Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti täältä kipeitten ihmisten parista
Meillä siis edelleen on mies sekä Anni kipeänä, joten nyt on oma liikkuminen ja muutenkin rajoittunut vain tuohon kotosalla olemiseen ja kaupassa käymiseen
Isäntähän on helpompi hoitaa, kun on aikuinen ja tietää mikä on "vikana", mutta tuon neidin kanssa onkin ihan eri juttu!
Tässä eilen sen kurkkukin alkoi kuulostaa siltä, että onkohan ihan terve, mutta saa ruoan alas kuitenkin, joten en ole vielä sairaalaan soitellut, vaikka päätin tilanteen pitkittyessä "pahana" soittaa sairaalaan. Eilen nostin tuon pinniksen pään ylöspäin, että tytön on parempi olla pää ylempänä, mutta en tiedä oliko siitä mitään hyötyä
Sit sain ohjeeksi laittaa halkaistuja sipuleita sängynpäähän (jalkapää ) tai sitten sängyn alle ja mä laitoin tuonne pinniksen toiseen päähän ja jokainen voi kuvitella, että miltä meidän makuuhuone illalla ja yöllä haisi, kun nukkumaan meni
mut hyvin kuitenkin pärjättiin!
Muuten täällä ei ole elämässä sitten oikeen sattunut eikä tapahtunut, kovin kaipailee jo kavereita elämään, mutta ei meillä oikein ole vieläkään kovin montaa täällä, mutta onneksi niitä näyttää pikkuhiljaa elämään löytyvän ja ihan hyvä juttu, sillä aika yksinhän sitä jää sitten kesällä ja ne kaverit on kyllä suurin tuki täällä siinä mielessä, että ei mene pää ihan sekaisin, kun yksin koittaa taivaltaa eteenpäin ja onneksi voin aina mennä pikkuveljen luokse ja vanhemmilleni
Pikkuveli tässä eilen kävikin pyörähtämässä ja kovasti huomasi, että tykkäs Anniakin nähdä :saint: ettei vaan ihmiselle kuka ei lapsia halua olis kuitenkin pukkaamassa jonkunlainen haave lapsista
Saas nähdä.
Mitäs kaikkea mulla on vielä kommentoimatta, kun mä en tässä nyt ole lähiaikoina kauheasti kirjoitellut niin tuntuu tosiaan, että heti tippuu jos ei aina vastaa, kun jotain tapahtuu :ashamed: Noh, katsotaan mitä on jäänyt vastaamatta.
Vaatekoko on täällä teillä ollut mietteissä.. No mä en sen enempää voi galluppiin osallistua, kuin sanomalla, että äiti tekee vaatteet ja koosta en sen tarkemmin osaa sanoa, mutta kaupallisista muutamasta bodysta ei mene enää 60 cm, joten kai nyt jotain kasvua on tapahtunut
Sori, tuli hiukan tektin kirjoittamisessa viivettä, kun kävin leikkimässä tytön kanssa ja imemässä räkää, laittamassa keittosuolatippoja ym... Kivasti jo meillä leikit menee
Anni tykkää kovasti jo katsella leluja ja tarraakin kiinni, kun vähän aikaa niitä heiluttaa mutta ei vielä sellaista "selvää" kiinniottamista... Toivottavasti pian tulee
Mut nyt siis jutun juureen kiinni ettei tässä mene koko päivää aikaa.. kuten yleensä on tapana
Joten mun kohdalla ei kannata ajatella, että tarinan kertominen sujuu siis yhdellä kerralla ja nopeasti... Siinä voi humahtaa, vaikka koko päivä...
Elikkäs kukas meillä olikaan ensimmäisenä
Täällä on ollut paljon juttua tuosta
maitomäärästä ja kiinteistä. Mulla ei siihen ole suoranaisesti omaa mielipidettä, koska olen esikoisen äiti niin eipä sitä juurikaan kaikkea tiedä, eikä edes voi tietää ja kun asioihin vaikuttaa lapsen oma kasvu ja kehitys niin yksi sovellus/suositus ei tosiaan kaikille käy...Se on aina niin yksilöllinen juttu ja monilla on kuitenkin niin omat selvät mielipiteet miten haluaa tehdä, joten en mä annan ainakin "suinauksen" kaikille, teki miten vain :saint: Kaikki kuitenkin on oman lapsensa kanssa jokaisen päivän (noin suunnilleen ) niin siinä oppii jo näkemään ja arvioimaa, mut mä siis lopetan puheenvuoroni tähän ja kaikki tapa on minulle ainakin ihan ok :xmas:
Ai niin, tuosta
papa näytteestä mulla ei ole otettu sitä, mutta muistaakseni siihen piti täällä varata itse aika... se lääkärijuttu meni multa vähän ohi
elikkäs se kannattaa siis otattaa kyllä, mutta ajasta mulla ei ole mitään tietoa!
