Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Kiitos pinja ja koiramamma,kiva oli nähdä! Täytyypä kyl piakkoin ottaa uusiks. Minä ainakin mielelläni tuolloin 2.2. tulen,jos ei nyt mitään ihmeellisiä menoja satu tuolle päivälle,tuskin. Voisin itekin jonkun päivämäärän tänne ilmottaa,jolloin meillä ois pannu kuumana,tulee sit ketä tulee. On kuiteski mukavaa vaihtelua arkeen kun pääsee vähän höpöttää kuulumisia!

Hitto et äsken naurettiin maha kippurassa. Kuultiin ekaa kertaa kun tyttö käkätti oikeen kunnolla ääneen! Oli kuulema porukoilla nauranut viikonloppuna,mutta ite ei oo vielä kuultu. Aivan ihana! :D
 
moi!
Opparia tehnyt nin tiiviisti etten edes tänne ole ehtinyt ja heti oli tullut paljon uusia!
Tervetuloa kaikki!!! Tosi ihanaa kun tulee uutta porukkaa!

Mä ajattelin kun näitä tapaamisia järjestellään niin voisin jossain välissä järkätä sellasen näkemisen meidän vaikka kesä/syksy vauvaa odottaville! Saa sinne muitakin tulla, mutta ajattelin että olis tosiaan kiva tavata vähän samassa tilanteessa olevia. Itse esikoista odotan. Olisko innostuneita tulijoita?

Mutta, nyt taas opparin kimppuun!
Kukkaiskeiju 15+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Mä ajattelin kun näitä tapaamisia järjestellään niin voisin jossain välissä järkätä sellasen näkemisen meidän vaikka kesä/syksy vauvaa odottaville! Saa sinne muitakin tulla, mutta ajattelin että olis tosiaan kiva tavata vähän samassa tilanteessa olevia. Itse esikoista odotan. Olisko innostuneita tulijoita?
Minä ainakin olisin kiinnostunut. :)

Mandy ja nappula 12+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mandy81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Mä ajattelin kun näitä tapaamisia järjestellään niin voisin jossain välissä järkätä sellasen näkemisen meidän vaikka kesä/syksy vauvaa odottaville! Saa sinne muitakin tulla, mutta ajattelin että olis tosiaan kiva tavata vähän samassa tilanteessa olevia. Itse esikoista odotan. Olisko innostuneita tulijoita?
Minä ainakin olisin kiinnostunut. :)

Mandy ja nappula 12+1

Minäkin olisin kiinnostunut. :)
Toista eläväistä odotellaan aivan alussa.


nöttis & kirppu rv 4+4 kai..
 
Täällä myös yksi kiinnostunut :wave: siis noista tapaamisista :)
Mutta niin kuin aiemmin kirjoittelinkin että mulle käy vaan arkisin illat töiden takia, mut viikonloppuisin käy päivälläkin.
Halinalle ja pikkukakkonen rv 19+4, laskettu aika 12.6 :heart:
 
Heissan vaan kaikille!
Asustelen täällä Suolahdessa eli en aivan Jyväskylässä, mutta en ainakaan ole löytänyt keskusteluryhmiä täältäpäin niin ajattelin tuppautua teidän seuraan. Jyväskylästä kuitenkin olen kotoisin ja siellä viikottain visiteeraan sukulaisten luona, joten tuttua seutua on! :) Onkos täällä paljonkin esikoisiaan odottavia? :)
 
hei kiva että oli kiinnostuneita heti! :)

Olisko Helmikuussa kiva nähdä? Voisin katsella jonkun hyvän päivän tohon meidän opparin lomaan :D Nähtäskö me missä? Meille voi tulla, mutta mulle käy myös esim. kaupunki?

Huomenna neuvolalääkäri...gulp!

Ja tervetuloa pusukalatar! Minä esikkoa odotan :wave:
 
Tervetuloa pusukalatar!

Kukkaiskeiju mäkin oisin kiinnostunut tapaamisesta! :) Ois mukava saada uusia kavereita! Meille siis esikoista ootellaan. Helmikuu käy minulle ainakin hyvin. Asutko kukkaiskeiju missäpäin? mietin vaan jos teille järjestää tapaamisen. Mulle sopii tapaaminen missä vaan, mut jos keskustaa miettii, niin mun mielestä esim, sokkarin kahvila vois olla hyvä paikka tavata? Mitäs mieltä muut on?

hensku rv5+0
 
Mäki voin päästä (vaihtelevalla menestyksellä) tapaamaan muita mammalaisia. Meiltä toki kulkee linja-autotkin kun en ajokorttia omista, mutta sopivasti jos sattuu ni voin saaha mieheltä kyydin! :) Ja siinä tapauksessa keskusta sopisi minullekkin parhaiten...:)
 
näköjään monelle tuntuis tuo keskusta sopivan paremmin. Kyllä meillekin ihan jonkun verran porukkaa mahtuu, mutta tietysti jos oli isokin lössi niin sit vois olla kivempi kaupungissa. Mä asun lohikoskella ja meillä on muuten marsuja, että jos joku on allerginen.
Eikös tuo Sokkarin kahvio olekin aika tilava? Ja sit tuli mieleen että jos tekis esim. Rossoon pöytävarauksen ja käytäs vaikka syömässä? Olis ainakin tila ja toisaalta voisi syödäkin samalla, sieltä saa paljon eri hintasia ruokia, mutta kertokaa toki mitä mieltä olette? Laskin että nyt meitä olisi jo 7 tulossa. Meille mahtuu max.10 henkeä, että mukavuus säilyy.
 
