Jenksu hyvä kun oli sun pyörä vaikka poliisisedät olikin aika typeriä sillon perjantaina. Nyt on varmaan hyvä mieli?! Koira asiaan sen verran että kannattaa omistajalle kertoa että heidän koira haukkuu (mitä mies kai tekikin ), kaikki ei sitä ainakaan tiedä koska koira lopettaa ennen kuin isäntä väki on kotona, tämä kannattaa tehdä hyvässä hengessä ja rauhallisessa mielentilassa. Omistajan vatuulle sitten jää että mitä aikoo asialle tehdä jos on ihan pieni pentu joka vasta on tullut taloon, niin en usko että asiaan mitään hirmuisen rajuja kuten sitruunapantaa lähdetään kokeilemaan vaan toivon mukaan ruvetaan opettamaan koiraa siihen yksin oloon. Saattaa ikävä kyllä käydä niinkin kuin meillä tuo 3v ettei osaa vieläkään olla yksin noin 5 tuntia kauempaa. Meillä ei päästele ääniä, paikat tuhotaan ja voin sanoa että kun tuon kokoinen järkäle laittaa haisemaan ja purkaa ahdistustaan niin jälki ei ole kovinkaan kaunista :kieh: Toivon mukaan asiaan saadaan joku hyvä ratkaisu, mutta jos on pikkuinen kyseessä kannattaa varautua lehmän hermoilla koska saattaa kestää ennen kuin asia saadaan kuntoon. Nim. metsästävän terrieri pennun naapuri
Saparolle oikein iso säkki unihiekkaa, vaikka mistä mä sitä annan kun itsekin kökin pystyssä puoliyötä vaivoineni! Ihanaa kun massu kasvaa, mä ainakin odotin sitä ihan innolla!
Rouses mä odotan esikoista mutta olen kuullut vain hyvää sairaalan henkiläkunnasta, totta kai nämä on sellaisia asioita missä kemiat vaikuttaa mutta mitään ikävää en ole kuullut sieltä. Ilokaasuahan sieltä ei saa jos sitä haluaisit! Oikeesti saas nähdä kumpi kerkee eka hakemaan nyyttiä. Mä olen vakaasti päättänyt sanoa yksiön vuokrasopimuksen huomenna irti
Koiruus ja pentunen rv 36+6 (huomenna ollaan täysaikasia!!!)
Saparolle oikein iso säkki unihiekkaa, vaikka mistä mä sitä annan kun itsekin kökin pystyssä puoliyötä vaivoineni! Ihanaa kun massu kasvaa, mä ainakin odotin sitä ihan innolla!
Rouses mä odotan esikoista mutta olen kuullut vain hyvää sairaalan henkiläkunnasta, totta kai nämä on sellaisia asioita missä kemiat vaikuttaa mutta mitään ikävää en ole kuullut sieltä. Ilokaasuahan sieltä ei saa jos sitä haluaisit! Oikeesti saas nähdä kumpi kerkee eka hakemaan nyyttiä. Mä olen vakaasti päättänyt sanoa yksiön vuokrasopimuksen huomenna irti
Koiruus ja pentunen rv 36+6 (huomenna ollaan täysaikasia!!!)