Kuulostaa niin ihanalle toi Ipun kirjotus =) Sitä vaan toivoo, että olis jo aika, että oma vauveli olis toisella puolella mahaa!
Neuvolakäynti oli tänään, eipä siellä ihmeitä:
rv 32+6
hemppa 121 (noussu sillä Maltoferillä)
paineet 137/88
pissi puhdas
syke 145 (oma syke 108..aika korkee..)
ja rt (ultralla varmisti)
mitäs muuta, ainiin sf 31,5 eli ihan yläkäyrällä..mitenkähän iso sieltä on tulossa!! hui..
Huomenna täytyy mennä käymään töissä selvittää jotain tilinpäätöstä! En tajua, miten se pomo edes kehtaa pyytää sairaslomalla tulemaan!! Uskomatonta.. Mutta ei kai se auta kuin käydä siellä pyörähtää. Sen jälkeen en sit mene kun vasta vauvaa näyttää. Se mun sijainenkin soittaa melkein päivittäin jotain pikku asioita..miettis vähän ensin ite ennen kun soittaa. Mua vaan ärsyttää niin! Muut on varmasti saanu olla äitiyslomalla ihan rauhassa..ja mä oon nyt vielä sairaslomalla. Huh..mikä vuodatus tuli..
Ja sit huomenna taas pääsee jumppaamaan =)
Milja +vaavi 32+6
Neuvolakäynti oli tänään, eipä siellä ihmeitä:
rv 32+6
hemppa 121 (noussu sillä Maltoferillä)
paineet 137/88
pissi puhdas
syke 145 (oma syke 108..aika korkee..)
ja rt (ultralla varmisti)
mitäs muuta, ainiin sf 31,5 eli ihan yläkäyrällä..mitenkähän iso sieltä on tulossa!! hui..
Huomenna täytyy mennä käymään töissä selvittää jotain tilinpäätöstä! En tajua, miten se pomo edes kehtaa pyytää sairaslomalla tulemaan!! Uskomatonta.. Mutta ei kai se auta kuin käydä siellä pyörähtää. Sen jälkeen en sit mene kun vasta vauvaa näyttää. Se mun sijainenkin soittaa melkein päivittäin jotain pikku asioita..miettis vähän ensin ite ennen kun soittaa. Mua vaan ärsyttää niin! Muut on varmasti saanu olla äitiyslomalla ihan rauhassa..ja mä oon nyt vielä sairaslomalla. Huh..mikä vuodatus tuli..
Ja sit huomenna taas pääsee jumppaamaan =)
Milja +vaavi 32+6