:LOL: Mä olen ihan onnettoman huono suunnistaja! Lohikosken kohdalla mulla olis linkkipysäkki jos sillä keinoin joutuisin tulemaan, mutta Lohikoskikin on sen verran iso paikka, että eksyn sinne justiinsa! :D
Rosso kuulostais hyvältä ainakin mun puolesta...miten niin perso ruualle?! :p
 
lara79
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lara79:
.. lopputuloksena se että mentiin sairaalaan niin myöhään että en sitten ehtinyt saada mitään kivunlievitystä kun synnytys kesti vain 5,5h. No itse synnäriin olin ihan tyytyväinen ja hoitoon ja opastukseen siellä sitten synnytyksen jälkeen.

Lara rv16 ja tyttö 15kk
Aika jännä että et saanu kivunlievitystä. :(

Mulla esikoisen synnytys kesti n. 4 tuntia ja mä ehin vallan hyvin saamaan epiduraalin, ei edes tullu kiire. Klo 6 olin sairaalassa ja esikoinen maailmassa ennen puolta yhtätoista. Sairaalaan mennessä olin 3 cm auki.


nöttis & kirppu rv 4
No odottelin liian kauan kotona kun niin korostettiin ettei liian aikaisin saa lähteä. Kun pääsin saliin olin jo 6cm auki ja kun lääkäriä odoteltiin jonkun aikaa niin sitten olikin jo myöhäistä. Tunti siinä sitten vielä meni ponnistaessa. Mulle ei missään vaiheessa tarjottu edes ilokaasua, en tiedä miksi, enkä siinä kivuissani osannut edes kysellä. Okssentelin kyllä aikalailla, johtuiko sitten siitä?


Olisin kanssa kiinnostunut tapaamisista, keväämmällä varsinkin kun saan tuon väitöskirjani tässä kirjoiteltua pois alta
 
Kukkaiskeiju kiva että porukka on innostunut tapaamisesta! :) Tuo syömään meno kuulostaa kyllä kans hyvältä idealta :) Rossossa en olekaan aikoihin käynyt. Ootteko muuten käyneet Amarillossa syömässä? Meinaan vaan että siellä on kans hullun hyvää ruokaa, ja monen hintaista, tuli vaan mieleen , että sekin vois olla hyvä paikka käydä syömässä? Mutta mulle on oikeasti ihan sama, että mennäänkö kahville vai syömään, kuhan tavataan! Ois mukava saada uusia kavereita! :)

hensku rv5+1
 
Mahtuisikohan tänne vielä mukaan..?Odotan esikoista, laskettu aika 5.8.09. Ja Holstissa,tässä Lohikosken kupeessa asustellaan. Olis tosi mukava tutustua muihin odottajiin ja saada uusia kavereita :) Niin ja ikää löytyy 29 v.

Hemuli rv12+0
 
Tervetuloa uudet odottajat :hug:
Päivittäjälle tiedoksi!!!! Olen vanhentunut vuodella, joten mun iän saa muuttaa tuolle listalle 28v ja asuinpaikaksi voi laittaa Lutakko.
Tapaamisesta: Mullekkin käy vallan hyvin jos se järjestetään esim. jossain ruokapaikassa. Rosso tai Amarillo on mun mielestä kivoja paikkoja. Sitten jätän kyllä esikon kotiin, voi olla että sitä kiinnostaa kaikki muu kuin meidän jutut :)
Mutta jos tapaaminen järjestyy jonkun luona niin voisin ottaa esikonkin mukaan jos sille löytyy muita leikkikavereita.

Halinalle ja pikkukakkonen rv 19+5
 
Tuo Amarillo kuulostaa myös oikein hyvältä.
Jos nyt sitten sovitaan vaikka että mä teen pöytävarauksen Amarilloon jahka tiedän montako meitä tulee.
Päiväksi voisin ehdottaa esim lauantai tai sunnuntai? Esim klo 12 tai 14? Pääseekö suurin osa lauantaina tai sunnuntaina? Itselleni ei ole väliä. Olisko tuo 14-15.2 tai 21-22.2 viikonloput hyviä vaihtoehtoja?

