Mä tässä nyt kirjoittelen, kun tyttö nukkuu ja mies touhuaa tuossa koneella...., joten "aikaa on"
Mä olen NIIN "rätti", että silmät lupsuu kiinni, mutta kirjoitan tän nyt vaikka unissani
Kun huomenna on vielä jaksettava ja sitten koittaa taas "vapaa" eli ei käy enää vieraita...., kun nuo nimiäiset venyy nyt kaksipäiväisiksi :snotty: mutta mikäs siinä sitten... kyllähän mä tykkään, kun vieraita käy! Me oltiin vaan ihan ihmeissään, kun tuli vierailta lahjoja, vaikka eihän niitä kai kuulu sillai tuodakaan
Jääpähän tytölle sitten muistoja
Mä tein tuota ruokaa sitten ihan mukavasti...
ja ai että muuten ON HYVÄÄ, vaikka itse sanonkin
Onneksi siis kaikille maistui ja sitä oli ja on edelleen riittävästi.
Mistäs täällä onkaan puhuttu...
vaatteista ainakin ja mä sanon ihan suoraan, että pääasiallisesti kuten myös vaipat (kestot siis ) ompelee mun äiti, joten ei ihan kamalasti tule ostettua mistään vaatteita ja jos jotain ostan niin enpä juurikaan ole merkkiä katsellut
Mulle on sinällään ihan sama mitä siinä vaatteessa valmitajan/merkin kohdalla lukee kunhan on hyvännäköinen, että miellyttää silmää :heart: Tuttaa meillä taitaa aika paljon olla...ja mikähän se toinen merkki oli, halpoja vaatteita kuitenkin pääasiallisesti =) Mä en haluais laittaa rahaa mihinkään ihmeen kalliiisiin vaatteisiin :headwall: :headwall: Mä en tajua muutenkaan tuota "rahastamista" lapsen vaatteilla |O ja noita merkkien ihailuja :kieh: Sori tää saarna, mutta muistan aina kun ollaan veljen kanssa yläasteella vielä melkein oltu äitini tekemissä vaatteissa ja sanotaanko näin, että melkeinpä on aina kaikki kehuneet vaatteita eikä siksi olla kummatkaan vieläkään mitään merkkiuskollisia, kunhan ovat mukavat pukea ja mukavat päällä niin se on pääasia ja että on siistit! eli ei rikkinäisiä :x ja Annilla on toki myös käytettyjäkin vaatteita missä minä olen vauva-aikani viettänyt ja tehty vielä papan vanhoista paidoista, joten sellaista ihanaa vanhan ajan henkeä niissä on ja hyvässä kunnossa ovat vaatteet
Mä en tiedä, mutta mua ja myös miestä ärsyttää kaikki Bratzit, barbit ja mitä nyt noita onkaan.. Pelkkää rahastusta ja jotenkin luonnttomien näköisiä ja oloisia... ja sitten nuoret luulee sen olevan joku "laki", että jos et näytä tältä niin sitten ei tarvii "olla mitään"
:kieh: :kieh: No tämä ja moni muukin on vain meidän mielipiteemme ja eriäviäkin saa olla
sartsa toivotaan, että tipat ovat auttaneet! ja siltähän se kuulostaakin :wave: Mä en saa noita meidän asunnon pattereita edes pienemmälle.. |O joten nähtävästi täällä on sitten aina näin lämmin... :kieh: onneksi on pienet tuuletusikkunat millä saa hiukka lämpöä laskettua B) ja ilmaa raikastettua, kamalaa mennä sellaiseen asuntoon missä ei ole mitään sitten tehty ilman raikastamisen suhteen...kerran olen käynyt ovella makuuhuoneen ovella mitä ei oltu "tuuletettu" ikkunan kautta varmaan ikinä ja haju oli sen mukainen :x :x ja siellä olis mahdollisuus vaikka läpivetoon.. miksi ihmiset EI tuuleta/raikasta huoneilmaa ?!?! EIkö se ummehtunut haju jo öllötä ? :snotty:
