Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

pinja79
Jensku
eeva83
hemuli80
ippu83
merkkari

mihis aikaan sovittas kahvittelua? meille voi tulla jo siin 9.00 jälkeen ja aleksi lähtee unille siin 13.00 jälkeen.

olenkos laittanut kaikille jo osoitteen ja puh.numeron yv:nä?

pinja ja pojat
 
Hei! Mäkin voisin tuolloin tulla jos vaan mukaan mahtuu. Voisitko pinja laittaa yv:nä postia..? Täytyy tunnustaa tyhmyyteni,en jostain syystä osannut itse sitä lähettää sulle.. Mielellään ei ihan heti yheksältä.. Meillä nuo aamut lähtee aina aika hitaasti käyntiin kun unirytmi edelleen sellanen, et illat ja alkuyöt valvotaan ja aamupäivällä sit nukutaan ne varsinaiset yöunet... :p
 
koiramamma: Niin joo, ette ehtiny antaa ollenkaan :LOL: Teillä toimi sit pikkusen tehokkaammin kun meillä :D Kyllä me ollaan hierottu ja jaloilla pumpattu jne.. Mut tuntuu kyllä olevan harvinaisen tiukassa, ei vaan irtoo ei millään :( Meinasin huomenna soitella neuvolaan. Ei oo kiva kun alkaa pienellä olla jo todella tukalat oltavat! Ja masullaan oon nyt välillä nukuttanu ku selällään vaan nyhertää ja nyhertää. Viihtyy onneks siinä asennossa
=) Keksit sitten uuden lempinimen meidän poitsulle :D Ei huono ollenkaan :LOL:

pinja: kiitos! Tullaan mielellään! mekään ei kyllä välttämättä ihan noin aikasin..kestää aina nuo aamutoimet ja tullaan täältä korvesta eli Lievestuoreelta! Mut kyllä aamupäivän puolella =)

Kyllä on jännä miten tuolla ulkona nukuttaa!! 2 aikaan lähettiin lenkille ja vielä vaan Niklas vetelee sikeitä! Eilen kun ei viittitty niin kovaan pakkaseen lähtee, niin ei nukkunu oikeestaan koko päivänä.

Minä täällä jo oottelen uusien vauvaantuneiden eli Miljan ja merkkarin kuulumisia.. =)
 
Eeva83
Moikka!
En oo päässy taas aikoihin koneelle, kun on ollut kaikenlaista häsmäkkää... Muutettiin vuoden vaihteessa ja vieläkin kämppä on ihan hyrskyn myrskyn. No, täytyy vaan pikku hiljaa siivoilla ja järjestellä paikkoja. Nythän tätä aikaakin on, kun äippäloma alkoi. ;)

Pinja 79 mulle olet laittanut yv:tä. Kiva, että järjestät tapaamisen! =) Mä vielä kasvattelen mahaani, joten on kivaa päästä näkemään teidän vauvoja ja kuulemaan kokemuksia. Toivottavasti paikalle tulee myös muita raskaanaolevia!

Nii, ja suuret onnentoivotukset teille kaikille vauvan saaneille! :flower:

-Eeva ja Tirpula 34+4
 
Nimra
Onkos täällä toisia jotka haluis joskus tehdä yhteisiä vaunulenkkejä ? Me asustellaan Sulussa ja olis mukava (miehen ollessa päivät työssä/koulussa ) niin vaunutella sitten seurassa :D Onnistuuhan se yksinkin, mutta mukavampaa porukalla :wave:

Suvi ja Anni 1 kk 2 päivää
 
Pinja, minä en pääse tapaamiseen valitettavasti, mulla kun on päivisin töitä :/
Oisin kyllä muuten tullut mielellään, mutta jos joskus on tapaaminen illalla tai viikonloppuna niin sitten minäkin pääsen mukaan.

Halinalle ja pikkukakkonen rv 17+5 jos nyt oikein laskin :heart:
 
pinja79
tehtäsikö niin et keittelen kahvit klo 11.00 ja jokainen tulee kun aamutoimiltaan kerkee? ei kuitenkaan ennen sitä 9.00 :D

onko allergioita?

hemuli: tuleehan poika mukaan myös?
 
Moikka!

Pitää ilmoitella tännekin pinoon:

Tulin juuri Np-ultrasta. Vilkas kaveri näkyi ruudussa. Heilutti käsiä niin vimmatusti. Täti ei meinannut saada millään kuvaa oikesta kulmasta, kun nappula heiluin kuin heinämies. Lopuksi vielä vilkutti meille toisella kädellä. Mittaa oli 3,66 cm. Ja laskettuaika on nyt 3.8. niinkuin menkkojen mukaan aluksi laskettiinkin. Ihan ihmeellistä. On se varmaan kohta uskottava, että pieni ihminen se tuolla masussa häärii. Oon yhtä hymyä!

Pinja79 ja muut Voisin joskus keväämmällä tulla joihinkin tapaamisiin, kun masu alkaa näkyä ja laskettu aika lähestyy. :)

Mandy ja nappula 10+2
 
Kopioin tän saman tuonne vauvapuolelle kun ei tiedä, kumpaan kirjoittelis..????

