Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Moikka kaikille!
En oo pitkään aikaan kirjoitellut tälle puolelle. Minäkin voisin joskus tulla tapaamisiin tai meille voi tulla, tosin asutaan ns. maalla, lähellä kaupunkia kuitenkin ;) . Kunhan nyt saan tämän yhden myrskyn täältä mahastani pihalle ensin.
Muija ja kevätmyrsky 39 + 5
 
Alkuperäinen kirjoittaja lara79:
ilmeisesti nöttiäisen ultra meni hyvin? näin ainakin toivon
No ei menny. :( Sen takia en ole siitä edes puhunu...

Laskujen mukaan vkoja piti tuolloin olla 10+5 mutta tämä vanha täti-terkkari sai mitaksi 25mm --> vkoja 9+3!! Ja tätä 8 pvää ennen oman terkkarin saama mitta 27mm. Eli tän uuden ultran mukaan kirppu olisi MUKA pienentynyt. Täähän on MAHDOTONTA, ei se voi pienentyä!! Sillonhan se olis kuollu jos se ei kasva! Ja syke näky ja liikkukin hienosti.

Ei tullu koko käynnistä muuta ku paha mieli sillä todellakin noi mitat katottu ihan väärin, ei ottanu edes ku yhen mitan eikä tarkistanu! Ja sit ku kotona jälkeen päin kuvia katoin mitä mukaan sain, niin toisessa kuvassa oli tuo 25mm mitta (kirppu oli siin ihan kippurassa) ja toisessa kuvassa pidempi mitta (huomasin vasta kotona et olikin saanu pidemmänkin mitan)! Ja mulle aina sanottu et pisin mitta mikä saadaan ni se otetaan ja tämä täti otti sen lyhyimmän.

Ja JOS tuo pitää paikkansa niin olen sit saanu + r-testiin rv:llä 3+1. Että mahdollista joo, ei todellakaan!!!!!

Et tässä nyt elän r-vkojen suhteen täydessä epätietoisuudessa. Oksentaminen jatkuu, joten niin kai elämä masussakin.

Ens vkon tiistaina nt-ultra ä-polilla. Sitä odotellessa, sais rauhan ku siellä sentään lääkäri kattomassa eikä mikään tohelo terkkari. Varmaan ihan ammattitaitonen oli joo, mutta jäi vaan vaivaamaan kun niin hutasemalla koko ultran teki ja sai mulle paskan fiiliksen. :/

nöttis & kirppu rv 10+6 / 12+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja pusukalatar:
Nöttiäinen: tosi ikävä kuulla noin huonoista uutisista! :( Mutta pääasiahan on se, että uusi elämä on tulollaan? :) Voimahaleja paljon siihen suuntaan!!! :) :hug:
Juu ei tässä mitään. Sen pvän kun siellä ultrassa kävin v*tutti ihan suunnattomasti, varsinkin ku se ei ees ollu pakollinen ultra, että pitikin mennä. Mutta kuten oon nyt laskennu yhteen 1+1 niin mitta-lasku-virheitä tullu. Että ens tiistaina selviää missä mennään.

Ja oksentelu yms. muu jatkunu joten jos se jatkuu niin silloin istukka toimii ja jos istukka toimii niin silloin myös elämä masussa jatkuu. :heart:
 
Heipsan!
Ihan vaan nopea väliaikatiedote täältä suunnalta että edelleen ollaan yhtenä kappaleena...Laskettu päivä oli tiistaina, mutta eipä oo pikkuinen vieläkään antanut merkkejä, että aikois tulla ulos...odotellaan :)

T: Mira ja pieni 40 + jotain.....
 
Eli lyödään nyt lukkoon ja tulee sit ketkä tulee! Blackjoyn luona kahvittelua torstaina 19.3. klo 12-> TERVETULOA vauvojen tai vauvamasujen kanssa! uusiakin kasvoja olis mukava nähdä,eli eikun rohkeesti vaan mukaan.. :) Laittakaa yv:tä ketkä ois tulossa niin laittelen sit tarkempia ajo-ohjeita....

Laitan tän nyt tällekin puolelle,jos joku vielä hautova haluaa tulla kahvittelemaan! :) Kuokkalan suunnalla ois tapaaminen.
 
