Joulutähtöset -05 maaliskuu

Kaipa munkin pitää taas tulla teitä muita moikkaamaan, kun Hannamari ja Unetonkin jo olivat kaipailleet, kiitoksia siitä! :hug:

Eipä tänne mitään ihmeempiä kuulu, mitään raskausoireita ei tällä hetkellä pahemmin ole... Maanantaina olisi sitten se nt-ultra, vähän niinkuin jännittää! ;) Masu ei pahemmin ole vielä kasvanut, turvotusta taitaa olla sekin vähä mitä on :) Tänään siis viikkoja on kasassa 11+5.

Jos nyt vähän yrittäisi kommentoidakin, mikäli vaan jotain muistan... :/

Kaikille kipeille pikaista paranemista! :hug:

Peppi: :hug:

Uneton: Myöhästyneet onnittelut sinulle ja miehellesi hääpäivän johdosta! :flower:

Hannele: Onnea uuteen kotiin! :flower:

Gerbera: Jaksamista! :hug:

Koivunkäpy ja Smirgelaine: :hug:

Nyt ei kyllä millään muista muuta...yritän pikkuhiljaa ryhdistäytyä ja käydä vähän useammin kirjoittelemassa, niin pysyisi vähän paremmin jutuissa mukana!

Keväthaalareista on ollut puhetta... Mä ostin Joonakselle Lassien haalarin, kun oli Cittarissa tarjouksessa. On kyllä aika ohkainen, mutta sitten vaan pitää laittaa fleecepuku tms. alle, jos on tarvetta. Ostin 92 senttisen, vaikka se nyt vielä onkin aika reilun kokoinen, mutta syksyllä varmaan oikein passeli, milloin Joonas varmaan ulkona liikkuu vähän enemmän kuin nyt, ei siis edelleenkään kävele.

Nyt katsomaan tallennettua leffaa, kun Joonaskin nukkuu, mukavaa päivää kaikille! :wave:

Hannamarille vielä: Mulla ei kyllä pahemmin taida olla mitään inhokki- tai lempisanoja...ei ainakaan nyt tule mieleen :whistle: <br><br>
 
Hannele harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 10:16 Hannamari kirjoitti:
Kiva, tullaan varmasti! Kuis pääset iltasin töistä? Mä en ole uskaltanut ehdottaa vkonlopputapaamisia, kun ajattelen aina että työssäkäyvät haluaa viettää laatuaikaa perheen kesken viikonloppuna, eikä siihen kaivata kyläilijöitä.. :ashamed: :whistle:
Hannamari: Kyllä meille voi viikonloppunakin tulla. Ihan yhtä laadukasta tai laadutonta se aika on joka päivä, joten kyläilijät on aina tervetulleita! Viikonloppuna sunnuntait ois parhaita kyläilypäiviä, kun ei tarvii/voi kaupoissa ravailla.
Arkisin ollaan kotosalla n. 17.00 maissa, jonka jälkeen ruokaa napaan eli n. 17.30 eteenpäin on vaan sitä laatuaikaa :)
Kutsukaa itsenne joku pvä kylään (ei meidän kalenterissa ihan hirveesti oo etukäteisvarauksia)!!

H
 
Moikka!

on nää vapaapäivät kivoja, un ehtii tasaisin väliajoin lukee jutut ja joskus jopa kirjoittamaankin. eilen oli hiukan kiirus koko päivän. Miikan päikkäreiden aikaan vietin laatuaikaa aleksin kanssa ja pelailtiin yms. Eilisilta menikin sit miehen sedän luona siellä oli myös miehen serkku pienen poikansa kanssa. Oltiin sellaisella mökillä, jossa on saunan yhteydessä sellainen palju sydeemi, +34 asteista vettä keskellä lumista maisemaa, aivan huippuihana paikka. Aleksi lotras kauan. tavan vesipeto onkin eikä Miikkakaan paljoo huonommaksi jäänyt. Pistettiin sit pojille yökkärit päälle kun lähdettiin puol 9 ajelee kotiin ja niinhän ne nukkuvina siirrettiin vaan omiin sänkyihinsä jatkamaan unia. :heart: =)

Minä kävin viel iltamyöhällä yhden kaverini kanssa pizzalla ja naisten juttuja juoruilemassa. ihanaa oli kun sai jutskailla ihan ilman lapsia. =)

Tänään tulikin miehen veli meille kahdeksi yöksi. onpahan lapsille seuraa ja pelailu kaveri aleksille. Illalla mennään tornimäelle laskee mäkeä ja aleksi pääsee kokeilee laskettelua, kun yritetään jos rukallakin pääsis laskettelee kaikki yhdessä vaikka. :D
huomenna alkais taas työputki..