Meillä vaan harjotellaan tätä vauvelin kanssa elämistä =) Mies ollu kyllä niin hyvänä apuna. Öisin meillä oikeestaan niin, että mies vaihtaa vaipat ja mä sit teen imetyshommat. Vauvalla ei vielä minkäänlaista rytmiä..nukkuu 1-4h pätkiä millon mitenkin.. Masuvaivoja tuntuis vähän olevan, kun ei röyhtäse läheskään aina, mut ei myöskään pulauttele. Milloinkahan niitä Rela-tippoja yms. voi alkaa antamaan??? Meillä on maanantaina vasta eka neuvola käynti.

Nyt pari päivää ollut jaksoja, ettei vauva meinaa nukahtaa millään vaan nukahtaa tissille ja sit kun vie sänkyyn niin heti alkaa ähistä ja maiskuttaa ja eikun lisää tissiä =) Tää vauveli ei myöskään tunnu tykkäävän nukkua omassa sängyssä ollenkaan! Olin raskausaikana kovasti sitä vastaa, että meidän sänkyyn tulee, mutta siihen se joka yö viimeistään aamuyöstä menee. Mies siirtyy sitten sohvalle, kun ei saa nukuttua muuten sitäkään vähää..

Että sellasta..täällä myös odotellaan ilmojen lauhtumista ensi viikolle kun kaksi viikkoa tulee täyteen =)

Itsellä sektiosta parantuminen lähtenyt todella hyvin etenemään! Olen oikein yllättynyt itsekin =)

Milja +vaavi 9vrk

Meille voi laittaa asuinpaikaksi Vaajakosken, jos tällä sivulle asuinpaikat on laitettu..en huomannu kattoo..
 
Audriina: Mä asun kanssa täällä lohikoskella :wave: Varmasti meille tulee sama terkkarikin. Mä oon käyny siellä vasta kerran, ja musta oli ehkä vähän sellanen jännä, mutta ihan mukava kyllä. Tekee muuten puolikasta, että siellä on kyllä sit toinenkin terkka, sitä en oo nähny, ainakaan vielä. Mutta varmaan yhtälailla seurannat tekevät kun muutkin :) Huomasin että ollaan saman ikäsiäkin, onko sulle eka tulossa vai joko sulla on lapsia?

Mulle voi päivittää muuten ton lasketun päivän 13.7.09.

Kukkaiskeiju 13+2
 
Terve kaikille taas. Täytyy itsekin osallistua sitten myöhemmin noihin tapaamisiin kun tässä vaiheessa en viitsi enää lähteä noihin mukaan kun ikinä ei tiedä milloin vauva haluaa maailmaan tulla :) Meillä oli taas tänään neuvola ja kaikki oli hyvin. Vauva kasvanut hyvin, vaikkakin kuulemma on pieni paketti tulossa :heart: On tuo mieskin alkanut puhumaan että odottaa jo kovasti sen murusen maailmaan tuloa. Vois sitä kohta jo alkaa sairaalakassia väsäilemään :D

:heart: Sati ja muru 39+0
 
Kukkaiskeiju: Juu tänään oli neuvola, ja puolikas terkka siellä oli vastassa.. Kyllähän nämäkin hommansa osaavat.. mutta valtava ero edelliseen terkkaan.. mutta niinhän me kaikki ollaan erilaisia.. nii ja ensimmäistä lasta odotellaan..
 
Mä oon nyt neljä päivää täällä porissa tekemässä opparia...on sekin yks pallo nilkassa...

vähän mun maha eilen illalla turpos!!! Se oli ihan valtava! Onneks oli yön aikana vähän tasaantunut. Mutta huomasin että mun napa on jotenkin tullut siihen pintaan ja mulle alkaa näköjään tulla linea negra. Ihan haalea vielä, mutta kuitenkin.
 
Huomenta kaikille!

Viikonloppu vapaat alkoi 6 päivän putken jälkeen. Väsymystä piisaa.. Onneksi mies kotona lasten kanssa, niin hoitaa pääasiassa lapset ja kodin. :heart: Ei tulis mitään jos vielä töiden jälkeen siivoaisin ja pesisin pyykkiä. Aina kuitenkin koitan autella sen mitä jaksan ja vapaalla annan miehen nukkua pidempään ja olla enemmän omissa oloissa.
Tiedän meinaa mitä se kotona olo on ja jos ei toinen osapuoli anna yhtään helpotusta, niin ei sitäkään äärettömiin jaksa. Hiljattain meinaa kun oli toisinpäin.. minä kotona ja mies töissä.
Ihmettelen syvästi, kun ei pahoinvointia ole vielä tullut ja rv 7 täysi. :whistle: Mutta pitää nauttia tästä. Ainoa äklötyksen aihe on pahat hajut. Silloin meinaan mennä jo tervehtimään vessaa. :ashamed:
 
Pinja: No se mun opparityöpari asuu porissa (sen oli tarkotus asua koko opiskeluaika jyväskylässä, mutta muuttikin poriin :headwall: ) Niin nyt täällä sitten tehdään aina välillä. Se tulee sitten välillä meille tekemään sitä.

