***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Muillakin taitaa olla noita uni ongelmia.
Tänään Erkko meni hienosti päikkäreille, ei huutanut ollenkaan, hetken leiki ja sit nukahti.
Illalla yritetään et olen vieressä ja jos huutaa ja sit pikkuhiljaa asteittain siirryn huoneesta pois, jätän oven auki et näkee mut. Hidasta hommaa mut ehkä sit kuukauden päästä oltas siinä tilanteessa et voisin vaik katsella telkkua, ja erkko näkee mut ja nukahtas, huutamiset olisi myös vähentynyt. Toivoa sipii. :LOL:
Smirgelaine: Joo olen kokeillut sipulipussia, tseasiassa valkosipulia, auttaa kyllä vähän tukkoisuuteen, mut kämppä haisee kuin olis ollu sata Venä...... huoneessa.
Viksiä olen sit laittanut selkään ja vähentää yskimistä.
Mut noi ilta kiukuttelut on vain uhmaa.

Tänään pitäisi lähteä viikinsaareen päikkäeiden jälkeen, pikku laivamatka edessä. Saanähdä mitä Erkko tykkää. Luulen et on innoissaan.

Ompa ihanaa kun on näin lämmintä. Kaivoin kaapin kätköistä vanhoja mekkoja ja huomasin et menevät mun päälle

Eivät ole meinaan hetkeen mahtuneet.



Nyt hetkeksi omiin ajatuksiin, ennnenkuin poika herää.

Aurinkoista päivää kaikille
 
Aamupäivällä käytiin tankkaamassa ja ruokaostoksilla. Nyt Joonas nukkuu ja minä olen tietenkin netissä, vaikka kotihommiakin piisaisi... :whistle:

Lillukka: Tällä hetkellä luen Elizabeth Adlerin Villa Mimosan arvoitusta. Mä olen suojannut Joonasta auringolta pitkillä vaatteilla, aurinkorasvaa en ole vielä saanut aikaiseksi hankittua. Eipä mun masu vieläkään mahdottoman suuri ole... Profiilissa on pari viikkoa vanha masukuva, eipä se siitä ole tainnut kovinkaan paljon kasvaa. Vielä siitä ei ole siis ollut mitään haittaa näillä helteillä eikä muutenkaan :)

Danjuska: :hug: siskollesi, toivottavasti pian selviäisi, mikä häntä vaivaa.

Iso :hug: myös teille, ketkä eivät ole saaneet yöllä kunnolla nukuttua, esim. Pirre, Koivunkäpy, Peppi ja Tanskuliini!

Peppi: Joonas söi lounaaksi edellispäiväisen kasvissosekeiton lopun, päivälliseksi olisi tarkoitus valmistaa uusia perunoita ja lihapullia :p

Mä varasin Joonakselle tänään 1,5v-neuvolalääkärin, on seuraavan viikon torstaina. Seuraava aika olisi ollut vasta joskus heinäkuussa :whistle: Mullakin on seuraavalla viikolla neuvola, tiistaina, joten siellä saa ravata sitten oikein urakalla :D

Nyt kotihommien pariiin, kun eipä ne muuten tehdyksi tule... :whistle: :wave:
 
Heippa Stavangerista!

Ihan ensiksi Lillukka kyseli aurinko suojasta. Mina ostin viimevuonna apteekista vauvoille/pienille lapsille tarkoitettua aurinko voidetta. Paan suojaan lippiksella ja vain rannalla ollaan nakuiltu.

Peppi kyseli paivan syømisista. Meilla oton lounas on usein yksinkertanen kasviskeitto, jonka keitan aamulla ennekuin lahdetaan ulos. Sekaan heitan pakastimesta lihaa, kanaa tai kalaa. Tanaan se oli lohta. Itse syøn yleensa vain leipaa tai edellispaivan jamia aamupaivalla.
En kayny viela irc:ssa, mutta meen nyt kun oon laittanut taman viestin.

H-M: Arvaas oltasko ostosten lomassa kayty huitaseen lasillinen viinia, jos meidan suunnitelmat ei ois muuttuneet. Elokuussa sitten. :heart:

Me tultiin kotiin eilen illalla. Ajettiin "oikotieta" vuorten yli. Tienpenkoilla oli viela paljon lunta. Ajomatka kerti 7 tuntia. Otto jaksaa hyvin istua autossa yksin takana. Lueskeli siella kirjoja, søi nakkileipaa ja lauleskeli nallelle.

Nyt on pyykin pesun vuoro niin saa pestyt vaatteet mukaan huomenna kun lennetaan pohjoiseen sinne hautajaisiin. Oton ekat haat ja hautajaiset sitten osuivat saman viikon sisalle. No ollaanhan kuulolla.

T: Kati
 
Jes, reissu sujui tosi hyvin =) Tytöt viihtyivät kuntosalin lapsiparkissa tosi hyvin, siellä olikin vain kolme muuta tyttöä niiden lisäksi. Kaikki tuijottivat Muumi-leffaa kun menin hakemaan omiani. Kivaa, nyt voin mennä päivälläkin salille :D Ehdittiin puistoon kahdeksitoista syömään. Oltiin vikana jonossa ja saatiin tupla-annokset kun nakkisoppaa oli jäljellä vielä niin paljon -mäkin söin lautasellisen, eipä tartte nyt alkaa keittämään yhtä perunaa ;)

Peppi: syötiin siis äsken nakkisoppaa ja illaksi ajattelin tehdä broileririisilaatikon. Pojat menivät päiväkotiin 3- ja 4-vuotiaina eli olivat päivisin siellä ja mun ihanat vanhemmat hoitivat niitä iltaisin kun olin töissä (ja viikonloppuisin myös). Enpä olisi voinut käydä töissä ilman äitiä ja isää... Poikien isä ei osallistunut mitenkään poikien hoitoon vaikka oli silloin (ja on edelleen |O ) työtön... Jotenkin ihmeellisesti siitäkin ajasta selvisi hengissä :)

Nyt päikkäreille, väsyttää!
 
Kun kaikki ei seuraa mitäsny osioo niin: Jos lapsi syö punkin joka on kupannut omaa koiraa niin ei tarvii huolestuu jos on perusterve koira.. Siis vaikka se imee sielt ne veret ja silleen..
Pitänee lopettaa ompelu sillo ku oon kekseknää kotona ni ei toiste syö..
Ja tk:n täti ei ollu kuullu vastaavasta ennen, kuvitteli vissiin et mä oon joku pöpökammonen ku monesti sano ettei siinä MAHDA olla mitään vaaraa..
 
Meillä meni yö hyvin. Siis Tatu nukku.. Minä jotain koiranunen tapasta.. Ja nyt väsyttää ihan tolkuttomasti. En oo vielä saanu silmiä ees kunnollam auki vaikka töissäki kerkeain käydä aamupv:n :kieh:

Kaikille yöllisille valvojille jaksuja!! =)

Poika on kiukkunen kun ampiainen. Tällä hetkellä ei lämpöö mut muuten mikään ei tunnu olevan hyvin. Päikkäreitä oli nukkunu huimat 30min... Eikä asetu uudelleen vaikka tultiin köllimään..
Jos käytäs pikku matka kävelemässä. Tai siis Tatu tietenkin rattaissa. Saatas vähän raitista ilmaa.

Pitäs varmaan minunkin varata Tatulle neuvola-aikaa..

Sisko oli hurauttanu taksilla kotia yöllä.. Myyräkuumetta taas jälleen ruenneet epäilemään mut ei muuta ollut kun tulehdusarvot koholla. Lääkekuurilla selviää.

voi juko... poika näköjään löytäny jostain kuulakärkikynän.. :$ Kuinkahan kauan tuota saa hinkata ennen kun lähtee pois... :whistle:

Voi Kävyn Villeä minkä tehny :x Itelle ei kylklä punkki heti ekaks maistus.. oliko sitten löytäny koirasta vai??

mut nyt tuon pikku ukon kans puuhailemaan
 
Moikka!

Onpas ollut mukava iltapäivä! Lähdettiin poikien kanssa bussilla Lippulaivaan, nähtiin kaksi kaveria ja toisella heistä oli tyttö (1v4kk) mukana kans, syötin Jontun siellä, käytiin kaupassa, ostettiin evästä ja käveltiin rantsuun! Rasmus kulki kantoliinassa ja ette usko kuinka kuuma mulla oli :eek: Kävelymatkaa oli parisen kilometriä, työnsin tietenkin Joonatania rattaissa..

