Terve!
Nuista tipoista sanon heti, kun nyt muistan.. että meillä niitä Rela-tippoja käytettiin VAIN sen lääkekuurin ajan eikä yhtään pitempään ja vaan siis sen takia, kun Amorion aiheuttaa lähes poikkeuksetta ripulia eikä sitten tehoa korvatulehukseen. D-vitamiinin annan kun muistan, olen TOSI surkee sen suhteen.. pitäis oikeesti muistaa se, mutta kun ei.. Noh, ei nuo isommatkaan ole vielä kupsahtaneet vaikka yhtä huonosti muistin silloinkin.
Jahas.. mitäs sitten.. vaatteista.. Minä käytän kirppisvaatetta ja saatuja vaatteita vauvalla. Muutama kampe on H&M:ltä, mutta ei tod. montaa. Minä en niistä merkeistä silleen välitä, kivoja ja persoonallisiahan ne on, mutta meidän pussille liian kallita, suhteessa niitten käyttöikään. En ymmärrä kuitenkaan sitä, että miten jotkut tosiaan "antaa" loppuunastikulutettuja ja kestotahraisia vaatteita.. sellaset minä laitan heti roskiin, ei niistä kenellekkään enää iloa ole.
Omista vaatteista: käytän sitä mitä huvittaa. Välillä laitan ihan kotonakin itteni ns. ylisiistiksi ja sit välillä pidän ihan perus kalsaripäiviä, riippuu vähän tilanteista, yleensä mulla on normikotivaatteet, rennot, mukavat ja käytännölliset eli verkkarit, colleget + peruspaita. En viiti paljoo kotona farkkuja käyttää, kun sit ne painaa vauvaa ne saumat (pahimmillaan) ja yleensä ne anna mulle itelleni tarpeeksi liikkumavaraa, kun ovat sen verran jäykkiä.
Kiitos sulle, kuka nyt olitkin.. muistamistuulista!!! Muisti on vähän parantunut, mutta ennallaan ei ole vielä.. kuten huomaa tästäkin.. (vai miten se nyt meni ja kuka se nyt oli)
Alan pikkuhiljaa päästä taas itseni kanssa sinuiksi.. Alkaa taas huumori kukkia ja perussarkasmi palaa myös kehiin.. :kieh:
Mussupussulle pitää sanomani, että en minäkään sitä yhtä viestiä oikein tajunnu, mut sit kun palasin myöhemmin lukemaan sen uudestaan niin tajusin.. eli asiaa selvensi hyvin se teidän jatkokeskustelu asiasta. Taitaa meillä kaikilla joulukuisilla pätkiä vielä jonkin aikaa aivoissa tyhjää niin ei kaikkee aina tajua. Eikä tässä porukassa aiemminkaan otettu nokkiin niin mitäpä sitä suotta nytkään vaikka ollaankin kaikki hieman väsyneitä (toiset enemmän, toiset vähemmän) ja hormoonit jyllää muutenkin.
Ite oon huomannu, että en ees tajua kaikkia normaalijuttuja kuten ennen raskautta ja raskauden aikana.. Minun pitää välillä ihan pysähtyä miettimään, että mitenkäs se meni ja mitäs se nyt tarkoitti.. otan nokkiini aika vähästä ja sekotan asioita.. Aiemmin minua ei hetkauttanut mikään! Mutta kyllä tästä vielä entiseen aivotukseen palataan!!!
Jaa, niin niistä kantorepuista yms. Meillä on se rintareppu ja on se kyllä sit hyvä! Ihan perusjuttuhan se on, mutta minä en niistä uusista ja erikoisista oikein ees älyä mitään niin pysyn peruskamassa. En minä sitä paljoo käytä, silloin vaan kun tarviin 2 kättä tai muuten en kerkee lattialla vehtaamaan vauvan kanssa ja se ei viihy yksin siellä. Useinkin se itekseen viihtyy tai yleensä isompien kanssa, jos siis teen vaikka ruokaa tai leivon. Tai istun koneella..
Eli minä käytän rintareppua.
Mallasuutteesta.. meillä kokeiltiin sitä isompien aikaan, mutta tehoja ei ollut. Sehän ei kaikille tehoo, kuten ei Cuplatonkaan tms.
Meillä edelleenkin yöt ja kaikki oikeestaan ihan hävyttömän helppoa. Neiti nukahtaa 22.30 kun sammutan valot makarista ja herää 07.00-07.30 syömään ja siitä sit alotetaan päivä. Neiti vetää pikkutirsat (n.20min) heti aamusyötön jälkeen ja sit seurustelee ja on valveillä 10.30 asti ja sit päikkärit. Jos on vielä nälkä jäänyt ennen unille menoo ni vetää tunnin unta, mut jos ei oo nälkä ni vetää 3-5 tuntia. Välillä ulkona ja välillä sisällä tupakeittiössä kehdossa. Pikkutirsat vetäsee sitterissä ja välillä sylissä. Sit ilta meneekin tissutellessa ja pikkutirsoilla. Kakkapäivät on jokatoinen päivä tai joka kolmas. Ei edelleenkään kitise eikä turhia huutele. Eilen karjui kyllä ihan kympillä, kun minä lähin kauppaan ja oli neiti herännyt nälkäisenä kesken kaiken.. Noh.. kyllä se siitä. Kova oli imu, kun äippä viimeinkin tuli kotiin. Onneksi on nuo tissit kestänyt sen ekan hajoomisen jälkeen ihan hyvin.
Vaan joo. Nyt pitää palata takasin arkipuuhiin. Kerettiin jo syödä ja kerkesin jo leipoo muffinsejakin. Eilen tein marjapuuroo ja soppaa, joten välipalat on helppo heittää kehiin, kunhan isot tulee koulusta. Kakkosen kaveri tulee kans koulun jälkeen meille leikkimään joksikin aikaa ja minun oma kaveri tulee noin kolmelta turisemaan. Ihanaa.. en oo sitä nähnytkään 3 kuukauteen!!!
Kuulkaas.. vaikka nyt jotenkin päivät vaan katoo kiireesti ohi niin kyl tää tästä vielä lutviutuu ja minäkin palailen pian omana itsenäni kehiin!
Härkis ja Prinsessalauma