***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Moi!
SIRU aika on tosiaan menny nopeasti! Sukupuolta ei olla kysytty, mut mulla on tyttöfiilis. saa nähdä pitääkö nyt paikkansa.

Aten neuvola kuulumiset, eli 86,5cm (seisoiltaan mitattu) ja painoa 11,5kg
Eli luikku poika :D th ei sanonut painosta mitään kun kerta menee sillä omalla käyrällä.

PEPPI olipa ihanan kuuloiset polttarit!

mitä tarkoittaa olla liikenteessä? :LOL: (kateellinen täällä)

KOIVUNKÄPY toivotaan että uudet lääkeet ja annan puhallukset auttaa paranemaan.

Olipa äsken hurjan näköinen ulosajo formuloissa :eek: mies seurailee niitä enemmän, ite ei jaksa enään keskittyä.

GERBERA nyt jännätään kumpi lähtee eka sairaalaan :D mullakin kassi valmiina, en tiiä onko nyt kaikki mitä tarviin ainaskin ne tärkeimmät.

mut nyt lähen ottamaan iltapalaa ja sit nukkuu että jaksaa huomisen pojan kanssa.

Näyttää että tulis sadetta, jeee pieni viilennys ei tekis pahaa!

Öitä kaikille

tigru
 
kuvat ois koneella mutta jumittaa mese ja kaikki koneella taas niin pahasti etten rupee enää tälle iltaa tappelemaan.. sekasi koko laatikko. Mut viimestään huomenan illasta laitan mesen kautta..

öitä kaikille
 
Öitä taas!

Eilinen päivä mennä hurahti vauhdilla. nukuin aamupäivän, sitten tuli ulkoiltua kahteen otteeseen poikien kanssa. käytiin kolmessa eri puistossa. :) Mikkis oli eilisen kokonaan ilman tuttia ensimmäinen päivä kokonaisuudessaan. Herännyt oli taaskin eilisaamuna aikaisin, ennen 6 jo. päikkäreitä nukkuikin 2,5. lähempänä 21 laitettiin eilis iltana nukkuu...katotaan auttaako yhtään tähän aamuun. Pojilla on hoitoaamu, mut mies vie ne vasta 8, kun on ite saikulla tän päivän niin ei tartte kukonlaulun aikaan herättää nitä. sit onkin vapaata taas pari pvää.
Aleksi lähteekin keskiviikona pariksi yöksi mummolaan, joten Mikkis menee ekaa kertaa itsekseen hoitoon. saa nähdä miten onnistuu.

Meillä toi tutittomuus ei ole kyllä vaikuttanut millään tavalla noihin nukkumisiin, ainoastaan noi aikaiset herätykset saattavat johtua siitä, mut heräsi kyllä jo muutaman vkon melko aikaisin. :) minä kun luulin että leikkelen tutteja palasiksi sun muuta niin kaveri oppikin ihan ite jättää pois ja sit myö vanhemmat vielä unohdetaan se antaa sille. Tietoisesti en kylläkään vie Mikkistä nukkuu, kun silloin se ihan varmasti itkis, kun nyt on jäänyt sinne ihan mukisematta kaikkien öllikkä kavereidensa kanssa nukkuu. :heart:

Meidän juhannus suunnitelmiin kuuluu mökkeilyä, mökkeilyä ja mökkeilyä sekä yksi työyö la-su. Torstaista- perjantaihin ollaan siellä tervakoskella ja juhannusaattona olis viel tarkoitus ajella tänne mökille. :)

Heinäkuussa me päästään kesähäihin pitkästä aikaa. ihan lähdetään Ouluun asti. Lapset jätetään mummolaan hoitoon. Kiva päästä ihan uusiin maisemiin, kun meistä kumpikaan ei ole siellä päin suomea ikänä käynyt. :) Varattiin hotellihuonekin la-su yöksi. :heart:

Ihanalta kuulostivat pepin kaverin polttarit. :) mukava, kun kaikki oli mennyt hyvin. toivottavasti saisit tänä yönä nukuttua. :hug: mallasuutetta minäkin suosittelisin käyttämään siihen Rasmuksen massuun.

Mitähän Kaimalleni ja kristiinalle kuuluu?? :wave: :wave:

Täälläkin sataa vettä, mutta onneksi täksi päiväksi lupasi hiukan poutaisempaa säätä. pitäis Miehen ja ukkien saada laitettuu apina pojille keinuteline maahan. mukava kun pääsisivät omassa pihassakin keinuu, vaikka mikkis ei niin sidotusta hommasta pidäkään. Likkumaan pitää päästä hinnalla millä hyvänsä. =)

Tulee aikas paljon omaa napaa...sorry, mut aivot ei muista kelle piti ja mitä...

Käpyselle, ainakin paljon paranemisia toivottelen. toivottavasti löytyis sopiva lääke. :hug:

Kuinkahan tanskuliinin mökkeily reissu on sujunut?

sirusta oli mukava kuulla. :) kiva kun olitte päässeet hiukan viihteelle.

