***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Tigru: Paranemisia ja jaksamisia :hug:

Koivunkäpy: Jos mieheltä kysytään niin käy harvoin yhtään missään ilman lapsia :LOL: Mut ei siltä kysytä... Ja mun mielestä on kans saanut käydä nyt ihan kivasti :) Mut niin oon kyllä mäkin saanut nyt käydä salilla kivasti ja sanoin miehelle, et alan minäkin käymään ulkona kavereiden kanssa kohta ja loppua ei näy :whistle: :LOL: Eikai. Niin, sen lääkkeen nimi on Snorenz... Mitä viimeseen viestiin menoa...?
 
Voih, olipas ihanat häät :heart: Morsian oli niin kaunis että itku pääsi kun hän astui kirkkoon :heart: Ilta sujui tosi kivasti, tytöt jaksoivat olla suht nätisti kirkossa ja muutenkin jaksoivat illan hyvin. Mun äiti tuli hakemaan lapsia kasilta ja me jatkettiin miehen kanssa iltaa -tultiin kotiin yhdeltä.

Eilen aamulla oli poikien kevätjuhla, itku pääsi sielläkin kun heille laulettiin jäähyväislaulu :'( Valtterin keskiarvo oli 8,6, tosi hyvä. Santerin keskiarvo oli vähän laskenut, 7,8, mutta oli sekin hyvä. Hienoa että poika oli saanut nostettua kemian ja fysiikan numeron vitosesta seiskaan, seiska olikin huonoin numero.

Menin yöllä puoli kaksi nukkumaan ja samantien Veera aloitti itkun :kieh: Vitsit, se valvoi 3 tuntia eli nukahti vasta puoli 5 -sain nukuttua jopa 3 tuntia yöllä :( Päivällä nukuinkin kahden tunnin päikkärit :whistle: Aamupäivällä käytiin leikkipuiston tapahtumassa, kävin Saaran kanssa hevosajelulla :) Salille en jaksanut lähteä, hyi mua :ashamed:

Lumikarpalolle ja miehelle ONNEA pikkuprinsessasta :heart: Joelille isovelionnittelut :heart: Meillä olisi muuten niitä tyttöjen vaatteita muutama laatikollinen ;)

Pirre ja Erkko: tervetuloa mukaan joukkoon :hug:

Hannamari: jaksuja! Mun äidillä on nivelreuma ja se satuttaa selkäänsä vähän väliä tai sit sillä on kädet niin kipeät ettei pääse hoitamaan tyttöjä -kyllä muakin ärsyttää se ihan saamaristi :ashamed:

Kattinka: osanotot koko perheelle :'( :hug:

Siru: en ole antanut vielä Veeralle purkkaa -Saarakaan ei osaa sitä pureskella...

Hitto että sivut tökkii, olen kirjoittanut tätä varmaan puoli tuntia...

Huomiseen :wave:
 
Iltoja!

Synttäreillä oli mukavaa, söin kaksi palaa juustokakkua, ne oli eri laatua, piti molempia ottaa :whistle: :p

Käytiin sen jälkeen pelaamassa minigolffia ja hyvin sujui kahden lapsen kanssa :) Rasmus nukkui kantoliinassa ja Joonatan istui kiltisti rattaissa, oli reipas poika, vaikka tais olla vähän nälkä ja ehkä väsykin, heräs niin aikaisin päiväunilta.

Tansku: Mekin päästää kaksiin häihin kesällä :) Toisiin ollaan varattu jo mummo hoitamaan poikia, häät on Hämeenlinnassa niin ei oteta poikia ollenkaan mukaan, kun halutaan jäädä sit iltaakin viettämään sinne, toisiin ei olla hoitajaa vielä varattu, en oo mun äitiltä uskaltanut kysyä, että olisko se poikien kanssa, 7.7. lauantaina, *vinkvink äiti* :whistle: :ashamed: Tosi hyvät keskiarvot pojilla! :flower: Harmi, kun yö meni huonosti, kiva, että sait kuitenkin päiväunet nukuttua :)

No mut, eipä tässä sit taas muuta :wave:
 
aijoo ja purkka asiaan Sirulle: meillä ei oo annettu purkkaa vaan saa tuomosia 100%xylitolia olevia pastilleja, osaa pyytää niitä jo ite :heart:
Ja kun emme ole sairastaneet viel tarpeeks ni 2/ sontii lähes holtittomasti |O
 
LUMIKARPALO :flower: ONNEA täältäkin! Kuulumisianne on kiva kuulla, sitten kun ehdit ja jaksat!

Käpäri ja Siru meilläkin syödään 100%xylitol-pastilleja ja meilläkin Onni osaa pyytää jo ite niitä.

Peppi laitoin sulle just meiliä.. :) tosin siellä on valitusta...

Nimittäin miehellä on täällä vissiin noro-virus, on sikakipee, oksentaa ja vaikeroi mahaansa.. Päivystyksen mukaan (soitin sinne) oireet just kun norossa. Kohtahan se sit lienee meilläkin, katoin just netistä et 10-24h on itämisaika. Ettei ois sama pöpö teillä Koivunkäpy? parantumista taas teille, miten voikin kasautua nyt niin paljon teille sairastumisia. IHan liikaa.

Tansku ihanan kuuloiset häät! Ja hyvät tokarit pojilla :)!

Nyt ite iltapalalle ja nukkumaan!
 
Hitsi et oli taas tullu tekstiä tänne, kiva lueskella kuulumisia.
Nyt poika nukkuu jja on rauhallista kirjoitella sen minkä jaksaa.
Koivunkäpy: Toivottavasti allergiat menevät iän myötä pois. Käytiin apteekissa tänään hakemassa lisää rasvaa ja kysyin siitä zyrtekistä, sanoi et on resepti lääke ja suositellaan vasta yli 6 vuotiaille. Täytyy käydä lääkärissä vielä kysymässä. Pakko nyt jotain on tohon ihottumaan apua saada.
Hannamari: Missä päin pirkkalaa asustelet ja minkä ikäinen olet, ajattelin vaan jos vaikka tuntisin sut, olen kuiteskin viettänyt koko lapsuuteni pirkkalassa.
Siru En ole antanut vielä purkkaa. Niin vuosikerta hyvä, mutta kumpa ei enään vanhenisi yhtään. :LOL:
Peppi Meillä myös häät 7.7, serkku menee naimisiin. Taitaa olla aikas suosittu päivä. Ihanaa päästä tanssahtelemaan. Me tosin otetaan poika mukaan ja sit joudutaan lähteen ajoissa pois. Hmm tai jos mies tulee pojan kans kotio ja mä jään tanssahtelemaan.
;)
Niin ja kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista.

Meillä poika sai taas kamalan nukan ja yskän. Hitsi kun ajattelee et nyt on onneksi paripäivää oltu ilman sairauksia niin eikös taas jokin iske, ja pian se on sit korvissa.
Onks muilla usein korvat kipee, meillä on ollut nyt 6 kertaa puolen vuoden sisään ja 2 kertaa annettu uusi lääke perään, kun ensimmäinen ei ole tehonnut. (amorin)
Meillä on myös alkanut kamalat kiukunpuuskat, kokeilee oikein tosissaan mitä huutamalla saa periksi. Välillä sattuu oikein sydämeen kun ei saa antaa periksi. Veisin pojan vaikka kuuhun jos niin haluaisi :LOL:

Nyt alkaa uni painaan.
Hyvää yötä.
 
Pirre: meillä on molemmat vetäny zyrtekkiä alle vuoteisesta.
Tosiaan Atarax ei käyny pojalle, se sai siitä kivoja virtapiikkejä, eli "hyppi" yön seinille.. mut sama kait se on mitä saa kuhan saa, ataraxia ne yleensä määrää kutinaan..

Lillukka, ei oo noroo, jätkä ei oo moksiskaa vaikka pskos 3krt tunnissa (eläköön kestot) ja mulla meni 4tunnissa ohi, voi jo syödä! :whistle:

Nyt nukkumaan!
 
Huomenia! täällä nukuttiin koko yö!!! paitsi että kävin vain kerran vessassa!
Kaikilla olo parantunu eli tauti voitettu.
Isännällä oli kyllä alaselkä/lonkka niin jumissa että meinasin pukea senkin :LOL: onneks pääsee tänään niksauttajalle.
Mun pitäs siivoilla, kumma miten tuota hiekkaa kulkeutuu.

TANSKU olipa pojilla hyvät toikkarit!

