Juopoista äideistä lisää.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osaatteko vastata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osaatteko vastata

Vieras
Omani on juoppo huora, on ollut jo pitkään, pilannut kaiken mitä lapsiinsa nähden on voinut pilata ja me lapset ollaan säälittäviä tunnevammaisia, syyllistettyjä ja ilman itsetuntoa.

Mutta nyt kysymys:

Viimeksi kun äitini soitti ja hermostuin oikeasti hänelle ja sanoin suoraan, että älä juoppo huora soittele enää meille!!! Niin äidin vastaus oli, että itse olet samanlainen!!!

Tuo on vaivannut jollain tapaa, koska viimeinen asia mitä haluan on olla äitini kaltainen, niin kertokaa miksi äitini sanoo noin??

Olen naimisissa, en petä miestäni, juon ehkä 5-10krt/vuosi ja en lärvejä silloinkaan eli en oikein koe olevani äitini kaltainen, niin miksi pitää noin sanoa??

Äitisi vain yritti loukata sinua. Sehän vain ei osunut sinuun niin kuin äitisi olisi toivonut, koska se ei ole sinun kohdallasi totta. Surullista, että äitisi elämä on tuollaisilla kantimilla ja on sitten yrittänyt lastensakin elämän pilata. Jos haluat äidillesi "kostaa", elä hyvä elämä ja ole onnellinen elämän pienistä iloista. Äitisi on ilmeisesti niin katkera elämälle, että hän haluaisi kaikkien muidenkin elämän olevan samanlaista sontaa kuin hänellä itsellään on. Näytä hänelle, että sinä voitat esteet, jotka hän tiellesi kasasi. Sinä olet vahva.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja reea:
Äitisi vain yritti loukata sinua. Sehän vain ei osunut sinuun niin kuin äitisi olisi toivonut, koska se ei ole sinun kohdallasi totta. Surullista, että äitisi elämä on tuollaisilla kantimilla ja on sitten yrittänyt lastensakin elämän pilata. Jos haluat äidillesi "kostaa", elä hyvä elämä ja ole onnellinen elämän pienistä iloista. Äitisi on ilmeisesti niin katkera elämälle, että hän haluaisi kaikkien muidenkin elämän olevan samanlaista sontaa kuin hänellä itsellään on. Näytä hänelle, että sinä voitat esteet, jotka hän tiellesi kasasi. Sinä olet vahva.
:hug:

Olipas kaunis kirjoitus, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja osaatteko vastata:
Omani on juoppo huora, on ollut jo pitkään, pilannut kaiken mitä lapsiinsa nähden on voinut pilata ja me lapset ollaan säälittäviä tunnevammaisia, syyllistettyjä ja ilman itsetuntoa.

Mutta nyt kysymys:

Viimeksi kun äitini soitti ja hermostuin oikeasti hänelle ja sanoin suoraan, että älä juoppo huora soittele enää meille!!! Niin äidin vastaus oli, että itse olet samanlainen!!!

Tuo on vaivannut jollain tapaa, koska viimeinen asia mitä haluan on olla äitini kaltainen, niin kertokaa miksi äitini sanoo noin??

Olen naimisissa, en petä miestäni, juon ehkä 5-10krt/vuosi ja en lärvejä silloinkaan eli en oikein koe olevani äitini kaltainen, niin miksi pitää noin sanoa??

Mulla hiukan sama tilanne oman biologisen mutsin kans, on juoppo ja jätti meidät kaikki 6 millon mihinkin, mut 6kk iäs yksin..jätti kauniisti lapun pöydälle että pidä tytöstä huoli |O Sekin pilannu kaikki mahikset,eikä edes yritä korjata suhdettaan lapsiin sun muuta , tosi paskoja temppuja vaan tekee. Nyt ku sai tietää että odotan neljättä lastani niin sano puhelimessa että emmä tuu jaksaan niiden kans, ja suuriinpiirteen on ihan NORMAALIA että antaa vaan lapset pois! Laiteli vielä tuos yhteen väliin viestii että meeks huoraan taas, ja en hoida lapsiani, en syötä enkä vie kouluun yms..

Mutta niin uskon että ainaski tuo mun äitin kohdalla (syyttelyt) On omaa pahanolon purkamista ja ehkä kateutta että oma lapsi pärjää elämässään paremmin kun hän itse! Eikä oo alko tai muu ongelmaa. Koita antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :hug: Vaikka mua ainaski loukkaa tuommoset syytökset ja sanat/teot mitä oma äitini on mulle ja sisaruksille tehny :(

kuulostaa tutulta, aivan isältäni, joka oli / on alkoholisti,alkoholismikin on sairaus..=) Mutta en sääli niitä jotka juomisella pilaavat elämänsä..elämä on täynnä valintoja.kukin valitsee oman polkunsa mniten elämänsä elää..

Mutta huomannut tässä vuosien varrella kun ikää tullut ns.enemmän, että en ota niin vakavasti asioita, minullekkin on huudettu tuota huora sanaa ihan tarpeeksi ja olin silloin vasta 11 vuotias..ja isäni petti äitiäni, hakkasi meitä lapsia ym..Mutta elämä opettaa, jos ei muuta niin kulkemaan hiljaa..!! Itse nautin elämästä,miehestäni ja lapsestani=) MItä isäni ei ikinä arvostanut.en tee samoja virheitä kuin hän..

En ole isäni kanssa paljoa tekemisissä enää, juhlapyhinä soitan/viestitän.
En tunne häntä kohtaan oikeen mitään..

Yhteistyössä