***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Keskiviikkoa :)

Salilla käyty ja nyt odottelen vesikatkoksen loppumista jotta uskallan alkaa sulattamaan pakastinta. Katkoksen pitäis loppua kahdelta. En uskalla alkaa sulattamaan pakastinta aikaisemmin kun sen pesuun tarttee kuitenkin vettä ja jos katkos ei lopukaan silloin kun pitäisi niin sit pesu on hippasen vaikeeta. Kiva saada pakastin taas kuntoon, lähiviikkoina tulee varmaan mansikoita kunnolla myyntiin -voi sitten täyttää pakastimen herkuilla :D

Yö meni himpun verran paremmin kuin edellinen yö -kiitos kysymästä Peppi :) Veera heräili kyl usein mutta ei valvonut tuntitolkulla. Annoin sen itkeä ja rauhottua itsekseen, taisin vain kerran paijata poskesta. Molemmat tytöt heräsivät vasta kasin jälkeen ja sitten tulikin kiire salille. Salireissu onnistui taas tosi hyvin, tytöillä oli samat leikkikaverit kuin edellisellä kerrallakin :)

Danjuska: joo, Veeralle on puhjennut kolme poskihammasta ja lisää taitaa olla tulossa, hohhoijaa...

Metku: olipas kiva setä :) Ja kivan kuuloinen reissu teillä! Mekin ajateltiin käydä Muumimaailmassa heinäkuussa kun miehellä on loma. Tehdään varmaan päivän reissu Naantaliin mökiltä.

Peppi: kiva kun teilläkin meni yö paremmin :) Wautsi, aivan mielettömästi sulta lähtenyt painoa! Upeaa =) Mun paino on nyt jämähtänyt paikoilleen. Huomaan kyl et vyötäröstä on lähtenyt senttejä kun vyö menee paljon tiukemmalle kuin ennen, samoin reidet tuntuvat vähän hoikemmilta. En sitten tiedä olisko lihasmassa kasvanut salilläkäymisen tuloksena eli rasvaa on varmaan lähtenyt samassa suhteessa kuin lihasta tullut lisää. Enpä tiedä olisko niin...Varasin muuten ajan mun ohjaajalle ensi maanantaiksi, katsotaan saliohjelmaa läpi ja siihen tehdään ehkä joitain muutoksia. Lauantaina on Tammelan keskustassa makkaramarkkinat -arvaa ketkä menevät sinne?! :whistle:

Hannamari: vai on Artulla gleeliä :D Valtteri sanoi vielä pari vuotta sitten geeliä gleeliksi, joka kerta nauratti yhtä paljon kun poika kysyi saako hiuksiinsa gleeliä :D :LOL:

Äiteelle isot halit, häistänne tulee varmasti aivan mielettömän ihanat :hug: :heart:

Niiskuneiti: voih, suklaapiirakasta tuli mieleen Pätkis-kakku... Voi ei, alkoi tehdä ihan kamalasti mieli sitä :p :ashamed: Veerallakin on huomenna 1,5v neuvola, tosin jo aamulla klo 8.15 :)

Äh, kylläpä sivut tökkii, olen kirjoittanut tätä jo ikuisuuden... Nyt on pakko lopettaa ja mennä syömään jotain. Oliskohan kaapissa Pätkiksiä?! :whistle: ;)
Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & pesue
 
Onpas sun raskaus jo pitkällä Niiskuneiti, wau :heart: :eek:
Aika tosiaan rientää.

Tasan 2 kk ja sitten alkaa toisenlainen elämä, esikkotytöllä koulutie alkaa ja mulla opiskelut 3 vuoden tauon jälkeen.
Pikkuset aloittaa perhepäivähoidossa.
Mahanpuruja aiheuttaa jo ajatuskin
:'(

Kiitos Peppi85, kyllä sitä on tosiaan kaivattukin.
Yhteistä aikaa siis, tämän jälkeen seuraavaan voikin taas kulua se 5 vuotta. ;)
Jaksuja sulle arkeen.

Elämä useamman pienen kanssa kaikessa ihanuudessaan on myös todella uuvuttavaa välillä :hug:

Mä en enää edes noteeraa omaa unettomuuutani ja jatkuvaa väsymystä, se on jo niin normaali olotila, että jos joskus saisi muunlaista kokeilla niin se varmaan oiski sitte ahistavaa :LOL:

Kiitos Tanskuliini postista, se oli mieluisa ja odotettu :wave:

Onko kukaan kuullut Naakasta, Jemmasta, Rinsessanrinssin äidistä yms?

