kuinka paljon tuli maksamaan??

Me käytiin rakenneultrassa Pertti Kairalla Ultramed Ky:ssä, toimii Puistoklinikan tiloissa.Maksoi 70? ja mukava setä on,suosittelen.Kertoo kyllä perusteellisesti kaikki jutut.
 

Yhteistyössä