Hannnele, mukava kuulla teistä. =) kiva kun niilon unet ovat parantuneet. jaksat itekin töissä paremmin. :hug:

uneton, hyvä kun pepille maistui vaihteeksi yöllä uni. :)

peppi, jaksuja kovasti. :hug:

mitäs mm eloon kuuluu? jokos talo on löytynyt? :wave:

nyt meen hetkeksi itekin lepäilee ja selailee posteja. :wave:
 
KÄÄK!!! Ylitin itteni ja tilasin ajan HAMMASLÄÄKÄRILLE!!! :eek: :x :$ \|O Eilen lohkes hampaasta pala, tiedättehän kun syödessä purasee johonkin kovaan, ja se onkin hampaanmuru.. :x :x :x

..ja nyt en saa hoitajaa pojille siks. :/ Täytyy soittaa uus aika..
 
Hannamarille, lykkyä hampilekuriin! :x tarkistuta munki puolesta leekot, mä ennemmin lähtisin synnyttämään ku hlääkäriin, minäkö kammonen??? :LOL: ei naapurissa ois ketää teinityttöä vaik joka ois siks aikaa tulla?

Mä en tee enää ikinä mitään, oon päiän yrittäny siivota, no se ei käy herralle, kun pitäs saada olla vaan sylissä, jos istun tässä tai sohalla/lattialla ni on ihan ok.. ja äskö laitoin safkan tulee ja menin laittaa pyykkejä ni eikö ruoka meinannu palaa kattilaan \|O

No ukko tuo sentää numeron mist vois kysästä kisuja, ois kaks leikattuu narttua tarjolla, meillä ku on pakko olla kissa, muuten on koht joka nurkka täys hiirtä, ihan ku niit ei jo nyt ois tarpeeks.. :whistle: :kieh:
 
Noniin, neuvolassa käyty :) Eipä siellä mitään kummempia, painoa oli todellakin tullut, mutta on kyllä turvoitusta, kun mulla ei edelleenkään oikein ruokahalua ole :/ Eilen sain väkisin syötyä alle puolet lautasellisesta ruokaa... Kaikki arvot oli ok, hemoglobiini se vaan ei nouse, oli 104 \|O Hittolainen. Sf-mitta oli 39cm :eek: Ja taas neuvolantäti sanoi siitä, kuinka iso vauva onkaan tulossa... Iik. Mut sanoi siihen samalla sit, että johan mä oon yhden 4-kiloisen ulos ponnistanut, että kyllä tulee tää toinenkin ihan helposti :whistle: Ens viikolle varattiin sit taas aikaa, toivottiin kyllä molemmat, että silloin ei nähtäis... Että olisin päässyt jo tositoimiin, mut en tiiä... Ja sit kun menee yli niin saakin käydä 2 kertaa viikossa :eek: Viikoilla 41+5 olis sit yliaikaiskontrolli naistenklinikalla... No, toivottavasti ei menis siihen asti tää odotus kuitenkaan!

Joonatan nukkuu päikkäreitä edelleen... On nyt nukkunut ihmeen pitkiä päiväunia, oon saanut herätellä, ettei sit vaikuttais noihin yöuniin. Meneekin sit iltapäivästä mummon luo, mä ehdotin miehelle, että laitettais tavaroita vähän paikoilleen ja siivottais ton pojan lelukoreja ja laitettais osaa johonkin kaappiin piiloon vähäks aikaa, nyt niitä nimittäin on esille niiiin paljon!

