Hui hai täällähän on jännät paikat
Ipulle oikein paljon tsemppiä tulevaan ja ponnistus voimia!!! :hug: toivon mukaan kaikki menee hyvin. Ei mene enäää pitkään että saat pikkuisen viereen ja pääsette aloittamaan elämää vauvan kanssa!
Blackjoylle suuret onnittelut pienestä tyttövauvasta :heart: :hug: :heart: ja ihanaa vauvan tuoksuista arkea kunhan pääsette kotia sieltä!!!
Luovis laittelin sut listalle ja oletko katsellut h&m:ltä äitiys vaatteita? Mun mielestä sieltä saa suht edullisesti ainakin jos vertaa ihan "oikeisiin kauppoihin". Mulla oli ihan vaan isomman kokoisia paitoja ja vielä edellä mainitusta puljusta ettei sitten haitannut jos veny pilalle.
SusseN Laittelin sutkin listalle! Tervetuloa :wave:
Jenksu sinuna ottaisin yhteyden neuvolaan, ei ole pelleilyn asia jos myrkyystä pukkaa! Tiedän että ei oo kivaa mutta ihan sun ja vauvan parhaaksi! Olen ymmärtänyt että saattaa silleen salakavalastikin iskeä...
Milja joillekin sitä painoa tulee ja ainakin itsellä turvotus lisäsi ihan älyttömästi painoa lopussa. Muistahan juoda riittävästi! Muutenhan sulla oli kivan kuuloiset arvot.
Lennameli Briothan on hieman halvemmat, mä olen ainakin tykännyt (Brio Duo ) ja meillä on ollut toimivat eteenkin nyt kun talvi tulee ja pitäs olla "kunnon kärryt" Suomen oloihin eikä mitkään halpis rimpulat. Lisäksi on kunnolla topatut eikä semmoiset välimeren ilmastoon tarkoitetut vaunut.
Sitten omaa napuskaa tähän väliin
Meillä poikanen senkun kasvaa niin että kohina käy ja ensimmäisiä pikkuriikkiä vaatteita on laittettu pois
Meillä on ihan mukava rytmi löydetty ja elämä alkaa olla uomissaan. Tosin omaa iakaa on hirven paljon vähemmän ja harvakseltaan tänne nettiinkään enää pääsee. Toisaalta odottaa kovasti että toinen kasvais ja kehittyis, toisaalta on ihan haikeeta kun se ihan vastasyntynyt onkin muuttunut jo ihan pönäkäksi vauvaksi. Vähän samanlaiset ristiriitaiset tunnelmat on raskauttakin kohtaan, nyt vasta huomaa kuinka kipeä sitä olikaan (ja on edelleen... ) ja toisaalta on tosi haikeeta kun kukaan ei enää muksi vatsassa ja jännäillä että onko tulokas tyttö vai poika. Jälkivuoto saisi jo alkaa loppumaan ja sectio haavakin on vielä aika kipeä. Parin viikon päästä onneksi kai saa alkaa elää normaalisti, vielä ollaan nostelu ja liikkumis rajotteisia.
Nimijuhlat olis ensi viikolla ja sitten voin teillekin sen paljastaa
Kauheen isoja bileitä ei ole tiedossa ja itseasiassa ei vielä tiedetä tuleeko edes anoppi kun sillä tais alkaa putki pojan syntymän jälkeen. Ei ainakaan ole ilmoittanut itsestään mitään tai vastannut kutsuun. Noh, minä en rupea sitä stressaamaan! Toivon mukaan olis edes selvinpäin jos paikalle tulee.
Rouses Kannatan ehdottomasti sitä että vauva puolelle myös jkl pino koska nykyään tulee harvoin enää tänne puolelle kurkattua kun oma pinokin on painunut bittiunholaan... Onko joku halukas vai laitanko minä sen pystyyn?
Koiruus ja poikanen 1kk :heart:
p.s uusi kuvia profiilissa