Käpyskä, joko oot voitonpuolella?

Meillä on huomenna vedet poikki ja viemärien käyttö kielletty 06-16.00 välisen ajan.
Että evakko oli edessä miehelle ja pikkusille :/
Ite pittää aamusta lähteä reissuun ja käydä kahviloissa vessassa, hurmaavaa :D
Kokkeilkaapa olla joskus äkkiseltään 10 tuntia ilman vettä ;)

Kiitos Siru2006 huhuilusta tossa taannoin


:hug:


Joo, nyt ulos.
 
Äitee-78
Tuli tässä just mieleen että oli reilu viikko sitten 1½-vuotis neuvola ja siellähän sai sen rokotteen, saa nähdä alkaako tyttö oireilemaan, neuvolatäti sano että jos nostaa kuumeen niin saattaa kestää 3-4 päivää, ei olis kyllä kiva juttu :/ Vielä ei ainakaan mitään ole, onneks ! Oli muuten tehnyt taas pienen kasvupyrähdyksen tuo tyttö, pituutta oli 90 cm ja painoa 15 kg, meitin pikku prinsessa :D
Täytyis muuten vaihtaa tonne profiiliinkin uudempi kuva, siinä mulle seuraava projekti ;)
 
Uneton: Juu niinhän se aika rientää :)

Tanskuliini: Sinulle piti jo aikaisemmassa viestissä lähettää iso :hug: Veeran heräilemisten takia! Jaksamista ja toivottavasti tosiaan huomisessa neuvolassa saisitte joitakin neuvoja ongelmaan. Löytyikös Pätkiksiä? :p :D
 
Äitee: Sanoin pari viikkoa ennen omia häitä siskolle, että tekis mieli vaan pakata kamat ja kadota autiolle saarelle. Se kysy että yksin vai ukon kanssa? Ja kun vastaus oli että ukon kanssapa tietenkin, niin se oli kuulemma ihan normaalia! Joten jos tuntuu että mies on silti ihana ja oikeasti haluaa sen kanssa vielä naimisiin, voi muuhun suhtautua löysin rantein! :LOL: Jelun kanssa olen samoilla linjoilla, ei ole teidän ongelma jos teidän sukulaisilla on vaikeuksia katella toisiaan. Aikuiset ihmiset, niiden kuuluu kunnioittaa teidän juhlaa käyttäytymällä siivosti!

 
Moikka virtuaaliystäväiset =)

Täällä sataa, plääh... nyt ei lainkaan haluta tottua harmaaseen ilmaan, kun oli jo niin hienoa keliä pitkään. Kukille tekee kyllä hyvää ja muillekin kasveille. Meillä on huomenna osastonhoitajan luona kesäjuhlat, harmi vaan, jos on tällaista ilmaa huomennakin. Vielä pitäis pyörillä mennä yhden kaverin kanssa. Eväsjuomat jo suunniteltuna ja kaikki :D

Peppi; toivottavasti Rasmuksen mahavaivat helpottais tosiaan nyt 3kk iässä :hug: Jaksamista kovasti sulle!

Gerbera; mikäs on päivän vointi? Kylläpä sulla tosiaan oli Jullen synnytys nopea, et saat toden totta ekasta kipeästä supistuksesta lähteä liikkeelle. Onko teillä pitkä matka sairaalaan? Kyllä alkoikin jännittää, toivottavasti "odotat" aikaa, että miehesi on kotona =) Niinku vois itse vaikuttaa ;)

Äitee-78; kovasti onnea tulevien häiden takia :flower: ja samaa mieltä olen kuin muutkin, että jos aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä, niin olkoon tulematta =) tiedän, että itsekin aikoinaan veljelle ja vaimolleen aiheuttanut samanlaista päänvaivaa, vaikkakin mun puolelta turhaan, kun en lähtis kenenkään juhlia pilaamaan. Siis ex-kihlattuni on nyk. vaimonsa kanssa veljeni hyviä ystäviä =) Just heidän 30-veejuhlistaan nyk. vaimo lähti menemään, kun mä olin paikalla :LOL: voivoi. Mutta tosiaan omapa on harminsa. Harmi tuo kaaso-juttu :/ Ovatko he kuitenkin tulossa teidän häihin? Tuo Pirren runo oli muuten hieno :)

Tanskuliini; jaksamista teidän öihin :hug: kiva, jos viime yö meni paremmin, toivotaan, että jatkuis sama linja! Hienon kuuloista elämää teillä siellä mökillä :) vähän kade vain... :whistle:

Uneton; kiva oli kuulla susta! Muakin stressaa jo ajatuskin, et jossain vaihees mamis on vietävä hoitoon :( esikoisesta en muista tällain ajatelleeni. Mutta Lotta onkin ollu aina ihan eri kaliiberia kuin Otto, vaikka kyllä äidintyttö hänkin on :heart: Mutta aina on mummu, pappa ja kummitäti kelvannut oikein hyvin ja yökyläilyt heidän luo sujunu hyvin. Otto on nyt kerran ollu mun porukoilla yötä ja heräs silloin 4.30. Ja kun yhdes ollaan oltu siellä yötä niin, että olen aamul lähteny töihin, niin Otto on heränny ennen mun lähtöä. Se varmaan haistaa, että nyt äiti ei ole siinä lähellä ;) Kiva, kun teidän pienet pääsee samaan hoitopaikkaan, ni niillä on turvaa toisistaan :)

Pirre: johan oli sulla päivä eilen :eek: tämän on pakko olla parempi päivä =)

Koivunkäpy; missä kuosissa leuka ja naama on? Aika hurjan kuuloista... kiva oli se pippelijuttu :LOL: Muuten uskomatonta, millaista "repimistä" se pippeli kantajaltaan kestää :eek: Olen ollu ihan ihmeissäni Oton kanssa :LOL: Oletteko muut poikien äidit huomanneet samaa? Otto vielä samalla koittaa sanoa pippeli :D "pipli" sieltä tulee ja kauhea virnistys naamalla.

Niiskuneiti; pitkällä onkin jo sun raskaus. Kiva, että on menny hyvin. Ei ihme, jos helteillä pukkaa turvotusta. Paljon vettä juomaksi ja vähän suolaa sisältäviä ruokia. Hauskaa mökkireissua teille! Ja toivotaan, että olis hienot ilmat.

Metku; kivan kuuloinen oli teidän Muumimaailmareissu :) Ja ihana korjaamosetä. Me ollaan kans mietitty tota Muumimaailmaa. Että olisko se Lotalle enää yhtään kivaa. Otolle kyllä varmaan on. Puuhamaassa käytiin viime kesänä, enkä tiedä, että olisko siellä taas niin paljon Otolle mitään. Sit Wasalandia ja Tropiclandia olis yks vaihtoehto. Vaikeeta on ;) Kertokaapa kommentteja em. paikoista :attn:

Hannamari; varmaan ihana Artun tukka :) Nyt saat geeliä laittaa sit harva se päivä ;) Onko Vilin tukkaa jo leikattu?

Nyt kotihommia jatkamaan... ne kyl aina odottaa ainakin täs talos. Ja vitsit, niitä on. Viideksi vien Lotan eskarikaverinsa (poika :D ) synttäreille, itse mennään yhden työkaverin luo siksi aikaa...

Moi kaikille!

Piti vielä lisätä mun mielestä hyvä Tommy Tabermannin lausahdus:
"Minun seppelnauhaani kirjoita: tuli, näki ja kuoli nauruunsa."

Nyt Hannamari olikin laittanu Artun kuvan tässä välillä; Hieno tukka on :)
 
Siru: Kiitoksia! :)

Hannamari: Kylläpä onkin mageet hiukset Artulla, niin iso poika jo! =)

Nyt ruuanlaittoa suunnittelemaan! Viiden maissa pitäisi miehen tulla kotio, kuten myös mun äitin ja mummin kyläilemään! :wave:

Mulla muuten raskausviikkoja tänään 25+5 eikä 25+4, kuten aiemmin kirjoitin, mut eipä tuo niin tarkkaa ole :D
 
Äitee-78
Hannamari: Kiitos kannustuksesta, tuli heti parempi mieli :hug: Olen kyllä ollut aika lailla samaa mieltä että ongelma on heidän eikä meidän !!! Ja miestä rakastan yli kaiken ja kaikesta selvitään yhdessä :heart:

Siru2006: Samoin myös kiitoksia sullekin kannustuksesta :hug: Kaasot eivät ole tulossa häihin eivätkä muutenkaan ole enää missään tekemisissä, mun mielestä naurettavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Kaikki alkoi siitä kun en suostunut niiden pelleilyihin polttareissa (olin pyytänyt järjestämään jotain kivaa yhdessä, tyttöporukan kesken), vaikka kuinka yritin sanoa että mua jutut ei naurata enkä niitä halua tehdä, ei auttanut vaan nämä kaksi patistivat niin kauan kunnes sain kauhean itkuraivarin ja lukittauduin vessaan :ashamed: Okei, ei ollut munkaan käytös hyvää, mutta sitä olen monesti pyytänyt anteeksi, he eivät... Kaasot lähti menemään ja polttarit jatkuivat muun porukan kanssa oikein mukavasti, muut eivät jostain syystä olleet saanu olla mukana järjestelyissä ??? Ymärtäisin jos olisin sen tyylinen ihminen jota sellaiset ala-arvoiset jutut ei haittaa, mut nimenomaan pyysin (he lupasivat) järjestää hemmottelupäivän tyttöjen kanssa...
Nyt tuli sittem pidemmän kaavan kautta tämäkin selitettyä, mutta vieläkin kiukuttaa ja on tosi petetty olo kun oli luottanut heihin :/

Onneks ei tartte enää polttareihin osallistua, ainakaan omiin :LOL:
 
Onpas tullut tekstiä :)

Äkkiä kommentoimaan niin pysyy mukana :LOL:

Äitee: Jopas oli inhottava juttu ja ikävät kaasot sulla :( Tosi tylsä juttu!

Niiskuneiti: Kiitos :hug: Ihana työpoika Joonas :D

Kiitos Tansku :) Vai on Tammelassa makkaramarkkinat :D

Uneton: Kiva, kun jaksoit kirjoitella. Kiitos jaksuista :hug: Mihin oot siis huomenna lähdössä, en oikein ymmärtänyt? :D Vessoja kiertelemään...?

Siru: Hauskoja kesäjuhlia!

Hannamari: Ihana kesäpoika Arttu :heart: Suloinen!

Eipä sit muuta. Lähden salille, kunhan vaan mies kohta kotiutuu :wave:
 
Äitee-78
Osaisko joku kertoa miks toi profiilikuva ei vaihdu vaikka kuin yritän, tarpeeks vähän on pikseleitä ja kaikki muutenkin kunnossa, vanha vaan näkyy koko ajan ???

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa kertoa missä vika (muussa kuin käyttäjässä) :LOL:
 
Äitee: :eek: olipas "ystäviä" :eek: Ihime porukkaa, ja jos on tiedossa et mitä sä oot toivonu jne ni mun mielestä sun ei tarvi pyydellä anteeks! En mäkää nyt sentää ihan mitä vaan tekis.. Ja kuva onkelman, minen osannu ees ekaa kuvaa tunkee rohviiliin, joutu ukko auttamaan :LOL:

Kiitos kyselyistä, lärvi ei oo ok, vedän päivät buranaa ja illal panacodia.. Ja sit julkisesti kerron et eilen olin hajota, päivän tuntu alakerta omituiselta, illal tajusin et helvetia se on hiiva |O :headwall: mulla on aina ollu oireeton hiiva ni en heti tajunnu missä vika :ashamed: Eli joutuu ioltaan asti kärvistelemään et saa helpotusta.. Kaikki joilla vaiva on ollu tietää tunteen, varsinki helteellä :kieh:

Kaveri kävi aamupäivällä, kiva oli pitkästä aikaa nähä, varsinki ku mulla ei tällä viikolla oo autoo käytössä päivisin ni tääl oon enkä muuta voi..

Täälki jännätään gerberan poulesta, toivottavasti ehdit sairaalaan, Tosiaan oko teiltä pikä matka/oliko pitkä matka ku et oo tänään kirjottanu.. ;)

Meillä on systerin ukon sisko maannu sairaalassa jo viikko sotalla, hää siis oottaa kaksosia, ei meinanneet kestää loppuun asti, nyt toiveissa et jussina pääsis ainaki käymää kotona, naurettiin et tyypillisesti just ku pääsee kotio ni holahtaa lapsveet ja sit takas piipaa autolla :LOL: tai sit meinaa mennä yli ja joutuuvat hätyttelee.. tosin sektiolla ovat tulossa kun neiti a on väärin masussa..