Rantsussa oli aivan ihanaa, mentiin varjoisaan paikkaan istumaan, Joonatan touhusi minkä ehti, oli aivan onneissaan merestä! Siellä polski ja hihkui ja kikatti :heart: Kävi tekemässä tuttavuutta melkein kaikkiin rannalla oleviin ihmisiin :D Syötiin eväät ja taas touhuttiin :)

Soitettiin sit mies hakemaan meidät, käytiin molemmat Jontun kanssa suihkussa, poika kun oli tietenkin ihan täynnä hiekkaa. Kohta laitan nukkumaan...

Smirgelaine: Mä inhoon ja pelkään ampiaisia :x Kannattaa varmaan jotain myrkkyä sinne laattoihin ja alle laittaa?

Pirre: Meillä nukutettiin Jonttua toooosi pitkään, sit Rasmuksen syntymän aikoihin alettiin tekemään niin, että oltiin huoneessa, maattiin lattialla sen aikaa ku poika nukahti, sitten aika pian tehtiin niin, että pidetään tota pojan makuuhuoneen ovea auki ja sieltä näkee ja kuulee meidät, nukahtaa omia aikojaan. Tosi hyvin, siis ihan yllättävän hyvin, onnistui tämä vaihdos. Mä kun kuvittelin, että tota poikaa nukutetaan kouluikään asti ainakin :ashamed: Nykyään Joonatan menee tosi iloisesti nukkumaan, vilkuttaa aina iskälle hyvät yöt ja tykkää, kun saa omaa tahtiaan nukahtaa ja ennen sitä touhuta sängyssä :) Siitä vaan kokeilemaan!

Kattinka: Ihana Otto ja kiva, kun viihtyy autossa hyvin :) Ihana kun lauleskeli nallelle :heart: Ihanalta kuulostaa ne teidän maisemat siellä! Ja kiitos aivan mahtavista kuvista, katottiin ne yhdessä Jontun kanssa, ikävähän siinä tuli teitä... Jaksamisia hautajaisiin :hug:

Tansku: Huh, yksinhuoltajilla ei kovin helppoa ole :( Mutta onneksi sulla on se aika jo ohi :) Kiva, että salilla käynti sujui hienosti!

Koivunkäpy: :x :x

Danjuska: Jaksamisia :hug:

Onpa kirjoittaminen taas kestänyt. Taidan nyt lopetella vihdoin :whistle: Hyvät yöt! :wave:
 
ajatella... kerrankin hetki jollon ei oo mitään teklemistä! Tai siis olishan sitä varmaan jos alkas keksiä mut ruuelta osin kaikki tehty.

Tatu lopetti kiukyttelun ja itkeskelemisen kun annoin mehupullo käteen ja laitoin rattaisiin. Tultua köllötteli meidän sängyssä ja samalla sain pojan viihdytyksen lomassa siivottua yläkerran ja verhot vaihdettua.
Ihme virtapiikkejä saa.. välillä riehuu ihan hullun lailla ja sitten uuvahtaa ihan kun napista painamalla. Ja kolhujakin on tullu monen monta kun pää toimis mutta kroppa ei vielä jaksa tulla niin tehokkaasti mukana.
Lämpöö ei onneks ollu kun vähä.
Neuvola aikakin on vasta ihan kuun lopussa että kerkee parantua kunnolla siihen mennessä.

juu mut nyt tekemään jotakin pientä purtavaa miehelle. ei ollu käyny töissä syömässä niin vähä kuulemma hiukoo..

ja sori kun nyt on tullu suurelta osin vaan omaa napaa :ashamed:

öitä kaikille, :hug:
 
Iltoja!

Onpas ollut mukavan vauhdikas päivä..
Aamulla käytiin hetki puistossa, otettiin sieltä kaveri lapsineen mukaan ja mun sisko toi tyttönsä kanssa meille. lapset riekkui pihalla pitkin päivää. ruokaa tehtiin ja syötiin. Mikkis nukku jossain välissä. kaverillani on 5kk ikäinen tyttö niin sekin pyöri menossa mukana omassa tahdissaan. laitoin lapsille uima-altaankin pihalle. Miehen enokin tuli päivällä ja on huomiseen. Siskon tytön vein alkuillasta kotiin. Miehen sisko (Mikkiksen kummitäti) tuli käymään meillä kanssa ja lähti vasta äsken. =) siis vauhtia riittänyt, mut mukavaa vaihteeksi.

