Taas ilmoittaudun, katsotaa mitä lahopää osaa kommentoida
Katherinelle heipat ja mukavat jatkot :wave:
Jennaen krooniset menkat ei kuulosta kyl yhtään kivoilta, toivottavasti loppuvat ennemmin kuin myöhemmin! Aika sissi oot ku et ton enempää asiasta valita
NullPointsko se aikasemmin mulle kommentoi tuosta ohjelmasta, vai muistanko ihan väärin? Joka tapauksessa, ihanaa kun te osaatte katsoa tuollaisia ohjelmia kriittiseltä kannalta ja tiedätte että asiat ei välttämättä ole niin kun annetaan ymmärtää
Menkoista, jälkivuoto oli 2vkoa ja sit n. kuukauden päästä menkat. Nyt ei tosin oo näkynyt, mut kaippa ne siitä..
Kiinteistä, meillä tyttö hiukan vajaa +1 käyrällä ihan rintamaidolla. Virkeä on eikä paljoa kitise, joten näin mennään sinne puoleen vuoteen kun en usko että suoli on kypsä muuhun. Mitäpä sitä kiirehtimään siihen sotkuun, niinkun
babyseven kokemuksen kuusinkertaisella rintaäänellä aiemmin totesi
Vaniljaa on koeteltu, mutta oot kyllä vahvana selvinnyt eteenpäin. Etkä ole edes katkera, ihailtavaa :hug:
Nimra se senkun sisustelee! Mulla samaa vikaa, just kun muutettiin
Vaunuilusta, 5-7krt/vkossa me käydään, aina vähintään se 0,5h mutta joskus menee parikin tuntia. Tykkään liikkua paljon, kauniissa maisemissa
Jumpassakin käydään yhessä joka viikko ja sitten itse käyn kaverin kanssa muutamaan otteeseen myös. Varsinaisesti vaunuissa en nukuta yksin ulkona, kun se ajatus on mulle kovin vieras. Mut paljon siis ulkoillaan yhdessä!
Uusista taidoista, meillä osataan vaikka mitä. Neuvolantädit, sukulaiset ja tutut ihmettelevät kilpaa.
- kääntyillään selältä masulle ja toisinpäin
- seistään tuettuna (jopa vain yhdestä kädestä)
- kovasti yritetään ryömiä, mutta lyllerrystä tuo on, enemmän liikkuu sivuttaan ku suoraan
- hymyillään, jutellaan ja nauretaan ääneen vastavuoroisesti
- seuraillaan leluja, tartutaan ja kurotellaan niitä, helistintä helistetään ja nyt tänään otettiin jopa monta kertaa ihan
pinsettiotteeseen ja siinä se lelu pysyi ihan minuutteja
:heart:
- istutaan yhä pidempiä aikoja ihan tukemattakin
Hurjan nopeaa vauhtia kasvaa, ihanahan sitä on seurata mutta samalla on se tietty haikeus :heart:
En kaikkea ihan ehtinyt lukea, kun tässä kiireenkeskellä.. Pahoittelut siis jos jotain jäi huomaamatta, toivottelen aurinkoista kevättä ja ihanaa pääsiäistä jokaiselle perheelle :flower:
DD ja potkurineiti 3,5kk :heart: