Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

pinja79
Milja-85 vaunuissa kun vauva nykkuu niin pää on hiukan kohollaan samoin kuin sairaalassa sängyssä, laita pääpuolen sängyn jalkojen alle vaikka laudan palaset et pääty nousee hiukan... ja jos on imetys tyyny niin laita se sinne vauvan jalkoihin niin et se on sellasessa pesässä... meillä tuo on auttanut molemmeilla pojilla kun ei meinanneet kotona nullua sängyssään.
vauvalla on aina välillä noita tiheen imun kausija tuntuu et ois vaan kokoajan tissillä :)

Juu..meillä on ollu kirjat ihan alusta asti, kun alussa oli räkäisyyttä. Ja olen yrittänyt peitosta tehdä sellasen pesän sänkyyn. Ei vain auta :LOL: Jos vauva nukahtaa syliin ja yrittää viedä sen sänkyyn, niin silmät aukeaa välittömästi ja alkaa mahdoton meno tai sitten menee noin viisi min ja tämä sama tapahtuu. Olen ajatellut, että vauva on vielä niin pieni, että kyllä se jossain vaiheessa alkaa nukkumaan sängyssäkin. Toivon, että 3kk jo alkaisi muutosta tapahtumaan..

mira86 kiva kuulla, että joku on muistanut olemassa olomme :hug:

Milja: Tosi kiva oli kuulla teistä :heart: Oon miettiny teitä paljon! Toivottavasti pääset pian tapaamiseen mukaan, olis tosi mukavaa nähä:) Onhan tää elämä vauvan kanssa aika arvaamatonta; välillä menee kaikki hienosti ja välillä taas sitten ei. Mut niinku sanoitkin, väliaikastahan tämä vaan on ja JOSKUS se helpottaa :D

Pinja: Sopiiko huomenna tulla jo hieman ennen kymmentä? Mites poislähtö? Siks kyselen kun mun ois mahollista päästä ton miehen kyydillä (asutaan siis lievestuoreella, niin ei viittis monella autolla ajella) ja sillä alkaa koulu 10:ltä ja loppuu 1:ltä. Käykö aikataulu teidän ohjelmaan?

JEE!! Meillä irtos vihdoin ja viimein se kauankaivattu kakka tänään :D Käytiin siis torstaina lääkärillä ja se määräs laxa... viimesenä keinona ennen tarkempia tutkimuksia. Muutama päivä sitä on siis käytetty ja aattelin jo, ettei sekään auta. No, aamulla sitten ähräs oikein kunnon satsit ja haju oli lievästi sanoen jäätävä :LOL: Minä, anoppi ja setä yökkäiltiin ja iskän oli mentävä pyllypyykille. Kyllä meitä nauratti kun meinas iskältäkin laatta lentää :LOL: Joo, helpotuksen huokaus! Voi kuitenkin olla, että jotain apua silti kaivataan kun tuo 2 viikon kakkaamisväli tekee pojasta aika tuskasen :( Pientä helpotusta onneks kuitenkin saatiin! :)

Huomenna nähään sit taas osan kanssa, kivaa:)

Ippu ja Niklas 3,5kk :eek: HUI, mihin tää aika menee!!

Hei me yritetään huomenna tulla siinä 11-12 välillä JOS saan auton. Mies lupaili että vois ruokiksella käydä heittää mulle auton,mutta ihan varmaa ei vielä ole.. Kävellen vähän turhan pitkä matka lähtee.... Mut toivottavasti nähään huomenna! :) Blackjoy & Jeera

Kiva kuulla Miljasta, sua täällä jo vähän huutelinkin :D

Mä olen kärsinyt ihan mielettömästä hammassärystä lauantaista saakka ja sain ensiapu ajan hampihoitolaan klo 13 että tulen Pinjalle noin klo 10-11 ja lähden sieltä sitten tuonne lääkäriin. Mä täällä just mietin päätäni puhki mitä tuolle kersalle tekis kun on se aika vaikeeta jos mukaan pitää ottaa :whistle: tavallinen lääkäri kun vielä menis mutta ompa kiva jos on joku reikä ja sitä pitäs porailla ja toinen huutaa vieressä!

Mutta näemme kohta!!! :D
Koiruus ja Topi 4,5kk

pinja79
tosiaan jos tulisitte torstaina niin meil ois "hiukan" rauhallisempaa kun aksu on kerhossa....

tervetuloa milja mukaan vaan...

mut oisko porukat halukkaita lähtee tapaamiseen tohon kerholle joku perjantai syömään keittoa? se maksaisi 2e...

moikka mymmeli09!!! juu siel tanssitaan koko ajan viimeksikin otti aika koville kun tuo kunto ei ole hyvä!!katotaan miten jaksan kun meille tulee perheen lisäystä elokuussa. eilenkin siis 1.2 siellä mamma tunnilla ei ollut kun yksi ihminen.

Eeva83
Kiitos myös täältä suunnalta, oli oikein mukava tavata teitä kaikkia! =) Mä en varmaankaan pääse tulemaan tonne seuraavaan miittinkiin, mutta sitten myöhemmin liityn taas mielelläni seuraan oman rakkaani kanssa. :heart: Eilen oli kyllä ihana nähdä teidän vauvoja (ja vähän isompiakin lapsia), mutta nyt olo on kyllä vieläkin kärsimättömämpi -> minäkin haluaisin jo niin kovasti saada oman lapsukaiseni syliini!

Eeva ja Tirppis 38+3

Terve!
15.2 sunnuntain tapaamiseen on minulle ilmottautunut nyt
Lara 79
Inkap
Pusukalatar
Mira86

Hensku00
taisi aiemmin mainita että pääsee kumpanakin päivänä? Laittakaa loputkin mulle vielä yksäriä jos olette tulossa? Meinasin tuossa ensi viikon alussa sitten varailla sitä pöytää sinne Amarilloon. Ilmoittelen sitten mikä se tarkka aika on. :wave: Ei malta odottaa! Kiva tavata muitakin :D

Heipsan!

ja kiitokset, oli tosi kiva nähä teitä kaikkia =) SEuraavasta tapaamisesta...meille taas tuo aamu on siinä mielessä parempi, että päikkäriaika alkaa siinä 1 maissa ja jos poju ei pääse nukkumaan, niin meinaa olla aikas kiukkunen.. Mut kyllä iltapäiväkin käy, jos porukka jaksaa itkua kuunnella :LOL: Ei vaan, saattaa Niksu hyvällä tuurilla nukkuakin:) Katotaan miten enemmistölle käy ja mennään sen mukaan!

Kiva, jos Milja pääset vaavelin kans mukaan!

Pinja: Mä ainakin voisin joku perjantai lähtee sinne keitolle, kyllähän ruoka maistuu :D Kerrohan Aleksille "kummitätiltä" terkkuja :D Voi että kun toinen oli ihana!!

Ihanat kelit on ollu! Tuntuu ettei viittis lenkkiä lopettaa ollenkaan kun niin mahtava on tuolla ulkona työntää menemään!

Jees, nyt häippäsen. Kivaa viikkoa kaikille! Ja Eevalle tosiaan tsemppiä ja ponnistusvoimia matkaan kunhan lähdön aika koittaa =) Ihan kohta saat sen pienen ihmeen syliisi :heart:

Minäkin tosiaan odottelen innolla sitä ensi viikon tapaamista! Tuntuu vaan tavallaan hassulta kun hyvä jos yhen viestin olin kerenny tänne kirjuutella kun jo ilmottauduin mukaan! :LOL:
Mutta ei kai sitä nyt turhia tartte jaaritella ennenkun voi livenä tutustua?! :D Ja ehkä voisin kuvitella, että helpompi lukea näitä juttuja jos tietää ihmisen siellä nimimerkin takana! :) Vai mitä ootte mieltä?!

Marsu 81, se ainokainen siellä tanssitunnilla olin minä, eli oli oikein yksityistunti :) Harmi siis että se taisi olla viimeinen kerta vähäisen osallistujamäärän takia. Se olisi ollut mulle ihan sopivaa liikuntaa kun en oikein usko, että jaksaisin tällä kunnolla mennä touhottaa yhtä tuntia. Mutta pitää varmaan yrittää keksiä muuta!

Pusukalatar: Joo, varmaan erilailla muistaa nimimerkitkin sitten kun on nähnyt :)

).( Mä oon nyt selkeästi paremmin alknu tuntemaan nuo liikkeet, on jo varmaan 4 päivän ajan tuntunu usemmankin kerran päivässä, kun alkuun tuntu ehkä kerran päivään, ei edes ihan joka päivä. Ja mä varasin rakenneultra ajankin. On siihen vielä useampi viikko, mutta ultraajaks tulee Karl-Mikael Löfthjelm...tai mitenhän se kirjotetaan... Onko kellään kokemuksia? Kertoiskohan sukupuolen :D Ihana kyllä päästä ultraan ja toivottavasti nähdä että vauvalla olis kaikki hyvin! Liikkuu tosiaan ainakin jo kovasti :heart:

Kiitoksia myös minun puolestani kaikille jotka oli Pinjan luona, oli kiva nähdä pitkästä aikaa!

