Tapaamisesta: Mullekkaan ei niin väliä onko 14. vai 15.pvä ens kuuta, kuhan jos on lauantaina ni ei ennen klo 14. =)
Joo, katotaan mistä siivouskopperosta itsemme löydämme . Pitääks varata vierekkäiset jo valmiiksi?Alkuperäinen kirjoittaja ärrieri:Keski-Suomen keskussairaalassa ei enää saa ollenkaan ilokaasua, se on poistunut kivunlievitysvalikoimasta ja siksi sitä ei sinullekaan tarjottu. Oksentelu on aika tavallista synnytyksen aikana, monelle tulee voimakas pahoinvointi ja yleensä viimeistään avautumisvaiheen lopussa laatta alkaa lentää, toisille pahoinvointi tulee jo muutamaa päivää ennen synnytyksen alkua. Minäkin oksentelin esikoisen synnytyksessä, ei kivaa ei... :xAlkuperäinen kirjoittaja lara79:Mulle ei missään vaiheessa tarjottu edes ilokaasua, en tiedä miksi, enkä siinä kivuissani osannut edes kysellä. Okssentelin kyllä aikalailla, johtuiko sitten siitä?
Jaahas, minkähänlaiset ruuhkat sitä onkaan maaliskuussa synnärillä kun nämä juhannusvauvat syntyvät... taidetaan joutua mökin muijan kanssa jonnekin komeroon synnyttämään
ärrieri 31+3
Ei hitto! Mä kävin Jaanalla kanssa ja se lupasi tytön. Nyt on kaikki hommattu vaaleenpunasta...kysyin vielä, että miten suuri on virheen mahdollisuus kun eiväthän nämä ultrat sataprosenttisia ole niin hän sanoi että ei tässä nyt ole virheen mahdollisuutta kun niin selvästi näkyi. Mutta enpä taidakaan luottaa satavarmaksi...Alkuperäinen kirjoittaja pinja79:tuttuni kävi jaanalla 4d:ssä ja sanoi että tyttö tulee ja sieltä syntyi poika! ja yksi kaverini ei saanut sukupuolta selville kun vauva oli sellaisessa asennossa (en muista kuka ultras), eli kannattaa varautua että sukupuolta ei saa selville...
Alkuperäinen kirjoittaja inkap:Mahtuuko vielä joukkoon?
Olen 24v. esikoisen odottaja Lutakosta. Laskettuaikani on 5.7.2009. Olisi enemmän kuin mukavaa löytää täältä odottajakavereita. Olemme tänne aika vastikään muuttaneet... Nopealla vilkaisulla taisi olla aikapaljon kesävauvan odottajia =) Hieno juttu!
Minua on täällä hämmentänyt kaupungin suhtautuminen odottajiin: ei juurikaan ultria, nyt käynneissä pitkä väli ym. kohtelu.. Ja jos sairaala on vielä rempassa, niin hauskaa tulee Milloin synnytysosaston remppa valmistuu?
Inka ja vatsanpuru 17+2
mitens tuo tapaaminen? Medät on 14 päivä kutsuttu illanistujaisiin mut ne on vasta illalla eikä ehkä mennä ollenkaan kun ei ole tytölle hoitajaa... joten mulle käy kumpi päivä vainAlkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:Huomasin muuten että tuo 14.2 on ystävänpäivä. Haittaako, vai vaihdetaanko sunnuntaille 15.2?