Mä taisinkin jo onnitella
Miljan poikaa toisessa pinosa hienosta nimestä, mutta onnea nyt tähänkin pinoon
Miikalle komeasta nimestä :heart: Olisitteko te muuten tulossa mikä päivä käymään ? Mä vaan mietin, että ehdin sulle jotain hyvää syömistä laittaa
Kovasti samalla toivotan jaksamista sinne, että mies ehtisi vähän osallistua töiltänsä. Ei meilläkään mies osallistu muuten kuin joskus iltaisin, kun yritän antaa sitä aikaa, että saa omat hommansa tehtyä tuon koulun puolesta, että on sitten toukokuun alussa valmiina Saksaan... Niin IKÄVÄ sitä jo NYT, vaikka ei siellä vielä olekaan, mutta kun edes miettii sitä tulevaa aikaa... :ashamed: *huokailee*
OmituinenOtus no teillähän on sattunut ja tapahtunut.. Kovasti kuulostaa inhoittavilta nuo sairaudet
Tuo mätäpaise muuten on henkilökohtaisella kokemuksella TODELLA ILKEÄ ja mä mietin koko ajan, kun tyttö korisee että varmaan tulee sillekin :headwall: :headwall: Toivottavasti EI |O Nuo allergiatkin kun on inhottavia niin jaksamista ja ymmärrystä, että ne selviää ja olot helpottuu ripulia myöten :wave:
Terhikki no teilläpäs on hurjasti kasvanut ja tuntuu kyllä, että meidän tyttö on niin pieni, kun kaikki alle 2 kk:den ikäiset vie voitoin ihan mennen tullen!
No, meille tulee pikkutyttö
Hyvä, että yötkin on ruvennut jo rauhoittumaan
Ente hyvä juttu, että 2 kk jälkeen alkoi kunnon yöt! Meilläkin oli jännä vaihe, se vaan nukahti yhtenä iltana kympiltä ja posotti aamuun asti, ei sitä itse oikeen meinannut uskoa, mutta näin siinä sitten kävi :saint: Nyt tosin ollaan menty jo aiemmin nukkumaan, kun tuntuu että tyttö itkee ihan vaan väsymystään ja nukkumaanmeno on nyt sitten klo 21 viimeistään, mutta ei haittaa vaikka menisi hiukan "sekaisin", kun ei ainakaan vielä ole rytmiin tullut muutosta, vaikka enon luona oltiinkin (siis tytön eno, eli mun veli ) niin ne siellä piti pippaloita ja Annikin sit nukahti vasta joskus klo 24 "kunnolla" ja ihan normaali rytmi oli senkin jälkeen, vaikka eihän ne nyt mitkään erikoiset pippalot olleet
Me käytiin isännän kanssa vaan saunassa ja joinkohan mä yhden siiderin ja isäntä otti sit ehkä 3-4 kpl, että kyllä ne juhlijat oli sit veljeni puolelta
Punahattu mukava kuulla, että siellä sujuu mainiosti. Mä olen myöskin sellainen, että tykkään ostella ihan normikukkia, kun ei mulla oikeen tahdo viherkasvit kestää, varsinkaan kun tuo kissan rontti meinaa ne aina mussuttaa niin olen luopunut kaikista (yksi taitaa olla ) Kia juttu, että ristiäisetkin meni mukavasti, ne on aina niin iloisia juhlia!
Grynna onnea vain tuleviin syntymäpäiviisi
Ei muuta kuin viettääkäähän sitten mukava päivä juhliessa :wave: Olit maininnut noista mahdollisista
liitoskivuista ja musta tuntuu kans, että välillä vihlasee niin maan peevelisti
josko ne olisi sitten niitä
Ronjaneiti mä en ole ottanut vielä mitään ehkäisyä, kun on tuon raskautumisen kanssa muutenkin ongelmia, kun ei tosiaan käy ihan leikiten |O ja mulla on aiemmin ollut ongelmia mm. kuukautisten kanssa niin nyt onkin isännän kanssa mietittävä, että mitä tehdä, kun mua ei sitten henk.koht noi kondomit kiinnosta. Ne on NIIN TYMPEITÄ
Saparo silloin kun mä vielä syötin tyttöä yöllä niin kyllä me nostettiin pois pinniksestä, kun meitin oli melkein aina myös röyhtäytettävä ettei jää sinne sänkyyn ähisemään ilmaa :snotty: mutta syötetiin tosi hämärässä ja ei juurikan pidetty kontaktia, että ei piristyisi. Toivotaan, että ei flunssa kovin kauheaksi äidy ja menee nopsaan ohi
Teilläkin jo poika kääntynyt ja muidenkin pikkuiset jo kovasti touhuaa
Meillä vaan otetaan rauhallisesti...ja mä olen MALTTAMATON
Sintzi onnittelut tytön kauniista nimestä
Toivottavasti maha-asia ratkeaa pian.