Eipä mulle muuten mitään, tulinpahan kurkkimaan kuulumisia.
 
Heipsun!

Kiva kuulla Milja sinusta =) Ois tosi mukava nähä tässä joskus!!

Onnea Mandylle kivoista ultrakuulumisista :heart: Voi että, oli se vaan ihanaa aikaa tuo alkuraskaus! Oon ihan kateellinen :LOL:

Onnea myös sativalle kun kaikki hyvin! Ihan kohta saat sinäkin sen pienen, ihanantuoksuisen nyytin :heart: Onnea matkaan kun lähdet tositoimiin =) Ja muista tulla sit ilmottamaan meille jahka beibi on maailmassa!

Pinja: Asutko lähellä paikkaa, jossa tuo kaamee ampumistapaus oli? Näkyykö siellä mitenkään? Tulit heti ensimmäisenä mun mieleen kun tuosta jutusta kuulin! =)

Mulla meinaa olla vähän tylsää ku Niklas nukkuu edelleenkin tuolla ulkona, on taas semmosen 4 tuntia siellä nukkunu. Ja mieskin on raksalla, missäs muuallakaan. Eipä sitä ihan kauheesti kotona näy, mutta pakkohan se on raataa jos talon meinaa valmiiks saada! Tänne ei kyllä mitään ihmeitä, ihan normieloa. Lähti muuten onneks se pojan maha toimimaan! Ja ihan itekseen, en ehtiny levolacia antaa. Sontaa kyllä tuli..kaikki vaatteet aivan kakassa :D Nyt taas ei sit pariin päivään oo tullu, mutta jospas se siitä.

Mä muuten vahvasti epäilen, että Niksulla on jo hammas :eek: Joku valkee pallura sillä on tuolla vasemmalla puolella kulmassa. Lisäks nyrkit menee koko ajan suuhun ja kuolaa tulee ku saavista! Aika pieni se vielä on, mutta en oikein keksi mikä muukaan se vois olla!

Eipä tänne muuta..Taidanpa lähtee selailemaan kanavia josko sieltä jotain katottavaa tulis!

Moro ja kivaa viikonloppua kaikille :wave:

Ippu ja Niklas 2kk 3vk 5 pv
 
pinja79
juu asun aika lähellä tuota ampumapaikkaa on tos parkkipaikka ja talo välissä :) ei mul ollu hajuukaan koko jutusta, oli puhelin jäänyt äänettömälle ja poikien kans leikin... ennen kerhoon lähtöä ajattelin kurkata sähköpostit niin mese huuti punasena kaikki kyseli et mitä siel on??? ja mää ihmettelin et mitä mitä?? :D sit kun kuulin asiasta katoin puhelinta 20 puhelua tullu... mies oli soittanut jo naapuriin et mikä meillä on tilanne ja se ties sanoo et ei tääl hätää oo...

pinja ja pojat
 
tää pyytäis päästä takas pinkkaan mukaan.. :wave: mahtuisko?? :)

pinja79 onkin edellsiestä pinosta tuttu ja taitaa olla muitakin kunhan vaan selailen pinoa..

meillä siis 11/07 syntyny keskospoika jonka odotus ajalla tässä (alkuperäisessä) pinossa kirjoittelin sillo.. nyt olis uus asukki masussa ihan aluillaa kylläkin, mut kuiteskin.. katsotaa miten tuleman käy.. maanantaina (5.1) käytii varhais ultrassa ja siellä pikkuienn sydän tykytteli.. :heart: aloittivat klexan lääkityksen ja asan nyt kun ongelmia ollu keskenmenojen kans ja tässä edellisessä raskaudessa myös.. nyt si piikitellää ja juostaa äitipolilla tiuhaan tahtiin..

laskettu olsii 21.8.09 eli tänää olsi viikkoja 8+1...

-peikko ja pikkuruinen masukki.. -
 
pinja79
moi peikko!!!

ihanaa kuulla että on M:lle tulos pikkuinen sisko tai veli :hug: miten on muuten M voinut? kasvanut varmasti kovasti!

ollaan täs kaappeja siivottu ja tuli 10 laatikkoa kirppikselle tavaraa... vielä pitäisi nuo imetyspaidat katsoa kaapista pois muut olenkin jo saanut laitettua laatikoihin... ollaan laitettu työhuoneeseen uudet kalusteet.

pinja ja topi (aksu on papan luona yökyläilemässä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinja79:
ollaan täs kaappeja siivottu ja tuli 10 laatikkoa kirppikselle tavaraa...
Vietkö jotain ihan pieniä vauvan vaatteita kirppikselle? Kiinnostaa.. :) Ostin perjantaina ekat vaatteet tulevalle esikoiselle: nallenkorvilla varustetun pehmo-hupparin ja lyhythiaisen bodyn.. :)

Mandy ja nappula 10+6
 
pinja79
tälläisen vois kans päivittää:

Kirppiina...................25v........................................... tyttö 27.9.08

Saparo-81................27v......................................... tyttö 10.12.08

Mrae........................ 25v........................................... tyttö 28.12.08
 

Yhteistyössä