Peppi: juu eli ohjeessa oli 500g jauhelihaa, 2dl pottusosetta, sipuli (mä unohdin sen) mausteita, mitä nyt ikinä käyttääkään..
 
Eipä ole vieraat vielä ilmaantuneet ja mies lähti puita lykkäämään vajaan :whistle: Puukasassa on västäräkin pesä, mutta poikaset olivat sieltä tämän päivän aikana lähteneet, joten nyt voipi huoletta ottaa puita kasasta :)

Äitee: No olipa todella ikävä temppu "kavereiltasi" :eek: Tsemppiä hääjärjestelyihin! Kyllä teille varmasti tulee aivan ihanat häät sukulaisista huolimatta ;) Niin ja nyt on uusi kuva päivittynyt profiiliisi, suloisia lapsia!

Koivunkäpy: :hug:

Nyt tuli vieraat! :wave:
 
Heipä hei piiitkän tauon jälkeen rakkaat tähtöset!! :wave: Täällä gradu alkaa olla purkissa, eka versio siis, hirveän työurakan jälkeen. Joten uskallan taas tulla hiukan kirjoittelemaan :D

Kovasti ovat kasvaneet kaikki pienokaiset, niin mahoissa kuin muuallakin! Ihanaa Niiskuneiti, että kaikki on mennyt hyvin tähän asti odotuksessasi! B) Täälläkin turpoillaan ihan olan takaa, mutta nyt näyttäisi siltä että pahimmat helteet on ohi ja varpaatkin erottaa taas toisistaan (välillä näytti että kummassakin jalassa kasvaa yksi iso varvas)..

Pepin pienokainenkin on jo 3 kk..uskomatonta! Juurihan ilmoitit että olet raskaana! :heart:

Mites, oletteko vielä suunnitelleet jotain kesätapaamista? Vaikka miksei syksylläkin voisi tavata, silloin on varmaan kaikilla vähemmän ohjelmaa kuin kesällä..ja meillekin se sopisi mainiosti, kun Nyyti saapuu heinäkuussa. :LOL:

Joka tapauksessa kaikille aivan ihanaa alkukesän jatkoa ja suuren suuri halaus

Jemmalta (ja Amandalta sekä Nyytiltä, 35+1) :hug:
 

Pikaisesti piipahdan koneella...

Kokonaisena ollaan :wave:

Hannamari, en pahastunut :D

Siru, onneksi matkaa sairaalaan ei ole kuin about 5 km, liikennevaloja matkan varrella sen kymmenet... mut öiseen aikaanhan ne ei ole toiminnassa, joten silloin päästään sutjakkaan liikkumaan.

Hannamari ja Koivunkäpy, ei ole oikein sellaisia naapureita tässä meidän talossa, että voisi Jullea ja Allua heille heittää siksi aikaa, että mummo ja ukki paikalle saapuu. Pitää vaan koittaa siinä kiireessa sitten jotenkin asia sumplia... Ja toivoa, että lähtö sattuisi niin, että naapuritalon ystävä olisi kotosalla, hän on lupautunut ottamaan pojat tarvittaessa hoitoon.

Mut nyt kutsuu Jullen súihku, joten palailen illemmalla, jos jaksan!
 
Moi vielä!

Äitee; olipa tosiaan typerää kaasoiltasi :( Kyllä olis pitäny toiveita kuunnella ja jos vielä lupasivat, niin haloo...

Peppi; kiits :)

Lotta oli äsken siellä synttäreillä ja kylläpä tuli äidille hyvä mieli, kun synttärisankarin äiti kehui hyvästä käytöksestä lasta :D Kiva, että edes vieraissa osaa käyttäytyä siis. Pitäis aina itsekin muistaa sanoa positiiviset jutut, kun mieleen tulee!

