***JOULUTONTUT -08, helmikuussa 2009 !***

Nimra
Grynna joo, en mä mitenkään halunnut loukata :ashamed: Olet vaan sellainen kirjoituksiesi perusteella mukava, TOSI mukava ihminen ja kirjoitat vaan niin kivasti, että tykkään tyylistä ja sekin ehkä tuppaa tekemään tuollaista "tutumman oloista" ihmistä, vaikka en siis sinua tunnekaan. Joo, eipä niitä asioita kannata liikaa ruotia, sekin on ihan totta enkä mä todellakaan sitä tarkoittanut, anteeksi jos kirjoitin jotenkin hölmösti :headwall: :headwall: Ei mulla tän ihmeellisempää :wave: :D
 
DDlle paljon voimia ja jaksamisia!! :hug:

Tikeistä en kyl tiiä onko siellä vielä vai ei, välillä on alapäässä sellainen kiristävä tunne.
Eilenhän mulla olis ollu jälkitarkastus, mutta perhanan vuoto alko taas :kieh: ..Ja vuotaa ihan ku olis RUNSAAT kuukautiset, ja vähän tulee sellaista klönttiä seassa. Joskus tuli myös normi kuukautisissakin, että ota nyt selvää mitä on....
Jospa mä 2 viikon päästä pääsen sit tarkastuttaan tilanteen.
 
Dd: jaksuja :hug:
Tikeistä: Multa poistettiin tikit neuvolassa n.pari viikkoa synnytyksen jälkeen.Hankasivat pahasti.Samalla poistivat,kun hain lääkkeet virtsatie infektioon.Lääkärin mukaan kaikki pitäs olla kunnossa tuolla alapäässä nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja akkamänty:
Mussupussu ja muutkin: Ennenkuin aloitte käyttää relatippoja, oliko vauvanne kakka kovalla vai menikö kakka kovaksi relatippojen myötä? Nyt kun käytätte mallasuutetta, onko ilmavaivoja siis lainkaan? Kuinkas usein kakka nyt tulee mallasuutteen käytön aikana? Kyselen näitä siksi, koska meillä vauvalla on ilmavaivoja enkä aloittanut käyttämään mallasuutetta, koska minulle sanottiin, että se auttaa ummetusongelmissa, ei ilmavaivoissa, ja meillä kakkaa tulee muutaman kerran päivässä eli useammin sitä ei tarvitse tullakaan.
Tytöllä oli suhteellisen kova kakka ennen reloja, muistaakseni... Käytön jälkeen ihan normilöllöä. Relojen pois jättäminen ei vaikuttanut kakan koostumukseen mitenkään. Nyt kakkaa tulee mallasuutteen kanssa joka toinen päivä, ennen siis kerran viikossa! Ilmavaivoja on aina ollut, mutta nyt mallasuutteen ansiosta (?) niitä ei enää väännetä itkun kanssa, vaan turautellaan menemään surutta ja huoletta. :) Grynna kirjoittelikin hyvät pätkät tuosta asiasta ja uusimmassa Kaksplus lehdessäkin oli kakka-asiaa. On muuten hyvä lehti! Ja Vuoden vauva -juttukin kiinnostaa. :) Nyt kauppareissulle, kun jääkaapissa on enää miehen kaljat ja valo. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Grynna joo, en mä mitenkään halunnut loukata :ashamed: Olet vaan sellainen kirjoituksiesi perusteella mukava, TOSI mukava ihminen ja kirjoitat vaan niin kivasti, että tykkään tyylistä ja sekin ehkä tuppaa tekemään tuollaista "tutumman oloista" ihmistä, vaikka en siis sinua tunnekaan. Joo, eipä niitä asioita kannata liikaa ruotia, sekin on ihan totta enkä mä todellakaan sitä tarkoittanut, anteeksi jos kirjoitin jotenkin hölmösti :headwall: :headwall: Ei mulla tän ihmeellisempää :wave: :D
Apua, en mä tarkoittanut mitenkään että loukkaannuin! Anteeksi Nimra ihan kamalasti jos tuli sellainen kuva! :flower: Tarkoitin vain ilmaista, että olen itsekin huomannut ihan samaa, että toisten kanssa vaan on tullut jotenkin tutummaksi kuin toisten (vaikka tietenkin luen kaikkien jutut ja tässähän sitä koko ajan tutustutaan lisää ). Ja ilman muuta myös masennusasioista saa jutella ja/tai kysellä, mä vain totesin että yritän olla niitä joka viestiin tunkematta ettette kaikki kyllästy :p (ja tietty saan itsekin välillä muuta ajattelemista). Mutta ei siis tarkoita etteikö niistäkin asioista saa vapaasti puhua, ja en todellakaan loukkaantunut mistään, ilmaisin itse vain itseäni pöljästi :hug:

Muita juttuja toisen kerran, nyt en ehtinyt kuin lueskella. :wave: kaikille
 
Voi s****tana taas meni 100 euroa kauppaan! Galluppi: Kuinka usein käytte ruokakaupassa ja kuinka paljon menee kerralla rahaa? Tietysti perheen kokokin vaikuttaa tähän asiaan... On muuten kallistunu ruoka ihan älyttömästi! Kurkkukin saattaa maksaa 4,50 euroa/kilo ja se on paljon se! Tulis jo melkein halvemmaksi syödä mäkkärissä joka päivä, kun tehdä itse terveellistä ja monipuolista ruokaa. :kieh:
 
Nimra
Grynna mä taisin tajuta väärin :headwall: Höhlä minä :whistle: Hyvä, kun selvensit "tyhmää" :saint: Joo, täällä ei ihmeitä... tyttö juttelee, touhaa niin maan peevelisti, että se kohta jo juoksee :LOL: :LOL:

Just sain lasagnen uuniin ja .... :p Isäntä lähteekin aamulla aikaisin Haminaan, joten meillä perheen naisilla onkin sitten aikaa vietellä kaksin ;) Saas nähdä, että ollaanko kahden kotosalla vain tuleeko vieraita... Kunpa saisikin jonkun tulemaan :D

Mussupussu mä tarkkailen aika paljonkin ruokaa kaupassa ja usein menenkin ihan puhelimen laskimen kanssa kaupassa jotta näen vertaille mikä on kallistunut, kun ostelen suunnilleen samat jutut ellen halua yllättää miestä vähän "paremmalla" ruoalla :saint: Mutta siis JOO vastauksena kysymykseesi, KYLLÄ on ruoka kallistunut |O mutta toisaalta mä sit siirryn tuotteissa aina siihen halvimpaan versioon niin on suht samana pysynyt sitten tuo laskukin kaupasta =) Mulla jäi työajasta sellainen tapa, että käyn 2 x kaupassa/kk ja silloin ostan ne kaikki normaalit kuivamuonat ja muut missä on "pitkä" säilyminen :D ja lihaa ostan sitten paljon pakkaseen, että sieltä voi sit valita ottaako makkaraa, broileria, koko lihaa, jauhelihaa, kanajauhelihaa mitä nyt noita lihoja on :whistle: Mä kun en osaa enkä jaksa/viitsi käydä kaupassa joka päivä tai muutaman päivän välein...Toki joudun joskus ostamaan kahvimaitoa tms, mutta perusperiaate on siis tämä ja hintaa ostoksille tulee yleensä (ilman tytön maitoa ) 100? ja taloudessa on kissa ja kaksi aikuista ja tytön maidot on varmaan noin 40?/kk (käytän Nan-jauhetta )
 
Nimra
Ai juu ja sitä vielä, että tehdään yleensä aina isompi annos ruokaa niin silläkin saadaan ruoassa säästymään :saint: Teen yleensä keittoja, laatikoita, pastoja, pataruokia.. :wave:
 