AnnClaire teillä on kyllä hurjan kuuloista noissa touhuissa, kun meillä ei tosiaan edes vielä olla otettu kunnolla itse kiinni esineestä niin teillä jo istutaan jne..
huh huh, mutta kiva juttu, että kehittyy tietenkin!
Mussupussu onnittelut siis sinullekin tulevista syntymäpäivistä
Viettäkäähän sielläkin mukavat juhlat :wave: No mä en niin huolestunut tuosta yhden aamun juomisesta, kun ei tosiaan ollut mitään ongelmia piikuisella syömisen aikaan ja sen jälkeen eikä ole aloittanut mitään älytöntä syömistä sen jälkeen, joten en usko tuohon mahan venytämiseen ainakaan täällä =) mut voihan se joillakin onnistua sekin :snotty: Vai on siellä tullut jo jenkeistä prinsessamekko..., varmasti ihan kiva. Mä jotenkin yritän viimeiseen asti välttyä kaikilta prinsessa jutuilta, kun...no ne ei vaan ole koskaan iskenyt...
Pippari mukava oli kuulla teistäkin :wave:
Viivi joo tänne ehtii aina tulla tätä tekstiä ihan älyttömästi, mutta hiljalleen mukaan vain
Meillä menee nuo päivät aikalailla samalla kaavalla. Aikasemmin en ihan älyttömästi ole touhuillut, kun neiti vaan nukkui ja nukkui....kuten äitinsä pienenä :headwall: mutta nyt kun on tosiaan alkanut viimeisen kuukauden ajan ollut enemmän kuin kiinnostunut ympäristötä niin leikkiminenkin on suorastaan KIVAA
Toivottavasti hermot ovat saaneet jo leppyä sukulaisista
Tuo sukulaisiin "kärvähtäminen" on niin sieltä ja syvältä |O
Tara mukava kuulla myös sieltä kuulumisia =) En mä kyllä usko, että jos on täysimetyksellä ja kasvaa hyvin ja on tyytyväine ruokailun jälkeen, että olis jotenkin liian vähän syönyt, mä en usko että se on mahdollista :saint: jos kerran on tyytyväinen ja kasvaa!
Jive hyvä kuulla, että siellä menee noin mallikkaasti ja mitään ongelmia ei ole, ihana juttu! Ei mulla nyt 10 kg ole jäänyt, mutta olisko vielä joku parisen kiloa..., mutta mä aloittelenkin tässä uudelleen sitä keskenjäänyttä laihdutuskuuria, kun tuo raskaus sai mut siitä jättäytymään :ashamed:
Grynna mainitsi tuosta foorumista, täytyisi siellä käydä, mutta mun on kyllä myönnettävä ihan rehellisesti, että mä en ole pettynyt ollenkaan siitä, että en imetä
Mä taidan olla sitten joku outo :snotty: Ehkä mä en ole sitten sen tyylinen
Babyseven voi että tuo matka kuulostaa NIIN IHANALTA, meillä kun ei ole kauheesti rahaa reissata ulkomailla niin jotenkin toisten matkojen kuuleminen saa jo mielen pirteäksi ja kiva kun kaikki on sujunut sielläkin! Meilläkin "istuu", mutta vaappuu ellei kiinni pidä, joten en sano vielä istumiseksi ainakaan täällä
katherine ihanaa kuulla, että siellä ollaan hyvällä päällä ja elämä tuntuu olevan mallillaan, HIENOA
Vauvahaaveita Höh nyt tuon vuodon kanssa, täältä puhallellaan helpotuksen tuulia sinnepäin
Tuollainen on kyllä ilkeää. 12 viikkoahan se muistaakseni on aikaa siihen Kelan lapun viemiseen...
Jennae hyvä, että siellä on oksentelut helpottuneet. Ihan hirmusesti toivon, että sulla ei olis tulossa tuota kohtutulehdusta, se on varmasti yksi ärsyttävimmistä asioista.. :headwall: Tsemppiä siihen salijuttuun!
Kamomilla: Kiva kuulimisia saada sieltä teiltäkin ja mukavaltahan se tuo teidän elämänne kuulostaa, helppoa ja ihanaa :saint: Hyvä juttu! Vai menitte sitten heti kaukalon hakuun
Niin, jotkut on tosi pieniä :| Meillä on sit samanlainen tilanne kilojen kanssa ja mä kaipaan myös sitä mammaseuraa :wave:
Olivia: teidänkin kuulumisia oli mukava jutella ja kiva kuulla, että sielläkin sujuu kaikki. Tuntuu jo useimmilla mennä elämä hyvissä uomissa ja kaikki "pahempi" aika jo takanapäin. Hyvä juttu ja mukavampihan se on lukea kuulumisia, kun kaikki on hyvin ja äiti jaksaa ym..
Nyt mä lopettelen tän höpöttelyn ja palailen muihin puuhiin, tulihan tätäkin kirjoitettua aamusta asti
Nimra ja Anni 2 kk + 3 vko