***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

|O no se ei sitten hauku enää, toi on metallinen toi yskä :'( Ootan et päivystys aukee, yöllä raasu kolmasti heräs haukkomaan henkee ja päivystyksessä sanottiin ettei tarvii tulla, juu tajuan kyllä ku istuillaan kuitenki sit henki kulki ettei se mitää vakavaa voi olla.. Silti meillä oli siskon avaavat lääkkeet vieressä et jos näyttää siltä ni annan, sonoo kuka mitä sanoo.. :kieh:
Löis ny kello 8 |O
 
Huomenta!

Ihan kivasti meni yö :) Joonatan kyllä heräs taas pari kertaa aika kovaa itkien, en oikein ymmärrä, että mitä itkee...? Mutta onneksi rauhoittui taas suht nopeasti!

Mä laitoin eilen ne kestovärit ripsiin ja kulmiin, on näissä kulmissa vähän totutteleminen, kun normaalisti mulla on valkoiset kulmakarvat :eek: :whistle: Mut ihan kivat, varsinkin kun tottuu :D

Smirgelaine: Hauskan kortin olit löytänyt ja tehnyt :D

Lillukka: Laitoit muuten sen tekstiviestin eilen just, kun olin siellä kampaamossa, oltiin just aloittamassa värjääminen, en sit ehtinyt vastata, sieltä riensin kauheeta vauhtia sinne salille, olin jo vähän myöhässä ja sit se unohtu :ashamed: Illalla en enää ysin jälkeen viittinyt, etten koko perhettä herättäis... Mut siis sain viestin ja palataan asiaan sunnuntaina! :hug:

Pirre: Miten teillä meni yö? Ootko muuten vielä kotona Erkon kanssa? Onko teillä muita lapsia? Mistä päin kirjoittelet? Ei toki ole pakko kertoa, jos ei halua :)

Hannamari: Jaksamisia kauheesti :hug: :hug:

Niiskuneiti: :hug:

Metku: Kiva oli lukea Eetun ja Aten yhteisistä touhuista :) Ehkä meilläkin ensi kesänä pojat leikkivät keskenään ja ovat milloin parhaita kavereita, milloin pahimpia vihamiehiä :whistle: :LOL: Jaksamisia kiukku/uhmakohtauksiin :hug:

En muistanut et tänään on lauantai ja miehellä ei töitä... Nätti ilma näyttäis tulevan taas niinku oli luvattu kai koko ensi viikoksi B)

Koivunkäpy: Voi Villeä :(
 
Höh...Ompas sivut muuttuneet :)
Täällä ollut taas yhtä huipakkaa,tänäänkin herättiin aikaisin kun esikko lähti mummalaan,mies vei samalla kun käy verkkoa hakemassa koiratarhaan ;)
Tarttis tänään koittaa siivoilla ja pestä pyykkiä.
Miehellä alkoi kesäloma joten voi olla etten juuri koneelle ehdi B)

Nyt pitää taas mennä,olette mielessä :wave:
 
Heippa!

'Meillä' meni yö hyvin. :) itekseen kun nukkui. olin jo ylhäällä 7 jälkeen. nyt jo kerennyt tehdä vaikka mitä. koneellinen pyykkiä pesty ja keittiössä tohunnut.

Pojat oli mummolassa heränneet jo 6 aikaan tai mikkis kait puol 6. Onneksi ne kotona nukkuu hiukka pidempään. :)

meillä oli eilen kavereiden kanssa mukavaa, syötiin tortilloja ja saunottiin sekä tuistiin kaikesta mahdollisesta. kaverit lähtivät 23 aikoihin. :)

peppi, mukava kun teillä nukuttiin hyvin. ja tosi ihanaa kun on näin mahtavia ilmoja lupailtu moneksi päiväksi eteenpäin. =)

minä tässä mietiskelen että lähtiskö käymään kaupungilla ennen töihin menoa, mut ei taida vaan olla linja-autoon rahaa. hiukka oon köyhä, ei vaan oon huono pitää rahaa lompsassa. usein ostan vaan kortilla. täytyy turvautua ehkä poikien possujen tyhjentämiseen, jos meinaan jonnekin päästä. :whistle: :)

metkun väen touhuista oli kiva lukea.

Aurinkoista lauantaita kaikille. B)
 
Se siita Suomen reissusta....
... Saatiin aamulla surusanoma. Miehen aiti kuoli aamulla. Ei ollu kylla ihan yllatys sai nimittain pari viikkoa sitten kolme sydankohtausta perakanaa ja on siita asti ollut sairaalassa teholla. Alkoi tosin jo nayttaa paremmalta, mutta nain sitten kavi. Ehka paras hanelle nain kun ikaakin oli jo 80.

Tanaan vietetaan kuitenkin haita. Sulhanen on siis anoppini lapsenlapsi. Lisaksi seka sulhasella, morsiamella, etta bestmanilla on tanaan syntymapaiva.

Maan tavan mukaan hautajaiset vietetaan viikon sisalla, joten suomen matkaan ei jaa aikaa. Ei kannata ajaa kahta paivaa edestakaisin vain ollakseen ollakseen perilla paiva tai kaks. Meilla on sitten hautajaisiinkin 2000 kilsan matka, joka tosin lennetaan. No tama on sekavaa ja vaan omaa napaa....


.... kivaa viikonloppua teille kaikille.
:heart: :lla Kattinka
 
Kattinka iso osanottoni ja halauksia, voimia teille suruun! Kuinka jakselette? Harmi Suomen matkan peruuntumista, mutta elämä on välillä niin julmankin yllätyksellistä. :hug:

Peppi meili odottaa sua, kirjoitin just :).
Ihanaa tosiaan kun on luvattu hyviä säitä!

Tinttamooses
mukavaa lomaa koko perheelle, meilläkin mies aloittaa lomansa tänään. :)

Metku hauskoja veijareita teijän pojat :)!

Jellonalle kiva kun saatte miehenne kanssa aikaa yhdessä oloon ilman lapsia.

Koivunkäpy sairaudet sais jättää teidän mökin jo rauhaan! Parantumista Villelle!

Hannamari
:hug: jaksamista! Ihan mielenkiinnosta kysäsen, mennyt multa ohi eli kuka teillä on ollut lapsenvahtina... siis ei tietty nimeä tarttee kertoo :LOL: mut siis sukulainen, tuttu, mitä kautta "löysitte" ja paljonko hän on ollut teillä? Toivottavasti äitisi vointi korjaantui jo ja voi olla taas apuna.

Meillä oli tosiaan miehen vanhemmat yön yli, oli kyllä kiva seurata Onnin touhuja ukin ja mummun kanssa. Aamuaikaisesta asti ukin kanssa touhusi leikkiä sisällä ja ulkona. Aamupäivä oltiin ulkona, grillattiin ja mä istuttelin lisää perennoja. Mä odottelen miestä saapuvaksi kotiin, hällä alkaa siis loma tänään :) ihana saada mies kotiin koko kesäks!
Mukavaa viikonloppua!


 
Sairaalassa käyty, takasin jos viel tulloo ahistustatteja pojulle. ihan vaan laryngiitti on, mut vähä ropakamman puoleisena.
Enkä saanu soittamalla ketään kiinni ni ajoin sit suoraan sinne, oli jopa kiva lääkäri, määräs crp:n otettavaks jne.. konsultoi jopa lastenlääkäriä kun ei ollu ite ihan varma että kuuluuko laryngiittiin tuota hengen haukkomista. jos pahenee kunnolla niin sit pittää männä spiiralle. :/

Kylläpäs ossaa väsyttää

Kattinkalle iiso jaksamis :hug: ja osanotto!
 

Vauva-uutisia! Saimme tytön maanantaina 28.5 klo 11.30.
53 cm ja 4150 g. Eilen päästiin kotiin, vauva voi hyvin, äiti kulkee kipulääkkeillä ja isoveli alkaa pikkuhiljaa tokenemaan alkupaniikistaan ja hämmennyksestään vauvan muutettua kotiin :)
Yritän jossain vaiheessa laittaa vaikka yhteisöön kuvia.

Mutta mitä näille sivuille on sillä aikaa tapahtunut :| En ehdi teidän kuulumisiin nyt, mutta vähän myöhemmin sitten hyppään kärryille.
Joelkin on sitten tänään 1,5 v! Näyttää niin isolle pojalle vauvan rinnalla, vaikka ihan pienihän on vielä hänkin. Särkee kyllä sydäntä, kun ei voi haavan takia nostaa poikaa syliin, mutta yritän huomioida häntä muuten kovasti. Ja tyttö on ihmeen rauhallinen tapaus, nukkuu tuntikausia ja syö vaan välillä. Veljensä oli (ja on) herkkäunisempaa laatua. Toivottavasti nuo unenlahjat säilyvät jatkossakin..

