Moikka ihanaiset ystäväni
Nyt taas täällä kirjoittamassa... miten mä aina jämähdän tuonne Mitäs nyt-osioon ja sit huomaan, että klo on jo.... noh LIIKAA :ashamed: Elikkäs NYT kirjoittelen taas tänne
Kiitokset kaikille jotka otti osaa tuohon isännälle soittoasiaan
Siis tosiaan minulle on ihan sama, vaikka soittais yötä päivää, mutta en vaan ymmärrä... että miksi piti soittaa, kun kuuli meillä olleen seksiä
? Mitähän lienee saanut siitä :saint: ? Tyydytystä
Noh, mutta se asia jääköön siis menneisiin :wave:
NullPointsille vielä, että ei mua haittaa se, että soittaa miehelle (kun tuntevat ) ja ei mua haittaa sekään, että mitä kertoi miehelle, kuten sanoit niin olen aina kertonut asiaa minkä kaikki muut (läheiset ) tietää/voi kuulla muualtakin, joten en osaa sinällään stressata asiasta enempää, ärsytti vaan :snotty:
Mutta nyt alan kommentoida teidän juttuja, että ehdin kirjoitella vielä muuallekin, kun mulla tuppaa näitä pinoja olemaan
Pitäis varmaan jo muutamaan kirjoittelua hellittää...mut täällä sitä aina on :ashamed:
Vauvahaaveita kyseli tuosta maitomäärästä... No, meillä mennään aikalailla vaihtelevassa tahdissa, mutta sanotaanko näin jotta meillä menee sellainen 1-1½ L/päivä tuon enempää en ole asiaan huomiota kiinnittänyt. Yhdessä vaiheessa sitä meni ihan "sairaasti" ja mietin ja kyselin jo vellin antamista, mutta onneksi tuon nyt muutaman viikon tankkaamisen jälkeen rauhoittui ja on nyt normaalissa rajassa ja 3 kk iässä aloitellaan sitten neuvolan ohjeistuksella ja omaa maalaisjärkeä soveltaen kiinteät, kun viime käynnillä noin suosittelivat.. Meillä tais tuolloin 6 vko iässä olla juuri se "syöppö"-kausi
AnnClaire: Kiva että siellä ollaan jo päästy noista massunväänteistä vähemmälle.. musta tuntuu, että meillä on tulossa niitä edelleen uudelleen, mutta uskon vakaasti meillä sen johtuvan D-vitamiinista
kun meille sanottiin ensin, että kun menee litra korviketta niin ei tarvii antaa ja sit viime lääkärissä tuumattiin, että täysi satsi vaan vieläkin :snotty: joten nyt oon kokeillut kaikki tipat ja Deetipoista saa vähiten vaivoja :headwall: Siitä tulikin mieleeni kysymys annatteko te enää korvikkeen mennessä yli litraan päivässä niin tuota D-vitamiinia ?
OmituinenOtus: mukava kuulla, että siellä on hiukan touhuja ja kiva että olet päässyt spinninkiin, mä harrastin sitä tässä vuos sitten miehen kanssa yhdessä (kun otin molemmille vuosi kortit, mut exän velan "saatuani" jouduin luopumaan siitäkin huvista, kun rokottaa meidän menoja 120?/kk )
Mussupussu: Kyllä voisin sanoa, että paljon on koettu ja paljon tullaan vielä kokemaan
mutta perinteisen positiivisena ja monien kokemuksien saattelemana osaan jo nauttia myös niistä "paskoista" ajoista
Kyllä on niin montaa asiaa ollut.., että ei voi pieni ihminen ymmärtää, mutta ei koko elämää voi paskana itsesäälissäkään kulkea :saint: Jotenkin sitä kummasti vahvistuu noista ja kun tässä olen tästä omasta perfektionismista puhunut niin ehkä sekin on osa "syy" siihen, että jaksan/pystyn tekemään asiat niin, että loppupelissä pärjään "aina", koska en tunne sellaista kuin luovuttaa
ihmettelen välillä ihmisiä jotka surevat elämäänsä, kun ihminen ITSE on se joka saa oman elämänsä muutettua (tosin eri asia, jos on sellainen sairaus että estää ) mutta noin pääpiirteessä ihminen on oman elämänsä Herra ja tekee siitä juuri sellaisen kun haluaa, vaikka se ei aina hetkessä käykään...koettu on sekin
Mutta kuten sanoit, nyt minulla (ja loppu perheelläni :heart: ) on kaikki paremmin kuin hyvin. Ai juu, oikein hauskaa lomanviettoa Tallinnaan, varmasti pikkuinen matka piristää ihan jokaista :wave:
Pikku: Kauniin nimen on teidän pikku prinsessa saanut
Kyllä se äidinrakkaus tosiaan vahvistuu päivittäin ja varsinkin, kun huomaa että kanssakäyminen on keskittyneempää eli vauvakin ottaa vanhempaa yhteyttä ilmein, äänin ja kosketteluin
Harmi, jos välillä tuntuu että ei miehestä ole apua, mutta tuo perheneuvola varmaan antaa siihenkin apua
Meillä onneksi mies on hyvin arjessa mukana, vaikka