Päivää kaikki! Tulin kommentoimaan lähinnä tota tikkiasiaa; Mulla on ongelma toisinpäin..eli tikit varmaan sulaneet liian aikaisin?? Ainakaan repeämä ei ole mennyt ollenkaan kiinni!!! Synnytyksestä on 8 viikkoa. Jälkitarkastus on vasta parin viikon päästä, mutta olen menossa sitä ennen jo näytille lääkäriin, asia vaivaa ihan suunnattomasti! :( Kaipa minä sitten menen johonkin korjausleikkaukseen..? :| Mietin, johtuuko liian ahkerasta suihkuttelusta. Minulla oli kyllä alapää aivan turvoksissa synnytyksen jälkeen ja olenkin alkanut pohtia, ovatko tikit sen takia olleet jotenkin "löysässä"? Harmittaa joka tapauksessa..joten olkaa "iloisia" te kellä on tikit vielä jäljellä, ne saa aina pois :(

Täällä myös vatsavaivainen poju..cuplaton ja rela-tipat käytössä, en ole kyllä huomannut kummastakaan olevan erityistä apua? Kakka tulee joka toinen päivä, tavaraa tulee PALJON ja se on löysää ja vihertävää :D

 
Hei.......

Akkamänty sitä vaan et oleskelen ulkomailla, joten tätä merkkii ei oo Suomessa ollenkaan... siksi en siitä nimellä puhunutkaan, etten kenenkään päätä lisää sekoita. Mut anteeks nyt jos en selkeesti tuota ilmaissu taas (kun en aina jaksa toitottaa sitä koko aikaa... :ashamed: ). Mitä nyt omasta kokemuksista ja muidenkin kokemuksista oon vetänyt päätöksen, niin on se et joskus kannattaa tosiaankin vaihtaa merkkii jos on vatsavaivoja. Je tietty kun vaihtaa, niin kannattaa katsoo asiaa sen merkin kans jonkin aikaa (et o vatsa tottunut uuteen jos tottuu ollenkaan...).....
Nimra mun nännit on vieläkin siepaleina. Siis eivät parannut ollenkaan vaikka kaikkeni oon tehny. Nyt siis joka toinen ruokailukerta on korvike, joka toinen rinta. Muuten vuotais verta aivan kokonaan.......... Eli suunnitelmissa on et imetys loppuu kun herra nukkuu yöt putkeen. Esikoinen oppi sen nopeeta, toivon et ukkeli oppii kans. Ihan periaatteesta ja laiskana EN vaan rupee pulloja lämmittelee öisin. Suoraan sanottuna imetys ei ole ollut mukava kokemus tällä kertaa. Oon vaan niin pirun uppiniskainen (ja tyhmä) et aion tätä jatkaa siis seuraavan kuukauden... :ashamed:
NP ja Tirri
 
on jäänyt kirjoittaminen vähälle täällä päin.. tänään taas vähän huonompi päivä, vauva kitissyt ja itkenyt suurinpiirtein koko ajan jos ei oo tissillä tai sattunut torkahtamaan. aika väsynyt olen :( onneks yöt menee noin 3h:n unijaksoilla. nytkin vauva nukkuu olalla, en viitsi sänkyyn viedä koska herää luultavasti heti. tuntuu et koko ajan saa vaan tyynnytellä tätä..tuntuu ettei ole ihan normaalia..tosin kaikkihan on niin erilaisia. relat ja cuplaton on ollut kokeilussa, mutta ei mielestäni vaikutusta. onneks tämä pullero tykkää kuitenkin nukkua rintarepussa!

Milja ja vaavi melkein 7vk
 
Nimra
Milja voimia sinne, mutta mieleeni tuli kuitenkin sanoa että oletko kokeillut tuota idoformin maitohappobakteeri kuuria ? Se kestää noin 10 päivää ja on tippa :D Mussupussu muistaakseni siitä puhui ensimmäisen kerran ja mä ostin (kuuri maksaa alle 10? ) ja meillä autto enkä ole sit edes enää antanut reloja tai cuplatonta eikä ongelmia.

Kuulostaa kyllä inhoittavalle, että on rankkaa eikä tahdo rauhoittua, mutta ihan kamalasti jaksamista :hug: Meilläkin oli kyllä yhdessä vaiheessa sellainen kitinähetki, mutta se sitten meni ohi. Oli mukava kuulla teistä, usein tuleekin mietiskeltyä teitä :wave:
 
Hei pitkästä aikaa,

luen koko ajan kirjoituksianne mutta on vaikea löytää energiaa kirjoittaa. Poika on alkanut nukkumaan jopa 6,5 tunnin pätkän yössä mutta sen jälkeen - yleensä viiden aikaan - häntä ei saa nukkumaan enää millään.

Olin pari viikkoa sitten jälkitarkastuksessa ja silloin kaikki suht ok (paitsi leikkaushaavan kohta, jossa on paksua arpikudosta oli kipeä). Nyt kuitenkin kirvely lisääntynyt ja huomasin kirkaan punaisen pisteen/kohdan leikkaushaavan päässä. Tuntuu erittäin ärtyneeltä ja kävely/istuminen on taas epämukavaa. Onko kenelläkään vinkkejä, miten pitäisi hoitaa? Nyt kun on perjantai-ilta niin lääkäriin pääsee vasta parin päivän päästä.
 
Tuosta kauppa asiasta.. Me käydään yleensä kerran kahdessa viikossa tekemässä sellanen "isompi" kauppareissu ja silloin rahaa menee yleensä just joku 100? joskus ylikin..Sitten käydään jokapäivä ostamassa leipää, maitoa yms..mitkä tuppaa loppumaan heti..niin ja perheeseen kuuluu 4henkeä ja tanskandoggi =)
 
Täällä on käyty eilen yöllä päivystyksessä, pikuselle nousi lämpöä 38.1 :'( ...Pitää nyt seurata, jos alkaa nouseen yli 38.5 nii sitte takas, ja verikokeisiin...joku aika sitte mittasin ja oli 38.2.
Eilen illalla tosiaan huomattiin, ku pikkunen oli tosi unelias, veltohko, ei reagoinu oikeen mihinkää, ja söi huonosti illalla :ashamed: ...Virkos kyllä sitte polilla, ku sinne mentiin...

nyt vaan seuraillaan, ja toivotaan ettei kuume nouse enempää!

vauvis ja pikku potilas 1kk+
 
Mepäs ilmottaudutaan "Tirsakkeen" kanssa tänne.
Poitsu päätti syntyä 38+3 viikoilla, 4.12.08. Siitä lähtien hänellä on ollu hirvee kiire :) Viikolla käytiin neuvolassa ja saldo: pituus 60.5 cm ja 6215 g, pipo 41 cm.

Poitsu on korvikepoika ja kasvaa hyvin silläkin. Mun lääkitys ei anna periksi imetykselle ja aluksi poitsu huusi tisseille vain. Mutta hyvinhän tuo kasvaa korvikkeillakin. Nyt sitten neuvolasta suositeltiin kiinteiden alottamista, kun tulee 3kk täyteen. Meillä on jo kiinteiden maistelut aloiteltu, vaikka ikää ei olekaan ihan vielä sitä 3kk täynnä. Oliskohan se 9 vkoa täynnä :) Perunaporkkana on suoskikkia. Korvikkeita menee 8dl-litra/vrk.
Hirmu kiire on pojalla tosiaan. Hän yrittää lähteä ryömimään kovasti, kun on mahalleen lattialla. Neuvolantädillekin täytyi näyttää, kun täti käänsi hänet mahalleen. Siinä täti sitten harjottelijan kanssa katsoi suu auki :D Tuossa 6vkon iässä tais olla se lääkärineuvola ja siinä lääkäri totesi, että jäntevyydeltään poitsu vastaa 4kk:n ikästä vauvaa.
Tirsake ei nyt olekaan harjotellu kääntymisiä, mutta aiemmin kääntyili selällään ollessaan mahallensa. Pari kertaa myös mahallaan ollessa selälleen. Että turhan kiire tällä pojalla. Hirmu jutteleen ja hirmu hymypoika :) Helppo vauva kerrassaan. Herää kerran yössä, yleensä aamuyöstä syömään. Selkeä rytmi ollu ihan pienestä pitäen.