keittiö pitäis vielä siivota ja hiukan noita muita rojuja katella paikoilleen. huomenna oliskin sit iltavuoro ja pojat vien päivällä hoitoon. :)

peppi, teidän päivä kuulosti ihanalle. ja voin kuvitella miten kuuma sulla oli.

tansku, kiva kun teidän sali reissu sujui ongelmitta.

sirulle huomisen johdosta hyvää nimpparia, kun en välttämättä ehdi missään välissä kirjoittelee!! :flower: :hug:

mut nyt meen hommiin ja nukkuu..oikein hyvää yötä kaikille!! :hug:
 
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ&mode=related&search= pakko laittaa tä'nnekkin, mut älkää ssit mua syyttäkö jos mehut/kahvit/ruuat on näytöllä/näppiksellä :LOL:
Meillä oli kiva ilta, yritin ennen viittä tainnuttaa lapsia, no A sammu, V ei, tulin villen kans alas ja laitoin sille lastenohjelmat pyörii, istuin täs tovin menin kattoo ku oli nii hiljaa, nukku mahallaan keskellä olkkaria peitonpäällä :heart:
Ja sit ne ei kiukunnu yhtään kun herätin molemmat kesken unien..

Kerranki jotai hyötyy ukon sairastumisesta, se on loppuviikon kotona, saan potee rauhassa lärviini.. Mä oon oikeesti paniikissa huomisen takia, jos mua ei näy päivänmittaan ni oon joutunu sairaalaan.. tai putkaan purtuani hammalääkäriltä sormen irti :ashamed:
 
Huh huh poika nukkuu, Olipa taas show.
Päivä meni hienosti viikinsaaressa oli hauskaa ja lapset olivat ihmeissään kun mentiin laivalla. olisiin pari kaveria mukana kans lastensa kanssa.
Ihana auringon paiste. Pojalla oli päällä ohut pitkähihainen ja farkut sekä lippis, naamaan laitoin aurinkorasvaa ja korviin kans.

Makuu huone haisee kamalalta kun laitoin taas valkosipulia harsoon ja selkään viksiä. Kiva mennä itse nukkuun.
Peppi Joo täytyy edetä pikku hiljaa. Kiva kuulla et joku on onnistunut, ehkäpä meilläkin on toivoa.
Danjuska Onks Tatu oikea nimi vai lemppari, on aikas makee nimi. Hieno.



Öitä.
 
Voi ihanuus, kun kesä on tullut B) Ei muuta tekis kun ulkona olisi. Oton saa aina kantaa huutaen sisään, kun viihtyisi kans ulkosalla. Ruoalla saa sit toisen houkuteltua sisälle, kun tykkää syömisestä ja on aina nälkäinen, ainakin melkein.

Tänään oli työkavereita katsomassa Florida-kuvia ja videopätkiä sieltä. Vähän tuli haikea olo kyllä, kun oli niin kiva reissu. Muutakin siis juteltiin ja kahviteltiin.

Jellona; kiitos :heart:

Peppi; toivottavasti meni pääsykokeet hyvin ja pääset sinne kouluun =) Ihanalta kuulosti teidän päivä rantsussa :) Pitäiskö huomenna itsekin lähteä maikkalaan, yks noista mun työkavereista sitä tiedustelikin... Lotta ei vaan nyt ole kotona, on pikkuserkkujensa kanssa mökkeilemässä, tulee huomenna. Mieluusti ottaisin senkin sinne mukaan, kun rakastaa uimista, mutta vielä on kesää jäljellä ;) toki...

Tansku; ihana kun pääsit salille päivälläkin, kiva, että on järjestetty tollanen lapsiparkki =) Tekis kans kovasti mieli herättää henkiin jumppaharrastus, mutta kaksi vuorotyöläistä ja lapset ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Tietty en nyt vielä täysipainoisesti ole töissä. Toisaalta lenkille pääsee aina mihin aikaan vaan ja rattaiden kanssa ja Lotta voi pyöräillä mukana. Mutta joskus vielä kyllä aloitan, opiskeluaikana saatoin käydä 5-6kertaa viikossa jumpassa, Turun naisvoimistelijoilla oli tosi hyvät ja monipuoliset jumpat ainakin silloin. Miltei pakkomielteenomaista on mun liikuntaharrastus aina ollut :D

Danjuska; kyl se Lotan sormi ehkä alkoi tulehtua, kun muuttui ihan punaiseksi ja tuli iso patti. En olis kyl ikinä ajatellu, että syylän juuret voi sillä tavalla alkaa kasvamaan... Toivottavasti selviää sun siskon tilanne
:hug: Onko siellä päin myyräkuumetta ollu liikkeellä?