Mulla oli tänään neuvolalääkäri :D Kurkkas pientä ultrallakin ja siellähän se köllötteli päikkäreillä, vähän kuitenkin äipän mieliks liikkukin :D Rakenteet näyttäs ton mukaan olevan ok, mutta tarkempaan rakenneultraan mennään sit myöhemmin. :heart: Pikkunen oli nyt reilu 9cm ja sydän sykki vahvasti, oli kyllä ihana. Kuvaa ei nyt saatu mukaan, mutta näytti ruudulta kuitenkin :heart: :heart: Onneks oli mieskin mukana, ei meinannut eka tulla kun ajatteli että jos siellä tehdään vaan sisätutkimus... :LOL:
 
mulle käy paremmin tuo 14-15.2 vkloppu, sillä ehdolla et just sillon ei ole miehen siskon lapsien synttäreitä. tona seuraavana vkloppuna on ainakin yhet ristiäiset tiedossa et ei mielellään se, mut katsotaan. mulle käy syöminen missä vaan. katsotaan kumpana vkloppuna nyt päätätte nähä. miten muille sit käy niin sen mukaan.

mulla oli tänään neuvola, muuten kaikki ok, mut hb oli laskenu ja siit kuulin kamalaa marmatusta vaik se oli kumminkin 110 et ei ihan kamalan alhanen niin verikokeilla jo kumminkin uhkaili. kävin sit ostaan noita fexin? poretabletteja ja vaik hyvän makunen oli niin ihan kamalaa mun on se juoda, no jos nyt tehois. en kyl tiiä muistanko juoda joka pvä :kieh:
vauva ei oikeen halunnu et häntä kuunnellaan ku ain lähti pakoon, eli hyvin voi :heart:
 
Kukkaiskeiju mulle käy oikeastaan kumpi viikonloppu tahansa! Mietin tuota että lauantai vai sunnuntai, niin aattelin että sunnuntaina voisi olla rauhallisempaa? Mutta kumpikin päivä käy mulle :) joten ihan miten teille muille sopii! :) Mutta minä ainakin siis tulen tapaamiseen! :wave:

Tänään soitin neuvolaan. Sain ajan maanantaille 16.2 ja saman tien ajan ultraan maaliskuun alkuun. Tuntuu että noihin on vielä niiiiin paljon aikaa! Ei jaksais millään odottaa! Neuvolaan ois paljon kaikkee kysymistä, mistä haluis tietää...ja ultraa tietenkin odotan, et näkis et pikkusella on kaikki ok! Käykö muuten kukaan muu tuolla kuokkalan neuvolassa? Millasta henkilökuntaa siellä on? Mua kuitenkin vähän jännittää, kun ekaa kertaa menossa.

hensku rv5+1
 
mandor tervetuloa mukaan porukkaan! :) ja kiva kuulla että kuokkalan neuvolasta on kivoja kokemuksia!! :) Täytyykö lääkäriä mennä tapaamaan sitten aina keskustaan, kuitenkin raskaudenaikana on niitä lääkärin tarkastuksia, niin tartteeko tosiaan aina lähteä keskustaan? Ompa outoa! Mutta hyvä jos siellä on mukava henkilökunta!! :)

hensku rv5+1
 
mandor sitten on vaan mentävä keskustaan lääkäriin :) Tyhmää kyllä että ei ole omaa lääkäriä kuokkalassa tai halssilassa, ja niin kuin sanoit, ärsyttää kun terveyspalveluissa säästetään!! |O ennekin pääsi labraan kuokkalassa, nyt pitää mennä keskustaan, missä aina kauhea ruuhka.Mutta kiitos mandor kun kerroit positiivisiä kokemuksia kuokkalan neuvolasta! :) ootko muuten huomannut, tuossa ylempänä on juttua meidän odottajien tapaamisesta? :)
 
Mulle sopii toi 14.-15 vkl. Seuraavana on serkun häät, joten ymmärrettävistä syistä valitsen mieluummin sen! :D
Ja mitä tulee päivään ni 14.päivä saisin kyydin Jyväskylään sopivasti kun on ukolla menoa sinne päin niin...:)
Odotan innolla tapaamista...uusia ihmisiä...jeee!!! :)
 
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta!

Hensku ja mandor kyselivät Kuokkalan neuvolasta. Mie käyn siellä, ihan ok henkilökunta on, (tosin mulla ei kemiat kohtaa minun nla-lääkärin kanssa :ashamed: ). Mä ainakin olen käynyt nuo lääkärikäynnit tuolla Kuokkalassa, ei ole kaupunkiin asti tarvinnut lähteä, aikoja on vaan hankala saada, jos tarvitsee ylimääräistä käyntiä lekurille. Tiistaina oliskin sitten viimeinen lekurikäynti :p

Laitoin juuri vauvan sängyn valmiiksi makuuhuoneeseen :heart: Ehtii mieskin totutella uuteen järjestykseen makkarissa...

Nessu ja "herne" 35+4 (tai enää mikään herne ole :LOL: )
 

Yhteistyössä