Moikka vaan kaikille...
Mä olen ollut nyt vähän ylityöllistetty...niin olen ollut poissa..joihinkin pinoihin olen väliin kirjoittanut.
Mukava kuulla, että täällä on saatu kokoontuminen aikaiseksi. Mä olisin tosiaan mielelläni tullut, mutta meillä on tuo neiti vielä sen verran nuori, että en viitsi ihan noin pienen kans viel paljoo liikkua..., mut taas toisaalta onkohan sillä niin väliä minkä ikäinen on
Meillähän
Anni on 1 vko ja 4 päivää
Täällähän saatetaan kohta saada vauva uutisia... Tsemppiä kovasti
merkkari ja tulehan sitten kertoilemaan kuulumiset ... hurjasti sinne jaksuja ja tosiaan niitä ponnistusvoimia :wave:
koiramamma Meillä olis tuo Sulku asuinalueena, että jos viitsit sen lisätä B)
Meillä on alkanut tosiaan mennä ihan kivasti.. Neidille on nyt annettu noita Cuplaton-tippoja massuvaivoihin ja näyttäis ihan auttavan mukavasti, kun viime yönäkin heräs vaan pari kertaa syömään ja nukahti tosi kiltisti heti syönnin jälkeen
Joskus on tosiaan hetkittäin tahtojen taistelua, mutta lienee ihan normaalia..
Hyvin ollaan kyllä jaksettu koko porukka eikä oikeastaan ole sillai mitenkään maata mullistavasti elämä muuttunut neidin tulon myötä, mutta ehkä siihen on tosiaan osa syy se, että neiti on "helpohko" :snotty:
Mä muistan, kun moni sano, että tee sit ruokaa valmiiksi pakkaseen, että jaksat ja nuku varastoon ym...olis siis pitänyt tehdä kaikki jutut varmaan puolen vuoden ajalta varastoon,....ja mä en tehnyt mitään
ja aikaa on siis nytkin, vaikka teen nuo "tekemättömät" asiat ihan samalla tavalla kuin ennen Annia.
Mä jo odottelen, että Anni kasvaa ja päästään telmiin pihalle..ja kesällä kunnolla vaunuileen ym.. siis oikeen ihanaa, kun saa odottaa tuollaisia!!! Mä jo nään itseni tuossa Kangaslammen rannalla työntelemässä vaunuja :heart:
Maanantaina kävin neuvolassa poistattamassa tikit ja samalla kävin sit puntarissa (pelko perseessä
) ja ilokseni totesin, että melkein kaikki raskauskilot ovat hävinneet!! Joten saa olla kyl tyytyväinen
Mulla tuli jotain 12-13 kg ja nyt on jäljellä siis.. 2,7 kg
Nyt täytyy taas joutua muihin askareisiin, mutta
Oikein Hyvää Joulua Kaikille ja Onnellista Uutta Vuotta 2009 ellen käy täällä sitä ennen... niin jo näin etukäteen toivotukset :xmas:
Nimra + Anni 1 vko 4 päivää :heart: