Heipsun!
Kiva kuulla
Milja sinusta =) Ois tosi mukava nähä tässä joskus!!
Onnea
Mandylle kivoista ultrakuulumisista :heart: Voi että, oli se vaan ihanaa aikaa tuo alkuraskaus! Oon ihan kateellinen
Onnea myös
sativalle kun kaikki hyvin! Ihan kohta saat sinäkin sen pienen, ihanantuoksuisen nyytin :heart: Onnea matkaan kun lähdet tositoimiin =) Ja muista tulla sit ilmottamaan meille jahka beibi on maailmassa!
Pinja: Asutko lähellä paikkaa, jossa tuo kaamee ampumistapaus oli? Näkyykö siellä mitenkään? Tulit heti ensimmäisenä mun mieleen kun tuosta jutusta kuulin! =)
Mulla meinaa olla vähän tylsää ku Niklas nukkuu edelleenkin tuolla ulkona, on taas semmosen 4 tuntia siellä nukkunu. Ja mieskin on raksalla, missäs muuallakaan. Eipä sitä ihan kauheesti kotona näy, mutta pakkohan se on raataa jos talon meinaa valmiiks saada! Tänne ei kyllä mitään ihmeitä, ihan normieloa. Lähti muuten onneks se pojan maha toimimaan! Ja ihan itekseen, en ehtiny levolacia antaa. Sontaa kyllä tuli..kaikki vaatteet aivan kakassa
Nyt taas ei sit pariin päivään oo tullu, mutta jospas se siitä.
Mä muuten vahvasti epäilen, että Niksulla on jo hammas
Joku valkee pallura sillä on tuolla vasemmalla puolella kulmassa. Lisäks nyrkit menee koko ajan suuhun ja kuolaa tulee ku saavista! Aika pieni se vielä on, mutta en oikein keksi mikä muukaan se vois olla!
Eipä tänne muuta..Taidanpa lähtee selailemaan kanavia josko sieltä jotain katottavaa tulis!
Moro ja kivaa viikonloppua kaikille :wave:
Ippu ja Niklas 2kk 3vk 5 pv