Joulutähtöset -05 maaliskuu

Puh ja huh ja hyvää iltaa tähtöset!

Nyt se on vaan niin että en näköjään tämän useammin ehdi palstailemaan, vaikka miten koittaisin..en tajua miten te ehditte niin moneen mukaan - palstailu, lapset, kodinhoito, työt, harrastukset, parisuhde, kaverit..mulla ainakin tekee tiukkaa! Joten harvakseltaan joudun valitsemaan näiden eri harrastusten välillä, kaikkea kun ei voi saada.

Nyt en ole ehtinyt lukea ihan kaikkea, joten pysytellään oman navan lähettyvillä.. :ashamed:

Oltiin äitineuvolassa eilen ja pienellä kaikki oli loistavasti. SF mitta oli pysynyt käyrällä ja oli 22 kuten täysiä viikkojakin! Nyt siis jo mennään 23. viikolla! Kyllä tämä äkkiä menee kuulkaa...

Kevään tulo piristää ihan hirmusti tätä meidän kulmaa, luonnon valo kun on iltaisin ainoa valo tässä pihapiirissä. Hassua muuten, miten valoisaa kaupungissa, esim. Helsingissä on jopa yöllä. Käytiin taannnoin pyörähtämässä vanhalla kotiseudulla vanhempien luona, ja huomasin miten kaupungin "yleisvalaistus" on päällä 24 h.

Ostettiin siskolta käytetyt kaksostenrattaat pilkkahintaan 100 ?. Nyt jo sormet syyhyää päästä niitä oikein käyttämään. :p ;)

Eipä täällä oikein muuta, kuin gradua ja töitä pukkaa, joten jatkan vielä hiukan hommia. Tietäkää kumminkin, että olette kovasti mielessä!

Jemma ja Nyyti 22+1

P.S. Hannamari, nauroin makeasti sun "synkkäreille". Kiitti piristyksestä!

:wave: <br><br>
 
Heips.

Ihan pikaisesti tulin kommentoimaan, kun Uneton niin huhuili. :D :heart: Kiitos vaan. Niin ja onnittelut munkin puolesta.
Meillä on Matte taas kipeenä, eilen illalla oli 39astetta kuumetta, tänään onneksi vähän vähemmän. Olin siis eilisen ja tän päivän kotona, tosin sillä poikkeuksella, että mies oli aamupäivän Matten kanssa niin mä pääsin yhteen kokoukseen (joka olis tosin jatkunu koko päivän) ja mies tekee siis pitkää päivää.. Lupasi onneksi tuoda jotain pikaherkkuja, kun on ollu sen verta raskasta viihdyttää tuota kiukkuilevaa pientä raukkaa, että en vaan jaksa tehdä ruokaa, varsinkin kun on vielä tehtävä koulu- ja työhommia.
Mullahan on itselläni ollu viime kesästä asti korvat lukossa, joulukuusta asti semmonen olo, että on poskinontelontulehdus ja korvat särkee, silmät on paineessa kokoajan, ettei voi pitkiä aikoja ajaa autoa tai esim. tehdä töitä. Ja leuatkin kipeet niin, että esim. viime viikon lopulla ei voinu hymyillä, ku sattu. Niska särkee myös ja pää muutenkin. Oon nyt syöny kaks poskiontelotulehdusta, mut ei ne mitään oo auttanu. Torstaina kävin röntgenissä ja tänään sain tulokset, ei mitään.. särkee kuitenkin kokoajan, mut en saa uutta akuuttia aikaa, vaan pitää odottaa huhtikuun puoleenväliin... Hiukanko ärsyttää. :headwall: \|O Tää rupee jo syömään mielialaakin, puhumattakaan unista tai muusta jaksamisesta. Itse haluaisin magneettikuvaan, et sais tarkistettua, ettei päässä ole mitään ylimääräistä, mut en tietty pääse, kun se maksaa likaa... Anteeks, piti johonkin tänkin asian kanssa purkautua.
No, jos pikaisesti vielä muuta.
Meillä ei kellään ole "välikausiasuja". Olis syytä kyllä hankkia, kun mittari näytti tänään 10 astetta ja ihan varjossa.
En seuraa Tanssii tähtien kanssa, enkä mitään muutakaan realityä.
Pepin tilannetta käyn monta kertaa päivässä kurkkimassa täällä ja tossa kun Anu kirjoitti, niin olin jo ihan varma, että nyt se on synnyttämässä, kun huomasin vaan ekaks, et kuka kirjotti... :D
Oli kiva kuulla Minnistäkin. Nimistä en osaa sanoa muuta, kuin että se Fanny on ainakin mun mielestä vähän outo, vaikka kaunis onkin. Sit kun vaan tietää mitä sen englanniksi slangissa tarkoittaa ja jos on paljon englanninkielisiä kavereita, niin se vähän häiritsee. Mut niinkuin sanottu, nimiasiat on aina tosi omia juttua ja niihin ei voi kukaan vaikuttaa tai sanoa mitään. Tosin, Jenny on kyllä kaunis.
Mut ei nyt oikeesti on tehtävä vähän töitä.
Voikaa hyvin!
:hug:
 
Iltoja täältäkin!

töitä, täitä ja töitä... :attn:

ei juuri hirveesti tänne kerinnyt kuin joskus hetken vilkaisee. nyt on kuusi pvä töitä takana ja viel olis huominen sit torstai vapaata. :D että minä ootan sitä rukan reissua ensi vkolla.

Pojilla menny ihan hyvin hoidossa, niillä ollu tällä vkolla nyt rankin pätkä, kun kolme aikaista aamua, mut niistä nyt jo onneksi 2 takana.

Terveinä ollaan. Miikka pitää vauhdin yllä sen minkä välillä väsymykseltään ehtii.

Unettomalle, paljon onnea!! :hug:

ja kaikille muillekkin ootte kovasti mielessä usein. harmittaa kun ei ehdi kovin usein teidän seuraanne. :hug:

nyt mun silmät umpeutuuu jo ihan issekseeen.. :wave:
 
Hei :wave:

Kiitos teille kaikille, ootte ihania :hug: :flower:

Nauroinkin ääneen, että oon kuin pikkulapsi synttäreiden suhteen, on niin kiva saada pari pakettia ja kortteja ;) :whistle: :D

Ja nyt onkin tupa täynnä kukkia :flower:
10 kpl tulppaaneja, sitten sain ihanan ruusukimpun, jossa oli perhosia, niin ja ison ihanan gerberan + Tanskuliinin lahjakortin ( jolla muuten käyn ostamassa sitten jonkun huonekasvin) B) :heart:

Yksi uusi ystäväni ( ollaan tunnettu kuukausi) on nyt jo perheineen minulle tosi rakas ja nautin suuresti elämästä aina heidän seurassaan.

Kummityttöni kävi myös hiukan morjestamassa mua :heart:
Hänkin jo 4kk =)

Kaikille sairastaville ja väsyille jaksut, eriityisesti Kaizalle :hug:

Kaikki olette mielessäni ja on ihanaa kun olette olemassa :heart:

Hannamari synttärit meillä sanana käytössä :wave:
On aika metka tunne olla nyt 26 , terkut vaan Siru2006 :wave: :)
 
iltoja..


huh, päivä pulkassa.. vielä kun ite suihkussa kävis ja söis iltapalan niin vois sänkyyn kallistua.

Hannamari: Hyvä kun hammaslääkäri reissu meni hyvin ilman mitään hirveyksiä :D Ite pitäs kans aikaa varata.. :whistle:

Epeli: Täällä peukut pystyssä sulle!

Jemma: Mukava lukea kuulumisia! Mulla ei vielä työ vie sitä aikaa ja harrastukset.. mitä ne on?? Siihen lukeutuu vaan lähinnä lenkkeily...
Hyvä että vauvalla kaikki hyvin =)

Kaiza: ISO :hug: ja paljon jaksuja sinulle! Toivottavasti selviäisi mikä on. Mattelle pikaista paranemista!!

Jellonalle jaksuja töitten kans =)

Jooh, mutta eikun öitä kaikkien tähtösten perheisiin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 09:49 Uneton kirjoitti:
Minni entäs Ada Sofia Emilia?
Sofia Jenny Emilia?

Onhan tuo niin makuasia et paha toisen sanoa =)

Pepin odotusaikana hänellä oli jo nimi "Aada" ihan varmana, mutta sitten bongasin Pepin jostakin ja rakastuin siihen ikihyviksi.
Eikä Peppiä nyt voiskaan kuvitella mikskään muuks :heart:

Ai niin, siivoamaan :whistle:
Ollaan peten kanssa päädytty JENNY ADA SOFIA nimeen,kiitos tosi ihanista vinkeistä!!!!!Toivottavasti ketkään sukulaiset ei lue täällä...

Minni
 
Apua..miten mä ton nyt tohon jätin..jotenkin ajatus vaan katkesi..hyvin yleistä nykyään.

Unettomalle hurjanhurjan paljon onnea.. :D :heart: :flower: :flower: :flower:

Jemmasta oli mukavaa kuulla taas :) tosi halvalla olette kyllä vaunut saaneet.Kaksostenvaunuja on kiva työnnellä :D Toivottavasti tartutan kuumetta muihinkin :LOL:

Peppi koetahan jaksaa ja muista yrittää nyt levätä kun miehesikin on kerran kotona.En oikein muuta voi kuin laittaa sinulle jaksu :hug:

Miten Gerberalla menee ja Niiskuneidillä, en tajua miksi en muista kaikkia muita odottajia.. :headwall: Mutta jaksuja teillekin kaikille oikein kovasti.

Uneton ei hitsi,nyt aloin vielä taas tuota nimiasiaa miettiään..olisiko Ada Jenny Sofia parempi?Tai sitten se Ada Sofia Emilia?ei tästä nyt taas tule yhtään mitään..pitää varmaan vielä keskustella Peten kanssa. Jenny Ada Sofia tuntuu taas jotenkin kummalta..me varmaankin jahkataan vielä kastajais aamunakin :eek:

Meillä kävi tänään vieraita Jennyä ja Lucasta katsomassa (Lucaksen kummit).Olivat ostaneet Lucakselle Remu-merkkisen ulkoilupuvun,semmoinen siniharmaa.En yhtään tiedä onko laadukas tms.Mutta ei ilmeisesti kuitenkaan mikään ihan halpa haalari ole.En ole oikeen ehtinyt vielä tutustua.On kokoa 80cm ja pikkumies meinaa hukkua siihen. Jennylle toivat 56cm nallepuh vanuhaalarin,ihanan pieni,mutta silti niin iso :D

Rupean rakkaanihananjahuomaavaisen (tällä kertaa) mieheni viereen nukkumaan,kun huutelee minua jo.

:heart: minni
 
Huomenta.

Yö meni ihan ok:sti. Joonatan heräs kyllä pari kertaa aika kovaa itkien, näki ehkä pahaa unta, mutta rauhoittui heti, kun sai tutin suuhun. Ite kävin puolimiljoonaa (eli en niin usein) kertaa vessassa. Nukahdin joskus 22 aikaan jo, joten 5.30 katoin kelloa pirteänä :eek: No, Joonatan heräskin sit 05.45.

Jemma: Ihana kuulla teistä pitkästä aikaa :hug: Jaa, mulla ei ole töitä, enkä harrasta mitään (alan harrastaa, kunhan synnytyksestä tokenen), kavereita nään... No, en todellakaan niin usein, kuin ennen :D Mun kavereilla on vähän eri elämäntilanne melkein kaikilla... Ihanaa, että kaikki oli teidän pikkuisella hyvin, hurjan nopeasti tuo aika tosiaan menee, kun viikkojakin on jo noin paljon!

Kaiza: Voi että :( Toivottavasti pääsisit johonkin kuvauksiin tms. :hug: Paranemisia Mattelle! Ja jaksamisia kovasti :hug:

Jellona: Ootko viihtynyt hyvin uudessa paikassa? Onko mukavat työkaverit yms.? Kauan olette Rukalla?

Minni: Musta just se Jenny Ada Sofia olis aika kiva, niinkuin aiemminkin ehdotin ;) Pysykää siinä :D On noi nimiasiat hankalia!! :)

Mun pitäis varmaan mennä taas tekemään sämpylöitä, kun edelliset on jo syöty. Se on oikeastaan ainoa, mitä mun tekee mieli... Sämpylät siis :p :wave:
 
Keskiviikkohuomenia!

Ei voi muuta kuin taas ihmetellä :eek: Tytöt nukkuivat jo KOLMANNEN yön peräkkäin kaksistaan ilman inahdustakaan :D Tässähän alkaa tuntemaan itsensä ihan ihmiseksi kun on levännyt :whistle: Eipä tätä ole odotettukaan kuin runsaat 1v2kk... :D

Tänään olisi vuorossa perhekahvilaa ja illalla mennäänkin sit katsomaan pientä vaavia :heart: Hitsi kun pitäis päästä käymään City-Marketissa Santerin kanssa, näin siellä pojalle kivan kevättakin vain kympillä. En uskaltanut ostaa takkia ilman poikaa kun se on niin tarkka mitä päällensä laittaa. Perjantaina vasta ehditään yhdessä Itikseen -saas nähdä on tarjous enää voimassa tai takkeja enää yleensäkään.

Hannamari: hienoa että hammaslääkärireissu sujui noin hyvin =) Mä olen myös hammaslääkärikammoinen -tartten kokovartalopuudutuksen pelkkään tarkastukseenkin :whistle: :D Mites viime yö meni? Kiva että toissayö meni teilläkin hyvin :)

Jemma, Kaiza ja Jellona: kiva lukea teidän kuulumisia -jaksuja kaikille kovasti :hug:

Minni: kaikki mainitsemasi nimet ovat tosi kauniita -on se vaikeeta valita... :hug:

Jaahas, unikekokin (eli Veera) heräsi, tarttee mennä aamutoimiin. Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Hei kaikille :wave:

Minni tuo Ada Jenny Sofia olisi aivan ihana, oikeastan kaikkein sointuvin =)

Tanskuliini upeaa, kuulostaa kadehdittavan ihanalta nuo yöt =) :wave:

Jemma syksyyn saakka on aikas väljää menoa ja aikaa on halutessaan moniin asioihin :)
Elokuussa opiskelujen alkaessa ei enää olekaan aikaa "roikkua" täällä kovinkaan usein.
Ja ite jos saan valita ystävät tai kodinhoidon, niin ystävät kyllä voittaa ;) =)
Harrastaa ei ole ehtinyt vuosiin, joten se ei vaadi aikaa.

Hetken olin jo perjantaissa :whistle:


Ihanaa, nyt mies on vapaalla sunnuntaihin asti, jipii :heart:

Nyt mulla muuten alkaa poikimaan satoa se taannoinen kurssi :)
 
Ei jaksa ku v valvotti liki 3h yöllä ja mulla on darra :eek: Jouduin illal ottaa hiukka vahvempia lääkkeitä menihetki ku aloin pohtii et mite tuntuu näin kummalt olo, kappas kappas olin humalassa, tääl sit yksinäni örvelsin(käytin koiraa ja hihittelin) :snotty: Ja ulos ei päästä ku piha on peilikirkkaalla jäätiköllä huoh.
Taas pelkkää valitusta..
Illal tein Annalle rukkasia ni kämmäsin neki, päällikankaat ompelin väärin ja nyt mulla on kaks samankäden päällirukkasta :headwall:

Kiva kuulla esim. jemmasta ja kaisoista pitkästä aikaa!