Hannele: Onnea uuteen kotiin :flower: Ihanaa, että Niilo on alkanut nukkumaan paremmin! Kiva oli lukea teidän kuulumisia pitkästä aikaa :hug:

Uneton: Oisko kuvia noista matkarattaista? Ja kuinka vanhat ovat? Millaset pyörät? Osuttaiskohan meseen joku kerta samaan aikaan, ootkohan paikalla nyt... Tosin, Joonatan saattaa herätä hetkenä minä hyvänsä...

Hannamari: No vitsit, ei tuu kyl mieleen just nyt mitään lempisanontojakaan, lupaan miettiä asiaa :D

Smirgelaine: Jaksu :hug:

Niiskuneiti: Kiva, että jaksoit taas kirjoitella! Tuuhan heti maanantaina sit kertomaan ultraterveiset! Mä oon siis ihan sillä asenteella, että niitä olen täällä vielä silloin lukemassa :D

Jellona: Voi, ihanalta kuulosti teidän eilinen mökkireissu!

Sellastapa tänne tällä kertaa... :)

Ainiin, vois ne viikot laittaa kans, eli tänään on viikkoja 38+6 =)
 

Heippa!

Mä olen niin loppu... en jaksa aina yksin kantaa vastuuta lapsista ja kodista. Tahdon miehen, joka tekee ns. normaalia työtä! Tää päivä on taas mennyt itkiessä, kun on niin kova ikävä ja ahdistus :'(

Soitin miehellekin itkien ja se soitti sitten minun vastusteluista huolimatta porukoilleen. Tulevat kuulema huomenna tänne meille hoitamaan poikia ja mun täytyy lähteä vaikka keskustaan shoppailemaan. Ahdistaa sekin, että apua joutuu vastaanottamaan. Minun pitäisi pärjätä itsekseni, aikuinen ihminen kun olen.

Että te keiden miehet on arjessa mukana, niin olkaa onnellisia ja nauttikaa niistäkin hetkistä jolloin toivoisitte miehen olevan hornantuutissa! Mä tekisin mitä vaan, että saisin normaalin perhe-elämän takaisin!!

t. erittäin ahdistunut Gerbsukka poikasineen
 
Käpäri, kyllä mäkin taitaisin valita vaikka kaksosten synnyttämisen ennen hammaslääkäriin menoa.. :ashamed: Pari kertaa on ollut useamman vuoden tauko, ja se on kyllä näkyny laskussa.. Nyt hoidin suuni tip top kuntoon siinä ennen ja jälkeen Artun syntymän, mutta sit on taas "unohtunut" mennä vuositarkastukseen.. Mulla on onneks ihana lääkäri, semmonen nuori herttanen nainen, joka oikeasti ymmärtää että a)mua pelottaa, b) mua sattuu oli hampaassa hermoja eli ei ja c) mä en tule takas jos mun tarvii hävetä sitä että pelkään. Ei ihan halvimmasta päästä tämä paikka, mutta sieltä saan inhimillistä hoitoa. Kunhan saan ahterini raahattua siihen tuoliin.. :LOL:

Juu ja hoito järjesty, tai sain vaihdettua ajan.

Nyt laskun maksuun.. :wave:

Oi Gerbsu. :hug: Ihan oikein miehes teki. Usko pois, on ihan yhtä suurta vastuunkantamista myöntää tarvitsevansa apua, ja ottaa sitä vastaan. Aikuinen ihminen tarvitsee apua siinä missä pienikin.. tai no ehkä hieman eri asioissa, mutta kuitenkin. Toivottavasti tuutte jonkinlaiseen ratkaisuun miehen kanssa tuosta työasiasta, sulla tilanne kun ei tule áinakaan helpottamaan kun vauva syntyy. Mutta tähän päivään toivon sulle jaksamista, ilonpilkahduksia ja löysiä ranteita. :hug: <br><br>
 
Iltaa :wave:

Meillä on yksi eroahdistuksesta ja muusta elämäntuskasta kärsivä vuosikas ja sitten suurinta tuskaa kokeva 2,8-vuotias :whistle:
Siinä se onkin kun saavat hepuleita ja raivokohtauksia perä perää ;)

Gerberalle jaksuja.
Ehkä ne siivoilut vois oikeasti jättää vähemmälle, ei se oo hyvän tai huonon ihmisyyden mittari kuinka usein/harvoin imuroi ja puunaa :wave: :whistle:
Ja edelleen sanon, ettei se aina oo välttämättä autuaaksi tekevää vaikka se mies fyysisesti oliski läsnä suurimman osan ajasta.
Se lienee melko perhekohtaista.
Mie taas toivoin että mies osi saanu etelästä sen työn ni ois rahahuolet hävinny ja etäisyyttä ois ollu hetken, mutta se ois tehny ihan hyvääkin.
Niin paljon jo nytkin oon kaikesta vastuullinen itekseen, et vaiks se ei ihanteellisinta ois ollu ni uus vaihe kuiteski.

Karkas kesken....

Niiskis, olipa kiva kuulla sinusta :hug:

Käpyskä, niist kengistä, mitäs piet hintaa ja millaset ne on?

Gerbsulle vielä, ihan hyvällä vaa sanoin tuon yläpuolen, onhan sulla paljon puuhaa, mut elä oo niin ankara itelles.
Eiks se oo hyvä että sul on sitä tukiverkostoo lähellä? :) :hug: <br><br>
 
Uneton, ymmärsin kyllä sun pointin, mutta oletko koskaan ollut oikeasti sellaisessa tilanteessa, että mies tekee töitä toisella puolen suomea ja käy tosiaan kotona vaan kääntymässä ja tuolloin keretään hoidella vaan pakolliset asiat? Jaksaisin, jos tämä olisi vaan tilapäistä, mut kun tätä on nyt reilun puolitoista vuotta katsonut, niin alkaa pikkuhiljaa tympäistä. Enkä ajattele nyt pelkästään omaa ikävääni vaan lapsiakin ajattelen. Ei tee varmaan hyvää esimurkkuiässä olevalle pojalle, kun isällä ei koskaan ole aikaa tehdä mitään kivaa hänen kanssaan. Juliuskin osaa kaivata isiä kovasti ja mistä sekä isi, että pikkuinen poika jää paitsi, kun isi ei arjessa mukana ole.

Väsynyt en ole, sillähän mä siivoilen, leivon jne, että saan aikani kulumaan paremmin (kaikillla kait joskus on normaalia väsymystä). Kaipaan vaan miestäni rinnalleni ja ahdistun, kun tiedän, että tää tilanne tulee olemaan tämmöinen, en voi siihen itse vaikuttaa.

Tukiverkosto on sen verran kaukana, että ihan hävettää anoppia ja appea tänne pyydellä. Ajavat muutaman tunnin takia 180 km... siis yhteensä.

Mutta eipä tästä sen enempiä.

Kuulostinpas aika tylyltä, ei ollut Uneton tarkoitus! <br><br>
 

Jotta ei menisi aivan marinaksi jutut mun osalta, niin käynpäs kirjoittamassa jotakn positiivistakin :D Eli meillä sujuu hampaiden pesu ongelmitta, kun ostin lasten hampitahnaa :D Julius haluaisi nyt olla koko ajan kylppärissä pesemässä hampaita :D

Peppi, sun puolesta täälläkin jännäillään :D laita Sami tai äitisi HETI kertomaan, kun olet vauvan saanut pukattua maailmaan!

Hannele, onnea uuteen kotiin!

Kohta alkaakin Greyn anatomia, täytynee siis viedä Julbertti jo sänkyynsä unta odottelemaan!

Hyvät yöt kaikille!!
 
Iltoja!

Me käytiin illalla tornimäellä..miikka laski mäkee ja aleksi harjoitteli muutaman kerran laskettelua pienessä mäessä. mukavaa oli. makkarat syötiin ja lämmintä mehua nautiskeltiin. =)

Nyt on pojat jo nukkumassa ja minäkin vääntäydyn hetken päästä..

Gerberalle, iso lämmin rutistus. :hug: toivottavasti olisi hiukan parempi olo sinulla. ja oikein hyvä että miehesi hommasi vanhempansa teille huomiseksi. ja olishan se hienoo että miehesi jollain ihmeen kaupalla sais jonkun toisenlaisen työmahdollisuuden. ymmärrän täysin senkin että aleksi ja julius kärsii noista miehen poissaoloista. jaksuja kovasti teille!

Käpynen ja hannamari,
Täällä ilmoittautuu yksi hammaslääkärikammoinen. :attn: minä oon viimeksi käyny aleksia odottaessa ja sillo ei pystynyt kattoo röntgenillä, että onko reikiä, joten sanoivat et tuu uudestaan kun maha on lähtenyt. enpä oo sit käyny sen jälkeen, kun kammoon koko paikkaa enkä haluu että multa löydetään reikiä. AAARRGGHH!!

nyt painun nukkuun...huomenna olis iltavuoro... :wave:
 
Gerbera nou hätä, itehän mä aloitin ;) =)

Mutta kun mulla on ollu jo vuosia se tilanne mitä sä koet nyt, vaikka mies onkin samalla paikkakunnalla ja käy kotona.
Katsos kun oikeasti on myös sellasia työpaikkoja/työaikoja jotka tekevät arjesta sellasen, että ei paljoa näe miehestä kuin sen selän.
Ja nimenomaan lasten takia se on surku.
+ se että oon kärsinyt unettomuudesta jo vuosia........

Mutta juu, ei tästä sen enempiä enää.

Jaksuja vaan yhä toivottelen. :flower:
 

Uneton, jaksuja myös sinulle! Mies teki ennen tätä työtä päivätyötä täällä Kuopiossa, joten sitä yhteistä aikaa jäi kivasti, vaikka mies harrastikin aika paljon mm. kävi salilla ja sählyssä.
Pystyttiin myös harrastamaan yhdessä perheen kesken ja jaksettiin käydä vkl mummoloissa ja kavereilla jne, kun ei tarvinnut miettiä, että onko aikaa vai ei. Siksi tää kait nyt niin lujille ottaa, kun ei ikinä keretä tehdä mitään ns. normaalin perheen juttuja.

[/b]Jellona, kiitos! Kyllä tää taas tästä!
 
pikaseen..

Gerbera, apua on hyvä pyytää ja ottaa vastaan ennenku tulee oma jaksaminen lopupisteeseen, kokemuksesta voin sanoa. JA ihanat appivanhemmat, mulla ne asuu 15km päässä eivätkä auta vaik mulla ois mikä.

Ville on oppinu juoksemaan! :heart:

Nyt ukon kans suihkuun, tuloo selästäki puhas! :LOL:
 
Hyvää akkainpäivää kinkut!

Yö meni lähes loistavasti, herätyksiä kaks tosin v heräs kokonaa 6.34 ja mää valvoin 4-5.15.. :/ no ukko lupas eile et tänää saan nukkuu päikkärit(toki oisin eilenki saanu jos oisin nukahatana :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 07:28 koivunkäpy kirjoitti:
Hyvää akkainpäivää kinkut!

Yö meni lähes loistavasti, herätyksiä kaks tosin v heräs kokonaa 6.34 ja mää valvoin 4-5.15.. :/ no ukko lupas eile et tänää saan nukkuu päikkärit(toki oisin eilenki saanu jos oisin nukahatana :whistle:
Hyvää naistenpäivää :hug:
 
Peppi heräs 03.50 ja siitä sitten valvottiin liki kuuteen.
Taistelulla sain nukahtaan uusiks ja sit nukkuikin jopa 07.40 :whistle:

Onneks on hiihtolomaviikko, muuten ois itku päässy.

Kiitos Tanskuliini tekstarista, olin mukamas niin kiireinen etten ehtinyt vastaamaan ;) :ashamed: :hug:

Jiihaa, tänään alkaa uus sarja neloselta, en mitenkään oo oottanu sitä :wave: :p
FBI Criminal minds B)

Kaiza80 mitä kuuluu, entä Kristiina kera Saulin?

Peppi85 miten yö meni?
 
Voi voi voi...