viivi kaunis nimi teidän pienelle tuli :heart: Mä olen jättänyt kaikki tipat pois ja ihan hyvin neidillä menee :heart: syö, nukkuu, kakkii, pissaa ja on tyytyväinen oloonsa :saint: ei valita, hymyilee ja juttelee :wave:
grynna ihana juttu, että olette uskaltaneet ja osanneet pyytää apua ajoissa ja sekin, että siitä on apua oikeasti niin HIENO asia :hug: On varmasti kyllä inhoittavia nuo tuntemukset. Itsellä on enemmän ja vähemmän masentuneita ystäviä ja kaikille olen pyrkinyt olemaan aina lähellä ja apuna
ja kyllä ne taistot on tosiaan aika rankkoja, että pysyy sielä pinnalla, mutta yhteisin voimin ja tuumin niistä selvitään
ja on minusta ihana asia, että pystyy auttamaan. Mukavasti teilläkin kasvetaan :heart:
pulauttelusta meillä sitä on yleensä vähän aina ja nyt on alkanut olemaan todella limaista, joten suolatipat on käytössä :wave: ja sellaista räkämäistä limaa pulauttaa/"oksentaa" (oksennus= röyhtäytyksen jälkeen makuuasennossa tulevat nesteet :snotty: ) ja joskus kyllä kun röyhtäytetään niin kyllä se maito löytää tiensä lattiallekin! ja välillä on muuten ollut ihan kirkastakin oksua
taapero tuo vauvahieronta on varmasti hyvä juttu, mä en ole sitä harrastanut aktiivisesti enkä opiskellut, mutta kyllä me täällä hierotaan massua, jalkoja, käsiä
ja toinen kun tykkää niin enpä halua esteenäkään olla
Ihana juttu, että leikkaus on onnistunut hyvin ja pikkuisella on kaikki kunnossa :heart: :heart: Ihana uutinen.
jälkitarkastuksesta ja lääkäristä täällä meillä oli samaan aikaan kanssa tytöllä ja mulla
ja meni ihan hyvin tarkastus kummallakin... Mulla oli muuten kanssa kirjoitettu arvioitu syntymä väärin... päivämääräksi oli merkattu 5.8 :/ ja sit kun lähetin sen lapun Kelalle niin kirjoitin oman lapun mukaan missä selitin, että tuo ko. asia oli väärin kirjattu ja ainakin eilen rahat oli maksettu
olivia sinne toivottelen kovasi parempia yöunia :hug: Kyllä se sitten taas siitä lähtee :saint: Välillä voi tulla noita känkkäöitä... uskoisin ainakin.
sintzi ihana kuulla, että siellä menee hyvin ja arki alkaa rullamaan mukavasti kaikinpuolin, on se vaan helpotus
mussupussu hyvä että ei ole kohtaukset enää niin pahoja olleet :wave: Migreeni on niin ällö :x :x
vaipoista vielä.. mä ostin noita pamperseja niin musta tuntuu, että tyttö on allerginen... nimittäin peppu alkaa jo ikävästi punoittaa ja mennä verille :kieh: :kieh: tuli ihan yhtäkkiä tänään ja salamana toiset vaipat!!
Eli meillä mennään sit Liberoilla
mut ei käytetä, kun kauppareissuilla, kylissä ym... kotona ja mun porukoilla kestoillaan
Mutsi kun jaksaa touhuta noita vaippoja niin mitäpä niitä sitten kertiksiä käyttämään ja on tuo kestoilu ainakin omalle lompakolle parempi vaihtoehto =) Oletteko muuten huomanneet, että kertakäyttövaipat haisee ihan tautisen kauheelta :x :x meillä ei kestoista kyllä noin kamala haju lähde :saint: Piti vielä tuosta kestovaippa asiasta todeta tuohon liikkuvuuteen, että ei meillä ole ollut mitään ihmettelyä eikä liikkumisrajouttumisia
niin kivasti liikkuu, että :heart: :heart:
mut nyt ennen kuin nukahdan pystyyn :wave:
Suvi ja Anni 2 kk ja 3 p