Jösses, ei tätä valvomista jaksa -ei ei ei... Veera ei varmaan koskaan nuku kokonaisia öitä, hohhoijaa :| |O Viime yönä tyttö heräili ihan kokoajan, itki ja hyöri ja pyöri... Suppo ei auta ollenkaan joten en ole sitä laittanut muutamaan iltaan. Ikenet kyllä pullottaa aika paljon ja tytölle onkin puhjennut muutaman viikon sisällä kolme poskihammasta. Puhkeis nyt loputkin samalla kertaa...
Eilen oltiin aamupäivä puistossa ja puoliltapäivin tytöt söivät puiston tarjoaman ruuan, italianpataa. Illalla kävin salilla tekemässä lihaskunto-osuuden (joka on jäänyt viime viikkoina aika vähälle :ashamed: ). Tunnin kuluttua lähdetään tyttöjen kanssa salille, saavat olla lapsiparkissa äidin ähellyksen ajan
Toivottavasti viihtyvät siellä... Yritetään ehtiä kahdeksitoista puistoon syömään, muuten tullaan kotiin lounaalle. Pojat ovat olleet pari päivää isällään, ovat vielä tänäänkin. Huomenna ovatkin sitten kaikki lapset kotona, kivaa
Gerberalle paranemista :hug:
Peppi: hienoa että pääsykokeet menivät hyvin, nyt vaan peukut pystyyn että pääset opiskelemaan
Mun on pitänyt monta kertaa mainita että sun elämäntilanteesta tulee mieleen se aika kun pojat olivat pienet. Mäkin hain opiskelemaan kun poitsut olivat pieniä. Kävin lukion loppuun aikuislukiossa kun pojat olivat ihan pikkuisia ja pääsin ammattikorkeeseen opiskelemaan kun he olivat 3- ja 4-vuotiaita. Tsemppiä vaan sulle ihan hurjan paljon! Opiskeleminen ja pienet lapset ovat haastava yhdistelmä
Mä kaiken lisäksi kävin ilta- ja viikonlopputöissäkin kun olin yh eikä opintotuella juurikaan eletty...
Danjuska: Tatulle paranemista, onko vielä lämpöä? :hug: Voi siskoasi, toivottavasti selviäisi mikä hänellä on! Jaksuja teille kaikille :hug:
Lillukka: Veeralla on ollut tällä viikolla päällä t-paita, ohuet lappuhaalarit (pitkälahkeiset), sandaalit ja lierihattu sekä aurinkolasit. Paljaalle iholle olen levittänyt Nivean lapsille tarkoitettua aurinkorasvaa (kerroin 50+). Samaa itse asiassa laitan itsellenikin, mulla on taipumusta aurinkoihottumaan joten tarttee olla korkeat kertoimet
Jaahas, jos menis herättämään neiti unikeon jotta ehditään kymmeneksi salille... Oikein mukavaa hellepäivää kaikille! Muistakaahan juoda paljon nestettä B)
Tansku & tyttelit