Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Mandor: Hih, mä voin tänään taaas soittaa amarilloon ja lisätä yhden :D Mähän voisin tätä menoa oikeastaan sanoa sinne että lisätkää siihen joka päivä yksi lisää :LOL: Ei, oikeasti, mä soittelen sinne vaikka kohta kun se aukeaa ja ilmottelen sutkin, toki kivempi että kaikki pääsis mukaan. Ja ei se nyt varmaan niin hirveän vaikea niille pitäis olla lisätä yks ihminen...Saahan ne siitä enemmän tulojakin :whistle: ;) Eli tervetuloa vaan!

Eka neuvolalääkärikäynti takana ja voi onnea! Kaikki on hyvin, vastaa niitä viikkoja kuin pitääkin (15+3). Kuivumaan olen kuulemma päässyt eli passitti juomaan paaaaaljon! :D
Mutta hehkutan nyt kaikille...kuunteli lääkäri-täti sydänäänet ja siihen loppuun kaveri monotti siihen laitteeseen. Kuului semmonen pehmoinen "tumps"!!! Ah onnea!!!! :heart:

Minä kans kotiutunut ja sain riistettyä koneen mieheltä! :LOL:
Oli tosi kiva tosiaan tavata kaikkia...harmi vaan kun pöydän malli oli sellainen, että ihan kaikkien kanssa ei päässyt jutskaamaan! :( Mutta niinkuin joku siellä ehdottelikin, että ens kerralla vaihdetaan istumajärjestystä niin, että tulee uudet naamat siihen viereen istumaan! :D
Nyt tekis päikkärit hyvää, mutta koska meillä ei ole korvatulppia niin melko turha toivo! Eli sinne kasiin ysiin asti on sinniteltävä...

Mä aattelin olla eka täällä palstalla, mutta kukkaiskeiju ja pusukalatar ehtineet ensin =) Mukava oli nähdä! Pitää nähdä nyt vain vielä raskausaikana, vaikka useammankin kerran, jotta sitten ollaan jo hyvä ja tuttu porukka kun kaikilla on kääröt sylissä :) Mukavat sunnuntainjatkot!

Tässä käy just nyt sit niin kuin puhuttiin, että nimimerkit ja naamat ei jääny mieleen! :D
Mutta olen Inkan kanssa samaa mieltä tuosta tapaamisesta! Minä kuitenkin varmaan tuun Jyväskylässäkin pyörimään sitten sen nyytinkin kanssa ni oishan se kiva jos vois vierailla muuallakin kuin äitin ja isän (harvemmin koska isä polttaa sisällä) luona! :) Niin ja vertaistuesta puhumattakaan! :LOL:

Eipä mullekkaan monta jääny mieleen että kuka minkäkin nikin takana on :D mutta oli kiva kuiteskin nähä kaikkia. Vaikkakin sen pöydän takia osa porukasta on edelleen vähemmän tuttua. Mutta eiköhän se tästä. =)

Mukavaa oli nähä! =)

Iltaa vaan täältäkin..... Juuh, oli tosiaan kiva tavata vihdoinkin :) Kiitos kaikille mukavasta seurasta. Sama juttu mullakin, ettei kaikki nimet jääny vielä mieleen, mutta eiköhän tässä vielä ehditä tutustumaan paremmin. Niin ja tosiaan harmi se pöytäjärjestys kun ei kaikkien kanssa päässyt niin hyvin juttusille.
Mutta nyt jos yrittäs saada unta....

Halinalle ja pikkukakkonen rv23+2 (jos nyt oikein muistan)

lara79
juups oikein mukava oli nähdä ja vähän sama ongelma kuin muilla et nimet jäi vielä hämäräksi. Muutaman ihmisen nimimerkki sentään jäi mieleen ja raskausviikot :) . Mutta eiköhän se tästä kun vielä tavataan uudestaan..

Eilen isäntäkin sai tuntea ekan kerran pikkuisen potkut, eilen illalla potkiskeli tosi kovaa... varmaan tuhti ruoka antoi voimia :). Esikoinen oli hauska kun sanottiin et tule kokeilemaan kun vauva potki äidin mahassa, niin sillä oli ihan älyttömän hauska kauhistunut ilme kasvoillaan... Mistä lie oppinut (anoppi oli kyllä tässä just kylässä...), en ole ennen moista ilmettä nähnyt...

Jeps, pitää taas hommiin ryhtyä vissiin et sais väikkärin joskus valmiiksi.

Lara79 eli Laura rv20+2

Mulla aika hyvin jäi kaikkien naama yhdistettynä nimimerkkiin, varmaan kun teidän nimimerkkejä sen verran pyörittelin tuossa järjestäessä ja lisäks istuin sillai keskellä että näin kaikki ja pääsin juttelemaan aika lailla molempiin päihinkin. Mutta uusiksi siis otamme!

Heips! kiitos vielä kaikille eilisestä, mukava oli tavata! vaikka tosiaan harmi kun ei kaikkien kanssa päässyt juttusille ja tutustumaan, pöydän malli kun oli mitä oli. Mutta siis mukavaa ois tavata uudelleenkin!! :)

Mulla oli tänään eka neuvola ja hyvin meni. Jäi hyvä mieli. Nyt sitten enää pari viikkoa ultraan.Voi kun vaan sinne saakka päästäs!! Tässä kun on vielä muutama viikko niitä kriittisempiä aikoja... Viikkoja mulla on nyt neuvolan mukaan 9+4, mutta omien laskujen mukaan luulen että vähän vähemmän. Mutta ultrahan sen sitten tarkentaa :)

Niin tulipa vaan mieleen, että voisko jokainen läsnäollut kertoa missä päin pöytää istui?! :D Ihan vain muistin virkistykseksi! Ite istuin siellä "tulopäässä" ja olen se porukan musta lammas joka vieraili tupakkahuoneessakin...vihreäpaitainen blondi! :wave:

Pusukalatar: Minä kyllä muistan sinut.
Jos joku ei muista niin minä istuin kukkaiskeijun vieressä, mun toisella puolella oli tyhjä paikka. Olen se blondi, jolla valkoinen pusero, jonka päällä oli ruskea toppi. Toivottavasti joku muistaa :wave:
Henksun muistan myös, taisit istua siinä lähellä ja sitten olikohan mandor joka istui vastapäätä meikäläistä...Ja laran muistan kun hällä oli myös samanikäinen lapsi kuin mulla ja inkan muistan kun hän taas asustaa lähellä minua. Mut jos oikeita nimiä pitäis muistaa niin sit on kyllä tyhjä pää :LOL:

Minäkin muistan sinut halinalle! Jäit mieleen kun olet niiiiiiiiiiin samannäköinen kuin eräs kirjekaverini ja ehkä hölmöä sanoa näin, mutta sun nimimerkki jotenkin sopii sulle! :) Kukkaiskeiju jäi mieleen ja Hemuli kun hänen kanssaan ollaan yv:täkin vaihdettu. Sama juttu tosin mulla, että oikeat nimet on hieman hakusessa. Se toinen pääty jäi tosin ihan pimentoon :(
Sen muistan, että kolmella taisi olla jo entuudestaan lapsia...

Hei, kiitos vaan munkin puolesta viime sunnuntaista :) Toivottavasti nähdään pian uudestaan! Kaikkien mukana olleiden kasvot muistan mutta nimet ja nimimerkit onkin sitten aika sekaisin päässä vielä. Minä istuin kukkaiskeijua vastapäätä ja mulla taisi silloin silmälasit päässä ja violetti/valkoinen tunikka päällä.

Ensimmäistä kertaa tuo masuasukki piti tänään kunnon elämää, söin töissä vähän makeita herkkuja ja siitäkös se innostui, taitaa olla samanlainen herkkusuu tulossa kuin äitinsäkin :)

Mymmeli eli Elina ja pikkuherkuttelija 20+4

Kiitos vielä minunkin puolesta eilisestä kaikille ja erityisesti kukkaiskeijulle tapaamisen järkkäämisestä=) Tosiaan istuin pusukalattaren ja mandorin välissä.Toinen puoli pöytää harmittavasti jäi hieman pimentoon,mutta kaikkien kasvot kyllä jäi mieleen eli tästä on hyvä jatkaa seuraavaan tapaamiseen =)

Huomenia kaikille! Jäänyt viime aikoina vähän taustailuksi tämä minun palstalla oleminen :snotty: Teillä on ollut noita tapaamisia, mukavaa kun tutustuu samassa tilanteessa oleviin =) Ehkäpä minäkin sitten tungen mukaan teidän vauvaantuneiden tapaamisiin myöhemmin keväällä, kunhan tää vauveli haluaisi tulla ensin ulos :whistle: Lauantaina The LA, ja ei merkkiäkään että tämä olisi viikonloppuna tulossa. Vielä maaliskuulla ollaan varmaan yhdessä koossa :ashamed: Muuten ei kait tässä kiirettä olis, mutta kun alkaa olla olo jo ihan kärsimätön, haluis niin vauvan jo viereen.. Pieniä vaivojakin on, mutta ei nyt suurempia.

Kävin jo tänä aamuna labrassa verikokeissa ja näytteenottaja kysyi että millos on laskettu aika, lauantaina joo :whistle: Oli ihan että, aijaa, hän oli ajatellut että ehkä joskus huhtikuussa :LOL: On meinaan aika pieni vauvavatsa minulla, terkka sitä mieltä että pieni vauva tulossa :)

Nessu ja vaaaveli 39+3

Niin, kait tänään voisi AJATELLA pakkaavansa sairaalakassin jo valmiiksi :whistle:

Yhteistyössä