Minni, mustki se Ada Jenny Sofia on kiva, tai sit ite kääntäsin Jenny Ada Sofia (tosin ukon mielipiteen tietäen se ois se vika Emilia) :LOL:
Sotketaan hiukka lisää... <br><br>
 
Heipsan

Tänään on niin ihana ulkoilukeli että... B) B)
Kohta lähdetään pihalle ja ruokitaan piskit ;)
iltapäivällä tulee sit yksi kamu kylään,mies lähtee uutta moottorisahaansa hakemaan anoppilasta,joten mukava saada seuraa =)

Toi mun uus pöytä oli ihan kiva,olen tyytyväinen =)
Nyt en taida jaksaa muuta kommentoida,paitsi että Uneton:Unohdin eilen onnitella,joten onnittelen nyt :hug: :flower:
Pepille:Susta näin unta viimeyönä että kirjoitit täällä vielä kesällä ja ihmeteltiin että milloin se vauva oikein aikoo syntyä :LOL:
Jaksuja sulle =) <br><br>
 
Pikaisesti...

Kävin just neuvolassa, verenpaine oli noussu, pissa puhdas, hemppaa ei otettu, sf-mitta ei onneks oo noussut, pysy samana (39cm), painoa (turvotus) tullut... Mut mikä huolestutti neuvolantätiä niin se, kun vauva on ollut nyt vähän hiljaisempi, ite en niin huolestunut tästä ole ollut, kun kuitenkin joka kerta, kun oon ihmetellyt, että miks on niin hiljainen niin oon tökkinyt/jäänyt kuuntelemaan niin vauva on kyllä potkaissut... Mut tosiaan vähemmän liikkunut, iltaisin yleensä aloittaa sänkyyn mentäessä kauhean liikehdinnän, mut nyt ei oo muutamaan iltaan sitä mylläämistä aloittanut, ite aattelin, että kun tila tosiaan alkaa käydä ahtaaksi niin sen takia olis hiljaisempi, mut tosiaan, tästä neuvolantäti huolestui ja laittoi lähetteen Naistenklinikalle! Et tänään mennään sit sinne, kunhan äiti pääsee töistä ja ottaa Jonttua, eli joskus tunnin sisään.

Mut nyt ei ehdi muuta, kun poikakin heräs, nukku vaan 1,5h :eek:

Tänään viikkoja 39+6, huomenna siis laskettu aika!! :)

Pakko tota Tinttamooseksen unta... Vähänkö nauroin :LOL: :LOL: Toivottavasti en täällä enää kesällä ison mahan kanssa valittais kuitenkaan :snotty: :LOL:

Mut nyt mentävä :wave: <br><br>
 
Heipäheit! Säkenöivän kaunis palstasiskonne kaunistuu entisestään! :LOL: Perhekahvilassa oli Avonin edustaja, ja vaikka piti ihan vaan joku pieni tilata, lähes 70e tilaus sit lähti.. :ashamed: :whistle: Ja vielä sen kummemmin tuotteita tuntematta - sillä ei ollut mukana kuin pieni määrä näytteitä. Käyttääkö teistä kukaan Avonia?

Minni, mun mielestä Jenny Ada Sofia on ihana. Jos meille olis tullut tyttö, sen toinen tai kolmas nimi olis ollu Sofia. Luultavasti olis ollut Henna Sofia.. *Huoks.*

Tansku, kiitos kysymästä, meillä on taas käytetty pissalla, silitetty peppua, peitelty paremmin, muuten vaan kuunneltu meniskö tämä kitinä ohi itekseen.. :kieh: Eikä edes pepun silittäminen tapahtunut mun ja miehen kesken!! :whistle:

Jemmasta oli kiva kuulla! Kävin eilen illalla sauvakävelylenkin (hyvä minä!!) ja olisin kaivannut vähemmän valosaastetta.. Ihana tähtikirkas ilta! Mä pahaa pelkään että sit kun työt alkaa, palstailu vähenee. Tosin en aio tehdä täyttä viikkoa silloinkaan, joten ehkä ette musta eroon pääse milloinkaan! BUAHAHAHAAA!!

..lienen hieman ylivirittyneessä tilassa..

Kaizalle paranemista ja Mattelle myös, on varmasti raivostuttavaa kun on kipeä jatkuvasti eikä syytä löydy. :hug:

Nyt pitäs tilata aika siihen varsinaiseen tarkastukseen hammaslääkärille, siinähän koko karmaiseva totuus sit paljastuu. \|O

Peppi, vielä täällä..?! ;) Muoks, samaan aikaan kirjotettiin.. Toivottavasti kaikki on hyvin! Onkohan sulla huomenna tähän aikaan jo kaks poikaa..?!

Ou jee, nyt täytyy leikkiä hetki Arttusen kanssa ennenkun lähdetään ulos aurinkoon. Olen jo parit lakanapyykit kuivannu ulkona, eihän ne ihan kuivaks ehdi (kun en ikuna muista laittaa heti aamusta) mutta ihana tuoksu tulee silti! Nyt kun vielä sais mankelin, haavehaavehaave, niin sais ihania lakanoita sänkyyn. :wave: <br><br>
 

Kiitos osanotoista. Pääsen sittenkin serkkuni hautajaisiin, mies ottaa vapaata pari päivää ja ens viikon torstaina lähdetään liikenteeseen.

Hannamari Mukavaa että hammaslääkärireissu meni lopulta noin hienosti!

