Onnea
Lumikarpalolle pikkuprinsessasta :flower: :heart: Ihana uutinen ja hienoa, että kaikki on hyvin teillä! Tule tosiaan kertomaan enempi kuulumisia, kun ehdit ja jaksat! Muista ottaa riittävästi kipulääkettä!
Katinkalle osanotto :'( ja jaksamista asioiden järjestelyyn :hug:
Peppi; kiva, että yö meni hyvin eikä mies häirinny kuorsaamisellaan
Meillä oli mies yövuorossa, on vielä ens yönkin ja nukkuisin kyllä paremmin, jos se vieressä olis.
Muakin pyydettiin btw ens yöksi töihin, mutta en sitten mene, kun on miehellä just yövuoro. Tiistaina menen pätkäaamuun, 7-12.30, kun mies menee iltavuoroon. Töissä on PULAA, niin saa näin itse vähän vaikuttaa vuoroihinsa... Eilen olin aamuvuorossa ja lapset oli äidin ja siskon hoidossa. Otto heräsi taas samaan aikaan melkein kuin mäkin, sisko joutui sitten heräämään sen kanssa, kun isä oli jo pellolla ja äiti menossa sikalahommiin
Sisko antoi kyllä vähän palautetta, kun oli työviikko takana ja sitten saa kullanmuruja hoitaa
siis on tosi mielellään noiden kanssa, Lotta on sen kummityttökin. Toivottavasti mäkin voin sitten joskus hoitaa siskon lapsia
Täytti juuri 24 ja avoliitossa on ja neljä lasta suunnitteilla, toivottavasti saavatkin
Ihanaa käydä töissä näin välillä. Koko ajan en vielä haluais, vaikka nyt on kyl se, että osa miehen vapaista menee mun työpäiviksi. Ens vknlp on ainakin toistaiseksi vapaa ja sais kyllä ollakin, kun olen nyt ollut kolmena vknlp:na peräkkäin töissä ja miehelläkin on vapaa vknlp tulossa.
Hannamari; mun on kans pitäny mennä tohon sokerointiin, mut en ole saanu aikaiseksi... ensin pitäis varmaan kuitenkin mennä johonkin ihonpuhdistukseen, kun on nyt naama niin törkeässä kunnossa, että liekö ikinä ollu. Ei voi ymmärtää, että tän ikäisenä iho muuttuu tollaseksi. Naamanvaihtoon vaan.
Koivunkäpy; mitäs Villelle? Joko on helpottamaan päin? Toivottavasti! Harmin paikka tuollaista
Danjuska; mitäs Tatun sormelle? Joko on patti lähtenyt pois? Entäs sun siskon kuulumiset, onko jo paremmassa kunnossa ja onko selvinny, että mitä oli?
Pirrelleon pitäny sanoa, että tervetuloa ja olet ihanaa vuosikertaa
Vielä kysymys kaikille;
Oletteko antaneet purkkaa joulutähdille? Meillä Otto on saanu pieniä palasia xylitolipurkkaa, ja jotenkin se on ymmärtäny, että sitä pitää pureskella suussa pidemmän aikaa eikä edes joka kerta nielaise sitä. Osaa itsekin pyytää äidin kassista "puukkaa"
ja jos siskon näkee syövän karkkia, niin hänelle toistaiseksi on viel riittäny purkka tai rusinat. Vaan kuinka kauan...
Nyt pyykit narulle kuivumaan, kun on taas hianza ilma B) Hauskaa sunnuntaita kaikille!