Hemuli on noi bernit vaan aika ihania vaikka täytyykin rehellisyden nimissä sanoa että viime aikoiha on paukkunut kiinni joihinkin meidän neidin tapoihin :ashamed:
Päivittelin tietosi ja ihanaa kun olet laittanut sen pinon vauva puolellekin, täytyy tässä kun joutaa tulla sekin korkkaamaan!
Blackjoy ihana kuulla että teille on ollut apua tuosta hyöhykkeestä, ei oo kivaa kun toinen huutaa vaan polla punaisena! Mä ainakin voisin tulla sinne teille, mä kanssa näin päiväs aikaan teen välillä tylsyys kuolemaan
Miljalla varmaankin on jo vauveli kainalossa
:heart: niin lupaavalta ennen joulua jo kuullosti! Teitä jolukuisiahan oli aikas monta että tulkaahan huutelemaan heti kun vaan kynnelle kykenette!
Merkkarinkin kuulumisia on odotellut. Ikävää että teidän pikkaselle tuli tuollainen raju maailmaan tulo :hug: Pääasiahan on että nyt on kaikki kunnossa ja hyvä niin. Kannattaa puhua ja purkaa tapahtumaa niin paljon kuin on vaan mahdollista, mulla aikankin tuli se ahdistuneisuus vasta myöhemmässä vaiheessa.
Laralle tervetulo toivotukset, laittelin tietosi tuonne etusivulle! :wave:
Meillä meni joulun pyhät ihanan leppoisissa tunnelmissa ja saatiin olla koko peheen kesken, liekö oli ensimmäinen kerta kun miehen kanssa oltiin yhtäaikaa vapaalla koko joulu. Erittäin harvinaista herkkua siis... Tuli aikakin syötyä niin että napa ruskas, vuoden vaihteen jälkeen onkin luvassa sitten TAAS elämän taparemonttia :kieh: :headwall: Paino on alkanut nousta ja mä jotenkin aattelin naivisti että kun imetän niin kyllähän se tipahtaa vähän niin kuin itsestään. Paskat. Tai no jos jotkut ei kerkeä syömään niin kaipa sitten se näin meneekin, mä olen kyllä mussuttanut huolella kiloittain kaikkea herkkua!!! Uusi vuosi vietetään ihan kotosalla ja kaveripariskunta tulee meille iltaa istumaan, voitaisiin pelata tuota mun uutta peliä (Ubongo ) oon siinä iihan voittamaton
mies ei enää suostu sitä pelaamaan...
Kaikille jaksamista, mä lähden purkamaan tuon kuusen ja laitteleen paikkoja kuntoon jos sitä illalla vähän siivoisi!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA JYVÄSKYLÄN ODOTTAJAT JA ÄIDIT LAPSINEEN!!!
Koiruus ja Topi 3,5kk