Minni Nimenanto on tosiaan vaikeata. Noista mun mielestä Jenny Ada Emilia tai Jenny Ada Sofia kuulostas parhailta. Ruotsinkielisiä nimiä kun hait, kaverini tyttö on Cecilia, se tosiaan passaa just vaan ruotsalaisen sukunimen kans. Tai miten ois Ada Sofi Emilia ilman Sofian a:ta siis. Mä voisin jahkata tommosia loputtomiin. Kun meillä oli Joelin kastajaiset, niin tuntia ennen papin tuloa ei tiedetty vielä kahdesta nimivaihtoehtoyhdistelmästä et kumpi valitaan. Vetäydyttiin
sit miehen kans kesken kiireisempien valmistelujen miettimään tuota juhlien pikku yksityiskohtaa eli "Mikä lapselle nimeksi?" kaks vaihtoehtoa oli jäljellä. Tosin työnimenä oli aivan eri, ja se me luultiin antavamme sen vielä viikko-pari ennen ristiäisiä, eikä meinattu päästä eroon myöhemminkään. Mut nyt tuntuu et Joel voi olla vain Joel :)

koivunkäpy Onneks teidän roskisepisodi päättyi hyvin. Meillä toi poika on lukuisia kertoja ollut roskiksella, vaikka on tarralukko se ei pitele. Onneks tolle ei vissiin kovin herkästi tuu pahoja oireita.
Tuosta Quinoasta, meilläkin ravitsemusterapeutti suositteli sitä (että ei voi olla allerginen koska ei oo äidinmaidon kautta voinut altistua) ja syötiin syksyllä ainoana viljana. Kunnes allergialekuri käynnillä meille sattui oman lääkärin sijalle yks toinen (jota vissiin pidetään seudun parhaana, sille ei mahdu uusia potilaita) se sano että Quineo on pähkinän sukulainen, ja pojalla veritesteissä pähkinälle iso herkkyys, eli ei pitäs syöttää Quineoa. Mut ei meille kyl mitään pahempia oireita tullu, ja sehän on tosi terveellistä jos vaan sopii. Mut siihen ravitsemusterapeuttiin ei kyllä oltu muutenkaan tyytyväisiä.
Jaksuja huonoon päivään!

Uneton Myöhästyneet synttärionnittelut :flower: Ja kiitos kysymästä, masuvauva voi hyvin, potkii ja kasvaa :) Masun kantaja on kyllä väsyneempi kuin ekaa odottaessa, mut näin se varmaan kaikilla menee. Seuraan myös tanssii tähtien kanssa, ja suosikkejani ovat ehkä Mariko (asennetta) ja Roman (huumoria). Vanessan vatsan pullotus jäi kyllä huomaamatta, kun just silloin piti vaihtaa kakkavaippaa. Siihen saakka jäpikkä istukin tiiviisti kainalossa katsomassa myös tansseja :D

Tinttamooses7 Onnea uudesta pöydästä!

siru2006 Mulla on pari kummilasta ja miehellä yks eri vielä.

Tigru78 Mukavaa että odotus sujuu hyvin

smirgelaine Hauskaa teatterireissua!

Danjuska Hienoa että Tatu sopeutui uuteen sänkyyn noin helposti.

Epeli Jännää, peukut pystyssä.

Niiskuneiti82 Mukavaa että ultrakuulumiset oli hyviä.

jemma Edulliset rattaat saitte. Ja kiva et sullakin odotus menee hyvin.

Tanskuliini Onnea tyttöjen hyvistä unista! Sehän on melkein kuin lottovoitto, jos alkavat vakituiseen niin hyvin nukkua.

Peppi Kohta olettekin nelihenkin perhe, oliko se laskettu huomenna? Silloinhan se tietenkin syntyy :D Jännää kyllä.

Jaahas, meillä on poitsu ollu sairaana koko viikon. Nuha, yskä ja kuume, eilen aamulla pahimmillaan 39.7, onneks supoilla laski. Eipä oo paljon öinä nukuttu, mutta jospa se tästä pikkuhiljaa paranemaan. Eikä siis päästy perhekerhoon, muskariin, kauppaan tai ulos. Laskin just et oon viikon sisällä käynyt kerran Citymarketissa, muuten kotona :headwall: No lauantaina kävi sentään anoppi miehensä kans kylässä, mut mökkihöperyyshän tässä uhkaa. Lähdenkin kirjastoon heti kunhan mies kotiutuu.
Liekö sitä mökkihöperyyttä vai mitä, oon alkanut leipomaan, eilen tein sämpylöitä ja kääretorttua, nyt korvapuusteja ja mustikkapiirakoita. En oo leiponu mitään pullataikinasta varmaan kymmeneen vuoteen. Ei niistä kyllä kauniita tullu..toivottavasti ees syötäviä.

Ihmeitten ihme, poika on nukkunut nyt kohta 3,5 tuntia päikkäreitä! Välillä oon käyny kattomassa et hengissä sentään, mut kai se huono yö ottaa hälläkin veronsa. No sainpa leivottua ja kirjotettua tänne :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!


 
aurinkoista päivää kaikille!

Keli on aivan mahtava joskin liukasta paikka paikoin tuolla :whistle:
Oltiin aamulla pitkään ulkona ja Tatu onnessaan tepsuttelee kun tuossa kadulla näkyy jo asfalttia missä kengät mukavasti kopisee =)

Nyt mietin (kun oli lehdessä työpaikka ilmoitus) että pitäskö käydä siinä tilaisuudessa minkä se firma järjestää.. sitten vois laittaa työpaikkahakemuksen vetämään.. vai nauraavatko minut sieltä pihalle :whistle: On näissä asioissa niin tajuttoman huono itsetunto ja tuntuu jotenkin ahistavalta lähtee taas johonkin...

Nyt en muista mitä kommentoitavaa mulla oli :ashamed:

 
Heippa!

Ihanaa mun pitkä työputki takana ja huomenna vapaapäivä, JIIIHAAA!! :D =)

Pojat jo untenmailla. Oltiin ilta mun vanhemmilla, kun isä-ukillaoli synttärit. Aleksi väkerti ihanan kotin ja ihan ite kirjoitti siihen onnittelut. oN jotenkin hassua, kun poika osaa jo kirjoittaa kaikennäköistä joko mallista tai sit ihan muutenkin.

Minä seuraan tanssii tähtien kanssa aina kun vaan ehdin ja on muutenkin mahdollista.

peppi, hiukanko mua jännittää sun puolesta. =) Jaksuja ihan hirmuisesti sulle. :hug:
Olen kyllä tykännyt uudesta työpaikasta. aika rauhallista ja helppoa on vielä tähän mennessä on ollut, vaikkakin uusi asioita jonkin verran piti opetella alussa, mut nyt jo sujuu mukavammin. =) kiitos kysymästä.
Niin ja rukalla ollaan to-su eli sellainen 4pvän reissu.

Käpyselle, jakusja. vähänkö repesin sun
känniseikkailuista. :whistle: :LOL:

hannamari, jaksuja öiden kanssa. :hug:

kaiza, mukava kuulla tiedän perhe-elämästä. paranemisia kovasti mattelle. :hug:

jemma, vaihdellenhan tätä ehtii täällä pyörimään. =) kivä että masuasukilla on kaikki hyvin. =)

lumikarpalolle, pirteyttä päivään ja jaksuja hautajaisiin. mukava että pääsette sittenkin lähtemään niihin. :hug:

minni, vaikeita on noi nimi valinnat. :/ minä en edes osaa hirveästi auttaa, kun kaikki kuulostaa omallalaillaan hyviltä nimiltä. pitäis vielä periaatteessa tietää sukunimi. kattokaa että etunimi ainaskin kävis hyvin yhteen sukunimen kanssa. :)

Oikeesti ihan huippua että huomenna on vapaapäivä..saadaan nukkuu poikien kanssa piiitkkkääääään. siivoilla ja ulkoilla ja touhuilla kaikkee rauhassa. =) Nyt lähen laittaa pikkasen paikkoja järkkään ja sit saunaan. :wave:
 
Jellona, joo ei vaan ollu kivaa ku tovin oli kiva olo humalassa ja sit tuli pahaolo :x En varman siis uskalla ottaa viinaa enää ikinämilloinkaakoskaan :LOL: Aamul oli kyl oikeesti kaamee kapula mut onneks kahvi käynnisti, jeejee kahvikännit pilleri kännien jälkeen.
Mietin vaa et mite mää ny noi reagoin eto nappeihin, on siis satsi mitä oon syöny ennenki ;)

Pepille oikein hirmukovasti jaksamista! :hug:

Mites unettomalla pyyhkii?

Jaha, jos käyttäs koiran ja menis sänkyyn :whistle: :snotty: nukkumaan... ku eile illal venähti ku tääl yksin hihittelin...

Lumikarpalolle piti kirjottaa jo päivällä että turvallista!
Ja mä maksasin jos löytäsin hyvän ravitsemusterapeutin täältä \|O Nää ei tiedä misään mitään, ne ei kerro mistään mitään, käynnit on yhtä tyhjän kanssa.. Meille sillo sanotiin et turha on rueta quinoaa ja amaranttia kokeilee ku ovat niin kalliita, mut kait nyt hitto jotai on keksittävä ku poika meinaa kieltäytyy puurosta eikä oikein leipääkää syö, tosin toi quinoa haisee ja maistuu ihan hirveelle mut poika tykkää, se on pääasia!
Seki miten eri näkökanta lääkäreillä ja rterapeuteilla on on yllättävää, meillä rterapeutti sano et voidaan alkaa soijaa kokeilee 1veenä, lääkäri kiels ku kulkee maito ja soija-allergia yleensä yhdessä.. tosin mikäpä tuohon meidän poikaan oiskaa ollu niinku muilla, muilla anafylaksiakin tulee suoraan(muutaman minuutin viiveellä) meillä se tulee tuntien viiveellä, no tietty, on siit se hyöty et ehtii lääkäriin, jopa meiltä..

Mä oon muute ain pohtinu et miten paikoissa missä lääkäriin on oikeesti matkaa(lappi) toimitaan kun tulee oikeesti hätä??<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 13:54 lumikarpalo kirjoitti:
Kiitos osanotoista. Pääsen sittenkin serkkuni hautajaisiin, mies ottaa vapaata pari päivää ja ens viikon torstaina lähdetään liikenteeseen.

Hannamari Mukavaa että hammaslääkärireissu meni lopulta noin hienosti!

