Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Huometa!

Joo, oli kyllä kiva nähä teitä että kiitos vaan munkin puolesta tapaamisessa olleille =) :flower: Otetaan uusiks joku kerta!!

Me lähetään jouluostoksille hermoja raastamaan eli so long!

Hyvää vointia kaikille!! Ja kivaa viikonloppua! :heart:
 
Milja: Jos sulla ei ole vatsa toiminut kovin hyvin niin kyllä se peräsuiske sillon kannattaa ottaa, jos on oikeinkin hyvin toiminut niin ei välttämättä sitten. Jos sulla on ollut ummetusta niin ehdottomasti kannttaa ottaa! Ja vettähän ne sinne laittaa, jos on hyvän lämpöstä niin ei tunnu kun pienenä paineen tunteena. Hyvää synnytystä, ei varmaan mene enää kauaa sinulla :wave:

).( Eli kävinpä minäkin nyt sitten taas ultrassa ja vaavi oli kovinkin vilkkaalla päällä siellä poukkoilemassa :D Kasvua oli tapahtunut hyvin, viimeksi siis oli vain 1,3cm ja nyt sitten 3,2cm! Kädet näkyi ja jopa silmien aiheet! Vähän ihanaa! Laskettu aika muuttui päivällä eli se on nyt sitten 13.7.09. Meillä on vuosihääpäivä 12.7... :whistle: :heart: Laitanpa ton kuvankin vaikka on vähän epäselvä kuva nyt tolla kameralla...



Kukkaiskeiju ja pöppis 10+4
 
pinja79 mä oon käyny elixialla mut ny on jääny vähän ku ollu kipeenä.. terveselkä on tosiaan kiva, siin oon käyny muutamasti ja sit käyn usein vaa juoksumatolla tai crossailemassa ^____^

meikäläisen aluinasue on Kuokkala jos joku sen johonkin haluaa lisäillä.. ei taas oo pitkään aikaan tullu täällä käytyä :)
 
Moooikka!

En oo aikoihin muistanut käydä täällä lukemassa ja kirjoittamassa, mutta hengissä yhä ollaan! Kivalta kuullosti tapaamisenne, voisihan sitä itsekin lähteä niihin mukaan =) . Etenkin sellaisiin, missä olis seuraa myös 3,5v esikoiselle.

Ja aivan ihana joulukortti Koiramammalla :heart: :heart: :heart: Mulla on itelläni ollut berni ja ehkä vielä joskus on taas... eihän sitä ilman berniä pärjää ;)

Tuota ekan sivun listaa voisi ehkä päivittää myös syntyneiden vauvojen osalta. Meidän neiti syntyi 3.9.

Meillä on mennyt kaikki suurinpiirtein hyvin. Lapset voi hyvin, pikku-neiti ei nyt oo mikään hirveen "pikku" paitsi kuin iältään. Tasaseen siellä +2 käyrällä kasvaa. Täysimetyksellä oon mennyt, tosin eilen illalla annoin vähän perunavelliä, minkä ansiosta nukkui yöllä 5t putkeen!!! Alkuun nukkui joka yö 4-6t, nyt on ollut pitkän aikaa jotain 2-3t pätkiä maksimissaan ja koko illan kiinni tississä. Itellä on ollut välillä aika ahdistunut olo, mietin jo, et voiko synnytyksen jälkeinen masennut tulla myös 3kk synnytyksen jälkeen? Mut nyt menee taas kaikki paremmin.

Jouluvalmistelut oon jo melkein kaikki tehnyt. Ihaaa kun on ollut aikaa tehdä niitä! Ainoostaan lämpimät ruoat puuttuu, mut eipä niitä voi juuri ennen aattoa tehdä. Ja rosolli, mun suurin jouluherkku puuttuu vielä myös.

Ja jos en täällä taas vähään aikaan käy, niin oikein mukavaa joulua kaikille!!!

t. Hemuli ja tenavat 3,5v sekä 3,5kk :heart:
 
Mä teen nyt sen listan myös tuonne vauvapuolelle, tulee sit ainakin ite käytyy enemmä kirjoittelee, kun ei tänne odotuspuolelle muista aina kurkkia. Kopsaan tuolta ekalta sivulta kaikkien tiedot, voin niitä sit päivitellä säännöllisen epäsäännöllisesti, miten nyt satun koneella olemaan =) (välillä monta kertaa päivässä, välillä viikonki tauko...)
 
