V
vieras
Vieras
ex-mieheltä. olen teinivuosina ollut kyllä monessa pedissä, mutta siitä nyt on jumalattoman kauan aikaa. se oli jo kauan ennen ex-miehen aikaa. eron jälkeenkin toi jaksaa haukkua. koitin sanoa, että jos hän voisi nähdä lapsia hieman enemmän... niin koitan kuulemma vain pilata hänen elämänsä ja uuden suhteensa (!!!) ja olen huora. kerran huora aina huora.
miksi tommosta pitää alistua kuuntelemaan.. eikö sitä voisi vaikka kuristaa pois kuleksimasta tai jotain.. helvetin helvetti. ja tosiaan, minä EN hänen suhteeseensa puutu, kunhan sanoin, että jos nyt keskittyisi lapsiinsa kuitenkin parina päivänä kuussa, ja hoitaisi naistaan sitten ne loput päivät, koska lapset ansaitsevat huomiota isältään, mielestäni.
mahdotonta paskaa sitä joutuukin sietämään :/
miksi tommosta pitää alistua kuuntelemaan.. eikö sitä voisi vaikka kuristaa pois kuleksimasta tai jotain.. helvetin helvetti. ja tosiaan, minä EN hänen suhteeseensa puutu, kunhan sanoin, että jos nyt keskittyisi lapsiinsa kuitenkin parina päivänä kuussa, ja hoitaisi naistaan sitten ne loput päivät, koska lapset ansaitsevat huomiota isältään, mielestäni.
mahdotonta paskaa sitä joutuukin sietämään :/