Laitan tähän s-postiini tulleen kyselyn, vastatkaa, ketä haluaa =) (tai miten mä voisin teitä pakottaakaan :LOL: )
Eli homman nimi on mitä olet tehnyt viimeksi?
1. Mitä teit viimeksi? Hain Lotan synttäreiltä
2. Mille nauroit viimeksi? Synttärisankarin äidin kanssa juhlahässäkkää.
3. Missä olit viimeksi? Kaverin luona synttärien aikana.
4. Ketä halasit viimeksi? Lottaa ja Ottoa.
5. Ketä tervehdit viimeksi? Kaveria ja hänen siskoa.
6. Ketä kättelit viimeksi? Yhden kaverin luona ennestään tuntematonta.
7. Kenelle soitit viimeksi? Äidille =)
8. Keltä sait viestin viimeksi? Oriflame-esittelijältä.
9. Mitä ostit viimeksi? Lotalle polvihousut, itselle topin Lindexistä halvennuksesta.
10. Millä keikalla olit viimeksi? Jean S.
11. Mitä sanoit viimeksi? Ei tule.
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Radiota autossa.
13. Mitä lauloit viimeksi? Jonkun radiobiisin mukana. Huonosti.
14. Mitä joit viimeksi? Kahvia kaverin luona.
15. Mitä söit viimeksi? Ihanaa raparperi-mansikkapiirakkaa kaverin luona.
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Tänäänkin.
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? Huhti-toukokuun vaihteessa Amerikan matka oli ikimuistoinen.
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Viime lauantaina!
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? Teininä. Yök.
20. Milloin tanssit viimeksi? Lasten kanssa Titi-nallen tahtiin eilen.
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Tänäänkin ollut ilkeä miehelleni.
22. Mitä luit viimeksi? Satakunnan kansaa.
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Vihreä pitkähihainen nyt päällä.
24. Kenet tutun näit viimeksi? Kaverin juuri vähän aikaa sitten.
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Jumalaiset Jaja-siskot ma-illan leffa.
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Talvella hiihtoa??!
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Lenkillä käyn melkein joka päivä.

Nyt iltapalaa pöytään :) Täällä paistaa aurinko, toivotaan huomiseksi hyvää ilmaa kun on ne KESÄjuhlat B)
 
Äitee-78
Siis näkyykö teille muille mun profiilissa kaks vai yks lapsi, mä näen vain tuon vanhan kuvan missä tyttö vielä aikas vauva ja tänään yritin laittaa kuvan missä olisi poika mukana mut sitä mä en ainakaan näe ???

Palaan vielä paremmalla ajalla kommentoimaan, viimeistään aamulla :wave:
 
Heippa hei!

Meidän poju oli sitten 83cm pitkä ja 13,7 kg painava. Tutki myös kivekset ja nyt näyttää siltä, että oikeanpuoleinen on lähtenyt karkuun. Eli se oomel ei ole pitänyt :( . Elokuussa pitäisi käydä kontrollissa Jorvissa, mutta sitä kutsuakaan ei ole vielä tullut :eek: .

Mun tekee ihan pahaa kattoa kun toinen räplää ja venyttää pippeliään. Mut kaippa poju itse tietää mitä tekee :x .

Me mennään Pohjanmaalle mökille juhannukseksi. Mut täytyy nyt toivoa, ettei Samilla nouse mitenkään kovin korkea kuume siitä rokotteesta.

Mä muuten päätin, että pojun on aika luopua tuttipullosta kokonaan. joten sen takapakin jälkeen, poju ei ole saanut nyt kahteen iltaan pulloa.

Mun mies katsoi tänään sen aikaa pojun perään, kun me käytiin tytön kanssa tutustumassa eskariin. Tunti siellä vierähti, mutta oli antoisa käynti.

Tällaista täällä :wave:

Äitee 2 lasta kuvassa
 
Äitee-78
Kiitos smirgelaine, en kyllä vaan ymmärrä miks itse en sitä uutta kuvaa näe :eek:

Mutta nyt pakko mennä oikasemaan itsensä kun oli sen verta rankka Boxingtunti tänään et en varmaan huomenna pääse enää sängystä ylös, mut kyllä teki hyvää :D

Öitä :wave:
 