Hei! Täällä on nukuttu harvinaisen hyvin muutama yö! Ollaan nyt 2 kertaa käyty vyöhyketerapiassa,oiskohan se tosiaan sit auttanut. Melkeen pakko uskoa,vaikka mies kyllä kovin kyynisenä sen suhteen on.. :p Itkutkin vähentyny tosi paljon, nykyään valveilla ollessa "jutellaan" ja naureskellaan entisten rääkymisten sijaan. No johtui mistä johtui mutta hieno homma!
Mandy81 Juu, oli tosiaan nimi keskisuomalaisessa. Hyvä kun muistutit! Kävin just sen talteen leikkaamassa, oliskin varmaan muuten unohtunu jos en olis kommenttias lukenut! Täytyypä laittaa vauvakirjan väliin muistoksi.. :)
Pinja79 Mä tulisin myös mielelläni tammikuussa tapaamiseen. Jos vaan mukaan mahtuu,ihan ymmärrettävää et joku kiintiö on tehtävä... Meille vois sit kanssa alkuvuodesta tapaamisen järjestää. Mielellään sit päivällä,niin ei ole tuo mies suotta jaloissa pyörimässä.. :D
Meillä kyl jouluvalmistelut jäänyt aika lailla tekemättä.. Ei oo ees joulusiivousta tehty.. :/ Tänään olis tarkotus vähän paikkoja puunata ja paketoida viimeset lahjat. Eipä tuosta kauheeta stressiä kannatakaan kyhätä,tulee se joulu kuitenkin. Ties vaikka tänä vuonna vähän joulufiilistäkin saisi kun on tuo pikkuneiti mukana kuvioissa. Ei oo oikeen viime vuosina joulufiilistä ollu. Tosin viime vuonna tultiin intian matkalta just aatoksi kotiin, ja oli sit varmaan vielä vähän ajatukset siellä päin maailmaa.. Meni se joulu sit ihan huomaamatta ohi... Mutta tänä jouluna kun on kotona pikkuperheen kesken niin varmaan vähän erilaiset tunnelmat.. :)
Nyt pitääkin lähteä käymään taas siellä vyöhyketerapiassa, nyt olis 3 kerta. Jatkossa varmaan vähän harvemmin sit käyntejä. Noi 3 kertaa on ollu nyt viikon sisällä.
Hyvää joulua kaikille!! :)
 
Tännekkin pikainen joulun toivotus...

Joulun aikaan...joulun taikaa joka kotiin.

Saas nähä joko joulun aikaan tai uuden vuoden kieppeillä meillä tulee käynti sinne päin...mäelle.Ainakin poli käynti tulee jos ei muuta...noille välipäiville.Saas nähä...täällä sitä lähtöä kovasti odotellaan...tuleva isä ainaki nin et ei nahoissaan meinaa pysyä.On onnea täynnä...tuo mun ihana ukkeli.Mä niin tykkään siitä...

Mut rauhaisaa joulua...kaikille tasa puolisestikkin...

terkuin Daizz ja perhe...
 
Oikein hyvät joulunajat mammoille! Toivottavasti olette olleet kilttejä että saatte paljon lahjoja ^___^
Meidän paras lahja oli kun eilen haettiin emmaljungat kotiin <3 Nyt on Möykyllä kyllä niin kähee menopeli :)

lennameli + Möykky 24+5
 
Huomenta!

Minä oottelen Miljan kuulumisia...Jokohan alkaa lähtö olla lähellä?!! Jos näin on, niin hurjasti tsemppiä matkaan ja paljon paljon ponnistusvoimia =) :heart: Muistahan tulla sit kertomaan kun urakka on ohi!

"Tumma taivas jouluyönä, tähdet vilkkuu valovyönä. Ilmassa on ripaus taikaa, rauhallista joulun aikaa."

Oikein hyvää ja lämmintä joulua kaikille mammoille ja odottaville :heart:

Ippu ja Niklas 2kk 1vk :heart:
 
Pikaisesti vain.. Olin vuorokauden sairaalassa seurannassa kun maanantaiaamuna alko särkee kovasti ylävatsaan niin lähettiin sinne näytille. Ottivat sisälle ja sit äsken just pääsin pois. Lievä raskausmyrkytys muttei vielä tehdä mitään, pitää mennä heti takas, jos tulee oireita. Reilu kaks senttiä oli auki ja limatulppa tuli eilen, että hyvältä näyttää.. Nyt siis vaan taas odotellaan :)

Hyvää joulua kaikille, jos en nyt käy :xmas:
 
toivottavasti kaikkien joulu on mennyt kivasti!
meillä vähän sairasteltiin, mutta itse miehen kanssa pysyttiin terveinä kuitenkin. Ja tänään oliskin tarkotus lähteä ajelemaan tuonne turkuun.

Onko tuonne tammikuun tapaamiseen tulossa raskaana olevia minkä verran? Ei sillä että syrjisin jo synnyttäneitä, mutta itsellä kun on kuitenkin viikkoja kohta vasta 12 niin olis kiva tavata muita jotka on kans vielä raskaana, vähän enemmän sama tilanne. :D

kukkaiskeiju & pööpöti 11+4
 
lara79
Hei kaikille, ilmoittautuisin joukkoon!