Lumikarpalon kuulumisia olis kiva kuulla lisää :)

Koivunkäpy; hieno oli Nightwish-juttu :LOL: Vai oli Ville keksiny punkin laittaa suuhunsa :$

Uneton; missä olet? Tuu jotain kuulumisia kertomaan!

Onkos teillä jo juhannussuunnitelmia? Me mennään näillä näkymin aattona tohon miehen serkun luo, kun muuttavat naapurustoon nyt vknlp:na. Lapset tulee tietty mukaan ja sinne on kutsuttu muitakin lapsiperheitä. Sit lauantaina sama porukka on pyydetty meille. Lasten ehdoilla mennään, mut kai sitä vois lasten nukkumaan mentyä yhden Campari-tuoremehu-paukun tehdä :D Mistä aasinsilta, la mennään miehen kanssa terassilla käymään, mun sisko lupas tulla meille lasten kanssa. Lähdetään varmaan sitten, kun Otto on nukkumassa eikä olla pilkkuun asti =) Ekaa kertaa johonkin baariin menen Oton syntymän jälkeen, hienoa on :) Ens viikolla on työpaikan pippalot, että mustahan tulee nyt varsinainen party animal :LOL: just suunniteltiin työkaverin kans, että sinne mennään pyörillä ja otetaan eväsjuomia mukaan ;)

Nyt pikaisesti saunaan käymään ja sitten miehen viekkuun :heart:

Kauniita unia, autoja ja junia :wave:
 
Huomenta!

Ei se yö taaskaan kovin hyvin mennyt :( Katoin kelloa viiden aikaan, oltiin jo ainakin puol tuntia oltu hereillä, Rasmus söi ja potki ja sätki... Seuraavan kerran katoin kelloa, oli 6.10, eikä oltu nukuttu |O Joonatan heräs seittemän aikaan et siinä ne mun unet sit olikin :(

Jellona: Kivalta kuulosti teidänkin päivä :)

Koivunkäpy: :D Söpö Ville :heart:

Siru: Kiitos :hug: Juhannussuunnitelmista... Voi olla, että mennään miehen äitin ja niiden kanssa jonnekin mökille Jämsään, ovat siis sieltä vuokranneet mökin juhannukseksi... Tai sit mennään mun mummun ja papan mökille Tammelaan, saa nähdä, että kuinka paljon sinne on menossa porukkaa yms.

Eipä tässä sit taas tämän kummempia :D Taas on kirjoittaminen kestänyt!

Koivunkävylle vielä tsempit hammaslääkäriin :hug:
 
Huomeneita :)

Tänään mennään taas palaveeraamaan perheen tukiasioista. Jospa nyt ois joku tuloskin, viimeks sovittiin vaan uusi palaveriaika isommalla porukalla.

Käykääs muutkin rekkautumassa tuolle uudelle palstalle jonka tinsku perusti, siellä on jo porukkaa mutta kivahan sinne ois kaikki joulutähdet saada. Osoite löytyy yhteisöstä. Suomenkielinen palsta :D (Minä en pysy edelleenkään tässä mukana, kun tulee niin paljon tekstiä, jää moni tärkeä asia huomioimatta kun kaikki on samassa ketjussa :( )

Aurinkoinen päivä näköjään taas tulossa. Odottelen täällä tietoa, onko meille kodinhoitaja tulossa palaverin ajaksi vai otanko kaikki ipanat mukaan ja nakkaan mummon luo siksi aikaa. En näet älynnyt kysyä, viime palaverin ajaksi oli automaattisesti hoitaja kotiin :ashamed:

Maria kiipeilee pöydällä :$ Se osoittelee kattotuuletinta ja sanoo "pierii" :LOL: Mutta aamupuuron keittoon pitäis lähteä, ja monta sänkyä odottaa petaamista...
 
Torstaita!