AC + Tirsake n. 10vkoa
 
Nimra
AnnClaire kiva kuulla, että siellä on jäntevä ja hymyilevä poika :D Kuulostaa kyllä hurjalta, että kääntyilee jo :eek: mutta mikäs siinä, kun kerta homma on hallinnassa niin antaa mennä vain :wave:

Mä olen "roikkunut" täällä kohta koko päivän |O |O Mä en saa nukutuksi, kun iski taas ihan uskomaton vatsakipu, migreeni ja hammassärky :headwall: :headwall: KAIKKI samaan aikaan :kieh: :kieh: Kauheet tropit oon ottanut, mutta EI vaikutusta, isäntä Haminassa että hyvää ystävänpäivää vaan... B) Nooh, ehkä kivut tästä vielä talttuu :snotty: Onneksi tyttö on ollut tänään kiltti, tosin kauhee rupina masussa kun tuppaa tuota pierua tulemaan :xmas:

Onko muiden vauvoilla muuten huomattavaa "kuolaamista" ja kaikki menee suuhun...varsinkin sormet/nyrkit :headwall: :headwall: :headwall:
 
Nimra täälläkin on tuota kuolaamista, ja välillä menee nyrkit suuhun :p

Nyt vauvakin alkaa olemaan omaitsensä....kuumetta mitattiin joku aika sitte ja näytti 37.6, et taitaa olla menossa ohi tuo "pikakuume" :saint:

Toivotaan nyt parasta, että ei enään nousis ja tää olis nyt tässä :heart:
 
Tervehdys kaikille tasapuolisesti :wave:
En ole juur koneelle ennättänyt, kun tuo neito edelleen hyvinkin seurankipeä, oikea sylikissa ja yksin pyöritän tätä huushollia, kun mies käy töiltänsä vain aina muutaman päivän kääntymässä täällä. No onneksi enää 1,5kk, kun nuo reissutyöt loppuu.
Uskomatonta kyllä, mutta tyttö on jo nyt alkanut vierastaa muita kuin vanhempiaan ja aloittaa valtavan parun joutuessaan jonkun syliin :/ Päivisinkään ei tahdo nukahtaa/nukkua kuin sylissä. Mutta kantoliina on ollut pelastus tähän tilanteeseen :) Saan vähän siivottua ym, kun tyttö kulkee mukana. Meilläkin juttelee kovin ja mutustelee käsiään, kääntyilee lähinnä selältä kyljelle ja takaisin. Hoitopöydälle ei uskalla kyllä enää hetkeksikään jättää.
Noista rela-tipoista ollut puhetta. Meilläkin syöty niitä nyt 3vkoa, kun sain laitoksella kovan antibioottikuurin ja suosittelivat. Aluksi vauvakin kasvoi vähän hitaasti, vaikka söi tosi tiheästi, mutta kakkaa tulikin 8-12krt/pv eli suora suoli. No tipat ovat rauhoittaneet masua, nyt kakkaa enää" ehkä 7krt/pv ja kasvaa hyvin. Ummetusta ei siis täällä :D Rintamaidolla mennään, kun sitä riittänyt hyvin ja on niin helppoa. Nyt tytöllä kyllä tullut sammasta suuhun, pitää varata lääkäri ma:na.
Yöt edelleen rikkonaisia, kun tytskä todellinen yökyöpeli. Toissa yönä valvottiin 23.30-04.30. Ei siis mitään vatsanpuruja vaan muuten vaan virkeimmillään yöllä. Saan kait syyttää itseäni, kun raskausaikana valvoskelin yömyöhään..Oon tänään koittanut pitää hereillä pidempiä aikoja näin illasta. Katsotaan tehoaako.
Mullakin tuo jälkivuoto loppui tuossa 3vkon tietämillä, sen jälkeen joitain yksittäisiä vuotoja ja sellaista limavuotoa. No tänään myös huomasin hieman veristä vuotoa ja mietin kanssa liekö menkat alkamassa. Esikosta alkoivat 3kk iässä, vaikka silloinkin täysimetin.
Nyt neiti vaatii ruokaa..En sitten ehtinyt juuri kommentoida muiden juttuja. Koitan palata piakkoin. Jaksuja kaikille!
Minttu ja typy kohta 6vkoa
 