Harmi kun itse olin vaan välillä kipeä ettei juttu luistanut ihan normaaliin tapaan, mutta toisaalta onhan se hyvä välillä antaa muillekin puheen vuoroa :LOL: Selvisi se mun säryn syykin ja ja syyttävä sormi osoittaa stressiä :whistle: :eek: Mä nähtävästi puren hampaita niin paljon yhteen että hyvä ettei tuo toinen takahampaista ole kuoliossa! mitään sille ei oikein voi tehdä, niitä kiskoja kun ei vielä inakaan ruvettu tekemään.

Mä odottelen malttamattomana Topin kääntymistä. Välilllä on ihan kyljelleen ja ponkaa mutta ei käänny =) luulen että ei siinä nyt voi enää kauaa mennä. Kurottelee kovasti esineitä pääntä yläpuolelta ja on alkanut "alkeelliseti" osoittaa minkä esineen haluaa jos tarjoaa kahta samaan aikaan. Kädet ojossa kuin haluiasi syliin ottaa esineet käteensä, kädestä toiseen vauhtelee jo ihan sujuvasti.

Maanantaina aloitin puuron Muksun lempeällä riisipuurolla. Olen lypsänyt 50ml ja sen ns. sakeuttanut hiutaleilla. Ei ainakaan vielä ole mitään ylintä herkkua vaikka äidin maistaminen kertoikin muuta. Viime yö menikin ihanasti että heräsi vasta klo 7ensimmäisen kerran syömäämn eikä illallakaan noussut enää tissille.

Koiruus ja Topi kohta 5kk

Kiitoksia myös minun puolestani kaikille jotka oli Pinjan luona, oli kiva nähdä pitkästä aikaa!

Harmi kun itse olin vaan välillä kipeä ettei juttu luistanut ihan normaaliin tapaan, mutta toisaalta onhan se hyvä välillä antaa muillekin puheen vuoroa :LOL: Selvisi se mun säryn syykin ja ja syyttävä sormi osoittaa stressiä :whistle: :eek: Mä nähtävästi puren hampaita niin paljon yhteen että hyvä ettei tuo toinen takahampaista ole kuoliossa! mitään sille ei oikein voi tehdä, niitä kiskoja kun ei vielä inakaan ruvettu tekemään.

Mä odottelen malttamattomana Topin kääntymistä. Välilllä on ihan kyljelleen ja ponkaa mutta ei käänny =) luulen että ei siinä nyt voi enää kauaa mennä. Kurottelee kovasti esineitä pääntä yläpuolelta ja on alkanut "alkeelliseti" osoittaa minkä esineen haluaa jos tarjoaa kahta samaan aikaan. Kädet ojossa kuin haluiasi syliin ottaa esineet käteensä, kädestä toiseen vauhtelee jo ihan sujuvasti.

Maanantaina aloitin puuron Muksun lempeällä riisipuurolla. Olen lypsänyt 50ml ja sen ns. sakeuttanut hiutaleilla. Ei ainakaan vielä ole mitään ylintä herkkua vaikka äidin maistaminen kertoikin muuta. Viime yö menikin ihanasti että heräsi vasta klo 7ensimmäisen kerran syömäämn eikä illallakaan noussut enää tissille.

Koiruus ja Topi kohta 5kk

Mä jo ajattelin et koiramamma tuli kertoon et topi on kääntyny! :)
Juttelin äsken kaverin kanssa puhelimessa ja puhelun aikana sen 7kk tyttö oppi konttaamaan, oli jahdannu pölypalloa :D

Mulla olis jotenkin hirvee hinku alkaa antaa sisille jo soseita, mutta ei niille kai vielä oikeen ole tarvetta, kun nukkuu ja kasvaa hyvin. Joten pitäs kai vielä pari kuukautta malttaa.

Jospa sitä alkais syntymäpäiväänsä viettämään siivouksen parissa ja illalla sitten kouluun. Ja vois tuota vähän haaveilla jostakin asunnosta. Pikkasen ollaan harkittu asunnon ostamista täältä Jyväskylästä, vaikka meidän pitikin helsinkiin muuttaa.. Mieli muuttuu :)

Jenna ja Sisi 3kk 11pv

pinja79
olen ottamassa meille kotia sovitukseen noita jonathanin haalareita... jos jollain on kiinnostusta tulla katseleen lapsille haalaria niin laittakaa yv:tä

kuvia voi käydä katsomassa:

http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972

pinja ja pojat

Yhteistyössä