Tsau! En uskalla vielä luvata tuota ensi torstaita. Täytyy siirtää seuraavaan kertaan ihan siksi että ehkä ensi yönä lähdetään ehkä ei lähdetä |O . Vai käykö taas niin, että tunnin puolitoista viime yönä kuuntelin supistuksia ja sitten nukahdin :LOL: :LOL: |O |O . Mies kuittaili tänä aamuna, että nukahdit sitten.... :kieh: .
Muija ja kevätmyrsky 39 + 6
 
Terve!
Ultrakuulumisiatäältäkin päin! Tuossa kuva :

http://www.aijaa.com/v.php?i=3795473.jpg

Eli kaikki oli oikein hyvin vauvalla ja istukka toimii myös hyvin. Sukupuoli ei selvinnyt kun porautu sopivasti piiloon tuonne lantioon, mutta lääkäri lupas joku kerta sairaalalla kurkata ohimennen kumpi olis tulossa jos keikalle menen :) Ihana. Ja vauvalla on miehen nenä...hih, ei huono juttu sekään :D
 
4D-Ultrakuulumisia Mahtava käynti! Oon vieläkin ihan haltioissani. Rakenteet kunnossa, ei mitään hälyyttävää. Painoa 318 g. Vastasi viikkoja 20+2, mutta laskettua-aikaa ei muuteta kuulemma tässä vaiheessa enää. Pippeli nähty! :D Ihan selvästi heti alkuun halusi pikkuinen kertoa meille, että kumpi hän on. :) Lääkärikin vain naureskeli, että harvoimpa tuosta noin selkeästi näkyy, kumpi siellä on tulossa, mutta sanallakaan ei sanonut, että poika olisi. Puhui kyllä puikosta ja pallosita. :)

Mandy ja nappula 20+0
 
En oo käynyt täällä aikoihin ja mun laskettuaikakin näyttää olevan täällä vielä väärin :D
Eli voisko sen muuttaa 29.7.
Täytyy joskus ajan kanssa tulla tännekkin lukemaan kuulumisia...kun lähinnä oon tuolla elokuisissa vaan kirjoitellut.

Outiko 20+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lara79:
ilmeisesti nöttiäisen ultra meni hyvin? näin ainakin toivon
No ei menny. :( Sen takia en ole siitä edes puhunu...

Laskujen mukaan vkoja piti tuolloin olla 10+5 mutta tämä vanha täti-terkkari sai mitaksi 25mm --> vkoja 9+3!! Ja tätä 8 pvää ennen oman terkkarin saama mitta 27mm. Eli tän uuden ultran mukaan kirppu olisi MUKA pienentynyt. Täähän on MAHDOTONTA, ei se voi pienentyä!! Sillonhan se olis kuollu jos se ei kasva! Ja syke näky ja liikkukin hienosti.

Ei tullu koko käynnistä muuta ku paha mieli sillä todellakin noi mitat katottu ihan väärin, ei ottanu edes ku yhen mitan eikä tarkistanu! Ja sit ku kotona jälkeen päin kuvia katoin mitä mukaan sain, niin toisessa kuvassa oli tuo 25mm mitta (kirppu oli siin ihan kippurassa) ja toisessa kuvassa pidempi mitta (huomasin vasta kotona et olikin saanu pidemmänkin mitan)! Ja mulle aina sanottu et pisin mitta mikä saadaan ni se otetaan ja tämä täti otti sen lyhyimmän.

Ja JOS tuo pitää paikkansa niin olen sit saanu + r-testiin rv:llä 3+1. Että mahdollista joo, ei todellakaan!!!!!

Et tässä nyt elän r-vkojen suhteen täydessä epätietoisuudessa. Oksentaminen jatkuu, joten niin kai elämä masussakin.

Ens vkon tiistaina nt-ultra ä-polilla. Sitä odotellessa, sais rauhan ku siellä sentään lääkäri kattomassa eikä mikään tohelo terkkari. Varmaan ihan ammattitaitonen oli joo, mutta jäi vaan vaivaamaan kun niin hutasemalla koko ultran teki ja sai mulle paskan fiiliksen. :/

nöttis & kirppu rv 10+6 / 12+1
mulal kuuel aikaslailal sama juttu kun sulla..het varhaisultrassa tippu viikkoja 1rv pois..mikä ei oikein ole mahdollista.. tein pos testin meinaa kp24 muistaaksee,no kuitenki laskeskelin ni et oon ollu 2+ jotai viikolla ku tetsi o näyttäny plussaa?? :D et sillo ku raskaaks olsi pitäny tulla...

no mutta mulla ä.poli seuranta toiste asioide takia ni edellee saivat sen myöhemminki viikkoa pienemmäks.. neuvola sai sen vastaa tasan sitä mitä pitiki.. mulla nyt viikkoja si 16+4, vauva vastaa mittoiltaa rv 16+6 ja kiertojen ja kaiken jären mukaa viikkoja pitäs olla 17+4.

eipä noista ressiä kande ottaa, kyllä ne joskus syntyy..pää asia et kasvu jatkuu tasasena,syke on vahva ja kik muutrenki hyvi.. onhan se kurjaa tipahtaa viikko taakke päin mut..

(.) oma napa voi pulleasti ja hyvin,liikkeitä tuntuu jo selkeesti, varsinki nukkumaa mennessä.. vielä olis reilu viikko ekaa rakenne ultraa, jos siellä vilahtas vähän kumpi majailee masussa... :) onnitteluja kaikille hyvistä ultra kuulumisista muute.. :heart:

 
Päivityksiä tännekin mitä omaan pinoon...

Nt-ultra takana ja kaikki hyvin! Lääkäri sanoi että saa huokasta helpotuksesta aika paljon, sillä rakenteet näky todella hyvin ja terveeltä näyttää. :heart: Turvostusta oli 1,1mm. Vielä en tietenkään voi ihan kokoaan huokasta helpotuksesta, vaikka vähän huojentunu olo on kuitenkin. =)

Vkon sisään tulee soitto jos veriseula hälyyttää, toivotaan että ei tule sellasta soittoa.

Vkotkin varmistui vihdoin ja viimein ja selvis, että todellakin viime ultrassa sikiö mitta mitattu päin hanuria eli oli mitattu liian pieneksi. Nyt vkoja tasan 12+0 ja LA 29.9.09 joten voit koiramamma päivitellä. =)

:heart: :heart: :heart:

nöttis & kirppu rv 12+0 POKS!!

Siellä me 4D:llä kirppua tuijoteltiin, ihanaa!! :heart:
 
Voi vitsit.. täällähän on viikossa tapahtunut hirvittävästi :) Aivan ihana lukea ultrakuulumisianne, vaikkakin nöttiäisen vaiheita luin henkeä pidätellen. Onneksi sielläkin iloisia uutisia :) Pidän peukkuja, että kaikki menee jatkossakin hyvin.

Hauska kuulla, että monelle teistä on tulossa poikia! Mun mahassa polskuttelee pikkuinen tyttönen :) Onnittelut poikauutisista siis Mymmelille ja Mandylle!!

Itse en pääse torstaina kahvittelemaan, olen töissä. Mielelläni kyllä tulisin moikkaamaan teitä, kun vaan ajankohdan puolesta pääsen mukaan.

Tällä suunnalla kaikki pitäisi olla ihan ok. Vauva on aktiivinen ja kova liikkumaan. Viikonloppuna olin reissussa Tallinnassa. Oikein mukava reissu oli, mutta totesin, ettei sielä kovasti lapsiperhejuttuja ole. Luulempa siis, että matkamme suuntaa jatkossakin johonkin muualle. Meinaan vaan olla malttamaton, olisi niin kiva päästä jo muutamaan ja saada pikkuinen käärö. Toisaalta olen alkanut laskeskella, että työvuorolistat käyvät vain vähemmiksi.. "pian" se mammalomakin sit jo koittaa (30.5).

Pitäisi saada pian noin äitiysavustuspaperit postiin, että saisi pakkauksen pian :) Olenpa suunnitellut ompelevani vauvan sänkyyn katoksen yms. itse, toivottavasti olo vaan pysyisi tarmokkaana :)

Inka ja pikkuinen 24+2
 
onnea muillekin hyvistä ultrakuulumisista! Itse kävin uudestaan vähän jonon välistä kurkkaamassa taas tuonne masuun. Nyt kyllä oli jo takamus ylöspäin, mutta niin sievästi istui jalat ristissä, ettei vieläkään selvinnyt sukupuoli :LOL: Enpä taida sitä nyt erikseen enää lähteäkään kurkkimaan, kyllähän se sitten heinäkuussa selviää :heart:

Ai niin, ja mä valmistuin tänään!!! Vähän hyvä fiilis!

Kukkaiskeiju ja Napero 23+3
 
Täällä edelleen ollaan yhdessä kasassa ja hermot kireellä odottamisesta. Ei minkäänlaista merkkejä että ois tulossa pian. :| Turhauttavaa ja masentavaa tämmönen. Ei voi muuta kuin tehdä jtn ja tappaa aikaa jotenkin.
Aamulla ois neuvola, kattoo ny mitä siellä sanovat.

Mömmis 39+5 (30min päästä 39+6)
 
pinja79
moi kaikille!

olen töissä tyolla Wanhan Weikon kirpputorilla ja joku oli tuonut sinne myyntiin sellaisen valkoisen hoitopöydän jossa kolme laatikkoa ja sit hoitoalusta...

tässä vastaava...:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=51&valikoimaid=7
 

Yhteistyössä