Myöhäistä tAi ei...hyvää ystävänpäivää virtuaaliystävät!! :flower:

Ihana yö taas takana, joten ei mitään syytä kiskoa hymyä korvista alas :saint: Aina kun on itse levännyt, tajuaa miten käsittämättömän onnellinen ihminen voi olla. Anteeksi etukäteen, jos ärsyttää lukea tälläista lässytystä, tiedän itse, jos väsynyt ja vauveli huutanut ja luen tällastä niin tekis mieli oksentaa ;)
Nyt kuitenkin itsellä aivan supergod olo!! =) Katselin meidän pientä tyttöä ja mietin, että elämä antaa parhaita palojaan. Nämä onnentunteet taltioin sydämeeni, en syvälle, vaan tarpeeksi pinnalle, jotta voin kaivaa ne useasti esiin ja nauttia niistä yhä uudelleen. Mies ja tyttö nukkuu vierekkäin ja ovat niin syötävän suloisia!
Välillä olen ajatellut, että mitä olen tehnyt ansaitakseni tälläisen onnen...mutta elämä on lahja, josta kuuluukin nauttia ja olla onnellinen, näin sen olen itselleni selittänyt , kun tuntuu että on suorastaan syntiä olla onnensa kukkuloilla 24 tuntia vuorokaudessa. Ehkäpä syntiä sen sijaan olisikin olla nauttimatta tästä, elämästä. Okei...jo riittää fiilistely ? :p

Olin perjantaina kaverin kanssa ulkona, juotiin shotteja ja ties mitä, mutta kapulaa ei tullut...liekö vedenjuonti ehkäisseen tai suht hidas tahti...olen ihmeissäni, koska vuoden tauko koko touhussa takana! Mies oli hienosti pärjännyt naperon kanssa, joten fiilis jäi kaikinpuolin hyväksi. Ja meillä oli superhauskaa! Yhtään ei morkkista tai huonoa omaatuntoa tullut... tosin, nyt tulee kyllä tauko hyvin pitkä ennen kuin uusitaan, mutta tällä jaksaakin (lähes) kesään asti!

nimramillainen olo? kamalalta kuulostaa migreenit ym... toivottavasti selvisit !! se on inhaa olla kipeä, ja kun ei voi oikein kunnolla levätä, tai ei ehkä ollenkaan.

täällä kans sormet ja nyrkit aika paljon suuhun menee... usien mielummin ne kun tutti, vaikka onkin yrittänyt että ottas mielummin tutin niin helpompi vierottaa aikanaan..aika vähnä huolii tuttia meillä, sillon vaan oikeastaan kun on muutenkin tyytyväinen..itkuihin ei ikinä. ja turhahan tuttia on tunkea tyytyväisen vauvan suuhun.
vauvahaaveita voi kurja!! :'( miten pikkuinen voi?? toivottavasti on toipumassa kovaa kyytiä! :hug:
nimralla tomeran näköinen pikkuneiti! tulee maailmassa pärjäämään ;)
mintulle toivon levollisempia öitä... se on rytmin kääntö vaikeaa noin pienellä..toivottavasti vauveli itse kääntää viisarinsa toisinpäin.