Eilen alkoi kipeät supistukset ilmeisesti sen seurauksena, kun vähän siivoiltiin. Selkää särki taukoamatta, auuuuts! \|O Mies lähti kuitenkin harkkoihin. Siinä niitä supisteluja tuli muutaman tunnin ajan ja tosi mojovia olivat. Mies tuli kotiin ja mä laitoin sen hieromaan mun selkää, samalla supisteli vähän väliä, mutta se selkähieronta kyllä helpotti. Ruvettiin muka nukkumaan, en ottanut nukahtamislääkettä, kun lääkäri oli sanonut, että paria päivää ennen synnytystä pitäisi ne lopettaa (joo, tosi helppoa, mistäs sen tietää, koska toinen ulostautuu), supistukset laantuivat, mutta unta en todellakaan saanut! Mahassa oli jotenkin outo olo ja välillä kyllä supistelikin, muttei niin kovasti.

Joskus kolmen aikoihin katoin kelloa, en ollut nukkunut hetkeäkään, kävin vessassa ja päätin ottaa sen unilääkkeen, koska tässä on muutenkin näitä valvottuja öitä takana ja tänään alkaa miehen iltavuoroputki :kieh: No, siitäkin meni vielä kauan, ennen kuin unta sain. Oon nukkunut viime yönä n. 1-2h :'( Ja olo on sen mukainen. Sain kyllä jäädä sänkyyn vielä makoilemaan, kun Joonatan heräs 06.35. Nyt miehen pitää sit lähteä kohta kouluun ja sit illaks töihin. Ja mun olo on todella väsynyt, kurkku on älyttömän kipeä, nenä vuotaa ja ja ja... No, eipä ole enää tänä aamuna supistellut, ehkä mä selviän. Kiva valittaa tällästä, kun täällä muilla miehet käy vaan kääntymässä kotona "silloin tällöin"...

En jaksa kauheesti kommentoida, mut Gerberalle on sanottava, että kovasti jaksamisia, voin vaan kuvitella, kuinka rankkaa sulla on ja tulee olemaan :ashamed: :hug: Toivottavasti löytäisitte/miehes löytäisi jonkun muun tavan työskennellä... Siis ettei joutuisi reissaamaan vähän väliä.

Ainiin! Hyvää naistenpäivää teille kaikille rakkaille naisille!! :flower:

Toivoopi ah, niin väsynyt Peppi ja poika, joka antaa vääriä merkkejä rv 39+0 :heart: <br><br>
 

Huomenta & Hyvää Naistenpäivää meille ihanaisille naisille!!

Kiitos myös Hannamarille ja Peppille + Koivunkäpyselle! Kyllä mä taas jaksan, kunhan vaan koitan ajatella positiivisesti.

Odottelen tässä anoppia ja appiukkoa. Miehen sisko on myös tulossa tyttönsä kanssa. Typykkä jää serkkupoikien kanssa tänne leikkimään kera mummon ja ukin ja me mammat lähdetään yhdessä shoppailemaan ja parantamaan maailmaa!

[/b]Peppi, nuo turhaan supistelut on aikas kurjia, mut toisaalta ne pehmittää ja avaakin mahdollisesti myös niitä paikkoja, niin sit helpottaa itse synnytystä! Jaksuja sulle sinne!!

Meidän lähelle aukeaa tänään Lidl :D Arvatkaa käynkö jo tänään namiostoksilla? :D Ja hirveesti tekee mieli muffinseja jne :D

Joo, nyt taitaa olla aika häippästä!

Mukavaa päivää kaikille!

T. Gerbsukka ja PikkuWerneri rv 22+3 :heart:
 
Naistenpäivää kinkkusisikot! :heart:

Meillä nukuttiin vaihteeksi koko yö. Vähän outoa touhua pojalta tää tämmönen joka toinen yöshow :eek: .

Unettomalle ja Pepille :hug:

Peppi mitä enemään oot auki synnärille mentäessä, sitä vähemmän siellä joutuu kärvistelemään (kuten vissiin tiesitkin).

Ostin sitten eilen alesta itselleni luistimet -60% ja työlle kypärän ens talvea varten -30% :D . Mä jouduin ostamaan num. 40 luistimet :eek: Vähänkö on jalka levähätänyt! Silloin lukiossa mulla oli num. 38 luistimet.