Eli homman nimi on mitä olet tehnyt viimeksi?
1. Mitä teit viimeksi? luin 2+ tekstejä
2. Mille nauroit viimeksi? Mikkiksen jutuille
3. Missä olit viimeksi? suihkussa
4. Ketä halasit viimeksi? Mikkistä
5. Ketä tervehdit viimeksi? Miehen äidin miesystävää
6. Ketä kättelit viimeksi? en muista
7. Kenelle soitit viimeksi? miehelleni
8. Keltä sait viestin viimeksi? kaveriltani
9. Mitä ostit viimeksi? 2 pussia leipää
10. Millä keikalla olit viimeksi? oisko ollut viime kesänä DINGO
11. Mitä sanoit viimeksi? jaa'a millähän keikalla...
12. Mitä kuuntelit viimeksi? voice tuolla taustalla soi biiseistä ei niin tarkkaa tietoo...
13. Mitä lauloit viimeksi? nukkumattia...
14. Mitä joit viimeksi? limsaa
15. Mitä söit viimeksi? chipsejä mussutan tässä koko ajan...
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? tänään..
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? 3.2.2007 elämäni rinsessana...
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? sunnuntai-iltana
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? 22v
20. Milloin tanssit viimeksi? eilen lasten kanssa
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? eilen täyty miehen kanssa riidellä..
22. Mitä luit viimeksi? länsi-savoa
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? ruskea lyhythihainen
24. Kenet tutun näit viimeksi? miehen äidin miesystävän
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? ei voi muistaa...
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? formulaa sunnuntaina.
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? syön näitä chipsejä edelleen, pieni herkkupeppu :p ..joo no kävelin Mikkiksen kanssa siskoltani äipälle..

 
Heippa kaikille!

Kiva kun jemmakin oli pistäytynyt moikkaamassa. :hug: kiva kun olet saanut gradua tehdyksi. niin ja eihän me nyt palstan perustaja jäsentä unohdeta. :) sinäkin ohta synnytät.

siru, kyselyyn vastailtu.. olipa kiva vaihtelu. kiitti.

pippeli jutuista ollut puhetta...Meillä Mikkistä kiinnostaa kaikkien värkit. repii omaansa joka suuntansa. harmi smirgelaine samin kives asiaa, toivottavasti selviäis parhain päin. :hug:

hannamari, ihanan ison pojan näköinen Arttu...ei siitä pystyis ikinä kuvittelee niitä juttuja mitä sä täällä kerrot. :whistle:

joo ja Mikkistä tarttee nyt sit hiukan nukuttaa tai no olla vierellä hetki, kun on nyt se tutti jäänyt pois kokonaan niin nukkkumaan käymiset ei ole ihan iisejä..mut se siitä..eiköhän toi tuosta, ajan kuluessa. :whistle:

äitee, aikas idiootteja 'kavereita' sulla. onnea kovasti häihin. nauttikaa päivästä, vaik se menee ohi ihan hujauksessa. :hug:

mies tuli nyt sieltä kokouksesta...täytyy lähtee kattelee mihin sillä ei ole aikaa...veetun rallit vie taaaaas tän perheen ajasta ison osan syksyyn saakkka. :whistle:
 
1. Mitä teit viimeksi? Laitoin Joonaksen nukkumaan.
2. Mille nauroit viimeksi? Joonaksen esiintymiselle.
3. Missä olit viimeksi? Joonaksen huoneessa.
4. Ketä halasit viimeksi? Joonasta.
5. Ketä tervehdit viimeksi? Mun äitiä ja mummia.
6. Ketä kättelit viimeksi? Varmaan miehen tädin miestä.
7. Kenelle soitit viimeksi? Neuvolaan.
8. Keltä sait viestin viimeksi? Soneralta.
9. Mitä ostit viimeksi? Maitoa, leipää jne.
10. Millä keikalla olit viimeksi? Jean S.
11. Mitä sanoit viimeksi? Nuku hyvin.
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Radio Novaa.
13. Mitä lauloit viimeksi? Jotain radiosta tullutta kappaletta.
14. Mitä joit viimeksi? Vettä.
15. Mitä söit viimeksi? Kaksi leipää.
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Tänään.
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? Synnyttäessäni Joonaksen.
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Siitä on aika kauan:)
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? Lukiossa tuli joskus maisteltua.
20. Milloin tanssit viimeksi? Tänään Joonaksen kanssa.
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Joonakselle ja miehelle tulee välillä vähän suututtua.
22. Mitä luit viimeksi? Kirjaa.
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Marimekon pitkähihaista raitapaitaa.
24. Kenet tutun näit viimeksi? Äidin ja mummin.
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Enpä muista...
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Formulaa sunnuntaina.
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Kävin vessassa:)

Jemma: Olipa todella ihanaa kuulla sinusta pitkästä aikaa! :) Kovasti jaksamista loppuraskauteen! :hug:

Äitee: Juu, kaksi lasta näkyy :)

Smirgelaine: Tsemppiä Samin tuttipullovieroitukseen!