Olen 29v, mies 31v ja asutaan Palokassa. Meillä on tyttö s.10/07 ja nyt odotellaan toista tulokasta la 4.7.09.

Olisi kiva tutustua ja saada kavereita tätä kautta kun muuten tuttuja/kavereita jotka asuvat lähellä on hyvin vähän. Kaikki parhaat ystävät ja lähimmät sukulaiset kaukana, työkaveritkin jääneet Kuopioon ja tällä hetkellä teen väitöskirjaa loppuun kotosalla. Mies reissuhommissa joten paljon olen kotosalla yksin tai tytön kanssa. Eli sosiaaliset suhteet on ihan minimissä :/ ...
 
pinja79
elikkä siis, voisin järjestää meillä tapaamista tuossa tammikuussa, miltä esimerkiksi 19.1 kuulostaa? siihen olisi senverran aikaa et ehtis kaikki kalenteriin varata... ja jos on isompia sisaria niin ne voi toki ottaa mukaan...

ilmoitelkaa yv:llä jos pääsette mukaan

asustelen pupuhuhdassa


pinja ja pojat (03/06 ja 02/08)
 
Hemuli on noi bernit vaan aika ihania vaikka täytyykin rehellisyden nimissä sanoa että viime aikoiha on paukkunut kiinni joihinkin meidän neidin tapoihin :ashamed: :whistle: Päivittelin tietosi ja ihanaa kun olet laittanut sen pinon vauva puolellekin, täytyy tässä kun joutaa tulla sekin korkkaamaan!

Blackjoy ihana kuulla että teille on ollut apua tuosta hyöhykkeestä, ei oo kivaa kun toinen huutaa vaan polla punaisena! Mä ainakin voisin tulla sinne teille, mä kanssa näin päiväs aikaan teen välillä tylsyys kuolemaan :D

Miljalla varmaankin on jo vauveli kainalossa :D :heart: niin lupaavalta ennen joulua jo kuullosti! Teitä jolukuisiahan oli aikas monta että tulkaahan huutelemaan heti kun vaan kynnelle kykenette!

Merkkarinkin kuulumisia on odotellut. Ikävää että teidän pikkaselle tuli tuollainen raju maailmaan tulo :hug: Pääasiahan on että nyt on kaikki kunnossa ja hyvä niin. Kannattaa puhua ja purkaa tapahtumaa niin paljon kuin on vaan mahdollista, mulla aikankin tuli se ahdistuneisuus vasta myöhemmässä vaiheessa.

Laralle tervetulo toivotukset, laittelin tietosi tuonne etusivulle! :wave:

Meillä meni joulun pyhät ihanan leppoisissa tunnelmissa ja saatiin olla koko peheen kesken, liekö oli ensimmäinen kerta kun miehen kanssa oltiin yhtäaikaa vapaalla koko joulu. Erittäin harvinaista herkkua siis... Tuli aikakin syötyä niin että napa ruskas, vuoden vaihteen jälkeen onkin luvassa sitten TAAS elämän taparemonttia :kieh: :headwall: Paino on alkanut nousta ja mä jotenkin aattelin naivisti että kun imetän niin kyllähän se tipahtaa vähän niin kuin itsestään. Paskat. Tai no jos jotkut ei kerkeä syömään niin kaipa sitten se näin meneekin, mä olen kyllä mussuttanut huolella kiloittain kaikkea herkkua!!! Uusi vuosi vietetään ihan kotosalla ja kaveripariskunta tulee meille iltaa istumaan, voitaisiin pelata tuota mun uutta peliä (Ubongo ) oon siinä iihan voittamaton :D mies ei enää suostu sitä pelaamaan...

Kaikille jaksamista, mä lähden purkamaan tuon kuusen ja laitteleen paikkoja kuntoon jos sitä illalla vähän siivoisi!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JYVÄSKYLÄN ODOTTAJAT JA ÄIDIT LAPSINEEN!!!

Koiruus ja Topi 3,5kk
 
Merkkari Paljon Onnea pienen pojan johdosta! Ikävä kuulla, että pieni mies tuli rajumman puoleisesti maailmaan. Hyvä kuitenkin että kaikki nyt kunnossa.

Lara Tervetuloa mukaan!

Onko täällä muuten ketään Vaajakosken/Jyskän suunnalta?

Meillä joulu meni miehen vanhempien luona. Ei siis tarvinnut itse kauheesti stressata jouluvalmisteluista. Uutta Vuotta juhlistetaan kotosalla kolmistaan, ainakin näillä näkymin.

Mutta Hyvää Uutta Vuotta kaikille odottajille ja mammoille!

=)
 

Yhteistyössä