Mut nyt lounalle, jotta ton yhen saa päikyille. :wave:
 
Täällä taas. Pojat lähti käymään kaupassa. Mies soitti opettajalleen ja kysyi, että olisko mahdollista tehdä tuo kurssi etänä, palauttaa tehtävät jne, ettei tarttis koululle lähteä, kun meillä on viikon päästä la niin on vaikea lähteä, oli ymmärtäväinen opettaja ja se sopi mainiosti. Ihana juttu!

En mä kyllä ala, jos tää tauti muhun nyt iskee :'( Miten mä jaksan synnyttää, kun ensinnäkin oon valvonut mooonta yötä ja sit vielä jos kunnolla kipeäksi tulen :( Pää on tosi raskas, kurkku kipeä, vaikka kyllä toi tee helpotti aika mukavasti, nenä vuotaa, päätä alkoi särkemään. Anteeks tää mun ainainen valittaminen :ashamed: Mutta tänne on niin helppo valittaa. Mä en oikeesti valita kovinkaan helposti.. Niinku miehelle tai ylipäätään kenellekään, mut tää palsta nyt on sellainen paikka, jonne oon alkanut tätä oloa purkamaan ja kyllä se helpottaa, että edes johonkin saa purattua :flower: Ja täältä saa sitä tukea ja ymmärrystä, toisin kuin esim. mieheltä saisin.. Jos joskus sille valitan tästä olosta niin ei se sano muuta ku: höh :headwall: Ja sit unohtaakin koko asian...

Koivunkäpy: Tätiltä lähti terkut masuherralle, mut se onkin sit eri asia, että ottiko kuuleviin korviinsa moisia terkkuja :whistle: Mä kävelin noita rappusia, kun odotin Jonttua niin edes takas varmaan yli puol tuntia :whistle: Kyllähän se parit supistukset sai aikaan, mut siihen se sit jäikin.

Gerbera: Joo, toi turhaan supistelu, varsinkin illalla ja yön aikana on ihan tosi ärsyttävää. Ei siinä muuten olis mitään, mut kun aamulla joutuu joka tapauksessa nousemaan aikaisin ja touhuta ton 1v. kanssa... Toista se oli, kun odotti ensimmäistä :D

Smirgelaine: Niin, onhan se noin. Mutta ärsyttävää kaikkien hoitojärjestelmien ja muiden kannalta, kun tollaset supistelut sitten loppuvatkin, pitää puolta kaupunkia pitää hälytysvalmiudessa, no ei nyt sentään ;) :D

Ja juttua näyttää taas riittävän! Mut hei, kohta mä en pariin päivään pääse täällä käymään ja täyttämään tätä palstatilaa niin suodaan se mulle, joohan? :LOL: Ja ihan vapaasti saa hyppiä yli, ei näitä vuodatuksia oo tietenkään mikään pakko lukea :D
 
Moi kaikille ja hyvää naistenpäivää!!!!

Peppi: iso :hug:

Gerbera: :hug:

Täällä on väsynyt äiti ja kiukkuinen lapsi.. Nyt pari päivää ollaan noustu jo ennen seiskaa \|O :( . Vanessa nousee ylös sängystä ja tulee meiän makuhuoneeseen ja on ihan pirteä... Ehkä tää on vaa joku vaihe, toivottavasti.

Tänään mennään kattoo kaverin kaksospoikia, 2kk

Saitteko mieheltä jonkun lahjan naistenpäivän kunniaks? Sain kortin ja kukkia :heart:

Pyykit kutsuu.

Yritän kirjotella aina kun ehdin..
 
Tervehdys ja hyvää naistenpäivää kaikille! :wave: :flower:

Petra: Mun mies ei kyllä huomioinut mua aamulla mitenkään poikkeavalla tavalla :)

Peppi: ISO :hug:

Uneton: :hug:

Gerbera: :hug: ja jaksamista sinullekin! Ihanaa että pääset vähän vapaalle tänään, tekee varmasti hyvää!

Mäkin pääsen illalla taas jäkispeliä katsomaan, kivaa! Olenkin nyt varmaan kolmisen kertaa viikon sisällä ollut :D

Eipä tänne nyt muuta! :wave:
 

Yhteistyössä