vuodosta en tajua kyllä...lähes viikon tauko ollut jo mulla ja perjantaina alkoi kirkas, juoksevanoloinen verinen vuoto... ei kipuja, muutama mahanpuru vain, en usko menkoiksi?! kun täysimetänkin...mutta voihan se sitäkin olla?! olin kyllä toivonut että kesään asti saisin olla rauhassa siltä tädiltä :LOL: mutta toisaalta jos on, niin kai hienoa että keho palautuu...mutta mitä muuta se voi olla? voiko jälkivuoto tosiaan jatkua kuuden viikon jälkeenkin ja tauon jälkeen? terkan mukaan voi..mutta mietin että ei kai mikään ole revennyt tai tulehtunut...tosin, kai oireet olis toisenlaiset...no pitää kattoa pari päivää..
ihmetellä sitten lisää.

mukavaa sunnuntaita kaikille.. pitäkää perheestänne huolta, oli se millainen hyvänsä ( tarkoitan koostumukseltaan ) :saint:

kathe ja tytsi 6 viikkoa 3vrk
 
täällä kuume poissa,ja tyttö taas oma itsensä... :D

täällä edelleen vuoto jatkuu ja hyytymiä tulee |O ...ei oo kipuja,eikä muutakaan hälyyttävää...jos ei ala vuoto tasottua,nii pakko soittaa neuvolaan...kohta tulee veren hukka :D
 
maarith
Heipä hei kaikille todella pitkästä aikaatuskin kukaan mua enää edes muistaakaan,mutta kirjottelen nyt kuitenkin meijänkin kuulumisia pikkasen.
Eli neito on nyt 8vk vanha iso tyttönen,mutta silti äitin oma pikkuvaavi,jota se tulee olemaan varmaan niin kauan,kun itsessä henki pihisee,koska jää meidän perheen viimiseksi vaaviksi.Oon kyllä asiasta tosi surullinen,mutta minkäs teet,jos mies päättää niin ja menee poikkasemaan putket :'(
No ilosempaan asiaan..Neito on ollu melkosen terveenä mitä nyt flunssaa ollu,mutta ei mitään kamalan pahaa.
Pientä masuvaivaa oli alussa,mutta nyt nekin isommat on menny ja paukuttelua tulee mun kanssa samaan tahtiin,joten mä kattelen vähän mitä syön ja sit nautitaan yhdessä cuplatonia,joka helpottaa kumpaakin kummasti.
Tyttö on yhtä hymyä ja onhan se pakko myöntää,että hymy valasee vaikka miten huonon päivän.
Ainoa "ongelma" mulla on se,kun haluisin olla vauvan kanssa ihan kahdestaan lähes kokoajan,mutta onhan se aivan pakko hoitaa muutkin lapsoset ja niitä,kun on tuo lauma niin :ashamed: ,mutta ollaan nyt sitten nautittu toistemme seurasta iltasin,kun muut lapset on menny nukkumaan. =) Tää on sellasta ihanaa vauvan huurusta elämää.
Pientä masennusta tuntuu aina välillä olevan,mutta,kun sen tiedostan osaan myös saada sitä pois ajattelemalla ilosia asioita ja nauttimalla tavallisesta arjesta.Auringon paisteesta,jne.
Nyt aivan kamala flunssa itellä,joten otan vauvan kainaloon ja painutaan takasin sänkyyn imettelemään ja nauttimaan lämmöstä. :snotty:
grynnajokos sulta on testattu sokerirasitus uudestaan?

Entäs muilta,joilla oli tuo raskausdiabetes diagnoosi?Mä kävin viime keskiviikkona ja tuolta terveyskeskuksesta sitten taisi tulla tää influenssa :( :snotty: Tulosta tuosta en vielä ole saanu,mutta epäilen ettei mitään ole,kun paasto näytti siellä 4,8 eikä se kyllä pysty nousta niin paljon,että menis diabeteksen puolelle.No täytyy vaan odotella,että mitä sanotaan.

Hyvää ystävänpäivää kaikille näin myöhäisesti :hug:

maarit ja neitonen 8vk 2päivää
 

Yhteistyössä