Heips vaan ja kiitos treffeistä, mukavaa oli ja ehdottomasti otetaan uusiks =)
Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun liityitte seuraan :wave:
Mä tuossa just palailin Lahdesta kaverin häistä. Oli tosi kivat ja kauniit häät ja mikä parasta, aivan ihanat ruuat
Söin ihan järkyttäviä määriä
Kotiin paluu ei sitten ollukaan niin ihana...Ukko oli eilen viihteellä ja päättäny sit pitää jatkot meillä. Jo ulko-ovella iski vastaan niin jäätävä haju et meinas oksennus lentää :$ Muutenkin oli paikat ku jyrän jäljiltä ja kämppä täynnä krapulaisia ja helvetin pahalle haisevia ukkoja..Kyllä pikkusen suhis päässä :kieh: Äkkiä kyllä lipes porukka pois..Tuumasivat vaan, että ehkä on parempi lähtee, johon minä vastasin et niin todellakin on
En yleensä oo mikään hirvee niuho, mutta nyt ku jäin tänne siivoomaan sitä sekasortoo, niin täytyy sanoo että vituttaa ja rankasti :kieh: Sinne painu ukkoki muiden mukana ja sai kyllä painuaki! Jos ois tänne jääny, niin ois saanu korvilleen!
Huh huh, kylläpä raivostuttaa!! No, muihin asioihin.. Kyllähän sieltä H&M:ltä aina löytää kivoja vaatteita lapsille ja tarttu perjantainakin muutamia mukaan =)
rouses: Mä asun Halssilassa. ja tosiaan, hirveesti tsemppiä matkaan! Sulla jännät paikat jo et millon lähtö koittaa =) Tuuhan sit jossain vaiheessa meillekin tänne kertomaan kunhan pienonen on maailmassa :heart:
No, ei kai auta ku alkaa imuroimaan noitten sontaläjien sotkuja :kieh
Palaillaan taas! =)
Ippu ja nöpönen 28+1