Milja: Tosi kiva oli kuulla teistä :heart: Oon miettiny teitä paljon! Toivottavasti pääset pian tapaamiseen mukaan, olis tosi mukavaa nähä
Onhan tää elämä vauvan kanssa aika arvaamatonta; välillä menee kaikki hienosti ja välillä taas sitten ei. Mut niinku sanoitkin, väliaikastahan tämä vaan on ja JOSKUS se helpottaa
Pinja: Sopiiko huomenna tulla jo hieman ennen kymmentä? Mites poislähtö? Siks kyselen kun mun ois mahollista päästä ton miehen kyydillä (asutaan siis lievestuoreella, niin ei viittis monella autolla ajella) ja sillä alkaa koulu 10:ltä ja loppuu 1:ltä. Käykö aikataulu teidän ohjelmaan?
JEE!! Meillä irtos vihdoin ja viimein se kauankaivattu kakka tänään
Käytiin siis torstaina lääkärillä ja se määräs laxa... viimesenä keinona ennen tarkempia tutkimuksia. Muutama päivä sitä on siis käytetty ja aattelin jo, ettei sekään auta. No, aamulla sitten ähräs oikein kunnon satsit ja haju oli lievästi sanoen jäätävä
Minä, anoppi ja setä yökkäiltiin ja iskän oli mentävä pyllypyykille. Kyllä meitä nauratti kun meinas iskältäkin laatta lentää
Joo, helpotuksen huokaus! Voi kuitenkin olla, että jotain apua silti kaivataan kun tuo 2 viikon kakkaamisväli tekee pojasta aika tuskasen
Pientä helpotusta onneks kuitenkin saatiin!
Huomenna nähään sit taas osan kanssa, kivaa
Ippu ja Niklas 3,5kk
HUI, mihin tää aika menee!!