Täytyy mennä, jaksuja kaikkille ja aurinkoista kesäkuun alkua!










 
Oi ihanaa, vauvauutiset lämmittää sydäntä aina yhtä paljon! :heart: Olipa pitkä tyttö! :flower:

Pikaisesti käyn täällä, pojat leikkii partsilla kaksin, ja vaikka sieltä ei putoamaan pääse, täytyy leikkejä koko ajan valvoa.

Kiitos ihanat myötätunnosta jälleen kerran. meillä se vaan terassiremppa jatkuu :kieh: tietenkin on ihanaa jos se nyt saadaan valmiiks huomenna, mutta kun olin asennoitunu jo siihen että se valmistuis tänään. Pojat on siis olleet kotona, äiti oli huonona vielä tänäänkin. Tai heikkona kai enemmän. Smirge: mun äiti on oikeasti sairas, sillä on harvinainen reumasairaus johon kuuluu mitä ihmeellisempiä oireita, ja se kai altistaa kaikelle muullekin. Mulla oli tosi kurja olo aamulla kun se soitti, ja tiesin että se ottais pojat jos vaan terveys antais periks, mutta mulla vaan kyyneleet valu pitkin poskia kun olin niin pettynyt ja väsynyt ja koitin iloisesti sanoa sen minkä pitikin, että tärkeintä on se että hoitaa itsensä kuntoon, ja että kyllä mä pärjään täällä niinkun ennenkin.. :( Tunnen itseni tosi roistoks.

Lillukka: sain lastenhoitajasta vinkin täältä.. :whistle: Jellonan miehen siskohan se meillä on käynyt poikia hoitamassa!

Ville-ukkelille paranemista ja Käpyselle perinteisiä kahvikänösiä. ;) Kyllä menee päivystyksen idea vähän puihin jos sinne ei puhelimellakaan pääse pikaisesti läpi.. :headwall:

Oi Katinka, :'( :hug: :hug: :hug:

Nyt on aivan liian hiljaista partsilla.. ja niin olikin!! :eek: Vili oli menny ikivanhojen partsivaunujen tavarakoriin ja Arttu hytkytti vaunuja edestakasin. Ihan hauskaa muuten, mutta olin aivan unohtanut että vaunujen takana oli kaks vanhaa peiliä seinää vasten, ja ne olis voinu kaatua ihan millä hetkellä hyvänsä.. :eek: :ashamed:

Nyt saunan lämmitykseen. Ite en saunaan pääse, kävin tänään poistattamassa sokerilla säärikarvat, ja siistimässä kulmat ja bikinirajat. Olis tehny mieli otattaa enemmänkin bikinirajoista, mutta |O oli hieman liian tuskallista.. Ehkä seuraavalla kerralla sitten! ;)
 
Lumikarpalolle Paljon Onnea pikku-prinsessasta!! :flower: :hug:

Töissä vielä, tunnin verran.

tigru, kiva juttu, kun olette kotosalla juhannusviikolla. toivon että saisin ne to-pe vielä vapaaksi niin sitten tulemme enoni syntymäpäivä juhliin sinne. ärsyttävää kun ei voi laittaa yv:tä enää niin voisin jutella tarkemmin asiasta. :/

Aivan mahtava ilma ollut tänään...niin lämmintä. B) :D

hannamarille, kovasti jaksuja kaiken touhun keskelle. toivottavasti saisit jossain välissä jotenkin omaa aikaa. :hug:

mut eipä nyt muuta..hyvät yöt kaikile. :hug:
 
Moikka taas.
HannaMari: Uskon sen et olet ihan iloinen tyyppi, joskus on hyvä vähän purkaa tunteita.
Koivunkäpy: Todettiinko teillä allergioita, meillä ei muuta kun kananmunanvalkuainen, jota on saanut jo äidinmaidossa. Lääkäri sanoi et turha nyt tutkia enenpää näin pieneltä ja Erkko oli jo vuoden ikäinen. Minkä ikäiselle sitä zyrtekkiä voi antaa? Mä nyt tietysti toivon et noi allergiat lähtis pois kun ei edes tiedetä mistä tulevat. Epäilen kyllä siitepölyä ja maitoa.
Peppi85: Yö meni ihme kyllä ihan hyvin, heräs tosin jo ennen 6, mä nousin kans silloin mut taisin herätä vasta joskus 10 aikaan. Päikkäreitä sit ei nukkunut kunnolla ja ilta oli sit sen mukainen. taitaa tää hellekkin verottaa pikkuista.
Olen vielä kotona ja olen siihen asti kun Erkko täyttää 3 jos vaan rahat riittävät. Taidan lopettaa syömisen niin voisi olla kotona siihen asti ja ei se tekis pahaa mun linjoillekkaan :LOL:
Erkko on meidän ensimmäinen ja viimeinen lapsi. :heart:
Kirjoittelen täältä Tampereen sydämestä.

Piti mun jotakin muutakin kommentoida en vaan nyt muista enään mitä?
Onnea ainakin jollekkin kovasti vauvasta. Ihanaa.

Niin ja Smirgelaine: Kävin tarkkastaan vessan hyllyn: Rexonaahan sieltä löytyi.(Mikä helpotus)
 
YYveestä, mitäsny puolelta löytyy ohjeet kuinka ne saa luettua jne..

Pirrelle, muut skipatkaa vanhaa toistoa.. Meillä on sallittuja: riisi, tattari, ruis, quinoa, kana, kalkkuna, possu, nauta, strutsi, saksanhirvi, hirvi ja poro, peruna, porkkana, kesäkurpitsa, lanttu, mustikka, mango, omena(kypsänä), banaani, persikka, tyrni, pienissä määrin ananas ja papaija, loput on kiellettyjä.. niin ja onhan listalla myös kurkku, salaatti(kiinankaali ja semmoinen mitä saa ruukussa en muista nimee tunnistan ulkonäöltä) ja vesimeloni.. Ja mausteet lähes kaikki ja sipulit.
Verikokeet oli puhtaan, maito on niin pahana että tulee viivästynyt anafylaksia parista millilstä, vehnästä julma ihottuma ja maha sekasin, hirssistä tuli 2vk vesiripuli jajajaja.. kauraan reagoi jo pelkästään mun syömänä samoin kalaan ja maitoon ja maissiin..
Zyrtekkiä ei kaikki lääkärit määrää alle vuodenikäselle, me on käytetty sitä 5kuisesta asti kun atarax ei käynyt. saa tippoina ja mikstuurana, tipat on musta näppärämpiä..

Meillä jätkä vähän parempana, ei oo enää tullu henkenhaukkomisia..

Liityn hannarin kerhoon et voi kun sais lapset hetkeks johki, no Annahan lähtee torstaina ja tulee sunnuntaina, mut ku tuo pienempi.. Systeri oli mukana saikulla mulla ni sano et ens kuussa annan pitää olla päivän varotusajalla lähössä ku lähteevät kesämaahan joku viikonloppu.. JA lisäyksen lisäyksenä, mikä sokerivahaus?? Onko tuo se paljon puhuttu mikä on tuol mitäsny puolelki ollu monasti et keitetään sokeri, sitruunamehua ja vettä?? *kerää rohkeutta et vahais kintut*
 
Iltoja!

Kattinka: Voi että, osanotot koko perheelle :hug:

Lumikarpalo: Onnea kovasti tytöstä!! :flower: :heart: :hug: Tulehan kertomaan lisää kuulumisia kun ehdit ja jaksat, meidän kuulumisilla ei ole niin väliä, ei niitä ainakaan mun puolesta tarvi lukea, sitä vanhaa samaa meille vaan :whistle: Et omaa napaa vaan kertoilemaan, tosi mielelläni kuulisin, että miten kaikki on mennyt ja millainen tyttö on ja mitä Joel on sanonut jne. :)

Tinttamooses: Yritähän aina välillä täälläkin kuitenkin käydä ;)

Lillukka: Vastailin sun meiliin just :)

Koivunkäpy: Kiva, että Ville on jo parempana :)

Kävin spinningissä, meinasin joutua yksin tunnille, mut onneks joku toinenkin sinne sit tuli :D Mies lähti kaverinsa varpajaisiin, Joonatanin kummin ja poikien kanssa käytiin aika pitkällä kävelyllä ja sit tultiin tänne meille. Kummi lähti puolisentuntia sitten ja Joonatan nukahti just.

Toivottavasti mies muistaa ottaa tuota kuorsauslääkettä, mä en nimittäin sen takia aio taas valvoa koko yötä |O :headwall:

Nyt meen tekemään ittelleni iltapalaa ja sit pikkuhiljaa nukkumaan. Hyvät yöt :wave:
 
Tässä tahnassa on joo sitruunamehuakin kuulemma, mutta sen teki kosmetologi. Siinä on tavalliseen vahaukseen euna se, että kiskastaan myötäkarvaan, ei satu ollenkaan niin paljoa. Vaikka sen tahman levittäminen etenkin bikinirajaan sattu, niinkun olis tukistettu jokaisesta karvasta erikseen.. :x Nyt mua harmittaa etten vaan kestäny ja pyytäny ottamaan vaikka kaikki pois alakerrasta :ashamed: kun iho on ihan vauvanpepun pehmeä siltä kohdin mistä karvat on nyhdetty.. :whistle: En pitäny kovin kalliinakaan tuota - 36e makso ja kesti n 50min. Nyt painun nukkumaan, vaikka naapurit pitää pihakivaa ja meillä on pakko olla ikkunat auki kun paistutaan muuten kun oli saunailta.

Pirre, mehän ollaan melkein naapureita, asutaan Pirkkalassa.. :wave:
 
Iltoja!

Köyhäköistä kotiuduttu. Meni tosi hyvin juhlat, kun pennut sai olla ulkona leikkimässä.

Käpyskän pojulle paranemista :hug: Ja katinkalle myös jaksuja

Lumikarpalon perheelle vielä kerran onnea :heart:

Eipä ihmeempiä tuli syötyä oikein kunnolla feta-salaattia ja äsken vielä popcornia :p Seuraavan kerran herkuttelua muksujen serkku-likan synttäreillä ens viikon sunnuntaina.
 
Huomenta!

Yö meni ihan kivasti... Joonatan heräiöi kyllä puolenyön jälkeen taaaas itkien, mulla meinas paniikkia iskeä, kun Rasmus meinas myös heräillä syömään samaan aikaan (ja olin siis yksin kotona) :whistle: Eipä sit onneks ja ihme kyllä herännyt. Niin sain hoidettua Jontun hyvin :)

Heräsin siihen, kun mie tuli joskus varmaan kahden aikaan, mutta onneks nukahdin heti takas. Rasmus heräs vasta kolmen aikaan syömään ekaa kertaa!! Jee :D

Eikä mies kauheesti kuorsannut yöllä, liekö lääke auttanut vai se, ettei ollut niin humalassa :whistle:

Tänään on synttärit ja aion siellä herkutella juustokakuilla :whistle: :D

Juu, ei taas tämän kummempia, johan tässä tulikin höpötettyä... :wave:
 
Onnea Lumikarpalolle pikkuprinsessasta :flower: :heart: Ihana uutinen ja hienoa, että kaikki on hyvin teillä! Tule tosiaan kertomaan enempi kuulumisia, kun ehdit ja jaksat! Muista ottaa riittävästi kipulääkettä!

Katinkalle osanotto :'( ja jaksamista asioiden järjestelyyn :hug:

Peppi; kiva, että yö meni hyvin eikä mies häirinny kuorsaamisellaan :) Meillä oli mies yövuorossa, on vielä ens yönkin ja nukkuisin kyllä paremmin, jos se vieressä olis.

Muakin pyydettiin btw ens yöksi töihin, mutta en sitten mene, kun on miehellä just yövuoro. Tiistaina menen pätkäaamuun, 7-12.30, kun mies menee iltavuoroon. Töissä on PULAA, niin saa näin itse vähän vaikuttaa vuoroihinsa... Eilen olin aamuvuorossa ja lapset oli äidin ja siskon hoidossa. Otto heräsi taas samaan aikaan melkein kuin mäkin, sisko joutui sitten heräämään sen kanssa, kun isä oli jo pellolla ja äiti menossa sikalahommiin :D Sisko antoi kyllä vähän palautetta, kun oli työviikko takana ja sitten saa kullanmuruja hoitaa :) siis on tosi mielellään noiden kanssa, Lotta on sen kummityttökin. Toivottavasti mäkin voin sitten joskus hoitaa siskon lapsia :D Täytti juuri 24 ja avoliitossa on ja neljä lasta suunnitteilla, toivottavasti saavatkin ;)

Ihanaa käydä töissä näin välillä. Koko ajan en vielä haluais, vaikka nyt on kyl se, että osa miehen vapaista menee mun työpäiviksi. Ens vknlp on ainakin toistaiseksi vapaa ja sais kyllä ollakin, kun olen nyt ollut kolmena vknlp:na peräkkäin töissä ja miehelläkin on vapaa vknlp tulossa.

Hannamari; mun on kans pitäny mennä tohon sokerointiin, mut en ole saanu aikaiseksi... ensin pitäis varmaan kuitenkin mennä johonkin ihonpuhdistukseen, kun on nyt naama niin törkeässä kunnossa, että liekö ikinä ollu. Ei voi ymmärtää, että tän ikäisenä iho muuttuu tollaseksi. Naamanvaihtoon vaan.

Koivunkäpy; mitäs Villelle? Joko on helpottamaan päin? Toivottavasti! Harmin paikka tuollaista :(

Danjuska; mitäs Tatun sormelle? Joko on patti lähtenyt pois? Entäs sun siskon kuulumiset, onko jo paremmassa kunnossa ja onko selvinny, että mitä oli?

Pirrelleon pitäny sanoa, että tervetuloa ja olet ihanaa vuosikertaa :D ;)

Vielä kysymys kaikille; Oletteko antaneet purkkaa joulutähdille? Meillä Otto on saanu pieniä palasia xylitolipurkkaa, ja jotenkin se on ymmärtäny, että sitä pitää pureskella suussa pidemmän aikaa eikä edes joka kerta nielaise sitä. Osaa itsekin pyytää äidin kassista "puukkaa" :) ja jos siskon näkee syövän karkkia, niin hänelle toistaiseksi on viel riittäny purkka tai rusinat. Vaan kuinka kauan...

Nyt pyykit narulle kuivumaan, kun on taas hianza ilma B) Hauskaa sunnuntaita kaikille!
 
Kiitos kysyneille, V on edeleen räkänen ja rykii, mut ei enää niin pahasti.. Yöki meni suht kivasti.

Voi kuinka romanttista, pitäs lähtee meesua fiksaamaan, kussoo kiisseliä alleen jostain |O ja mulla kun oli jotain ihan muuta tänään mielessä ku auton laitto vaanku pakko mikä pakko, itekki tarviin ens viikolla autoo..

Sain tännää nukkuu piiitkään, päätin et saapi ukko herätä se nukku eilen (9asti) sit kävin potkii yllös et herrää mun tarvii lähtä.. :xmas: eikös olekkin reilua kun ensin illalla luppaa että saap nukkuu nii kauan ku nukuttaa..

Kiva et Pepilläkin oli menny yö hyvästi! Minkä nimistä se suihke on mitä ukkos käyttää? tuossa tuli mieleen -ja tää nyt ei tule todellakaan pahalla- Teillä ukko käy usein keskenään jossain :whistle: siis kun meillä on tainnu käydä peräti kolmesti yksin jossain tänä vuonna siis etttei sillä oo ees kakaraa mukana.. Olen siis välillä niin kypsä kun se ei käy missään..
 
Moi taas.

Käytiin Joonatanin kanssa vähän ajelulla, ostettiin mummulle kukkakimppu ja vietiin se :flower: Rasmus ja iskä nukku sillä aikaa kotona...

Siru: En ole purkkaa vielä Jontulle antanut.

Koivunkäpy: No en nyt kyllä vois sanoa, että usein kävis... Tai vois useamminkin käydä. Mun raskausaikana pysty laskemaan yhden käden sormilla sen käymiset, tänä vuonna käymiset pystyy myös samalla tavalla laskea... Jos siltä iteltä kysyttäis niin käy mielestään tooooodella harvoin :whistle: :D

Jonttu nukkuu, kun heräilee niin lähdetään sinne synttäreille.
 
JELLONALLE onkos sulla mun mese osoitetta? sitä kautta voitas jutella lisää.
Täällä ollaan koko porukka räkätaudissa :snotty: pahin kylläkin on ohi.

PARANEMISIA KAIKILLE KIPEILLE

LUMIKARPALOLLE ONNEA PRINSESSASTA :heart:

KATINKA otan osaa :hug:

nyt niistämään ja syömään,
huh tätä hellettä on niin tukalaa kun dokkakin on dukossa

METKU kiva kuulla teistäkin

tigru 36+6
 
joko tigrulla on noin paljon viikkoja???? :eek: justhan sää plussasit???

Peppi, siis en tarkottanukkaa et käy viihteellä vaan kavereillaan, äitillään jne :LOL: meillä tuo ei oo käyny ees kaljalla ööö... kohta kahteen vuoteen.. :whistle:
 

Yhteistyössä