vaipanvaihto on edelleen ihan hukassa
välillä naurattaa, kun ei se vaippa tahdo vieläkään mennä niin, että ei tarviis seuraavan syötön/vaipanvaihdon jälkeen vaihtaa ihan kaikkia vaatteita, kun pissa tulvii :headwall:
mutta annettakoon se anteeksi isälle
Tuosta kystasta en osaa sen enempää sanoa, että aika harvoin (onko ikinä ? ) ollut mitään haittaa, joten uskon sen olevan ihan "normaalia" ja sellaista mitä ei kannata murehtia
Vanilija: Meillä ei oikeen mitään tarvii laitella kaulapoimuihin, kun on sillai kaula näkyvissä eikä ole kovin poimuinen, mutta mä kyllä suojaan tuon kaulan aikasta hyvin jokaisen ruokailun aikana ja muutoinkin niin ei sillai oikeen mikään pääse olemaan märkänä... Olipas taas selostus
Röyhtäytys galluppiin: Annan sanani röyhtäyttämisen puolesta ja teen sen ihan JOKA kerta syötön jälkeen, mutta kyllä sieltä joskus tulee muutamankin kerran puklu kunnolllisen röyhtäytyksenkin jälkeen, joten uskon olevan normaalia
ja meillä kyllä vaikuttaa tuo, kun tytöllä tuppaa olemaan aika kova flunssa
niin tulee se puklu yleensä "limamaisena", kun elimistöstä poistuu tuota räkää :x Otettiin kuvakin siitä... Tuli heti mieleen, että voi sitten näyttää kun ensimmäisen kerran herää krapulassa kotoota niin kuvan ja sanoa, että "Olit sä jo pienenä räkä poskella
KeuKeu: Kiva, että sielläkin ollaan löydetty sormet ja katsellaan jo varpaita.. Täällä on ollut tuota kuolaamista ja kiellä päristelyä jo jonkun aikaa, mutta mä en kyllä nauti siitä kuolaamisesta :x Toisaalta kiva, että menkat alkaa ja toisaalta ei ... Mä kyllä odotan niitä mielelläni, sillä mulla on aina ollut niiden kanssa vähän hankalaa, kun pillereiden lopettamisen jälkeenkin mulla meni 3 v että ne ees alko ja nyt kuitenkin, kun ollaan valmiita myös useampiin lapsiin niin kaipaa niitäkin
vaikka tullessaan varmasti tuo ne vanhat kivutkin
NeitiKat: Harmittavaa, kun menee touhut "poskelleen" jos tällainen ilmaisu sallitaan (? ) mutta uskon, että se siitä alkaa suttaantumaan, kun tarpeeksi monta kertaa miehelle sanoo...
Mun täytyy kyllä myöntää, että mä olen sen verran "pirttihirmu", että jos olen jonkun tavan huomannut tytön kanssa (tai yleensä lapsien ) hyväksi niin sitähän käytetään
Onneksi isännällä on raudan lujat hermot, että mua kestää ja kokemusta viidestä sisaruksesta niin ajatukset ovat suunnilleen samoissa uomissa :saint:
Nyt tais "loppua" nuo kommentointi asiat.. Eipä tänne meille oikeen mitään ihmettä kuulu, arkea mennään eteenpäin hyvässä mielessä ja hengessä
Tyttö kasvaa flunssasta huolimatta ja jaksaa katella mutsiaan
ja leikkiä aina muutamia toveja helistimillä, kun äiti niitä ahkerasti nenän edessä heiluttaa :snotty:
Isännällä jatkuu flunssa
ja saattaa olla, että pitää ensi viikon saikkua, mutta luulenpa vaan että töihin menee...
se on niin ahkera ja rakas
Jaksaa touhuta kotosallakin, vaikka mä oisin jo varmaan kallistunut vuoteeseen :ashamed:
Mun elämä täällä kotona päivisin pyörii lähinnä tytön, pyykin, ruoan/leipomisen ja siivouksen merkeissä.., joten välillä kieltämättä haluais jotain... ja mä keksinkin, että kun saan vähän kursittua rahaa ("ylimääräistä" ) niin varaan meille hotellin ja ollaan sit ilta viihteellä ja yö hotellissa.. nautitaan ihan kahden :heart: Ja kun iskelmästä tykätään niin sit illaksi vielä jokin mukava iskelmätähti niin avot
Mitähän mun piti sanoa... :headwall: Ai niin, TAAS kerran mä haluun "räjähtää" täällä ja sanoa, että |O |O |O |O V***U meidän yläkerran naapureita :kieh: Ne ovat saaneet täältä häädön, mutta ihan sitten varmaan vittuillakseen piti bileet aamu viiteen
Kauhee mekastus ja EI mikään auttanut, EI puhe, huuto EIKÄ poliisit
, kun äiti oli "vahtimassa" S*****a !! Tyttö heräs vähän väliä, kun ovikello soi tai rappusia kolisteltiin... Se oli aamulla ihan tiltissä ja sekaisin, mutta ONNEKSI rytmi kuitenkin säilyi ja nukahti normaaliin aikaan :saint:
Mut nyt menen vielä kirjoittelemaan lisää muille sivuille, joten terveiset kaikille ja pitäkäähän huolta niistä muruista (ihan kaikista :heart: )
Nimra ja Anni :wave: