***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

ja terveisiä lomareissulta! Tulin piipahtamaan nopsaan koneella ja pitää tulla huomenna ajan kanssa niin paljon olitte kirjoitelleet :). Kommentoin sitten enempi.

Meidän lomareissu vei ensin Ähtäriin, eläinpuisto oli kiva paikka! Tuurissa oltiin yötä siinä "kyläkaupan" hotellissa, hotellihuone oli tilava, samalla käytävällä leikkihuone leluineen lapsille ja aamiainen hyvä, eli tykättiin. Kauppa oli valtaisa. Jotain pientä sieltä tarttui mukaan. Matka jatkui Kalajoelle, jossa oltiin vuokratussa mökissä yötä. Ihanat hiekkasärkät, Onni tykkäsi juosta siellä hietikossa ja rantavedessä vaippasillaan, kirmaili ja nauraa räkätti ja vanhemmat sai juosta perässä. Sieltä matka jatkui Kajaaniin, jossa siskoni ja veljeni kihlattu pitivät valmistujaisjuhlia ja veli ja tyttöystävänsä kihjalaisia. Triplajuhlat siis. SItten mentiin vielä Pohjois-Savoon mummoloihin, molemmissa mummoloissa oltiin kaksi yötä. Reissun aikaan nähtiin useita kavereita perheineen. KIvaa oli, mutta mukavaa taas olla kotonakin.

Nyt on pakko mennä ripustamaan pyykit kuivamaan ja huomenna odottaa aika pyykkisirkus, pihamaakin on ihan räjähtänyt kasvuun ja esim. kitkemistä riittää. Mutta palailen kun ennätän. Sori omanapainen viesti nyt :ashamed:, aurinkoisia päiviä kaikille!

 
Täällä ollaan yhdessä kasassa |O GERBERA en ala jos lähet ennen mua synnärille,ei vaiskaan. Ei pää oo ollu mitään merkkejä, mut ei ollut Atestakaan. kovasti järjestelen tapaamisia ja suunnittelen kaikkee että tulis se lähtö.
Pari kaveria on jo nähny unta että mie oon menny synnyttää!!!!
Niin ja tiistaina on kontrolli käynti, jospa se antais hiukan vauhtia ; )

METKU harmi kun ette kerenneet käymään, mut sit loppu kesästä näätte meidän pienokaisenkin!
olipa teillä ihana reissu naantalissa!

LILLUKKA olipa teillä kiva reissu

JEMMA ihana kuulla teistäkin, hyvä että voit hyvin ja oot ollu ahkera sen gradun kanssa!

ÄITEE-78 kiva kun oot palannu kirjoittelee

mie kävin tiistaina ammattikorkeen valintakokeissa, oli psykologiset kokeet *hih* oli aika hauska päivä. nyt jännätään pääsenkö kouluun.
Miehelläkin oli pari päivää aikaisemmin kokeet joten saa nähdä onko meitä kaks opiskelijaa sit syksyllä (taidetaan olla hulluja) onneks mies käy koulua työn ohella ja mie voin lykätä opiskelun alkua vuodella.

Tänään tulee miehen veli meille ja on juhannukseen asti, auttaa koti/pihatöissä ja sit jos tulee mulle lähtö on täällä kotona poitsun kanssa.

ainiin, eilen sain vihdoin sen äitiyspakkauksen, aivan ihania vaatteita! nyt ne on pestyinä ja eikä millään malttais olla hipelöitmättä :D
kotiin tulo vaatteet aion käydä vielä ostamassa.

mut nyt jatkamaan pyykki rumbaa

moikkis :wave:
 
Metkun ja lillukan matkoista mukava lukee!

Yö oli syvältä en saanu nukuttuu |O tääl kävi illal pienimuotonen myräkkä, näytti siltä et lähtöö puutki lentoon ja rakeita lens kans..

Pippeli jutuista, mä oon kans pohtinu et yrittääkö se irti repii vehkeesä???? :LOL:
Smirge; harmi toi Samin juttu!

Jemmalle, sähä oot ollu alusta asti mukana ni tokihan me muistetaan sua huudella ja onnea gradun lähes valmistumisesta!
 
Huomenta!

Yö meni taas kivasti :) Nyt vaan harmitti, kun Rasmus heräsi jo 06.30 ja Joonatan olis antanu nukkua 8 asti! Kun yleensä Rasmus nukkuu johonki 9 asti, mut eip tänä aamuna tietenkään ;)

Kävin eilen salilla, sen jälkeen äitillä ja sit vielä äkkiä kaverilla, oli sitä ihanaa omaa aikaa siis :D

Tänään illalla lähtee isoimmat pojat, mies ja Jonttu, sinne Ruotsiin, tulevat sunnuntaiaamuna takaisin. Menevät siis lentokoneella ja tulevat laivalla.

Äitee: Tosta profiilikuvasta vielä... Itekin muuten vaihdoin eilen uuden. Niin, ei mullakaan meinannut uusi kuva näkyä, mut kun päinää sen kuvan päällä F5 nappia niin kuvan pitäis vaihtua uuteen. Jos ei vaihdu niin yleensä kun kirjautuu ulos niin sit vaihtuu... Ja tosiaan näkyi kaksi suloista lasta sieltä sun profiilista :heart: Ihana, kun toinen on niin tumma ja toinen ihan vaalea :) Vähän niinkuin meillä, ainakin vielä, Rasmus on tummahiuksinen ja Joonatan ihan vaalea :)

Koivunkäpy: Hiiva :kieh: Se on niiiiin kamala! Mut onneks lähtee usein pian pois, kun on lääkkeet aloittanut!

Jemma: No tottakai muistetaan!! Sinähän meidän tähtöset tosiaan aloitit, siis meidän ketjun :heart: Täytyy kyllä hattua nostaa, kun olet saanut gradun melkein valmiiksi!! Oikeesti!! Tosi hienoa!! :flower: Eikös Amanda ole kuitenkin sun kanssa kotona? Vai oliko hoidossa, nyt en muista :ashamed: Ja olet vielä raskaana, upeeta! Voit kyllä olla ylpeä itsestäs :hug: Tapaamista ei olla enää sit suunniteltu tai siitä puhuttu... Mut musta ainakin olis ihana kaikki teidät tavata!

Smirgelaine: Voi, tylsä se Samin kivesasia :( Toivottavasti, ja varmasti, hoituu parhain päin!

Danjuska: Voi noita teidänkin öitä ja kiukkuja :( :hug:

Lillukka: Mukava oli lukea teidän matkakuulumisianne! Kirjoittelehan pian taas uudestaan :hug:

Tigru: Tsemppiä teille molemmille, toivottavasti saisitte paikat! Ja jaksamisia ihan hirmuisesti loppuraskauteen :hug: :hug:

Jopas on kirjoittaminen taas kestänyt :whistle:
 
1. Mitä teit viimeksi? Kirjoitin tänne tähtösiin :D
2. Mille nauroit viimeksi? Joonatanin hassutuksille :)
3. Missä olit viimeksi? Suihkussa
4. Ketä halasit viimeksi? Joonatania nyt aamulla
5. Ketä tervehdit viimeksi? Jaa... Kaveria ja hänen miestään.
6. Ketä kättelit viimeksi? Eipä tule nyt mieleen...
7. Kenelle soitit viimeksi? Miehelle
8. Keltä sait viestin viimeksi? Kaverilta, jota eilen onnittelin...
9. Mitä ostit viimeksi? Miehelle 4 salmiakkiaskia!
10. Millä keikalla olit viimeksi? Apulannan
11. Mitä sanoit viimeksi? Ai sä haluut sinne...
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Radioa autossa.
13. Mitä lauloit viimeksi? Jotain radiosta tullutta kappaletta. Huonosti minäkin :D
14. Mitä joit viimeksi? Mehua
15. Mitä söit viimeksi? Kaurapuuroa.
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Eilen.
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? Poikien synnytykset, viimeisin 22.3.07 :)
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Perjantaina, piiiitkästä aikaa :D
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? Joskus teininä kans, hyh hyh.
20. Milloin tanssit viimeksi? Mä en tanssi, en osaa :ashamed:
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? En mä tee ikinä mitään pahaa :eek: No, kyllä mäkin usein riitelen/nalkutan miehelle :ashamed:
22. Mitä luit viimeksi? Meidän perhe -lehteä (jos näitä plussan juttuja ei lasketa)
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Nyt on päällä Kotipizzan -paita, käytän yöpaitana, miehen entinen työpaita :D :D
24. Kenet tutun näit viimeksi? Eilen kaverin ja hänen miehensä, sekä lapset.
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Mikähän sen nimi oli?? Leffateatterissa pyörii, siinä on ainakin Nicolas Cage...
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Jääkiekon mm-finaali.
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Jaa, kävin eilen salilla :D Söin?
 
Satakunnan

1. Mitä teit viimeksi? käytin koiran
2. Mille nauroit viimeksi? lasten tanssiesitykselle
3. Missä olit viimeksi? kaupassa
4. Ketä halasit viimeksi? ukkoa
5. Ketä tervehdit viimeksi? lapsia...
6. Ketä kättelit viimeksi? aika paha.. joo lääkäriä viime viikolla
7. Kenelle soitit viimeksi? kelaan
8. Keltä sait viestin viimeksi? kaverilta
9. Mitä ostit viimeksi? maitoa
10. Millä keikalla olit viimeksi? vuonna miekka ja kirves yön konsertti
11. Mitä sanoit viimeksi? En
12. Mitä kuuntelit viimeksi? radioo
13. Mitä lauloit viimeksi? sininen hetki
14. Mitä joit viimeksi? Kahvia
15. Mitä söit viimeksi? leipää
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? eilen
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? tjaa-a..
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? alkoholia.. mahto olla joskus kolmisen kk sitten muutaman huikan siideriä
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? aamulla...
20. Milloin tanssit viimeksi? eilen lasten kans
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? enhän minä ikinä tee pahojani :D
22. Mitä luit viimeksi? aku ankkaa
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? valkea kauhtunut leviksen tpaita ja paksu vanha flanellipaita...
24. Kenet tutun näit viimeksi? kaveria
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? en kyllä muista nimee..
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? joku päivä tuli uutisissa(? ) formuloita....
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? söin...

 
Huomenta!

Herättiin Julben kanssa vasta 8.30. Yö meni siis tosi hyvin, itse tosin jouduin käymään kahteen mennessä 4 (!!!) kertaa vessassa, mut sit sainkin olla rauhassa tuohon heräämiseen saakka. Nyt huomaan vähenneestä turvotuksesta, että munuaiset pelittää hieman paremmin.

Ihanaa, saan miehen tänä iltana kotiin :heart: Jos ei ihmeitä tule, niin pitää kuulema maanantainkin vapaana!!

Koivunkäpy, niin se mies eilen illalla sanoi, kun soitteli, että kivasti oli rakeita siellä työntänyt :eek: (On siis Joensuussa nyt).

Aleksi tuossa kerkesi ulos lähteä, mut tuli hetken päästä takaisin, on kuulema kylymä. No on kait se, kun sortsit ja t-paita päällä lähtee :D Mut kun on kesä, niin eihän sitä voi pitkiin vaatteisiin pukeutua :D

Nyt ne sitten katsoo Jullen kanssa leffaa, istuvat vierekkäin sohvalla :heart: Ja äskettäin Aleksi luki Jullelle kirjaa omassa huoneessaan :heart: Ja Jullehan nauttii isoveikan huomiosta. Kutsuu muuten Allua Iso Aaksi :heart: :D Ollaan itse puhuttu usein isoveikasta, niin Julle aatteli, että olkoon sitten Iso AA :LOL:

Jemmasta oli kiva kuulla!! Jaksuja loppuraskauteen!

Tigru, milläs viikoilla sulla Atte syntyi? Mä luulen kyllä, että sä kerkiät sinne synnärille ennen mua, kun laskettu aikakin on viikkoa aikasemmin kuin mulla. Jaksuja sulle sinne!!

Nyt lähden tekemään kotihommia. Tänään varmaan saan jo luvan kanssa imuroida, kun kerta mieskin illalla kotiutuu :D Mokoma nimittäin kielsi kaiken "ylimääräisen", ettei vaan lähde syntymään hänen poissaollessaan...

Palailen, jahka kerkiän!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 36+3 :heart: ja isommat poikaset :heart: :heart:
 
Heipsatirallaa :)

Huh mikä yö :( Veera aloitti itkemisen jo kymmenen maissa ja puoli kaksi heräsi sitten kunnolla. Otin sen mun viereen lattialle patjalle ja siinäkin se pyöri KAKSI tuntia ennenkuin nukahti. Hohhoijaa... Ai niin, siirrettiin Veeran pinnis taas tyttöjen huoneeseen kun halusin nukkua Saaran lähellä -tytöltä tuli taas ihan kamalasti verta nenästä illalla :/

Nyt Veera on kiukkuinen kuin ampiainen. Jouduin herättämään tytön ennen kahdeksaa neuvolaa varten. Neiti oli ihan unessa kun vaihdoin vaipat ja puin sen. Neuvolakäynti meni hyvin, Veera on nyt täsmälleen samankokoinen kuin Saara 2-vuotiaana eli 81cm ja 11,5kg :D Veera kasvaa niin keskikäyrällä ettei käyrää edes näy kun se menee viivan päällä :) Pituus mitattiin pystyssä, joten en oikein tiedä kuinka luotettava mitta se on. Puhuin lekurille ensinnäkin Veeran ummetuksesta, sain ohjeet antaa Levolacia (sitä voi antaa jopa 3kk putkeen :eek: ) ja tarkistaa ruokavalio että on tarpeeksi kuituja ja nesteitä. Puhuin myös uniongelmista mutta eipä lekuri keksinyt mitään poppaskonstia niihin... Tuskin unijutut mistään sairaudesta johtuu kun Veera on kuitenkin terve ja päivisin iloinen tyttö. Tällä hetkellä itkut johtunevat hampaiden puhkeamisesta. Kerroin Veeran olevan aikamoinen sähikäinen ja tosi temperamenttinen tyttö, lääkäri sanoi että yölevottomuudet voivat yksinkertaisesti johtua siitä että tyttö käy yölläkin ylikierroksilla. Se neuvoi kuitenkin soittamaan uudestaan sinne sairaalan unikouluun johon olin syksyllä yhteydessä -jos sieltä osattaisiin antaa edes joitain neuvoja. Rokotus itketti hetken, muuten käynti sujui hyvin väsymyksestä huolimatta.

Laitoin Veeran nyt sänkyynsä, nukkukoon kun kerran on noin väsynyt ja kiukkuinen. Toivottavasti nukahtais edes hetkeksi. Hermot menee kun yks vaan huutaa ja kiukkuaa :| :ashamed:

Niiskuneiti: voih, ei ollut Pätkiksiä ei :( Illalla anoppi tulee moikkaamaan tyttöjä, ostin eilen pullaa tarjottavaksi -toivottavasti sitä on vielä illalla jäljellä :whistle: ;)

Hannamari: hienot on Artun hiukset, iso poika :D

Jemma: tosi kiva kuulla sinusta :) Sinäkin olet jo pitkällä raskaudessa :heart: Oletpa ollut ahkera, upeaa :hug:

Tigru: peukut on pystyssä että pääset kouluun :wave: (=peukut :D ) Kröhöm, meillä on sitten tosiaan niitä tyttöjen vaatteita tarjolla jos vaikka te saisitte neitokaisen :D

Oho, Veera hiljeni, nukahtikohan se... Hitto et on nälkäkin -justhan mä vasta söin aamiaisen :ashamed: Äh, kun on väsynyt niin tekee kokoajan mieli kaikkea hyvää, tälläkin hetkellä tekee mieli ihan kauheasti sipsejä ja dippiä -ja niitä Pätkiksiä :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mukavampaa päivää teille muille :hug:
Tansku & pesue
 
Joo, Veera nukahti joten vastaankin kyselyyn samantien

1. Mitä teit viimeksi? Kävin katsomassa Veeraa
2. Mille nauroit viimeksi? Eilen nauroin kun oltiin tyttöjen kanssa metrossa ja mun äiti soitti. Saara halusi jutella mummon kanssa: se otti puhelimen käteen ja huusi ihan täysillä siihen "METRRRO, moimoi" ja antoi puhelimen takaisin mulle. Puolet matkustajistakin repesi nauramaan. Oli lyhyt ja ytimekäs puhelu =)
3. Missä olit viimeksi? Terveysasemalla
4. Ketä halasit viimeksi? Miestä kun lähti äsken töihin (oli Saaran kanssa kotona meidän neuvolakäynnin ajan)
5. Ketä tervehdit viimeksi? Neuvolalääkäriä
6. Ketä kättelit viimeksi? Neuvolalääkäriä
7. Kenelle soitit viimeksi? Äidille
8. Keltä sait viestin viimeksi? Miehen tädiltä (kutsui juhannuksena käymään heidän mökillään)
9. Mitä ostit viimeksi? Jauhelihaa ja broilerinsuikaleita
10. Millä keikalla olit viimeksi? Auts, aika paha... Ai niin, pari viikkoa sitten oltiin tyttöjen kanssa Skidirockissa, joitain lasten bändejä siellä oli =)
11. Mitä sanoit viimeksi? Nuku nyt (Veeralle...)
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Veeran itkua
13. Mitä lauloit viimeksi? Unilaulua viime yönä miljoonatsiljoona kertaa
14. Mitä joit viimeksi? Kahvia
15. Mitä söit viimeksi? Paahtaria
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Eilen
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? Olisko synnytykset 12/05, 10/04, 8/94 ja 9/93...
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Taisi olla 2.6 miehen siskon häissä
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? 17-vuotiaana eli pari vuotta sitten ;)
20. Milloin tanssit viimeksi? Appiukon kanssa häissä 2.6
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Jaa, eilen söin kaksi keksiä salaa mieheltä (onkohan se nyt kovin pahaa...)
22. Mitä luit viimeksi? Eilen tulleita mainoksia
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Nyt on valkoinen t-paita päällä, sitä ennen yöpaita
24. Kenet tutun näit viimeksi? Jos ei neuvolalääkäria ja terkkaria oteta huomioon niin eilen näin naapurin
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Auts, aika paha... En muista
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Ja taas paha, en muista
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Söin aamiaisen puoli kasilta =)
 
Äitee-78
Onpas sateisen synkkä aamu, tosin ei just nyt kyllä sada, ihan kun alkais vähän kirkastumaan itseasiassa!
Eilen tosiaan siellä boxingissa oltiin ja eipä ole nyt aamulla paikat enää niin kipeät kuin illalla, ehkä tämä tästä =) Pojan sain vietyä tarhaan, tosin sieltä myöhästyttiin kun mikään ei mennyt aamusella putkeen, onneks ei haittaa kun ei ole tarhassa enää mitään ohjelmaa oikeastaan...
Miehellä lauantaina polttarit (toivottavasti sillä on bestmanit vielä niiden jälkeen :LOL: ), lähtee kuulemma liikenteeseen jo aamusta. Onneks olen osannut varautua ja mehän lasten kanssa lähdetään kyläilemään mun kaverin luona, tehdään ruokaa ja jauhetaan p*skaa, se kun on yh niin saadaan ihan rauhassa juoruta akkojen juttuja !!! Sillä kolme lasta et vilskettä ainakin riittää :D

Kommentoida piti kauhiasti, mut kaikki ajatukset katos, mut yritetään jotain...

Lillukka: Kuulosti oikein ihanalta teidän reissu, tahtoo kans :D

Tigru: Sullakin se H-hetki vaan lähenee, ihanaa että raskaus mennyt hyvin ! Ja täällä peukut pystyssä teidän koulu hakuihin ! Se on aina jotenkin yhtä ihanaa kun äippäpakkauksen saa käsiinsä, sit sitä alkaa tosiaan tajuamaan että vauva kohta talossa, millään ei malta pitää näppejä erossa :kieh:

Koivunkäpy: Jaksuja öihin ja paranemista leukaan :hug: Niin ja hus hus sille hiivalle, mä saan sen samantien jos saan antibioottia ja monesti muulloinkin :x

Peppi: Ihana kuulla että yö jälleen parempi, susta kyllä huomaakin että olet paljon virkeämpi, toivotaan että linja jatkuu !!! Meillä noi lapset on kyllä kuin yö ja päivä, Jami on tosi rauhallinen ja vähän arkakin kun taas Dana on aivan kaamea hulivili ja rämäpää, ei kyllä pelkää mitään, mutta molemmilla kyllä tempperamenttia riittää jos tarvetta on (kehen lie tullut) :whistle: ;)

Gerbera: Ihana tuo Aleksi :LOL: Kukas sitä nyt pitkiä kesällä käyttäis :D Ja olehan varuillas sen imuroinnin kanssa, vaikka turvallisilla viikoilla onneks jo mennään !

Tansku: No jopas nyt teidän öiden kanssa, ei ole reilua ei ! Josko niillä siellä Unikoulu ihmisillä olis antaa neuvoja, ainakin kannattaa tosiaan kokeilla ! Itse vaikea kuvitella teidän tilannetta kun meillä lapset nukkunu yönsä aina tosi hyvin, mä en varmaan selviäis jos yht'äkkiä toinen ei enää nukkuiskaan, joutuisin varmasti itse hoitoon :eek: ;) Voimia kovasti koko porukalle :hug:
Meillä kans kausittain tuo levolac ollut pojalla käytössä, sillä vuosia ollut ummetusongelmaa eikä auttanut kuidut tai muut, levolac hieman helpotti, mut sit alettiin puhumaan pojan kanssa että ei saa yhtään pidättää (sillä oli aina tapana pantaa viimeiseen asti) vaan heti vessaan kun vähänkin tuntuu ja sit se pikkuhiljaa alkoi toimimaan, nyt ei ehkä puoleen vuoteen ole ollut mitään ongelmaa ja aiemmin ollut verenvuotokin loppui !

Nyt pakko mennä aamupalle kun vatsa huutaa jo sen verta lujaa :D

Oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:
 
Hyvää torstaita kaikille! :wave:

Pikaisesti tulin täällä piipahtamaan pakkauksen lomassa... Puolen tunnin päästä pitäisi olla jo matkalla Joonaksen neuvolaan ja sen jälkeen olis aika pian tarkoitus startata auto kohti mökkiä :) Harmittaa vaan, kun pitää Joonas herättää kesken päiväunien, että neuvolaan ehditään, on vasta puolisen tuntia nukkunut :whistle: No toivottavasti nukkuisi sitten ainakin vähän autossa, kun mökille lähdetään.

Lillukka: Olipa teillä mukavankuuloinen matka! =)

Smirge: Todella ikävää se Samin kivesjuttu :( :hug:

Jemma: Unohdin aivan eilen onnitella sinua urotyöstäsi gradun suhteen, todella upeaa! :flower:

Tigru: Täällä on myös peukut pystyssä, että miehesi kanssa opiskelemaan pääsisitte! :wave:

Nyt ei valitettavasti ehdi muuta, pakko jatkaa hommia... Palailen linjoille jälleen sunnuntaina tai maanantaina! Mukavaa viikonloppua kaikille! B)

Ai niin, lisäsin Joonaksesta muutaman kuvan yhteisöön :)

:hug: kaikille, toivoopi Niiskuneiti
 
Äitee-78
1. Mitä teit viimeksi? Join lasin vettä ja luin netistä uutisia
2. Mille nauroit viimeksi? Aamulla tarhassa joku nauratti, mut en nyt muista mikä :LOL:
3. Missä olit viimeksi? Tarhalla
4. Ketä halasit viimeksi? Poikaa kun lähdin tarhalta
5. Ketä tervehdit viimeksi? Tarhatätiä (mulla tosi värikäs aamu, kun kaikki tapahtunu tarhalla)
6. Ketä kättelit viimeksi? Toissapäivänä miehen firman yhteistyökumppaneita kun tulivat tuomaan jonkun ohjelman meille kotiin
7. Kenelle soitit viimeksi? Miehelle
8. Keltä sait viestin viimeksi? Mieheltä
9. Mitä ostit viimeksi? Leipää, maitoa, viiliä, siideriä, omoa ja varmasti jotain muutakin, mut nyt en muista enempää =)
10. Millä keikalla olit viimeksi? Viime lauantaina käytiin pikkukivi rockissa lasten kanssa katsomassa Kengurumeininkiä, mut ihan keikalla olin miehen kanssa 31.05. Savoy teatterissa jossa esiintyi a capella yhtye FORK, ollaan fanitettu sitä pari vuotta, sairaan hyvä, suosittelen kaikille ;)
11. Mitä sanoit viimeksi? Varmaan jotain itselleni (yksin ollessa puhun vahingossa ääneen) :whistle:
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Koiran kuorsausta (koko ajan)
13. Mitä lauloit viimeksi? Jotain mitä radiosta on tullut (kaikkien iloksi)
14. Mitä joit viimeksi? Lasin vettä
15. Mitä söit viimeksi? Jugurttibanaaneja :ashamed:
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? Aamulla laitoin astioita koneeseen
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? Varmasti myös synnytykset 08/00 ja 12/05
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Viime lauantaina 09.06.
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? 11.04.2005
20. Milloin tanssit viimeksi? Tänään näytin parin liikettä Danalle :LOL:
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Eilen söin suklaapatukan ja se oli pahasti tehty, vaikka hyvää olikin :p
22. Mitä luit viimeksi? Uutisia netistä
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Toppia eilen ja nyt taas sama toppi päällä
24. Kenet tutun näit viimeksi? Taisi olla naapuri jonka ohimennen aamulla näin
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? Illalla katsoin 15 min Kreikkalaista naimakauppaa, käykö :D
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Varmaan formulaa n. 2 minuuttia
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Kävin eilen salilla

Tällaista täällä =)
 
Poika nukkuu ja kerkee hiukan kirjoitella.
Eilinen päivä meni hyvin kuten myös tää päivä. Tiistainen jo naurattaa :LOL:
Tänään olis korvalääkäri jotenkas peukut pystyyn et korvat olisivat OK.
Lillukka76Ihana reissu. Saako udella paljonko yö maksoi keskisillä.
TigruMä hain kans kouluun mut en päässyt, syksyllä haen taas uudestaan. Pidän peukkuja sulle.
Taskuliini jaksamisia sulle. Meillä on hiukan uni ongelmat helpottuneet.
Yöllä heräillään yleensä enään kaksi kertaa. Nukahtaakin jo nopeasti uudestaan.

Jotakin muutakin piti vielä kommentoida mut en muista mitä.
Laiskottaa taidan mennä huiliin.


 
Gerbera Atte syntyi 39+1 toivotaan ettei kummankaan tarvii enään kovin kauaa odotella.
Siivoilin tätä huonetta ja sit piti ottaa pienet unet, voimat hipuu nopeesti, mut nyt taas jaksaa.

Kiitoksia kaikille jotka pitää peukkuja opiskelun suhteen. :hug:

Tansku jos tyttö tulee vaatteet kelpaa, kiitos

taidan minäkin päivättää tuon profiilikuvan.

nyt jatkamaan huoneen siivousta...

tigru
 
Heipparallaa ystävät! :wave:

Huh, Vili vihdoin nukahti, oltiin aamulla tossa vähän kauempana puistossa, tavattiin siellä perhekahvilakavereitten kanssa, ja takas tullessa V ummisti rattaissa silmät varmaan 10 sekunniksi. Sen nukahtaminen menee aivan harakoille jos se torkahtaa hetkeksikään aamupäivällä. Nyt nukkuu ja Arttu kattoo videoo. Oli silläkin niin hurja meno puistossa, että takas tullessa piti kiukuta ja huutaa melkein koko kotimatka, kun joutu kävelemään käsi kädessä kotiin asti. (Kamala rangaistus siitä jos joudun huutelemaan sitä jatkuvasti luo, eikä sillä ole aikomustakaan totella.. :whistle:)

Siru: Vilin tukkaa leikattiin nyt toisen kerran, otan niille ajan peräkkäin, niin hoituu helpoimmin. Parturitätillä on kivoja leluja, sieltä poislähteminen on joskus ihan oma taistelunsa.. :LOL:

Käpsy: Hus hiiva, se on :x :x :x mulla oli raskausaikoina oikein superkutiavat.. |O Voi sua raukkaa, kun kumpikaan pää ei ole kunnossa.. :hug:

Jemma: Onnea gradun valmistumiselle! Hurja urakka on varmasti ollut. ..ihan niinkun me sut oltais unohdettu, hah! :D Mukaan taas vaan!

Smirge: Tosi tylsä se Samin juttu. Meillä Artulla seuraillaan kiveksiä myös, joka kerralla on tarvinnut lypsää, mutta A arastelee sitä neuvolantätiä, ja kyllä sillä kotioloissa roikottaa ihan normaalisti. Vilillä taas ei, ja sille tuleekin ylimääräinen lääkärikontrolli asiasta 2v neukkarissa, siksi olen teidän tilannetta seurannut mielenkiinnolla. toivottavasti kaikki olis kuitenkin ok!

Lillukka: Olipa teilläkin kivan kuulonen raissu. Oliko kallis se kyläkauppahotla? Kun eikö siitä ollut joskus juttua että siellä olis kaikki huoneet 100e/yö? Ähtärissä vois tosiaan käydä poikien kanssa, sinne ei ole meidän mökiltä kuin n 30km.

Peppi: meillä ainakaan pojat ei ikinä nuku pitkään molemmat!!! Ja sen kerran kun olis nukkunu, makkariin tuli ampiainen, ja arvaa nukuinko ite enää!!! |O

Tansku: loistava puhelu Saaralla!! :LOL: Toivon tosissaan että saatte jotain apua unikoulusta!

Pirre: Suiloinen tuttiritari!

1. Mitä teit viimeksi? Join kupin kahvia.
2. Mille nauroit viimeksi? Artulle, se käski kutittamaan varpaita, ja meinasi suuttua kun kutitin liian kutittavasti..
3. Missä olit viimeksi? Ransupuistossa poikien kanssa
4. Ketä halasit viimeksi? Arttua.
5. Ketä tervehdit viimeksi? Puistokavereita
6. Ketä kättelit viimeksi? Kääk.. tais olla korvalääkäriä?
8. Keltä sait viestin viimeksi? Kaverilta puistoon lähdöstä (juu, meilläkin on tapahtunut.. :LOL: )
9. Mitä ostit viimeksi? 10 kerran kuntosalikortin B)
10. Millä keikalla olit viimeksi? Tehosekoitin
11. Mitä sanoit viimeksi? Äiti menee vielä koneelle.. .
12. Mitä kuuntelit viimeksi? Jukka Poikaa!
13. Mitä lauloit viimeksi? Kekseliään Kaisan tunnaria
14. Mitä joit viimeksi? Kahvia
15. Mitä söit viimeksi? keksin
16. Milloin teit viimeksi kotitöitä? 30 min sitten..
17. Milloin teit jotain ikimuistoista? eh.. synnytin Vilin..
18. Milloin nautit alkoholia viimeksi? Viime lauantaina!
19. Milloin poltit tupakkaa viimeksi? Joskus 15 v varmaan.
20. Milloin tanssit viimeksi? Eilen illalla sitä Jukka poikaa.. Se on mainio!!
21. Milloin teit jotain pahaa viimeksi? Hihat palo Artun kanssa puistosta tullessa.. .
22. Mitä luit viimeksi? Aamulehden.
23. Mitä paitaa käytit viimeksi? Ruskea trikoopaita päällä juuri nyt
24. Kenet tutun näit viimeksi? Kaverin lapsineen ..no siellä puistossa..
25. Minkä elokuvan näit viimeksi? The departed vuokrattiin eilen..
26. Mitä urheilua katsoit viimeksi? Vilkasin vormuloita varmaan.
27. Mitä elämällesi hyödyllistä teit viimeksi? Eilinen kuntosalikäynti kai lasketaan? Ja haliminen ja sopiminen Artun kanssa tänään. :heart:

Nyt tökiti tökkii niin että pitää kopsata ja lähettää ennen kun tapahtuu kamalia.. Ja maailmanhistoriaa mullistava romaani katoaa.. :LOL:
 
Äkkiä taas tänne niin pysyy mukana ;)

Jonttu nukkuu, Rasmus heräsi joskus reilu puoltuntia sitten, tässä sylissä kiljahtelee, söpönen :D :heart:

Tansku: Soita ihmeessä sinne unikoulupaikkaan! Pakko noille teidän öille on jotain koittaa tehdä :/ :hug:

Niiskuneidille
porukoineen hauskaa mökkireissua, vaikka olettekin jo menneet :)

Pirre: Peukut pystyssä! Tuuhan sit kertomaan, mitä lääkärissä sanottiin!

On se Arttu vaan ihana noiden juttujensa kanssa :heart:

Tulikohan nyt kaikki... No, mentävä on kuitenkin :wave:
 

Vitsit kun jomottaa menkkamaisesti masuun ja selkään särkee... Ei ole hyvä olla, mut ei viitsi näillä oireilla synnärillekään mennä...
Onneksi mies on jo kotimatkalla. Illalla kutsuu sauna, joten katsotaan mihin tilanne kehkeytyy.

 
HUih vähänkö alkaaa taas jänskättää gerberan puolesta koko ajan enemmän ja enemmän. =) laitathan mulle viestiä, kun/jos pikkuinen syntyy. tsemppiä. :hug:

Pirre, mahtavan suloinen tuttiritari. hassu. =)

meillä Mikkis oli kuulemma jäänyt itkeskelee mun perään sillo päivällä. ja tutti suussa oli nukkunut hyvät päikkärit kylläkin. harmi sinänsä, kun olivat tutin joutuneet antaa. me kun ollaan nyt melko hyvin pärjätty ilman. Eipä ne siellä viitti varmaan hirveitä huutoja kuunnella. Kotona kun se on meuhkannut /itkeskellyt ja lueskellut kirjoja jonkun puolkin tuntii nykyään ennenkuin nukahtaa. Hirmu kiukkuinen se on ollut muutenkin päivisin oli kotona tai missä. ehkäpä ne hampaat vaivaa, pitäisköhän huomis aaamuna antaa sille panadolia, jos auttais...tiiä häntä. :) :/

Töissä on luppohetki taas yksi monist....onneksi on viikonloppu vapaa..on motivaatio nollissa... :whistle:

kaikille oikein mukavaa torstai-iltaa. :hug: B)
 
GERBERA tääläkin kivistelee mahaa :wave: lähetääks yhessä synnärille ;)
kyllä otti koville yhen huoneen siivous.

Ainiin iskö toi Atelle pienen akustisen kitaran! koko ilta ollaan kuunneltu uutta gary moorea :LOL: poika hokee: tisara, tintan!

Nyt hiukan kuumetta meinaa nostaa, sai viikko sitten sen rokotteen. Sammui kuin saunalyhty sänkyyn. toivotaan että saa yön nukuttua hyvin.

Miehen veli tuli tänään, jos huomenna poitsu on kotona saapi nostella mun puolesta. ja tää ilta on menny helposti kun poitsu juoksee setänsä perässä ja näyttää juttuja ja soittaa sille kitaraa :D

mut nyt tää mamma tekee kaakaota ja jotain muuta hyvää ja oikaisee itsensä sohvalle.

öitä!

ps. mun puolesta voitte laittaa vedon pystyyn, vaikka taidan sen hävitä ;)
 
Hui, jänskättää kyllä hirveesti Tigrun ja Gerberan puolesta!! Tsemppiä kummallekin kovasti koitokseen, ei sitä tiedä, koska lähtö tulee, täytyy nyt hyvissä ajoin lähettää tsempit :D

Jellona: Harmi, kun Miikalle piti tutti antaa... Mut pian pääsette siitä eroon kokonaan :)

Tigru: Ihana Atte :heart:

Lumikarpalosta olis kiva kuulla!! :wave:

Meillä isommat pojat lähti tunti sitten ajelemaan kentälle päin. Vähän jänskättää, että miten reissu menee, miten Joonatan nukkuu jne. Ovat perillä miehen tädillä vasta joskus 00 aikaan.. Mitenhän Joonatan jaksaa? Nukkui yllättävää kyllä hyvät päiväunet, heräsi vasta 15.30! Äitillä tulee vähän ikävä pikku-ukkoa :ashamed:

Rasmuksen kummi kävi tänään, ei kyllä poikaa nähnyt, kun nukkui koko sen ajan makuuhuoneessa :D Mut pääasia, että kävi :) Sain vihdoin annettua kiitos-kortin.

Mut meenpä tästä taas höpöttelemästä! :wave:
 
Päivä mennyt kitkiessä ja pestessä pyykkiä! Ja kampaajalla kävin, kivan lyhyet kesähiukset pyysin leikkaamaan. Ja ruskeaa väriä vaaleilla kuparinvärisillä raidoilla on päässä myös.

Pirre ja Hannamari yö Keskisillä maksoi 110e. Mekin luultiin et 100e maksaa jokainen huone mut ei se ollutkaan niin, huoneet oli 100-130e mut halvin oli 110e silloin kun varattiin. Kokolattiamato ihmetytti mut muuten oli tosi hyvä.

Gerbera ja Tigru jänskättää molempien puolesta, tsempit molemmille synnytykseen!

Tanskulle jaksuja öihin, toivottavasti saisitte jotain vinkkejä ja helpotusta!

Peppi hyvin niillä pojilla menee, usko pois!
Kerrohan kun kuulet heidän kuulumisia, miten matka ym sujui.

Nyt oottaa iltapala eli hyvät yöt!
 
moi!

Ja viime yö meni aivan samaa rataa.. ite valvoin puolille öin miettien kaikenmaailman asioita ja sittehn alko huutaa poika |O

Tansku: Hurjasti jaksuja öihin!

Peppi: Nyt nauti rauhasta ja lepäile kun Rasmus nukkuu =)

Gerbera: Ihanaa kun sait viime yön nukuttua! Joko oot menny!! =) ;)

Mites Tigru??

Niiskuneidille
mukavaa mökkireissua! Toivottavasti säät suosii teitä!

Lillukka:Hienoa että reissu meni hyvin =) Ite haluaisin Tatun viedä jonnekkin eläinpuistoon tai vatsaavaan kesällä.. Ettepä oo meiltä kovin kaukana käyneet jos kalajoella ootte olleet.
Saako udella missä päin pohjois savoa teilä mummolat on??

Jipii! huomenna olis perjantai! Ja viikonloppu vapaata. Ei oo oikein mitn suunnitelmia.. kaiketi ollaan vaan kotosalla ja grillataan :p

Tatu teki taas illasta hurjan lenkin kun halus kävellä lenkillä käydessä. Juos ihan kun varsa kesälaitumella :LOL: Ihan onnessaan ristiin rastiin ja puhalteli voikukan niitä hahtuvia :D

On muuten alkanu sanoo aina että aiai ja halaa jos jostain kieltää.. hassu =)

Omituista. koko päivän oon ollu ihan poikki ja kotiin tultua mut nyt kun pitäs mennä nukkumaan niin ei väsytä.. :headwall:

Sain muuten niitä lettuja mansikka hillon ja kermavaahdon kera kun kotiin tulin :p :D Mies pasito ja olipa hyviä =)

mut kyllä se on yritettävä sitä unta houkutella. aamulla oon taas muuten kun ampiainen (tatun sanoissa amppi)

hyviä öitä!
 
Täällä ollaan vielä kotosalla.
Välillä vihloo mut ei mitään sietämätöntä.
Nyt pikku hiljaa alkaa jänskättää että kohta OIKEESTI tulee lähtö.
Ainut huoli on tuosta isommasta että kuka kerkee tulla hoitaa tai onhan tuo poitsun setä (16-v) mut tarttee tänne jonkun aikuisenkin.
Oonkohan pakannu kaikki tarvittavat mukaan? noh kunhan on jotain musiikkia mukana niin sillä selviää alun ja sit saavat tuoda kotonta lisää tavaraa.


nyt jos menis nukkumaan jaksas huomenna pestä mattoja

hyviä ja rauhallisia öitä kaikille

ps. gerbera mikä tilanne?
 

Yhteistyössä