***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

1. Mitä teit viimeksi? Lisasin irc galleriaan kuvia
2. Mille nauroit viimeksi? Varmaan Otolle
3. Missä olit viimeksi? Tøissa
4. Ketä halasit viimeksi? Varmaan Ottoa kun lahdin tøihin jos en halannut ketaan tøissa? ...Dementia tarttuu.
5. Ketä tervehdit viimeksi? yøvuoroon tulijoita
6. Ketä kättelit viimeksi? Mieheni kaukaisempaa sukua joita tapasin ensimmaisen kerran hautajaisissa viikko sitten.
7. Kenelle soitit viimeksi? Entiselle tyøkaverille
8. Keltä sait viestin viimeksi? tyøkaverilta
9. Mitä ostit viimeksi? ruokaa.
10. Millä keikalla olit viimeksi? pikkupelimannit kaustista (vierailivat stavangerissa)
11. Mitä sanoit viimeksi? Hade og snakkes imorgen tidlig.
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Radiouutisia
13. Mitä lauloit viimeksi? Lastenlaulua otolle
14. Mitä joit viimeksi?Teeta
15. Mitä söit viimeksi? Pizzaa
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Just kun tulin tøista
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? 17.12.2005
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Maanantai iltana
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? Aikalailla vuosi ku viimeks maistoin
20. Milloin tanssit viimeksi? Aina jos en kiukuttele.
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Sita nalkutusta ei vaan voi lopettaa...
22. Mitä luit viimeksi? Sahkøpostia
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? kietaisupaitaa, joka peittaa mukavasti makkarat.
24. Kenet tutun näit viimeksi? Tøissa tyøkaverit.
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Joku Espanjalainen aiti-tytar suhteesta kertova
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? En tarkoituksella mitaan.
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Tienasin rahaa iltavuorossa.
 
Katinkalla oli ihania kuvia galleriassa!

Täällä yö män paremmin ku edellinen sain siis jopa nukuttuu :whistle: A nukkuu edelleen, ois muaki viel unettanu vaanku joku muu päätti nousta.. No ens viikol saa nukkuu :saint:
Onki jo perjantai, mä elin eilen keskiviikossa ni hiukka näköjään sekasin..
 
Huomenta.

Olisin minäkin riemusta kiljuen jatkanut unia, mut eipä väsyttänyt Rasmusta tietenkään enää :| Yö meni suht ok, aamuyöstä rupes vaan vähän vääntelehtimään ja meinas herätä jo 6.30, johon mä en suostunut :whistle: Tainnutin tissillä takaisin uneen, eipä viittinyt kuitenkaan tuntiakaan nukkua ja sen tunninkin tosi huonosti :/

Ajattelin tänään lähteä sinne Tammelaan ajelemaan, eka ajattelin et olisin lähtenyt heti aamusta, mut taidan koittaa nukkua vielä Rasmuksen kanssa päikkärit... Tietenkin mun tuurilla ei asetu nukkumaan tai nukkuu sit torkkuen...

Pojilla oli lento tekstiviestin perusteella mennyt ihan ok, Joonatan vaan ei olis malttanut paikallaan istua...

Kattinka: Mukava oli lukea teidän juttuja ja aivan ihania kuvia :heart:

Rasmus muuten kääntyi eilen meidän sängyssä selältä mahalle, siis meidän ylijousikkaassa jenkkisängyssä, jippii :LOL: Nyt koitti kuitenkin samaa vessan lattialla, mut se pirun käsi oli koko ajan tiellä, äiti ihan pikkasen pukkas ja johan oli selällään ja ihmeissään, suuttuikin moisesta :whistle:

Luulen, että poikkean täällä vielä ennen lähtöä, mut jos en niin palailen varmaan huomenna tai ihan viimeistään sunnuntaina :D

Lillukka: Mä halauaisin kans tehdä tälle mun tukalle jotain, mutta oon niiiiin huono keksimään, että mitä :/ Kivalta kuulosti sun hiukset!

Mut nyt :wave:
 
Huomenta!

Joo me ollaan tulos ihan siihen S-joen viereen lähelle Orismalaa ja Orisbergia. Mut se o vaan sellainen pikavierailu. Että jos säät sallii EHKÄ käymme lauantaina siina Powerparkissa alahärmässä (vai oliko se ylähärmä?).

Me käytiin eilen mun mutsin luona tytön vesipeuhun jälkeen. Käytiin ostamassa mun serkulle, joka täyttää 18 vee niin synttärilahja. Sellaisia keittöpyyhkeitä, lakanasetti +aluslakana ja kaitapöytäliina.

Peppi eiks oo jännää kun on vaan yhden lapsen kanssa kotona?

Ainiin me kun nyt sitten ollaan tulos heinäkuussa taas sinne Savoon. Niin mitä kivaa kaksi aikuista vois tehdä parin vrk:n ajan ilman lapsia? Ja mielellään ei mitään kallista. Mun isäni o luvannut katsoa riiviöiden perään.

Ja jos tänään ei tule mitään esteitä, niin mä olen menossa ulos syömään mun yhden parhaan kaverin kanssa. Kylläkin ihan tohon vaan Lippulaivaan, mut kuiteskin :p .
 
Äitee-78
Kauhea kiire päällä, lähinnä tulin vain pikaiseen lukemaan tuoreimmat jutut ja sit mun silmään osui Lillukan "kokolattiamato", ei sellaista joka paikasta löydykään :LOL:
Mut nyt tosiaan täytyy rientää, yritän päästä koneelle jossain vaiheessa päivää, tänään olis pastorin tapaaminen ja miehen kirjanpitäjän luona pitäis mennä hoitemaan asioita sekä kaikkea muuta pientä kivaa !

Hyviä päivän jatkoja kaikille :wave:
 
Smirge, romanttinen telttaretki meidän alapellolle? :LOL: jos vettä sataa ni saatte nukkuu aitassa? ;)

Ompas se ihana kun lapsi oppii käymään potalla.. :kieh: tuossa soittelin tuonne mammaneuvolaan et millo mun tarvii se rinkula hakee yms ku tuosta oo mitää tietoo, ni herra pissas pottaan.. kumma vaan ettei ne pissat enää missään potassa oo van pitkin lattiaa/sohvaa.. :headwall:

Ja aarrgggghhh, tuolla mitäs nyt puolella joku väittää kivenkovaa et negatiivisilla ajatuksilla voi aiheuttaa itselleen keskenmenon.. Voi (paljon kirosanoja ) että joku voi olla aarrggghhhh kun toinen viel on epävarma olostaan muutenki ni sit lauotaan tuomosta.. kettukuttuja pukki |O
 
Viikkosiivous tehty, nyt voi viettää hyvillä mielin lopun perjantaista huvitellen :D

Pirre76 kuinka kävi korvien kanssa?

Tigru78 huiiiiiii =)
Jo kyllä jänskättäää :wave:
Paljon tsemppiä ja naisvoimaa tulevaan :hug:

Peppi85 niin, oltiin silloin taannoin evakossa vesikatkosta, tytöllä oli uimakoulua ja siellä sitten tein tarpeet ;) :) Niin, vessassa
:LOL:

Voi kun pääsisi häihin, vaan ei oo tiedossa kellään.
Hautajaisia on ollut sitäkin enemmän :ashamed:

Eilen oltiin kesäkatu-tapahtumassa, oli mukavaa.
Tessa kävi minijunassa ja ohjasi veturia :D
Sitten pikkulikat söi lakua, vaatteetkin oli sen näköset :whistle:
Hauskaa, että täälläkin on joskus jotakin.

Tänään mennään sitten esikon kanssa Seikkailujen Saareen, koko perheen voimin kokeillaan heppa-ajelua ja käydään taikajunan kyydissä.

Mukavaa matkaa Peppi ja Rasmus :wave:

Onko kenenkään lapsilla pahoinvointia automatkoilla?

Tänään on maksettu iiso pino laskuja, nyt ootellaan myös risteilylippujen kolahtamista postiluukusta.
Jännittävää B)

Käytiin taannoin perhekuvauksessa, tänään käydään hakemassa kuvat, toivottavasti ne onnistui.

Mukavaa päivää kaikille :wave:

Ihania kuvia, Kattinka :wave:
 
Perstaita =)

Tunti sitten kirjoitin pitkät pätkät ja teksti katosi yhtäkkiä jonnekin, argh... :kieh: Otti päähän sen verran paljon et meinasi kone lentää seinään :whistle: Otetaanpa nyt uudestaan ja hieman rauhallisemmin :saint:

Jes, meillä nukuttiin koko:D Ihan uskomatonta, appi ja anoppi olivat illalla käymässä, tytöt riehuivat mummin ja vaarin kanssa puoli yhdeksään -ja Veera nukkui koko yön sen jälkeen :D Samalla lailla on käynyt aikaisemminkin: mummi ja vaari villiinnyttävät tytöt illalla ja molemmat nukkuvat yön kuin tukit... Veera nukkui 12 tuntia, heräsi vasta äsken :D Onpas nyt itsellänikin ihan erilainen olo :)

Illalla lähdetään mökille, kivaa :) Ja huomenna mennään makkaramarkkinoille :p Peppi: tulehan sinäkin Rasmuksen kanssa sinne! Siellä on paljon muutakin kuin vain makkaraa :D Ne järjestetään siinä Tammelan kirkon lähellä, S-marketin ja apteekin "välissä". Tekstaa jos innostutte lähtemään! Me mennään sinne heti kymmeneksi kun tapahtuma alkaa.

Kiitos muuten kaikille jaksutoivotuksista, olette ihania :hug: :heart:

Pirre: vautsi, kylläpäs teillä nukutaan hyvin -olen ihan vähän kade... ;) Peukut on pystyssä että korvat ovat ok :)

Tigru: ihana Atte, kitarasankari :heart: Hui kun sulla on jänskät paikat! On sitten HETI ilmoitettava meille jos lähtee synnyttämään, vaikka olis kuinka kipeä olo! :D Gerberalle samat sanat: jalat ristiin vaan ja koneelle ilmoittautumaan :whistle:

Kattinka: ihania kuvia :heart: Olipas kiva kuulla teistä :hug:

Uneton: kiva kuulla teistä tätäkin kautta :hug:

Pepille piti vielä sanoa tai oikeastaan Rasmukselle että hieno oli kääntyminen :)

Otin just mustikkapiirakan uunista, otetaan se mökille mukaan. Onpas muuten outoa että mökille pitää ottaa aina kaikkia herkkuja mukaan... Kuinkakohan paljon lihon heinäkuussa kun ollaan kolme viikkoa mökillä... :ashamed: Päätin että kesän tavoitteena on pitää paino nykyisellään. Se ei saa olla grammaakaan enemmän sitten elokuussa kun palaan töihin. Jos se sattuu laskemaan niin hyvä mutta tällä jätskimäärällä sitä tuskin tapahtuu :ashamed:

Nyt pakkaamaan, mukavaa viikonloppua kaikille! Jos en ehdi enää tänään koneelle niin "nähdään" maanantaina =)
Tansku & pesue
 
noih, nyt on keittiön lattia kiiltävä ja eteinen imuroitu ja olkkarillekki tehty jotain! Kiitos tuon isomman, sille iski siivousinto jostain puuntakaa taas vaihteeks :LOL: mulla ei niinkään kyllä intoo ois ollu.. :snotty: millonpa sitä ois... :LOL:
 

Täällä ollaan vielä kokonaisena :D
Saunan jälkeen oli hyvä olo, mut pari tuntia sen jälkeen alkoi epämiellyttävän tuntuiset supistukset, joita tuli aikas tiheään. Ei kuitenkaan silleen oikeasti sattunut, niin en sitten lähtenyt edes näytille. Jossakin vaiheessa olivat sitten loppuneet, kun nukkumaan mentiin.
Tän aamun on alaselkään jomottanut ja muutamia suppareita tullut. Jos päivän/illan mittaan tulee kovempia suppareita, niin käyn näytillä, niin tiedetään sit tän hetkinen tilanne. Olikos se Tigru jo ilmoittaunut tälle aamulle? Jokohan olet päässyt tositoimiin? Jänskättää sunkin puolesta :D

Eilen tuossa mietin, että onpas kurjaa, jos viikkotolkulla supistelee ja joutuu koko ajan olemaan "varpaisillaan", että milloin pitää lähteä.

Sadepäivää vietellään kotona. Aamusella käytiin prismalla ruokaostoksilla ja herkkuja tuli taasen ostettua ihan liikaa :ashamed: Noh, pitää nyt syödä, kun niistä kerkiää ihan ajan kanssa nauttia :D
Mies lähti viemään jotakin pakettia postiin (työjuttuja) ja käyttää samalla auton pesussa. On linnut paskoneet auton ihan kökköseksi :D Mukava olisi jossakin käydä, esim. keskustassa, mut en taida saada miestä innostumaan. Siitä kun on niiiiiin kiva olla vaan kotosalla, kun niin vähän kerkiää täällä aina olemaan. Mulla on sitä tylsää, kun joudun (saan) olla kotona päivät pitkät ja sit kun mies on kotosalla, niin kaipaisin vähän äksöniä :D

Jaahas, täytynee vetäytyä soffalle.

Kaikille oikein mukavaa vkl! Ja laittelen Jellonalle viestiä, kun vauva syntyy! Saat sitten täälläkin kertoilla.

Moro :wave:
 
joo Äitee kyllä mekin sitä matoa ihmeteltiin. Ei vaiskaan, mattoa toki tarkoitin mutta hyvät naurut sain itekin :LOL: .

Nyt auttakaas nimittäin Onnilla on muutaman kerran ollut viime aikoina sellaista että ristiriitatilanteessa mätkäisee sitten kädellä läppästä sitä vanhempaa, joka on häneltä juuri jonkin asian esim. kieltänyt. Äsken ruokapöydässä sanoin että jälkkäriksi on viipurinrinkeliä ja kun Onni ei saanut sitä just silloin (oli jo ite syönyt mutta mä sanoin että äiti syö vielä loppuun myös), niin ensin lähti lautanen lentelemään, sain sen napattua kiinni ja sitten Onni huitaisi myös mua. Ollaan "katkaistu tilanne" siihen heti, nostin Onnin syliin, katse muhun päin, sanoin tiukasti ei. Onni alkaa vääntelehtiä siinä sitten ja pidän sylissä, poika huutaa ja sitten kun huuto alkaa loppua olen sanonut lopuksi että halataan. Ja tilanne on sit ohi. Onko muilla tähtösillä/ miksei muillakin lapsillanne kellä niitä on, ollut vastaavaa, miten ootte toiminut? Mulla ihan huono äiti-olo, vaikka tiedän, että kyse on vaan vihanpurkauksesta ja viha on ihan sallittu juttu, mutta läpsiminen ei. "Huvikseen" Onni ei läpsi, eli liittyy aina johonkin ristiriitatilanteeseen ja vihanpurkaukseen.

No nyt en osaa kirjoittaa muuta.. Siivoamaan lähdettävä.

 
Lillukka: ihan normaalia on, meillä on samaa ollu molemmilla. Villellä viel ku yrittää tulla silittää ni menee läpsimiseks kun ei viel oikein hahmota..

Jos lähtis koht nukkumaan, joha tuota onki tällepäivää tehty, viel pitäs ladata tiskit koneeseen kun Anna tyhjenti koneen..
 
Kokeilu et tökkiikö nää sivut vai mikä on, kun kukaan ei ole kirjoittanut?

Täällä tuullut koko päivän toooosi paljon, puitakin kaatunut. Lenkillä kuitenkin kävin ja Onninkin kanssa ihan pikkuhetken ulkona. Ostin aamupv:llä torilta kasvihuoneeseen vielä paprikantaimen niin pitihän se käydä istuttamassa.
 
Täällä ollaan yhdessä kasassa!
Aamulla kävin pesee mattoja ja sit syötiin ja katsottiin leffaa. nyt hiukan omaa aikaa. POitsu on setänsä kanssa ulkona.

LILLUKKA meillä on myös tuota lyömistä/läpsimistä ja heittämistä.
Tänään juuri ruokapöydässä Atte ei halunnu syödä heitti sitten lelun lattialle, sanoin vain siihen että kiitos kun heitit sen pois. sit hetken päästä aloitti syömisen.
Isin kanssa leikkiessä monesti innostuu niin että lyö jollain lelulla tai vastaavasti puraisee. silloin kans pysäytetään tilanne ja sanotaan että ei saa lyödä/purra, isiin/äitiin sattuu, samalla pidetään poikaa hartioista kiinni jotta katsoo silmiin. sitten pyydetään että halaa.
Hoidossa taas haluaisi kaikki lelut itselle ja sielläkin lyö toisia lapsia. Isommat kieltävät lyömästä ja välillä läppäävät Attea kädelle jos ei toistuvasti lyö.
En tiesä onko tuo läppäsy kädelle hyvä mutta on toiminu.

Nyt Atte jäi lomalle menee vasta elokuussa hoitoon ja silloinkin on vain sen 8pv/kk

mut nyt on pakko mennä lepuuttaa selkää

palailen ja toki ilmoitan milloin on lähtö jos en koneelle kerkiä laitan jollekin teistä tekstaria niin pääsette ilmoittamaan muille :)
 
Tigru ja Käpäri kiitos vastauksista, hyvä kuulla että muilla samaa vaikka totta kai toivoisi ettei olisi... Ymmärsitte varmaan mitä tarkoitin vaikka sekavasti tuli ;).

Tigru laitahan tosiaan tekstaria tulemaan milloin on lähtö ;) tsempit!

Mies lähti ampumaan kiekkoja ja mä viettelen aikaa Onnin kanssa, olen pessyt 2 päivän aikaan 8 koneellista pyykkiä. Ollaan vähän siivottu ja sit oli reissuvaatteet. Ulkona sää mitä on niin näköjään roikun täällä
:ashamed: .

 
eipä ole taas koneelle kerennyt.

Korva oli edelleen tulehtunut. Odotellaan vielä kaksi viikkoa ja sit uudestaan lääkäriin ja jos ei parantunut mietitään seuraavaa siirtoa. (puhkaisemista ja putkituksia)
se pikaseen palailen myöhemmin kirjoittelemaan lisää.

Hyvää perjantaita kaikille.
 
Voi kun on ollu mukava päivä =)

Tatukin meni vasta ihan vähän aikaa sitten nukkumaan. Käytiin suihkussa, Tatu otti vaahtokyölvyn ja sitten herkuteltiin.
Oli iso kasa vihanneksia (ja viinirypäleitä) tarjolla ja niitä sitten dippailtiin :p Tatu dippas omaan jugurtiin.. ja dippas ekana kaikki rypäleet ennen kun muut kerkes :LOL: :heart: Muutenkin herra ollut kertakaikkiaan mainiolla tuulella. Olivat siivonneetkin kun töistä tulin :heart: Ilta ollaan vaan lorvailtu ja vietetty aikaa yhdessä.

Tigrun ja Gerberan puolesta jännittää kovin :D

Koivunkäpy:Hyvä kun yö paremmin.. mitä ens viikolla kun saat sillon nukkua??

Kattinka: Hienoja kuvia =)

Smirgelaine:
Pääsitkö ulos syömään??

Mut nyt pois koneen ääreltä.. jos lähtis vielä koiran käyttää..

mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Danjuska, ukko on iltavuorossa ensviikon :D
Voi hiisi, tällämenolla tulloo kiva jussi, muut jatkaa juhlintaa ku me sammutaan illallla ennen puoltayuötä :LOL:
Oispas taas unettanu makiasti ehkä pikkusen pitempään, no ees aurinko paistaa pääsee tänään ulos kun eilen siivoiltiin, tänää tarvii pestä enää pyykkiä, jos pesasis sen -6koneellista ni ois hetkeks pestynä..
 
Meillä herättiin jo seiskalta, mut ihan just vasta noustiin..
Luettiin Tatun kans trattori kirjaa (tooosi mielenkiintonen :whistle: ), mut poika tykkää ihan hirveesti.

Tänään luvassa ulkoilua, grillausta ja ikkunan pesua...
meillä edeleen juhannus suunnitelmat ihan auki.

nyt aamupalalle :p
 
Huomenia!

Pojat riekkuu taas meidän sängyssä tossa mun selän takana, Vili työntää keittiöjakkaran sängyn reunaan kiinni, ja pääsee siitä kiipeämään sänkyyn (jenkkisänky on aika korkea). Välillä hieman hirvittää pysyykö ne molemmat sängyssä, ja eihän ne aina pysykään, mustelmilla ollaan toistaseks selvitty.. Pitäs jaksaa ulos lähteä just, aurinko onneks ihanasti paistaa. Yö olis saanu olla pidempi, Vili rupes 6 maissa kitiseen, otin sen 6.15 viereen, mutta ennen puol seiskaa piti jo nousta, kun herra ei sittenkään nukahtanu. Arttu nukku melkein puol ysiin, kun sillä meni vähän pitkäks nukahtaminen eilen. Mies on kaverillaan, pitäs hakea se tässä päivän mittaan, ei yhtään huvais, mutta kai mun pitää kun sen kaverin äiti haluaa nähdä pojat (tosi hyvä syy sille ettei tarvi lähteä kankkusessa bussilla kotiin), kaveri siis asustaa omakotitalon yläkertaa, ja sen äiti asuu alakerrassa. Aikamiespoika.. :LOL:

Rasmukselle onnea kääntymisestä, alottaapas se aikasin!! Pepille muuten vaan :hug:

Kylläpä päässä tökkii, en muista mitään mitä piti.. :whistle: Katotaan jos pääsis tänään myöhemmin koneelle, niin että pojat olis isänsä kanssa. Vois olla jopa järki mukana.

Ai Jussista, kotona ollaan, saatetaan kysyä pari kaveria käymään, grillataan, saunotaan ja lupasin Artulle että leivotaan kunnon juhannuskakku (en tiedä vielä minkälainen se on, täytyy käyttää vahan mielikuvitusta koristeluun.. Jos tekis vaikka pienistä koivunlehdistä minivihdan kakun kylkeen! Joo, ja sit vois kerätä syötäviä kukkia siihen päälle.. hmm...)

Hoplaa, kävin kurkkaamassa yhteisön kuvia, ja tuli mieleen Joonaksen puuhommista, että luin tosimonta kertaa Niiskuneidin kärränneen puita monta KORTSULLISTA, ja hetki meni ennenkun aivo suostu lukemaan oikein!! :LOL: :ashamed: :LOL:
 
Heip!

Kotona ollaan, tultiin jo ennen kymmentä :ashamed: Hyviä mökkeilijöitä :whistle: Eikai, yö meni mun kohdilta niiiiiin huonosti, Rasmus ei illalla meinannut asettua millään nukkumaan, nukahti sit joskus 23 aikaan, mä en saanut sit ihan heti unta, heräsin 02.55 (katoin kelloa), Rasmus söi silloin, enkä saanut enää unta, en siis nukkunut tän jälkeen hetkeäkään :/ Olin aamulla kauheen väsynyt ja päätin, et lähdetään kotiin ajamaan, jos saisin kotona nukuttua päikkärit Rasmuksen kanssa ja sainhan mä! Rasmus nukkui melkein 3,5h!! Mä en ihan niin kauaa, mut pari tuntia ja helpotti kyllä :)

Niin siis, en saanut yöllä sen takia enää unta, kun kellot (varmaan 10 kelloa) tikitti niiiiiiin kovaa ja pappa kuorsas :ashamed: :whistle:

Smirgelaine: On kyllä ihan erilaista hoitaa Rasmusta, kun ei ole Jontua tässä hoidettavana ja vahdittavana vieressä, helppoa :whistle:

Kiitos Uneton matkojen toivotteluista! Onnistuiko kuvat?

Tansku: Kerrohan sit et millasta oli makkaramarkkinoilla :D Harmi, kun me ei tosiaan nyt päästy tulemaan.

Onko Gerbera ja Tigru edelleen molemmat yhessä koossa? Mullekin tekstiviestiä, kun vauva syntyy!! Ainakin Tigrulla on mun numero!

Lillukka: Joonatanilla on kans tota läpsimistä esiintynyt jonkunverran :/ Suuttuessa, just jos esim. kieltää tms. Saattaa joskus innostuessaankin läpsäistä. Ollaan kyllä sit kielletty tietenkin. Eräänkin kerran, kun mentiin mummun luona käymään nii läpsäs sit mummua yhtäkkiä :eek: :ashamed:

Pirre: Paranemisia teidän poitsulle!

Danjuska: Mukavaa, et poika ollut paremmalla tuulella :)

Hannamari: Kiitos haleista :) Mä luulen, että oli noi kääntymiset täysin vahinkoja Rasmuksella :D Et en usko, että vielä tarkoituksella tai edes alkaa enempää kääntyilemään :D Joonatankin kääntyi 3kk iässä just parit kerrat ihan vahingossa ja sit se jäi ja n. 4-5kk iässä alkoi sitten vasta kunnolla kääntyilemään :) Mut eihän sitä tiedä, jos vaikka Rasmus jo tossa iässä konttailis :eek: :LOL: Toivottavasti ei :whistle: Heh, kortsullista :LOL:

Mä en ookkaan aikoihin käynyt yhteisössä, mut en ehdi tälläkään kertaa...

Vien Rasmuksen kohta mummulle, aion siivoilla täällä kotona kaikessa rauhassa, ihanaa!

Mut nyt mentävä :wave:
 
Pikaiseen taas koneella :wave:
Kokonaisena ollaan! Yöllä kyllä meinasin miehen herätellä, kun oli niin tuskainen olo, mut ajattelin sitten kuitenkin odotella. Menihän se tuskaisuus sitten ohi. Unta sain vasta klo 3 jälkeen ja Julle heräsi jo klo 7... Nukuin sitten Kyllä pienet päikkärit, joten olen jaksanut touhuilla kooooooko päivän!

Hittolainen, kun hampaasta on irronut aikas iso palanen (en kyllä yhtään tiedä, että milloin...), tänään huomasin kun kielellä lirputtelin, että terävä särmä siellä tuntuu. Huoks! Nyt sitä hammasta sitten särkee :( Joudun odottamaan maanantai-aamuun ennenkö hampilääkäriin pääsen ja sittenkin jänskättää sen koko ajan, että kerkiääkö ne korjata sen hampaan vai käynnistyykö synnytys kesken kaiken.

Juups. Nyt taidan heittäytyä jo soffalle.

Palailemisiin!
 

Yhteistyössä