Minni Nimenanto on tosiaan vaikeata. Noista mun mielestä Jenny Ada Emilia tai Jenny Ada Sofia kuulostas parhailta. Ruotsinkielisiä nimiä kun hait, kaverini tyttö on Cecilia, se tosiaan passaa just vaan ruotsalaisen sukunimen kans. Tai miten ois Ada Sofi Emilia ilman Sofian a:ta siis. Mä voisin jahkata tommosia loputtomiin. Kun meillä oli Joelin kastajaiset, niin tuntia ennen papin tuloa ei tiedetty vielä kahdesta nimivaihtoehtoyhdistelmästä et kumpi valitaan. Vetäydyttiin
sit miehen kans kesken kiireisempien valmistelujen miettimään tuota juhlien pikku yksityiskohtaa eli "Mikä lapselle nimeksi?" kaks vaihtoehtoa oli jäljellä. Tosin työnimenä oli aivan eri, ja se me luultiin antavamme sen vielä viikko-pari ennen ristiäisiä, eikä meinattu päästä eroon myöhemminkään. Mut nyt tuntuu et Joel voi olla vain Joel :)

koivunkäpy Onneks teidän roskisepisodi päättyi hyvin. Meillä toi poika on lukuisia kertoja ollut roskiksella, vaikka on tarralukko se ei pitele. Onneks tolle ei vissiin kovin herkästi tuu pahoja oireita.
Tuosta Quinoasta, meilläkin ravitsemusterapeutti suositteli sitä (että ei voi olla allerginen koska ei oo äidinmaidon kautta voinut altistua) ja syötiin syksyllä ainoana viljana. Kunnes allergialekuri käynnillä meille sattui oman lääkärin sijalle yks toinen (jota vissiin pidetään seudun parhaana, sille ei mahdu uusia potilaita) se sano että Quineo on pähkinän sukulainen, ja pojalla veritesteissä pähkinälle iso herkkyys, eli ei pitäs syöttää Quineoa. Mut ei meille kyl mitään pahempia oireita tullu, ja sehän on tosi terveellistä jos vaan sopii. Mut siihen ravitsemusterapeuttiin ei kyllä oltu muutenkaan tyytyväisiä.
Jaksuja huonoon päivään!

Uneton Myöhästyneet synttärionnittelut :flower: Ja kiitos kysymästä, masuvauva voi hyvin, potkii ja kasvaa :) Masun kantaja on kyllä väsyneempi kuin ekaa odottaessa, mut näin se varmaan kaikilla menee. Seuraan myös tanssii tähtien kanssa, ja suosikkejani ovat ehkä Mariko (asennetta) ja Roman (huumoria). Vanessan vatsan pullotus jäi kyllä huomaamatta, kun just silloin piti vaihtaa kakkavaippaa. Siihen saakka jäpikkä istukin tiiviisti kainalossa katsomassa myös tansseja :D

Tinttamooses7 Onnea uudesta pöydästä!

siru2006 Mulla on pari kummilasta ja miehellä yks eri vielä.

Tigru78 Mukavaa että odotus sujuu hyvin

smirgelaine Hauskaa teatterireissua!

Danjuska Hienoa että Tatu sopeutui uuteen sänkyyn noin helposti.

Epeli Jännää, peukut pystyssä.

Niiskuneiti82 Mukavaa että ultrakuulumiset oli hyviä.

jemma Edulliset rattaat saitte. Ja kiva et sullakin odotus menee hyvin.

Tanskuliini Onnea tyttöjen hyvistä unista! Sehän on melkein kuin lottovoitto, jos alkavat vakituiseen niin hyvin nukkua.

Peppi Kohta olettekin nelihenkin perhe, oliko se laskettu huomenna? Silloinhan se tietenkin syntyy :D Jännää kyllä.

Jaahas, meillä on poitsu ollu sairaana koko viikon. Nuha, yskä ja kuume, eilen aamulla pahimmillaan 39.7, onneks supoilla laski. Eipä oo paljon öinä nukuttu, mutta jospa se tästä pikkuhiljaa paranemaan. Eikä siis päästy perhekerhoon, muskariin, kauppaan tai ulos. Laskin just et oon viikon sisällä käynyt kerran Citymarketissa, muuten kotona :headwall: No lauantaina kävi sentään anoppi miehensä kans kylässä, mut mökkihöperyyshän tässä uhkaa. Lähdenkin kirjastoon heti kunhan mies kotiutuu.
Liekö sitä mökkihöperyyttä vai mitä, oon alkanut leipomaan, eilen tein sämpylöitä ja kääretorttua, nyt korvapuusteja ja mustikkapiirakoita. En oo leiponu mitään pullataikinasta varmaan kymmeneen vuoteen. Ei niistä kyllä kauniita tullu..toivottavasti ees syötäviä.

Ihmeitten ihme, poika on nukkunut nyt kohta 3,5 tuntia päikkäreitä! Välillä oon käyny kattomassa et hengissä sentään, mut kai se huono yö ottaa hälläkin veronsa. No sainpa leivottua ja kirjotettua tänne :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Taas täällä apua kaipaan.Nyt kerotte mielipiteenne: Jenny Sofi Cecilia Jenny Sofi Emilia/Emily Jenny Ada Sofia/SofiMies on jo hermona kun jokapäivä menen ja muutan :LOL:

Kommentoin huomenna sitten,nyt tyttö huutelee.

Minni
 
Huomenta.