Kauniita unia kaikille! Huomiseen!
 
Oottepa te ahkerasti koirjotelleet :)

Meillä ei pahemmin viime yönä nukuttu |O En taas tiiä mikä mätti. Otin sitten lopulta pojan viereen kainaloon ja kahto ilmeisesti että nyt on viisainta nukkua ettei akka kovin pahalle päälle ala kun siihen sitten asettu.
Mut aamulla sama kiukkuaminen jatku ja lapsenvahdillekkin oli lahajakkaasti kiukunnu.. Nyt laitoin yöks supon. Tosin oli illan ihan hyvällä tuulella ja tykkäs kun en tehny juuri muuta kun halin ja soisin pikkusta :D Siitä ihania nämä sade ilmat ettei voi/tartte tehä ulkona mitään :LOL:

Huomenna oliskin jo ysiin töihin meno.. ,miten sitä saa ihtesä ylös aikanaan..

Mut jospa koittasin jotain kommentoidakkin..

Metku: Hienoa että teillä oli rentouttava reissu alku kankeuden jälkeen :D

Peppi:
Hienoa että yö parempi. perempaa jatkoa toivotaan muinakin öinä =)
Juuh, meilläki koirilla 2krt/vuosi karvanlähtö ja se yks kestää abouttia sen 6kk kerrallaan :kieh:
Minä tilasin toissa viikolla ellokselta eikä oo vielä tavaroita kuulunu vaikka yleensä tulee suht nopeesti..
On sulla ollu huima tulos tuossa painon pudotuksessa! Ite en ees uskalla mennä vaakalle vaikka ihmiset sanoo että oon laihtunu mut miks peili näyttää muuta :ashamed:

Äitee: Ihan samoilla ajatuksilla kun muut (vaikka ite en ookkaan häitä kokenu) mut se on teidän päivä ja nauttikaa siitä. jos aikuiset ihmiset on niin lapsellisia etteivät osaa käyttäytyä niin se on heidän häpeänsä.. Nauttikaa te :D Tsemppiä!

Jemma: Kiva lukea kuulumisia. Onpas sullaki jo viikkoja kasassa! =) Onkos teillä selvillä kumpi tulossa?

Smirgelaine:Joo mulla kans tekee pahaa kun toinen vehkeitään venyttelee.. hyvä ettei minuun koske :LOL: mut kai poika tietää millon käy kipeetä.
Ootteko minne päin pohjanmaata suunnistamassa?

Juuh ja vastaanpa vielä tuohon Sirun laittamaan kyselyyn..

1. Mitä teit viimeksi? Laitoin pojan nukkumaan
2. Mille nauroit viimeksi? Kun pelleilin illasta Tatun kanssa
3. Missä olit viimeksi? Töissä
4. Ketä halasit viimeksi? Tatua
5. Ketä tervehdit viimeksi? Tatua ja miestä (sekä koiraa), kun tulin töistä.
6. Ketä kättelit viimeksi? Oiskohan ollut jotain ihmistä siellä juhlissa lauantaina..
7. Kenelle soitit viimeksi? miehelle
8. Keltä sait viestin viimeksi? kaverilta
9. Mitä ostit viimeksi? ruokaa ja talouspaperia
10. Millä keikalla olit viimeksi? En ees muista..
11. Mitä sanoit viimeksi? hyvää yötä
12. Mitä kuuntelit viimeksi? telkkarista uutisia
13. Mitä lauloit viimeksi? 5 pientä ankkaa
14. Mitä joit viimeksi? vettä
15. Mitä söit viimeksi? leipää
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? aamulla
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? ainakin Tatu on ikimuistoista jota oon tehny ;)
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Viime la
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? viime la
20. Milloin tanssit viimeksi? viime lauantaina edelleen..
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? tiuskin eilen illalla miehelle..
22. Mitä luit viimeksi? uuden katson aamulla
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Yö paita mikä juuri päällä
24. Kenet tutun näit viimeksi? töissä montaki ihmistä
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? en muista.. ei oo tullu liiaks telkun ääressä istuttua..
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? jääkiekon mm finaalin
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? no ainakin söin että en varmaan kuihdu olemattomiin :whistle: :LOL:

ja nyt kaikille öitä!
 

Yhteistyössä