Myöhäistä tAi ei...hyvää ystävänpäivää virtuaaliystävät!! :flower:
Ihana yö taas takana, joten ei mitään syytä kiskoa hymyä korvista alas :saint: Aina kun on itse levännyt, tajuaa miten käsittämättömän onnellinen ihminen voi olla. Anteeksi etukäteen, jos ärsyttää lukea tälläista lässytystä, tiedän itse, jos väsynyt ja vauveli huutanut ja luen tällastä niin tekis mieli oksentaa
Nyt kuitenkin itsellä aivan supergod olo!! =) Katselin meidän pientä tyttöä ja mietin, että elämä antaa parhaita palojaan. Nämä onnentunteet taltioin sydämeeni, en syvälle, vaan tarpeeksi pinnalle, jotta voin kaivaa ne useasti esiin ja nauttia niistä yhä uudelleen. Mies ja tyttö nukkuu vierekkäin ja ovat niin syötävän suloisia!
Välillä olen ajatellut, että mitä olen tehnyt ansaitakseni tälläisen onnen...mutta elämä on lahja, josta kuuluukin nauttia ja olla onnellinen, näin sen olen itselleni selittänyt , kun tuntuu että on suorastaan syntiä olla onnensa kukkuloilla 24 tuntia vuorokaudessa. Ehkäpä syntiä sen sijaan olisikin olla nauttimatta tästä, elämästä. Okei...jo riittää fiilistely ?
Olin perjantaina kaverin kanssa ulkona, juotiin shotteja ja ties mitä, mutta kapulaa ei tullut...liekö vedenjuonti ehkäisseen tai suht hidas tahti...olen ihmeissäni, koska vuoden tauko koko touhussa takana! Mies oli hienosti pärjännyt naperon kanssa, joten fiilis jäi kaikinpuolin hyväksi. Ja meillä oli superhauskaa! Yhtään ei morkkista tai huonoa omaatuntoa tullut... tosin, nyt tulee kyllä tauko hyvin pitkä ennen kuin uusitaan, mutta tällä jaksaakin (lähes) kesään asti!
nimramillainen olo? kamalalta kuulostaa migreenit ym... toivottavasti selvisit !! se on inhaa olla kipeä, ja kun ei voi oikein kunnolla levätä, tai ei ehkä ollenkaan.
täällä kans sormet ja nyrkit aika paljon suuhun menee... usien mielummin ne kun tutti, vaikka onkin yrittänyt että ottas mielummin tutin niin helpompi vierottaa aikanaan..aika vähnä huolii tuttia meillä, sillon vaan oikeastaan kun on muutenkin tyytyväinen..itkuihin ei ikinä. ja turhahan tuttia on tunkea tyytyväisen vauvan suuhun.
vauvahaaveita voi kurja!! :'( miten pikkuinen voi?? toivottavasti on toipumassa kovaa kyytiä! :hug:
nimralla tomeran näköinen pikkuneiti! tulee maailmassa pärjäämään
mintulle toivon levollisempia öitä... se on rytmin kääntö vaikeaa noin pienellä..toivottavasti vauveli itse kääntää viisarinsa toisinpäin.
vuodosta en tajua kyllä...lähes viikon tauko ollut jo mulla ja perjantaina alkoi kirkas, juoksevanoloinen verinen vuoto... ei kipuja, muutama mahanpuru vain, en usko menkoiksi?! kun täysimetänkin...mutta voihan se sitäkin olla?! olin kyllä toivonut että kesään asti saisin olla rauhassa siltä tädiltä
mutta toisaalta jos on, niin kai hienoa että keho palautuu...mutta mitä muuta se voi olla? voiko jälkivuoto tosiaan jatkua kuuden viikon jälkeenkin ja tauon jälkeen? terkan mukaan voi..mutta mietin että ei kai mikään ole revennyt tai tulehtunut...tosin, kai oireet olis toisenlaiset...no pitää kattoa pari päivää..
ihmetellä sitten lisää.
mukavaa sunnuntaita kaikille.. pitäkää perheestänne huolta, oli se millainen hyvänsä ( tarkoitan koostumukseltaan ) :saint:
kathe ja tytsi 6 viikkoa 3vrk