Tänään on laskettu aika, jihaa, wuhuu, jippiaijee :x :eek: :ashamed: Ja minä yhessä koossa, kuinkas muutenkaan?? \|O Mun mielestä lasketuksi ajaksi voisi KAIKKIEN kohdalla laittaa se 42 viikkoa, koska oon ihan varma, että monet tuijottavat (vaikkei sais) tätä laskettua ja sit petytään, kun menee yli. Ja yliaikaisen aika on piiitkä. Vaikkei mulla siitä varsinaisesti vielä olekaan kokemuksia ;)

Yö meni hyvin Jontulla, ite kävin pissalla 1-2h välein ja muutenkin pyörin ja nukuin huonosti, yllättäen :kieh:

Tässä päivässä ihanaa on se, että tulee Idols!! Vitsit mä aina odotan sitä :ashamed: Eli silloin en VOI olla synnyttämässä, en kyllä muutenkaan olis, mut kuitenkin.

Ainiin, siitä eilisestä \|O Olin tosiaan siinä käyrässä, joka piirtää sydänääniä ja supistuksia, sain käteen sellaisen painettavan jutskan, jota piti aina painaa, kun tuntee liikkeitä, se siis kirjas nekin ylös. Siinä makoilin puolisen tuntia ja vauva liikkui just sillä aikaa hyvin, kun olin vähän aikaa sit syönyt... No, eipä siinä sit muuta. Kätilö sanoi näyttävänsä sitä käyrää lääkärille ja lääkäri vastaanottaa/haluaa nähdä mut JOS näkee siinä käyrässä jotain "ongelmia". Sit jo siinä vaiheessa tiesin, etten lääkäriä näe ja et se käynti oli siinä :kieh: Vaikka neuvolassakin sanottiin, että tutkimus, siis sisätutkimus tehdään ja sitä odotin, kuin kuuta nousevaa!! Harmitti niiin paljon, ihan oikeesti. Olin ihan raivona. Lähdettiin sieltä sitten... No onni oli tietenkin, että vauvalla oli kaikki hyvin, mut kyllä mä sen tiesinkin, vaikka onkin nyt hiljaisempi ollut, mut en mä siitä ollut huolissani... Sen takia tuonne "suostuinkin" menemään, tai siis innolla menin, kun ajattelin näkeväni, tai siis kuulevani, että onko noi supistukset saaneet jotain aikaseks yms. No, se siitä sit, valivali :kieh:

Hannamari: Mulla ei ole harmainta aavistustakaan, että mikä toi Avon-juttu on? :ashamed: Eipä ole tänäänkään vielä meidän perheessä kahta poikaa, ehkä sit 2 viikon päästä!!

lumikarpalo: Kiva, että pääsetkin hautajaisiin :hug: Paranemisia!

Danjuska: Käy ihmeessä siinä työpaikkatilaisuudessa, et sä ainakaan mitään menetä :D

jellona: Ihanaa, että sulla on tänään vapaapäivä :) Kiva, että viihdyt töissä! Vai osaa Aleksi jo kirjoittaa, wau! Montas vuotta Aleksi nyt onkaan?

koivunkäpy: Kiitos :hug: Mä oon kans miettiny et miten siellä Lapissa asuvat ehtivät synnyttämään, kun matka on niin pitkä?? :eek: Ehkä niille varataan käynnistysaika hyvissä ajoin... Luulis :/

Minni: Mä edelleen liputan sen Jenny Ada Sofian puolesta :D Jenny Sofi Emilia myös ihana! Ite oon aina tykännyt Emilia nimestä :heart:

Huh, johan taas tullut tekstiä ja kirjoittaminen kestänyt ikuisuuden!

-Peppi ja poitsu 40+0, joka ei aio ihan vapaaehtoisesti ulostautua!
 
Minni: Jenny Ada Emilia? :LOL: *sotkee sopan ihan kokonaan*

Mä saan tänään älyllistä seuraa!! Siis semmosta joka ei oo kokoajan rinkumassa jotain annannnaanna tyyliin tai ägägkykätäto.. :LOL: Ehkä ihan tervetullutta.. A lähtee koht kerhoon ja V makaa ku härski silli, valvoksi taas tos 6-7väliin, mua väsyttää, tokihan se yöllä heräs kaks muutaki kertaa, kait mää muute kiipeilisin pirioravana seinille jos oisin nukkunu 7h putkeen :kieh:

Tulipas taas omaanapaa, ja edellinen viesti läks taas rönsyilee ihan omille teilleen...

Kertokaas kinkkuset kuinka opin käyttämään veskaa?? Mulla on siis aina reppu mukana, ois ehkä ihan kia ku osais käyttää jotai pienempää, tosin tuohan käy itsepuolustus vehkeestä :LOL:
 
nyt on pakko tull apurkautumaan jotta pystyy tekee töitä :kieh:
viime yö oli syyvältä.
poika huusi tunnin 22-23 ja sit huuti 03, 04 ja 05, eli tulipa nukuttuu toosi hyvin :headwall: :headwall:
onneks ukkokin kärsi saman.
selkä j anivuset on niin kipeet ettei voi poikaa kannella, jos poika nyt sairastuu oikein kunnolla joutuu mies jäämään kotiin tai mie joudun ite saikulle :kieh:
noh jospa se päivä tästä lähtee käyntiin

kiitos että ootte olemassa :hug:

tigru
 

Yhteistyössä