Mandy Mukavaa tulevaa neuvolakäyntiä :wave:
Merkkari Ei kannata olla kateellinen..., vaikka mulla paikat on jo ihan hyvin "levällään"
niin täällä kotosalla ollaan vielä ja jakaantumatta |O |O
Milja Kyllä siellä vielä alkaa tapahtua, voihan olla että piankin alkaa tapahtua..... se saattaa ihan yx kax tapahtua niin ettei itse tajua ollenkaan
Mä olen syönyt kyllä noita lohia ym. Mä en jotenkin osaa olla epäileväinen, kun en halua kuitenkaan normaalista elämästä luopua
ja onhan niitä terveitä lapsosia saatu ennenkin
Tuosta
tapaamisesta sen verran, että itsellä on polttoja ja vihlomisia siihen malliin, että en välttämättä ihan heti uskalla lähteä :/ kun ei tiedä tosiaan että milloin ja missä... ja onhan se kurja jos just vedet tulee jossain kylässä
ja yhteisessä tapaamisessa..., mutta tulen erittäin mielelläni JOS kykenen :wave:
Jenksu Mukava, että sujuu kivasti
Saparo Toivon kovasti jaksamista sinne :hug: En osaa sanoa oikein tuohon sairaala-asiaan...kai jokainen kokemus on hiukka erilainen ja on niitä hyviä ja huonoja puolia, mutta eiköhän suunnilleen ole ihan OK paikkana ja hoitohenkilökunta
Mira Jaksamista myös sinne :wave:
Mä kävelin tänään piiitkästä aikaa ja miten oli IHANAA, kun pitkästä aikaa pystyi kävelemään ja mä ihan ihmettelinkin, kun kävelin melkein kuin ei mahasta ois ollut tietoakaan
Mitenhän se niin helposti kävikin :snotty: ? Mä olen niin pitkään tuskaillut järkyttävän Iskias-vaivan kanssa niin että oli ihanaa oikeasti kävellä kunnolla
Kävin katsomassa myös työkaverini poikaa (2 kk ) ja meinas melkein tippa tulla linssiin, kun hänellä niin kuin minulla on aiempia menetyksiä niin jotenkin oli vieläkin ihanampaa nähdä hänen poikansa terveenä ja hänet onnellisena äitinä :heart: Minäkin haluun jo sen nyytin :headwall: :heart: No, hän kertoi sit synnyksestä ja sain ihan hyvät neuvot, vaikka synnytys on aina vähän erilainen kaikilla.. mutta eräs asia minkä hän sanoi niin jäi elävästi mun mieleen... Sanoi suoraan, että Itkua sitten tulee ja ihan silkasti ILOSTA :heart: Mä varmaan rääyn ihan naama punasena... Kyllä sitä niin odottaa ja odottaa!! Johan tässä on mennyt yli 3 v ja kaksi menetystä...ja nyt ollaan tässä tilanteessa
IHANAA! Sain häneltä myös nuo äippäpaketin kestovaipat ja ihana apu sekin, kun tulemme niitä vauvalla käyttämään niin auttaa tosi paljon !!
Mulla on viimeisen 3 päivän aikana (ainakin ) tullut ihanan kipeitä suppareita ja eilinen ilta meni sit kärvistellessä ja niitä tuli jo ihan mukavalla vauhdilla, mut loppui sit... |O aamupäivällä.. ja nyt ei ole vielä oikeastaan tullut mitään tuntemuksia (tänään ) ,mut jos taas illalla
Ihana juttu kuitenkin, että niitä tulee kun mulla on tosiaan olleet supparit niin availleet paikkoja
niin mä haluun niitä runsaasti lisää
:wave:
Nyt makoilemaan..
Nimra + KultaMuru 39+0 POKS