Sami puoltoista vee! :heart:

Ootellaaan täs lähtöö uimahalliin. Äiti ei päässyt tulemaan joten joudun raahaamaan ton yhden sählän mukaan :eek: . Ja se yks o herännyt jo vartin yli kuus |O

Peppi se o muuten kumma kuinka tommoset pienet jaksaa viihtyä merenrannalla. Ja miehen pitäis tänään ostaa lisää myrkkyä. Mun mielestä ampparit saa olla jossain muualla :x

Jeps käpyskälle kans stemii täältä :hug:
 
Taas täällä ja edelleen :whistle:

Mä en ikinä aamupäivisin tai aamuisin osaa päättää, että lähtisinkö ulos, kun Rasmuksella on tullu jo ainakin aamupäiviksi tietty rytmi, on hereillä herättyään aamulla n. 1h-1,5h ja sit nukkuu pari-kolme tuntia, nukkuishan se kantoliinassakin, mut sit usein haluan käyttää tän ajan kotihommiin jne. :ashamed: Et ei sit tänäänkään menty, mennään sit Jontun päikkäreiden jälkeen...

Mammariia: Mukava kuulla teistä ja toivottavasti saisitte tuloksia palaverista :hug:

Smirgelaine: Onnea teidän 1.5v:lle :flower: Kuten myös muille, jotka jo täyttäneet ja täyttävät pian :flower:

Just kun puhuin Rasmuksen rytmeistä niin poikapa heräskin vaan tunnin nukuttuaan, mut siis eihän ne todellakaan pidä aina paikkaansa tai mene samalla tavalla :D

Nyt mentävä :wave:

Lumikarpalosta olis ihana kuulla!
 
hoo jäin henkiin, enkä purru lääkäriä ku kerran sormesta.. hittoako pitää änkee näppisä hampaitten väliin ku yritän nieleksii kun ei täti voinu sillä räkäimurilla imee.. Sinne jäi viisuri, takahammas ja hiukan leukaluuta..
 
Täällä taas....

Poika heräs äsken ja on ihanan kiukkuinen. mikään ei passaa.. Ois helpompi töissä olla.. :whistle: :ashamed:

Ja poskiin on ilmestyny allergia näppyä :headwall: voi elämä..

Pirre: Tattista =) Ihan on oikee nimi =)

Siru: Joo kait sitä jonkun verran on.. siis savossa päin. on kavereitaki sairastanu..

Pepille jaksuja päivään!!Jospa ne yöt taas helpottas.

Koivunkäpy:
Hyvä kun hengissä selvisit ;) Ja hyvä kun lääkärillä ei sormi jääny suuhun.. siis sinun.

Meillä meni yö ihan penkin alle.. Vasta joku aika sitten tuntu että alkaa ite herätä..

Juhannus suunnitelmista ei vielä oo oiekin tietoo.. joko mökille tai sitten minun porukoille..

mut nyt mentävä..
 
Heissulivei!

Huhheijaa, Veera heräili taas vähän väliä viime yönä :( Ja aamulla oli klo 5.30 pirteänä :eek: Oltiin päivällä puistossa ja hieman meinasi pukkaa neidillä väsymystä ja itkua. Onneksi oli lemppariruokaa, lohisoppaa, ja se helpotti :) Tytöt pääsivät vasta puoli kaksi nukkumaan kun meillä kävi joku äijä mittailemassa telkkarin antennijutskia. Ylen kanavat ei meinaa ole näkyneet kunnolla viikkoon. No nyt toimii taas =)

Aamulla paistoin valehtelematta ainakin 200 lettua :p Lupasin pojille että saavat lettuja tänään ja päätin paistaa herkkuja oikein urakalla. Pojat aina valittavat etteivät saa tarpeeksi lettuja kun teen niitä niin vähän -no nyt ainakin riittää :D Tytötkin söivät muutaman jälkkäriksi -ja niin taisi tehdä äitikin :ashamed:

Jee, huomenna lähdetään ekan kerran tänä vuonna mökille!!!! Lähdetään heti kun mies kotiutuu töistä. Tullaan sunnuntai-iltana takaisin. Ihanaa päästä pitkästä aikaa mökille :D Huomenaamulla ajattelin tehdä korvapuusteja mukaan reissuun, katsotaan ehdinkö -kun pitäis pakata ja siivotakin...

Siru: juhannuksena mennään mökille kuten aina ennenkin :) Mun äiti tulee sinne myös. Syödään itsemme ähkyiksi, saunotaan ja uidaan :D

Koivunkäpy: huh, nyt on hammaslääkärikäynti ohi -onnittelut siitä :D

Mukavaa torstaita kaikille!
Tansku, mukulat & lettukasa ;)
 

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Ja huhuiluista...oon vaan äkkiseltään käyny täällä, mutta nyt on aika hieman ryhdistäytyä :)

kattinka Osanotot täältäkin :hug:

Pirre76 Kiva kun on uusiakin tullut! Mekin majaillaan Mansessa.

Tigru78 ja Gerbera Onpas teilläkin jo viikkoja! Tsemppiä loppuraskauteen. Ja Niiskuneidille kans! Ja ketä muita oli raskaana?

Lillukka76 Kantoliinoista olit kiinnostunut, tilasin just eilen kantoliinan, hug-a-bubin, mikä on helpposidontainen. Aurinkorasvana käytetään Joelilla apteekin Eucerinia ja hattu päähän shortsiasun lisäksi.
Lelu-piha-altaassa (mikä se nyt virallisesti on..puhallettava lasten allas) on ollut nakunakin, eikä ole palamisen merkkejä, vaikka vaalea onkin.

Peppi85 Kiva lukea että molempien poikien kanssa kulkeminen onnistuu ja käytte vaikka missä mukavissa paikoissa. Peukkuja pääsykokeiden tuloksiin :) Oliko se kätilökoulutus, vai jokin muu? Meni ohi multa :ashamed:

Danjuska Tatulle paranemisia. Toivottavasti siskosi tilanne selkiintyy :hug:

koivunkäpy Hurja punkkiepisodi teillä. Onnea onnistuneesta hammaslääkärikäynnistä!

siru2006 Mukavaa terassi-iltaa miehen kans!

smirgelaine Joko ampparit häippäs? Meilläkin on pesä jossain, taas tänään lensi yks sisälle. Ja sit on muuurahaisia kämppä täynnä, jopa astianpesukoneen sisälle löytävät :x Suolalla karkotus kokeiltu, ei auta..ja myrkkyjä ei pojan vuoksi sisälle voi laittaa. Voisin kohta perusta "Muurahaisten-vihaajat" -yhdistyksen :kieh:

Tanskuliini Niistä vaatteista, meillä taitaa olla vaatekiintiö jo täynnä, kun miehen siskolta saadaan tyttövaatteita, Joelin vanhoista käy osa, ja oon itekin ostanut ja nuo kaappitilat on rajalliset :) - mut kiitos tarjouksesta! Mahtava lettu-urakka teillä :D Mukavaa mökkireissua!

Täällä alkaa pikkuhiljaa arki sujua. Tyttö on edelleen suhteellisen hyvä nukkuja, välillä imetystä ja vaipanvaihtoa. Ongelmia tuottaa edelleen se, etten voi nostella poikaa, mikä tarkoittaa että mies joutuu yksin hoitelemaan pojan nostot esim. pois liian läheltä vauvaa, imetystilannetta tai muista kielletyistä paikoista, syliinnostot, ulkoilut ym. Ei sitä etukäteen osannut ajatellakaan, missä kaikissa tilanteissa poikaa tulee nosteltua, ja nostokielto on kuusi viikkoa. Pikkuhiljaa alkaa haava parantua, vieläkin syön kipulääkkeitä, hitaampaa on toipuminen tästä suunnitellusta sektiosta kuin edellisestä kiireellisestä. Tässä menetin vertakin 1,6 litraa ja hemppaa pitäisi saada nousemaan rautalääkkeillä. Mutta eiköhän se siitä, onneksi miehellä on vielä 2,5 viikkoa lomaa jäljellä. Eilen käytiin koko porukalla Prismassa (jee mikä irtiotto :LOL:) on senverran lämmintä ollut, ettei tota pientä oo vielä viitsinyt ulkoilemaan viedä. Tämänhetkinen projekti on yrittää opettaa tyttöä syömään tuttia - Joelhan oppi vasta yksivuotiaana (=löysi eräänä päivänä tutin lelulaatikosta ja sen jälkeen tutti ei ole suusta irronnut), ja nyt haluaisin sen kapineen käyttöön ja arkea helpottamaan hieman oikeamman ikäisenä..
Joel on jonkinverran tottunut tilanteeseen, mutta vauvan tulon jälkeen on kyllä ruvennut kiljumaan kovasti, jos esim. haluaa jotain ja itkemään lujempaa ja enemmän. Ja nämä kohtaukset yleensä kun vauva tissillä tai isä käyttää vauvaa sylissä..Eihän se ole helppoa isoveljeksi tuleminen.
Viikonloppuna tuleekin vauvankatsojia vissiin molempina päivinä, kivaa.

Pojat (siis mies ja poika :D) on kirjastossa ja tytön pitkätkin unet näköjään päättyvät joskus, joten :wave:

Jaksuja kaikille väsyneille ja aurinkoista viikonloppua!




 
Liinoista on ollu puhetta, mä sain just eilen projektin valmiiks, eli sen neliö liinan, ja tadaa, ihan ite sain jätkän selkään siihe! Vauva aikana myös oli tsi liina, muuten kudottu mut keskellä kaksinkertanen trikoo et sai helpommin oikeeseen kireyteen.

Mulla on sosekeittontekele tuyliolla jos vihdoin sais ruokaa ennekö näkö hävii kokonaan, oon syöny tänää 2palaa leipää aamulla, senjälkeen kauhallisen perunasose-j.liha lootaa, muutaman minipätkis pätkän ja jäätelön.. ei ihme et on nälkä.. :snotty: Vaanku ei päivällä kärsiny syödä tuota lootaa ku yritin..
 
poika yrittää kovasti nukahtaa |O mutta ei oikein osaa asettua raukka.

Taas asettu kiukku kun lähettiin käyttämään koira kävelyllä ja uimassa.. Ja ollut suht tyynellä päällä illan. Syö kun hevonen :eek: oikeesti ihan tajuttoman määrään ruokaa vetäny illan aikana. Että parempaa päin kun ruokahalu palannu. Ja on näkyny alas tulevan 2 poskihammasta... Meillä hampaitten määrä tällä hetkellä taitaa olla 12.. MITES MUILLA??

Tanskuliini: Teille parempia öitä, tai Veeralle =) ! Oikein mukavaa mökki reissua!!
IIKS minäki haluan lettuja... oon vaan niin laiska paistamaan.. paistaskohan mies... ja Tatulle pitäs ehtiä joku resepti... Koivunkäpy??

Lumikarpalo: Oli mukava lukea kuulumisia! Pikaista toipumista sinulle! Onko tytöllä jo joku kutsuma nimi?? (ihan vaan vähän ja pikkuisen utelias :whistle: ) :D

Ja Käpysen leukaperille parantumista =)

Jaa-a, se olis huomenna kokonainen työpäivä ja sitten oliski viikonloppu vapaata. ja tosiaan ne juhlat sillon la jos nyt Tatu on terve siihen mennessä.
Ja lauantaina sisko uhkas käyttää Roopen match showssa :D Ite en kehtaa lähtee roopea viemään kun nolaisin varmana ihteni... vaikka Roope on oikee sentle manni, mut omistajasta en mee takuuseen :LOL:
Sisko muuten jo ihan ok kun lääkekuuri alkanu purra.

Mut nyt oon jo kirjottanu tätä niin kauan että hyviä öitä kaikille! Meidänki pikku mies on tuntunu sammuvan nallen kans.

Vähän aikaa netissä kiertelyä ja sitten pyykit pois narulta =)
 
Käpyselle kiitos päivän nauruista!!! :LOL: Tässä takas, vanha pätkä jo, mutta aina riemastuttaa. Noilta sivuilta löytyy muutakin hauskaa..
http://www.rathergood.com/elephants/

Keskustelussa en taaskaan pysy mukana :ashamed: anteeks vaan, mutta nämä mukelot pitää mut menossa ihan koko päivän, ja kun olen ne vihdoin saanut nukkumaan, odottaa keittiön siivous, ja sit kelloonkin jo 9 ja oikeasti jaksaminen on aika vähissä.. :/ Taidan tästä könytä telsun ääreen hetkeks. Luen Paulo Coelhon Zahiria juuri, (terve vaan Lillukka :wave: ) mutta jos luen sitä just ennen nukahtmista, näen todella omituisia unia.. :LOL: Ysin sarjat on parempi vaihtoehto! :snotty:
 

Yhteistyössä