miksi mun pitää kerta toisensa jälkeen kuunnella huorittelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ex-mieheltä. olen teinivuosina ollut kyllä monessa pedissä, mutta siitä nyt on jumalattoman kauan aikaa. se oli jo kauan ennen ex-miehen aikaa. eron jälkeenkin toi jaksaa haukkua. koitin sanoa, että jos hän voisi nähdä lapsia hieman enemmän... niin koitan kuulemma vain pilata hänen elämänsä ja uuden suhteensa (!!!) ja olen huora. kerran huora aina huora.

miksi tommosta pitää alistua kuuntelemaan.. eikö sitä voisi vaikka kuristaa pois kuleksimasta tai jotain.. helvetin helvetti. ja tosiaan, minä EN hänen suhteeseensa puutu, kunhan sanoin, että jos nyt keskittyisi lapsiinsa kuitenkin parina päivänä kuussa, ja hoitaisi naistaan sitten ne loput päivät, koska lapset ansaitsevat huomiota isältään, mielestäni.

mahdotonta paskaa sitä joutuukin sietämään :/

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupoikia:
Sellaisia ne on, pikku pojiksi jääneet miehet jotka eivät osaa ajatella mitään. Ovat vain katkeria kun vaimo-lue äiti on jättänyt.

siis todellakin. ei osaa ajatella mitään. ei niin mitään...

tosin niinpä löytyy naisiakin. Exät usein tahtoo loukata pahimmalla mahdollisella tavalla. Paras keino on olla täysin välittämättä ja kommentoimatta moisiin haukkumisiin. Ole sä se aikuinen, koska hän ei näemmä siihen kykene.

Mun exä ei ole antanut kuulua itsestään koko kesänä eikä syksynä. Mulle ihan sama, mutta kun nuo lapset... :( kuinka tuollainen ihminen VOI kutsua itseään isäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
kunnianloukkaus syyte sisälle toi on mun mielestä helvetin törkeetä sun eks mieheltä. |O

voisinkohan oikeasti tollaisesta nostaa?

Lueskelin hiukan ja katsoin että mun silmiin ja varmasti monen muunkin toi on halveksuntaa ja jos kerran on vielä toistuvaa niin voi nostaa jos sulla on esimerkiksi tekstiviesteja tai sähköposteja joissa sua haukutaan huoraksi.

kunnianloukkaus syyte sisälle toi on mun mielestä helvetin törkeetä sun eks mieheltä. |O

voisinkohan oikeasti tollaisesta nostaa?

Lueskelin hiukan ja katsoin että mun silmiin ja varmasti monen muunkin toi on halveksuntaa ja jos kerran on vielä toistuvaa niin voi nostaa jos sulla on esimerkiksi tekstiviesteja tai sähköposteja joissa sua haukutaan huoraksi.

ikävä kyllä ei ole, se haukkuu päin naamaa tai puhelimessa :(

Alkuperäinen kirjoittaja kärsinyt:
tosin niinpä löytyy naisiakin. Exät usein tahtoo loukata pahimmalla mahdollisella tavalla. Paras keino on olla täysin välittämättä ja kommentoimatta moisiin haukkumisiin. Ole sä se aikuinen, koska hän ei näemmä siihen kykene.

Mun exä ei ole antanut kuulua itsestään koko kesänä eikä syksynä. Mulle ihan sama, mutta kun nuo lapset... :( kuinka tuollainen ihminen VOI kutsua itseään isäksi.

jestas :( :( kaikenlaisia sitä tosiaan onkin. ja miten voi ihmisestä eron jälkeen kuoriutua totaalinen sekopää...

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Mä en ainakaan kuuntele huorittelua. En keneltäkään.

Mun mielestä siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Voithan sä soittaa poliisille ja kysäistä.

no mitä sinä tekisit, jos sua huoriteltaisiin.. sieltä tuli myös tekstiviestejä joissa oli aivan perätöntä tekstiä jossa väitettiin että luonani on käynyt jos sun ketä tässä eron jälkeen lasten ollessa paikalla ja muuta aivan täysin päätöntä. en minä tiedä. voi helvetti.

sapettaa niin maan perkeleesti. jos se sanoo noin vielä kerran, niin minähän jumalauta menen ja ajan sen yli autolla, tahi jotain muuta. se on vuosikausia piinannut mua jo ennen eroa ja uhannut tappaa minut ja lapset ja huoritellut ja vaikka mitä. ja ajattelin pääseväni siitä paskasta eroon kun laitoin sen pihalle, mutta ei. jumaliuta. kiehuu oikeasti niin paljon, että pelkään tekeväni sille äijälle jotain!

Mun mielestä siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Voithan sä soittaa poliisille ja kysäistä.

no mitä sinä tekisit, jos sua huoriteltaisiin.. sieltä tuli myös tekstiviestejä joissa oli aivan perätöntä tekstiä jossa väitettiin että luonani on käynyt jos sun ketä tässä eron jälkeen lasten ollessa paikalla ja muuta aivan täysin päätöntä. en minä tiedä. voi helvetti.

No tosta sä ainakin voit nostaa syytteen ihan varmasti. toisesta ei saa puhua perättömiä. Onko se selittänyt niitä joillekkin muille?

sapettaa niin maan perkeleesti. jos se sanoo noin vielä kerran, niin minähän jumalauta menen ja ajan sen yli autolla, tahi jotain muuta. se on vuosikausia piinannut mua jo ennen eroa ja uhannut tappaa minut ja lapset ja huoritellut ja vaikka mitä. ja ajattelin pääseväni siitä paskasta eroon kun laitoin sen pihalle, mutta ei. jumaliuta. kiehuu oikeasti niin paljon, että pelkään tekeväni sille äijälle jotain!

anteeks, mutta jos se on uhannut tappamisilla niin eikö olisi parempi ettei olisikaan yhteyksissä? :o

No tosta sä ainakin voit nostaa syytteen ihan varmasti. toisesta ei saa puhua perättömiä. Onko se selittänyt niitä joillekkin muille?

en tiedä, ei ole minun korviini kantautunut. mutta en ole kyllä tekemisissä entisten yhteisten kavereiden kanssa enää muutenkaan, on niin eri kuviot mitä heillä. lähinnä tämä on sellaista minun piinaamistani.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:

anteeks, mutta jos se on uhannut tappamisilla niin eikö olisi parempi ettei olisikaan yhteyksissä? :o

juu-u. tästä on aikaa jo, kännipäissään uhkasi tappaa. olimme silloin vielä virallisesti yhdessä. eikä mulla ole mitään todisteita mistään ja se mulkku kieltää vaan kaiken :/

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:

juu-u. tästä on aikaa jo, kännipäissään uhkasi tappaa. olimme silloin vielä virallisesti yhdessä. eikä mulla ole mitään todisteita mistään ja se mulkku kieltää vaan kaiken :/

no kuulostaapa kyllä ihanalta tuo sun mies. mutta niin, ei sitä voi aikuista ihmistä pakottaa lapsiaan näkemään, ehkä tosiaan lastenkin sitten parempi ilman. onko teillä mitään sopimuksia tapaamisista tehty?

tapaamiset on sovittu joka toinen viikonloppu. homma lähti siitä, että avasin suuni, kun en kestä sitä, että äijä ei voi olla rauhassa lasten kanssa isäviikonloppuina, vaan roudaa luokseen milloin mitäkin eukkoja, pahimmillaan kaksi eri ämmää yökylässä/viikonloppu. ja lapset joutuvat tätä menoa aina todistamaan.

Yhteistyössä