Alkuperäinen kirjoittaja lara79:
ilmeisesti nöttiäisen ultra meni hyvin? näin ainakin toivon
No ei menny.
Sen takia en ole siitä edes puhunu...
Laskujen mukaan vkoja piti tuolloin olla 10+5 mutta tämä vanha täti-terkkari sai mitaksi 25mm --> vkoja 9+3!! Ja tätä 8 pvää ennen oman terkkarin saama mitta 27mm. Eli tän uuden ultran mukaan kirppu olisi MUKA pienentynyt. Täähän on MAHDOTONTA, ei se voi pienentyä!! Sillonhan se olis kuollu jos se ei kasva! Ja syke näky ja liikkukin hienosti.
Ei tullu koko käynnistä muuta ku paha mieli sillä todellakin noi mitat katottu ihan väärin, ei ottanu edes ku yhen mitan eikä tarkistanu! Ja sit ku kotona jälkeen päin kuvia katoin mitä mukaan sain, niin toisessa kuvassa oli tuo 25mm mitta (kirppu oli siin ihan kippurassa) ja toisessa kuvassa pidempi mitta (huomasin vasta kotona et olikin saanu pidemmänkin mitan)! Ja mulle aina sanottu et pisin mitta mikä saadaan ni se otetaan ja tämä täti otti sen lyhyimmän.
Ja JOS tuo pitää paikkansa niin olen sit saanu + r-testiin rv:llä 3+1. Että mahdollista joo, ei todellakaan!!!!!
Et tässä nyt elän r-vkojen suhteen täydessä epätietoisuudessa. Oksentaminen jatkuu, joten niin kai elämä masussakin.
Ens vkon tiistaina nt-ultra ä-polilla. Sitä odotellessa, sais rauhan ku siellä sentään lääkäri kattomassa eikä mikään tohelo terkkari. Varmaan ihan ammattitaitonen oli joo, mutta jäi vaan vaivaamaan kun niin hutasemalla koko ultran teki ja sai mulle paskan fiiliksen. :/
nöttis & kirppu rv 10+6 / 12+1