Joku kyseli hammas määristä... Mikkiksellä ei ole edelleenkään etuhampaita enempää. Poskihampaat ovat tehneet tuloaan joa aikas pitkään..kaipa ne joskus. :whistle:

Juups, mut nyt tarttee mennä... :whistle: oikein ihania unia kaikille ja Mukavaa Maanantaita kaikille tasapuolisesti. :hug: B)
 
hitto meinas tätin olla vaikeeta tajuta et mähä en pääse täält miten vaan sinne hammaslääkäriin kun on tuo junnu :kieh: ei meinannu millään antaa puol kolmeks aikaa ku jos sattuu ettei sinne tuu asiakkaita aiempiin aikoihin ni sit työntekijät joutuu turhaan olee siel.. joo ymmärtäsin jos oisin halunnu vaik neljäks tai sen jälkeen ajan..

Yöllä en heränny montaa kymmentä kertaa ja poikaki nukku liki kasiin! :whistle: sillo 7aikaan tungin maitopullon suuhun jos sillä sais vähä jatkettuu unia :snotty:
 
Se maitopullottomuus olikin tilapäinen mielenhäiriö pojulta :(

Käpyskä :x

* nirin Narin. Vali vali * Tämä osuus sisälsi eilisen synttäreiden jälkipyykin. On se satana kumma kun pitää syntäreilläkin valvoa, että VIERAIDEN muksut osaa käyttäytyä nätisti.

 
Huomenta!

Eipä tullut taas nukuttua, ainakaan hyvin :( Oon ihan poikki :eek: Univelkaa aika kivasti kertyy :ashamed: Rasmus heräsi kyllä ekan kerran vasta 1.30, mut sen jälkeen nukuttiin maks 15min ja taas ähellettiin ja ähellettiin :ashamed: 3 aikaan katoin taas kelloa ja siitä eteenpäin jaktettiin niin, että ähelsi puoli tuntia, nukkui 5-10min (sen aikaa, että olin ite just nukahtanut) sit heräs ja ähelsi puoltuntia jne. Selkä ihan älyttömän kipeä, en uskaltanut yöllä liikahtaakaan, ettei Rasmus heräisi :ashamed:

Valivali!

Tigru: Kiva oli kuulla teistä ja jaksamisia ison mahan kanssa :hug:

Jellona: Hienosti teillä onnistunut Miikan tutittomuus :)

Koivunkäpy: No jopas :eek: Onneks kuitenkin sait ajan :kieh:

Jospa sitä sais kunnialla läpi tämänkin päivän :whistle: :D :wave:
 
Täällä taas, sivistyksen parissa :D Mökkireissu meni hyvin, kiitos vaan kysymästä Jellona =) Oli aivan mielettömän hyvä ilma, oltiinkin ulkona ihan kokoajan lukuunottamatta päiväunia. Tytöt kävivät poikien ja isukin kanssa "uimassa" järvessä lauantaina. Toisinsanoen ne kävelivät rantavedessä ja roiskivat vettä poikien päälle -se oli hauskaa :D Veera muksahti muutaman kerran pyllylleen veteen ja olipas se hauskaa, taisi lopulta tehdä sitä tahallaan ;) Lauantai-illalla grillattiin makkaraa ja nakkeja, vitsit et maistui hyvälle :p Veera nukkui vähän paremmin mökillä kuin kotona, heräili kyllä mutta ei niin usein. Liekö ollut jatkuvalla touhuamisella vaikutusta uniin. Mies sai koottua uuden kaasugrillin, testataan sitä ensi viikonloppuna. Niin, ja naapurin mies toi meille meidän uuden jääkaapin -jääkaappi oli sillä säilytyksessä muutaman viikon. Nyt meillä on ISO jenkkikaappi, mahtuu PALJON ruokaa, jee :D Se on muuten ihan tajuttoman hyvä juttu, vanhaan kaappiin ei mahtunut kuin 1-2 päivän ruuat joten sitä sai käydä 30 kilsan päässä kaupassa vähintään joka toinen päivä. Nyt joudutaan käymään lomalla vain pari kertaa viikossa kaupassa. Mökistä 7 kilsan päässä on pieni kyläkauppa josta voi sitten hakea maidot ym pienet jotka loppuu ennen seuraavaa kauppareissua mutta eipä sieltä viitsi ostaa muuta kun tuotteet eivät ole kovin tuoreita :whistle: Ihanaa, perjantaina mennään taas mökille :)

Peppi: voi Rasmusta :| Saaralla oli kans vauvana ummetusta tosi paljon, annoin silloin terveydenhoitajan suosituksesta luumu-vesiseosta (vaikka siis tyttö oli vain parin kuukauden ikäinen). Liotin kokonaisia luumuja keitetyssä ja jäähdytetyssä vedessä ja annoin ruiskusta liotusvettä tytölle. Joskus se auttoi, joskus ei... Lisäksi kokeilin mallasuutetta (ei auttanut) sekä Levolacia (auttoi aina muutaman päivän käytön jälkeen!). Levolacia voi antaa vauvallekin, suosittelen sitä :) Kivan kuuloiset polttarit =) Mulle sattui menkat viikonlopuksi, tietenkin kun oltiin mökillä juoksevan veden ulottumattomissa... Ihme kyllä, nyt taas oli tosi kivuttomat menkat :eek: Mietin edelleenkin että voiko liikunta auttaa noin paljon :eek:

Koivunkäpy; voi sun naama sentään :eek: Paranemista :hug:

MammaRiia: olipas ihanaa kuulla että saatte noin hyvin apuja! Aivan mielettömän hienoa! :hug:

Gerbera: kiva lukea teidän kuulumisia :) Mun on pitänyt monesti mainita että onpas hienoa kun Aleksi on löytänyt mieleisen harrastuksen! Meidän pojat kokeilivat joskus sählyä, pelasivat sitä pari vuotta mutta innostus lopahti. Nyt ne ei harrasta mitään :( Mitään kalliita harrastuksia ei voida edes ajatellakaan, toi sähly olis yksi edullisimmista... Nyt Valtteri on alkanut taas puhumaan siitä, taitaa alkaa pelaamaan sitä taas syksyllä. Kunhan sais Santerinkin innostumaan...

Ai niin, viime yö meni taas p.ersiilleen, Veera valvoi klo 1.30-05! Nyt neiti sitten nukkuu tyytyväisenä... Aion siirtään tytön pinniksen takaisin meidän makkariin ensi yönä ja aloitan uudestaan sen viimesyksyisen unikoulun -eli reagoin heti itkuun laittamalla käden pepun/selän päälle ja sitten annan itkeä. Katsotaan auttaisiko se... Tyttöjen huoneessa en voi tehdä sitä kun olen patjalla lattialla ja mun käsi ei väänny sellaiseen asentoon ;)

Meidän naapuri laittoi eilen mulle viestiä että "meidän" leikkipuisto suljettiin jo perjantaina koko kesäksi :( Puiston sisätiloissa on jo pitkään ollut homeongelma ja sisätilat onkin olleet suljettuina muutaman viikon. Tarkoitus oli että puisto olis auki kesäkuun loppuun asti eli siihen asti olis ulkolelut käytössä sekä ruokailumahdollisuus. No, nyt ei sitten olekaan, täytynee mennä vähän pidemmälle toiseen puistoon. Harmi vaan että siinä toisessa puistossa ei ensinnäkään ole puun puuta suojaamassa auringolta ja toisekseen piha ei ole ihan pienille tarkoitettu: siellä on joka puolella portaita kun se puisto on rinteessä. Veera muksahtelee portaissa nurin vähän väliä... Äh, kolmas puisto on taas niin kaukana että tytöt nukahtavat ihan varmasti ruokailun jälkeen kotimatkalla vaunuihin. Onpas tää nyt vaikeeta :|

Ohhoh, nyt tuli romaani, anteeksi :ashamed: Nyt painun ottamaan toisen kupillisen kahvia :whistle:
Oikein mukavaa viikkoa kaikille!
Tansku & pesue
 
Tosi kurja juttu Tansku.
Meilläkin vähän tahtoo olla niin, että noi meiän kummatkin ruokailua tarjoavat puistot on sen verta kaukana, että Sami tasan varmasti kerkeään nukahtaa ennen kuin ollaan taas kotona. Mihin aikaan teillä tarjootaan ruoka siellä? Meillä alkaa sapuskan jako vasta 11.30

 
Huomenta |O (haukotus)

tansku olipa ihana mökkireissu teillä!

peppi voimia sinnekin

Täällä yö nukuttu kokonaan mutta kun ei osaa mennä aijoissa nukkuu niin nyt sitten on silmät ristissä :headwall:
poitsu kattoo tuolla frööbeleitä jo kolmatta kierrosta *heh* ei sentään ole koko aikaa kattonu ovat soineet taustalla, välillä käy kattoo jonkun biisin. ihana seurata kunkoittaa matkia liikkeitä :D

toissa yöstä piti kertoo... poika heräs ja kävin antaa juomista, menin takaisin nukkuu ja tietysti juuri kun olin nukahtamassa poika heräs uudestaan (klassista) kuuntelin hetken ja sit nousin ja lähdin makkaria kohti, huuto loppu ja jäin sohvalle istuu ja oottaa jospa tarvii kohta mennä. istuin pitkän tovin siinä ja totesin että poika nukkuu. menin sänkyyn ja sillä sekunnilla kun koskin sänkyyn poika aloiti huudon :LOL: :headwall: istuin siinä sängyn reunalla ja sanoin että ei voi olla totta! mies kävi sit poitsun luona ja sen jälkeen saatiin nukkua.
monille varmaan hyvin tuttua.

mut nyt pitää mennä katsomaan onko pyykkikone lopettanu viedä pyykit ulos ja sit polkee poitsun kanssa kauppaan hakemaan maitoa.
 
Äitee-78
En ole tänne sitten piiitkäään aikaan mitään kirjoitellut mutta aktiivisesti kuitenkin kuulumisia seurannut, jotkut minut varmaan muistavatkin vielä :wave:
Meillä arki kuluu oikein mukavasti ja itse siis olen edelleen kotosalla mutta nyt syksyllä pitäisi joko mennä opiskelemaan ellen sitten ryhdy yrittäjäksi, se asia vielä auki, mutta aika näyttää !
Dana on kova tyttö touhuamaan ja puhettakin tulee jonkin verran, tosin suurin osa on sitä omaa höpötystä :heart: Ja sit on niin ihana kun on oppinut kuiskaamaan ja tulee aina korvaan kuiskimaan juttuja ja nauraa sitten päälle, tietäis vaan mitä yrittää kertoa :D
Meillä olis häätkin tulossa kuun vika päivä ja ne on tässä aikaa vieneetkin ruhtinaallisesti, mutta onneksi nyt alkaa isoimmat hankinnat olla tehtynä ja loput on sit sellaista hienosäätöä. Uskomattomasti rahaa saa kyllä häihin palamaan, ei oltais ikimaailmassa selvitty ilman sukulaisten avustusta :heart: Mutta eiköhän kaikki sitten saakin mukavat juhlat kiitokseksi !

Monesti on pitänyt kaikenlaista kirjoittaa mutta sitten jotenkin olen aina jättäytynyt taka-alalle vaikka tiedän että varmasti kaikille sopii jos sekaan taas tupsahdan, jotenkin niin syyllinen olo kun ei ole tullut kirjoiteltua :ashamed: Mutta nyt yritän taas tsempata oikein tosissani !!!

Peppi ja Tansku Missä kuntosaleilla käytte ? Onko teillä siis ihan jäsenyys vai kuinka homma menee ? Mä sain miehen houkuteltua liitymään mun kanssa Elixian jäseneksi (himputin kallista vaan) ja ollaan nyt kolmesti viikossa käyty kuntoilemassa. Tuo oli täälläpäin melkein ainoa mahdollisuus meille koska siellä on tosi hyvä lapsiparkki joka meillä on pakollinen kun ei noita muksuja muuten kukaan katsois noin usein :heart: Sitä vaan mietin että tiedättekö muita paikkoja missä olis kans tuo lapsiparkki ? Mutta kyllä tulee niin hyvä fiilis kun pääsee salille, jos vaikka nämä kaikki hurjat kilotkin lähtis tässä karisemaan pikkuhiljaa ;) Vaikka kallista on niin onhan se sen arvoista ja me ollaan nyt kaks vuotta miehen kanssa oltu tupakoimatta niin onhan sitä rahaa jo silläkin säästynyt !

Nyt tuli kyllä niin sekavaa selitystä mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa ala järkiintymään !!! Niin muuten, mites tuonne aloitussivun listaan pääsee takaisin kun en siellä enää ole ?

Nyt aamupalalle (lapset jo siis syöneet) alkaa jo ole kauhia nälkä :p

Oikein aurinkoista päivänjatkoa kaikille :heart:

Äitee
 
Smirgelaine: Kenen synttäreillä sit olitte? Ärsyttävää tollanen :kieh:

Tansku: Ihanalta kuulosti teidän mökkireissu! Me ollaan sit ainakin tulossa siellä käymään, niinku taisin aiemmin sanoa, mummun ja papan mökillä ei ole vettä lähellä, siis järveä tms. Voitais joku kerta, kun ollaan siellä niin tehdä päiväreissu teidän mökille :) Kiitos vinkeistä, kuten kaikille muillekin! Toivottavasti Veeran yöt nyt pian jo paranisivat! Tylsä toi teidän puistohomma :(

Tigru: Miten se voikin aina mennä noin, siis toi yöhomma :kieh:

Äitee-78: Mä kyllä ainakin tosiaan muistan teidät :) Ja tervetuloa kirjoittelemaan takaisin! Jos laitat Danan 1v. mittoja niin eiköhän Niiskuneiti voi teidät taas lisäillä listaan :) Voi, onnea häihin :heart: Mä käyn tossa Ladylinessä, Kivenlahdessa, siellä ei kyllä valitettavasti ole lapsiparkkia :/ Ja se on tarkoitettu vaan naisille. Mut oon kyllä tykännyt hirveesti.

Mut nyt taas mentävä :wave:
 
Äitee-78
Peppi: Niin arvelinkin että sinä ainakin muistat =) Mä sitä Ladylinea tosiaan katselin sillon kun se tuli ja meinasin liittyäkin mut sit aattelin etten aina yksin halua käydä kun ei ketään tuttuakaan kiinnostanu, kunnes keksin että mähän otan ukon kaveriks ja sit vielä löyty toi minne saa lapsetkin niin eipä paljoa sitten enää tarttenu miettiä, tosin olishan se ollu kiva jos olis päässy vähän lähemmäks... Niin ja kiitos hääonnitteluista !!!
Harmi teillä noi vatsavaivat, mut mä kans kokeilisin sitä levolackia, mä sitä pojalle olen jo vuosia joutunut kausittain antamaan ja toimii kun käyttää säännöllisesti, nyt ei ole tosin onneks pitkään aikaan tarttenu... Mun yhdelläsukulaitytöllä oli kans ihan vauvaaikana kovasti ummetusta ja pahimmillaan oli 16 päivän ummetus ja lääkäri siihen oli sitten tokaissut että on helposti ummehtivainen ja kehoittanut menemään apteekkiin :eek: Varsinainen tohtori !

Mut nyt siis voisin ilmoittaa nuo meitin tiedot tuota aloitussivua varten:
Äitee-78 11.12. Dana Emilia**, Espoo, 12,090 kg / 82,5 cm

Just sain Danan nukkumaan niin eiköhän tuolla ikkunan alla alettu heti leikkaamaan nurmikkoa, vielä kun ekassa asutaan niin kuuluu aikas kivasti sisälle, toivotaan että saa nukuttua mekkalasa huolimatta, tää on tätä kerrostalo elämää eikä muuks muutu :D

Nyt tarttee taas mennä pyykkihommiin, mut palailen kyllä !!!
 
Heissan pikaisesti! :wave:

Äitee: Tervetuloa taas "aktiivisemmin" mukaan kirjoittelemaan, lisäsin sinut listalle! :) Oikein hyvin minäkin sinut tietenkin muistan :D

Nyt on aivan pakko mennä syömään...olin lykkäämässä puita sisälle puuvajaan, aikas monta kotsullista taas meni, nyt hiukan huikoo :whistle: Joonas edelleen nukkuu =) Yritän myöhemmin ehtiä paremmin kirjoittelemaan tai huomenissa...

:hug: kaikille!
 
Heippa taas!

Tytskyt nukkuvat ja pojat pelaavat pleikkaria -joten äiti ehtii hyvin surffailla netissä :whistle: Tilasin just Ifiltä kuvia kun on vika päivä saada kuvat alella :) Tulikin tilattua paljon kun edellisestä kerrasta on piiiitkä aika...

Smirgelaine: meidän puistossa mennään ruokapiiriin klo 11.45 ja sitten lauletaan pari laulua ja lopuksi tarjoillaan ruoka. Se on just sopiva aika meille, ehditään hyvin yhdeksi kotiin nukkumaan. Tänään ei jaksettu lähteä toiseen puistoon, käytiin vaan hakemassa kaupasta siskonmakkarasoppa-ainekset ja tultiin kotiin tekemään soppaa :p Hyvinpä tuo maistui kaikille lapsille -tein 5 litran kattilan täyteen ja siinä on enää ihan vähän pohjalla :eek:

Äitee: kiva kuulla teistä, minäkin muistan sinut ja Danan :) Mäkin käyn Elixiassa! Varasin Itiksen Elixiaan jäsenyyden jo maaliskuussa, se aukeaa tosin vasta elokuussa. Siihen asti saan käydä keskustan Elixiassa 5 eurolla/kk :D Onhan se sitten aika sikakallista kun Itis aukeaa, sain sentään tehtyä 24kk sopimuksen vähän normaalia edullisemmin... Kuntoiluintoa sinullekin! Niin, ja onnea häihin -ja pitkää pinnaa järjestelyihin =)

Peppi: tervetuloa mökille, kivaa! :) Täytyykin tässä pian opetella kaasugrillin käyttö niin voidaan sitten grillailla syömiset kun tulette...

Hitto et tuli mässättyä mökillä :ashamed: Mähän niin ajattelin perjantaina että antaa mennä vaan, yksi viikonloppu ei maata kaada mutta nyt tuli morkkis :( Pakko päästä illalla salille, samoin huomenna ja ylihuomennakin... Uskalsin sentään käydä vaa'alla aamulla, vain 100g oli tullut viikossa lisää vaikka tosiaan mässäilin mökillä ihan täysillä. Nyt tarttee ottaa itseään taas niskasta kiinni kunnes tulee uusi viikonloppu ja uusi mökkireissu :whistle: ;)
 

Morotus :wave:

Piipahdan koneella pikaiseen, Julle koittaa saada sängyssään unta ja ruoan laitoin uuniin muhimaan. Venähti vähän pitkälle Jullen päikkäriaika, kun miehen sisko oli tyttönsä kanssa meillä käymässä. Ei Jullea haitannut tää venähtäminen, mut äiteellä voi väsy iskeä illasta, kun uni ei tulekaan totuttuun aikaan... Nooooh, kyllä se siitä sitten. Mukava oli saada rupatella ja pikkuiset sai leikkiä pitkästä aikaa keskenään.

Eilinen päivä oli vallan kauhea. Iltapäivällä alkoi supistelemaan, ei niin kipeästikään, mut erittäin epämiellyttävästi ja aikas säännöllisesti. Olo oli jo sellainen, että olin hilkulla lähteä tarkistuskäynnille synnärille. En sitten kuitenkaan lähtenyt, vaan jäin odottelemaan... nukkumaan mennessä suppareita vielä tuli, mut yön aikana ne oli onneksi loppuneet. Masu on kyllä ihan kosketusherkkä, heti kovettuu, jos käden laittaa masun päälle. Olo ei ole vieläkään ns. normaali. Huomenna on onneksi lääkärineuvola, joten tietää sit paremmin, että missä mennään... Kun nyt Juhannuksen seutuville asti päästäisiin, mieskin olisi sitten lomalla sen kaksi viikkoa... Voipi nimittäin oikeasti olla niin, että jos mies ei ole täällä kotona patistamassa mua synnärille, niin tää vauva syntyy kotiin... Mikälie siinäkin on, kun olen niin huono lähtemään sairaalaan...

Mies lähti aamulla Jyväskylään, tulee huomenna myöhään illasta kotiin ja lähtee keskiviikkona sitten Joensuuhun. Taitaa pitää onneksi perjantain vapaana. Kovastihan tuo isukkiakin mietityttää, että jos ei kerkiä synnytykseen mukaan.

Jaahas, alkaa taas suppailemaan siihen malliin, että viisainta nousta koneelta pois.

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 36+0 :heart:
 
Me oltiin siellä muksujen serkun luona. Täytti 7 vuotta.
Siis kun ne isommat pennut hyppi semmosella trampoliinilla miten sattui, eivätkä muistaneet yhtäkään "toimintasääntöä" siinä. Niin sit sai koko ajan olla kattomassa perään, etteivät hypi toistensa niskaan siellä :kieh:

Sami sitten nukahti taas kun käveltiin kotiin leikkipuistosta. Sain sen kannettua nukkuvana tänne yläkertaan. Mutta yläselkä prakaa sen verta, että tommoset kantelut ei oikein sovi tällä hetkellä :(
 
Äitee-78
Täällä taas, nythän ramppaan koko ajan kun kerran aloitin :D

Tansku: Sähän pääset siihen elokuuhun saakka sitten tosi halvalla :eek: Mut hieno homma tollanen järjestely ! Me otettiin kans 24 kk sopimus kun saatiin se hyvään hintaan ja kun kummatkin liityttiin niin toinen saa käydä muutaman euron halvemmalla. Mä en millääm malttais olla pois salilta kun kerran on vauhtiin päässyt, tekis mieli mennä joka päivä, mut ei vaan aikataulut anna periks :| Mut onneks pääsee edes kolme kertaa viikossa !

Gerbera: Toivottavasti sulla olis tosiaan mies kotona kun synnytys alkaa, johon ei tosiaan taida enää kauaa mennä, onneks pääset sinne lääkäriin niin tietää tilanteen ! Mä niin Danaa odottaessa toivon että mulla alkais tapahtuu edes jotain ennen laskettua aikaa, vaikka eihän niin sais kun parashan sillä pienellä siellä masussa on olla, oli vaan jotenkin tuskaiset viime metrit olevinaan :D

Kävin just hakemassa pojan tarhasta ja nyt pitäis loihtia jotain ruokaa pöytään kun en ole tässä aikaisemmin saanut aikaiseksi |O Jotenkin sellanen kausi menossa ettei tuo ruoanlaitto vois vähempää kiinnostaa, mut onneks on nuo lapset joiden takia tulee laitettua !

Mutta niinkuin sanoinkin jo NYT SITÄ RUOKAA LAITTAMAAN :wave:
 
hlääkärissä käyty, ehkä loppukesästä toivoa että lärvä aukee kunnolla |O sit voidaanki poistaa tuo toinen viisuri :headwall: eli joku juttu tullu kun on puudutettu et sen takia kinnaa leuka, siellä on vissiin verenpurkauma jossain lihaksessa plaaplaaplaa.

Hitto, pitää vissiin alkaa pitää pojalla henkseleitä vaipan kans ku vaippoja löytyy mitä ihmeellisimmistä paikoista :LOL:

Ja äitee, kyllä täälki sut muistetaan!

Samalla huutelen unetonta, kristiinaa, kaizaa Jemmaa, huhuu??? :wave:

Kuula lyö tyhjää,eilen illal alko särkee aivan prkleesti lärviin, no kait se koskee ku tuolla on luu paljaalteen, tuntuu et järki lähtek u en voi päivällä ottaa vahvempia särkylääkkeitä.. yöks sit.

Gerbera, otahan iisisti, mut muista et sairaalaan tarvii lähtä ku suppariväli on 10min ja on jatkunu tunnin.. vaikka eivät ois kipeitäkää.. Meillä nuo ois molemmat syntyny kotio jos oisin jääny tuskaa oottelee.. ;) ja tuuha sit kertoo mitä tohtori sanoo, siis jos viel kotio pääset!
 
Ihanaa Vapaailta siis ei tartte lähtee töihin. :D tää tunne on joka kerta niin mahtava. kohta otan valkkarilasillisen ja meen saunaan, jotain niin nautinnollista sit lopuksi kellahtaa omaan sänkyyn. =)
elämän pieniä iloja. :heart:

Mikkis piti sit äsken kivan huutokonsertin. n.30min ajan vaihdellen huuti ja oli hiljaa. käytiin välillä ottaa syliinkin ja sit annettiin sille kirjoja luettavaksi, niiden avulla se sitten pikkuhiljaa rauhoittuikin ja ilman tuttia siis. Jotenkin ei enää viitti antaa sitä missään tilanteessa, kun on näin hyvin tähän asti päästy. tulis vaan turhaa venkslausta eikä poika itekään tietäis enää miten tehdään. :)

Mun siskon tytöt oli tänään illalla täällä muutaman tunnin ja harmitti kun lähtivät niin aikaisin. seuraavan kerran saavat olla yötä niin kerkee lapset leikkii kauan. :)

Mies ja molemmat ukit olivat päivällä laittaneet lapsille uudenvanhan keinutelineen paikoilleen, myös lipputanko on pystyssä taas ja minä sain yhden varaston eteen betonikorokkeen, mitä kaipasin. Keinutelineeseen ei vielä voinut keinuja laittaa, mut eiköhän loppuviikosta saada toimintaan. laitetaan siihen sellainen autonrengas keinu, se on jotenkin tosi kätevä kaikenikäisille lapsille. :)

äitee, kyllä täälläkin muistetaan teidän perhe. mukaan vaan takas. :wave:

Nyt taitaa se sauna olla jo lämmin, joten sinne siiis..palailen varmaankin huomenissa.

milloin se gerberan lääkäri oikein on? kovasti jännittää että millon pikku-werneri syntyy.

:wave:
 
Iltoja!

Kävin salilla pitkästä aikaa, käväsin sit hierovassa tuolissakin, kun selkä oli niin kipeä. Oli ihanaa :)

Mies on harkoissa, Rasmus nukkuu jo sängyssään, otan sen kyllä vielä rinnalle, jos ei itse herää... Joonatan koittaa saada parhaillaan unta...


Äitee-78: Toi lapsiparkki olis kyllä aivan mahtava, niinku Tanskullakin, pääsee jo vaikka heti päivästä käymään jne. :) On ollut kyllä huippuihanaa käydä pitkästä aikaa salilla ja kuntoilemassa =)

Tansku: Mä tilasin kans Ifiltä tänään kuvia :) Grilliruoat on niiiiin hyviä :p :D

Gerbera: Toivottavasti miehes pääsis mukaan synnytykseen!

Koivunkäpy: :hug:

Jellona: Ihanalta kuulosti sun rentoutumishetki :)

Oon muuten unohtanut sanoa, mies ja Jonttu lähtee tällä viikolla Ruotsiin, siellä on miehen tädin 50v. juhlat, menevät lentokoneella ja tulevat takaisin laivalla. Lähtevät muistaakseni keskiviikkona :ashamed: Me jäädään Rasmuksen kanssa kahdestaan, tai no, Viivin ja Rasmuksen, kotiin... Saan taas kokea, millaista on yhden pienen vauvan kanssa oleminen :D Mut ikävä varmaan tulee isompaa poitsua :ashamed: Joonatania siis :D

Hyvät yöt!
 
Iltoja vielä!

Meille tuli mummo vahtimaan poitsua huomiseks kun lapsenvahdilla on menoa... Poika oli ihan tohkeissaan kun mummo tuli ja kysy vielä ukkia ja isomummoakin kun yleensä tulevat aina koko porukalla käymään :D Ja voi sitä riemua kun mummo toi traktori kirjan :D

Asettu hyvin nukkumaan.. toivottavasti nukkuukin yhtä hyvin mitä pari edellistä yötä.
Päivällä oli poju nukahtanu lattialle kesken leikin. En ollu uskoa korvia kun lapsenvahti sano =) Yleensä kun Tatulle ei ihan heti uupumus iske ja voimavaroja aina tarpeen tullen löytyy..

Viikon päästä voi ootella jo juhannusta =) Mulla olis sillon koko juhannuksen seutu vapaa ja sen jälkeen enää viikko tätä harjottelua.. hurjaa kuinka äkkiä 2kuukautta voi mennä.

Jellona: Tsemppiä tutista vierotuksen kans! Meillä ollaan menty kohta 2kk kokonaan ilman tuttia ja kyllä kun alkuun pääsee niin ei näköjään Tatu enää sitten jaksanu ees kaivata. Vaikka luulin että sille on öisin tuti henki ja elämä kun ei sillon enää päivisin syöny.

Pepille jaksuja öihin! Yritä ajatella positiivisesti että yks vaihehhan tämä vaan on ja kyllä ne yöt siitä paranee. :hug:
Ja nauti kun saat jäädä yksin kotiin Rasmuksen ja koirun kans =)

Myös Tanskulle ja Veeralle parempia öitä!!

Entäs Koivunkävyn leuka?? Onko kuinka hirveet kivut?

Gerbera: paljon jaksamista viimeisille metreille =) Tuuhhan sitten kertomaan mitä ne sulle sano.

kauniita unia kaikille. tämä talo hiljenee.
 
Äitee-78
Oi että kun olis aamulla niin uni maistunu, mut pakko vaan nousta kun esikoisella tokavika tarhaviikko menossa ja se siellä niin innoissaan käy ja eipä tuo sitten enää takaisinkaan pääse kun elokuussa alkaa koulu :eek: Kyllä on vuodet menny nopeasti, äitiä jännittää varmaan enemmän tuo koulun alkaminen, on se vaan iso askel taas :'( Äitin pikkupojusta tulee iso...
Jopas lähti juttu taas rönsyilemään :D

Taitaapi vettä tänään tulla kun on niin synkkä tuo ilma, toisaalta ihan hyväkin, kunhan ei montaa päivää satais !
Tänään olis taas salipäivä ja mulla on sunnuntaisesta Boxing tunnista paikat niin kipeät et saa nähdä kuin tänään pärjään, huomenna olis sit taas Boxingia ja sunnuntaina se jääkin kesätauolle, kyllä harmittaa kun just löyty kiva laji missä tykättiin käydä, mut elokuussa sit taas pääsee !

Nyt on näköjään oman navan aamu, mut ei toi aivotoiminta vielä muutenkaan ole päässyt käyntiin joten jätän kommentoinnin suosiolla myöhempään :D

Täytynee mennä laittamaan lapsille aamupalaa kun nuo lastenohjelmat kohta loppuu, mutta oikein hyvää päivän jatkoa kaikille :wave:
 
Täällä odotetaan gerberan uutisia.. :ashamed:

Leuka voi sen verran hyvin et eilen vedin troppia koko rahan edestä, yöks kolmionapin.. tuppaa tuo luu tykkäämään kyttyrää ku on paljaana..
Yö män kivasti, pojulle annoin maitoo taas 7maita mut eipä tuo jatkanu oikei uniaan hetkeks torkahti.. :kieh:
Aamun avaus, tultiin sällin kans alas, katoin et mikä hiivatti sillä on tuossa navan alla joku patti.. joo pippelin pää oli litistyneenä mahan ja vaipan reunan väliin.. onkoha se ollu kauanki niin, et onko meillä monta sänkyä märkänä :LOL:
 
Kivat sivut...
Ei oo tullu kirjoitettua viikkoihin.

Eilen oli Pepin 1,5-vuotis neuvola.
Pituutta on 80,5 cm ja painoa 10,7kg.

Peppi on äidin tyttö niin kovin, että ihan mietityttää tuleva syksy.
On vaan koitettava uskoa, että ajan kanssa kaikki lutviutuu.

Juhannusta kovasti oottelen, saamme olla miehen kanssa kaksin.
Edellisestä kerrasta onkin jo 5 vuotta aikaa...

Kaikille mukavaa kesää ja hyviä vointeja!
 
Huomenta!

Yö meni taas niin... Tekis mieli kirjottaa hyvin ruma sana, mutten taida kuitenkaan :ashamed: Katoin joka tunnilla kelloa :eek: Uskomatonta. Rasmus ähisi niin, ettei tosikaan! Musta tuntuu, ettei mulla tule maitoakaan oikein, kun saattaa syödä tunninkin verran yhtä mittaa :( Meinasin yöllä lähteä maidon laittoon, mutten sit kuitenkaan jaksanut. Musta tuntuu, että mä en ole nukkunut viime yönä ollenkaan. Ehkä tunnin-kaks. Väsyttää ja selkä on niin kipeä, ettei tosikaan. Rasmus heräs sit kokonaan 06.30, oli tosi pirteä :eek: Naureskeli ja jutteli vaan, mua ei paljoa naurattanut :ashamed: Joonatan heräsi vasta 07.30 jälkeen.

Kävin nyt aamulla röntgenissä, hampaita kuvattiin, ens ma olis sit se hammaslääkäri taas :/

Danjuska: Joo, se pelastaa mut, että tosiaan tiedän, että menee ohi ja toivonmukaan alkaa nukkua joskus paremmin... Mut kyllä se silti raskasta ja väsyttävää on, kun ei saa nukuttua ja pitää kuitenkin jaksaa touhuta Jontun kanssa jne.

Äitee-78: Mua harmittaa kans ihan hirveesti, kun tuo jumppaohjelma on nyt kesän aikana tosi hiljainen, vähän menee tunteja ja huonoon aikaan :(

Koivunkäpy: :LOL: Siis se pippelijuttu :D

Joo, eikai tässä siis muuta. On se ihanaa, kun näin aamusta jo odottaa sitä, että olis ilta ja pääsis sänkyyn makaamaan ja nukkumaan :ashamed: Miehellä on taas tänään joku peli, alkaa jo joskus 18 aikaan vai oliko se vielä aiemminkin :kieh: On se vaan jaksettava tääkin päivä :whistle:

Unettomasta oli mukava kuulla, ihanaa juhannusta teille, nauttikaa!
 

Yhteistyössä