PEPPI on kyllä liva lukea että pystytte miehenne kanssa järjestämään menoja. Ite haluan kans syksyllä jatkaa jotain harrastusta. pitää tuolle miehellekin keksiä jotain ettei nyhjää aina kototona.
Jättää miesten "peli-illatkin" väliin on ennemmin kotona :eek: mut ei se mua haittaa.
pakko myöntää että kovasti ootan myös kuntosalille ja baariin pääsyä.

mut nyt siivoilee

moikkis :wave:
 
Tigrulandiaan yritin illalla mesessä huudella mutta sieltä ei vastattu, nott ajos tigru huutelet jahka oot koneella?

Ja mainostampas viel, mä oon kerranki opnnistunu ostaa jotai hyvää ja oikeenlaista!

Aijoo ja meki mennään häihin 7.7! kuinka yllättävä valinta parilta.. Onse jännä miten parilla pikku kommentilla saa appiukosta kummia ilmeitä irti :LOL:
 
No jopas meillä taas heräiltiin yöllä, vähän väliä... Hohhoijaa, väsyttää!

Jes, tänään alkaa taas puistoruokailu :) Lähdetään tunnin kuluttua tyttöjen kanssa leikkipuistoon ja puoliltapäivin tytöt saavat ruuan siellä. On se aikamoinen etu että Helsinki tarjoaa kaikille alle 16-vuotiaille puiston käyttäjille ilmaiset ruuat koko kesän ajan =) Mä syön sitten itse eilisiä jämiä kun tullaan päikkäreille kotiin. Illalla on ihan pakko mennä salille, nyt on niin plösö olo ettei tosikaan... :ashamed:

Lillukan miehelle ja Erkolle paranemista :hug:

Laitoin profiiliin kuvan meidän leideistä häissä :heart:

Mukavaa alkuviikkoa kaikille, nautitaan helteistä B)
Tansku & tytöt
 

Huomenta!

Täällä ei olla nukuttu viime yönä tuntiakaan... voin sanoa, että olen aikas väsy! Julius nukkui itse n.5 tuntia... siitäkin suurimman osan illasta ja alkuyöstä... Aloitti nyyhkyttelyn klo 23.30 ja sitä jatkui sitten pienin tauoin klo 3, jolloin pikkumies heräsi ja oli valmis leikkimään... Istui sängyssään ja koitti höpötellä minulle... nukuppa siinä sitten.
Miehen annoin suosiolla nukkua, sillä nousi eilen kuume. Piti silti vaan tänään työreissulle lähteä... saa senkin puolesta nyt täällä pelätä! Itselläni meni eilen kurkku toooosi kipeäksi ja nuha on kans. Siihen päälle vielä tää väsy, niin johan on riemua... Julle itkee, kun isi ja veikka ei ole kotona...

Tuli niiiiiiin valitusta, että taidan hypätä pois koneelta. Huoks!
Tais muuten limatulppa irrota nyt aamusella...

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 35+0 :heart: ja KiukkuJulbertti 1.5 vuotta tasan :heart:
 
GErberalle jaksamista! :hug: koitahan saada joku avukses että saisit hiukan levättyä, ja jospas se pikku Werneri ei ihan viel syntys, pari viikkoo viel jos matkassa pysys! Tosin mullahan tuli limatulppaa Vilhon aikaan 3viikkoa :x
 
Moikka!

täältä kaikkien hommien keskeltä hetken otan teillekin aikaa. Oon pessyt kaikkia talvikamppeita, kaulaliinaa, pipoa, hanskaa ja päällysvaatteita koko aamupäivän. lapset ovat siis mummolassa. :)

gerberalle, hirmuisesti jaksuja!! :hug: toivottavasti pikku-werneri vielä malttais pysyä masussa.

pepille, unohtanut jo aiemmin vastailla..et ei ole mulla juurikaan tänä kesänä lomaa, 2 pvää kertynyt, mut en tiedä milloin ne pidän/saan pitää. juhannusviikolle otan 2 palkatonta pvää, kun tuli noi enon juhlat ja haluan niihin lähteä. pääsenpähän samalla moikkaa tigrua,jos ei ole hän vielä sillo jakuatunut. :)

tigru mulla on sun s.posti osoite siellä yv-viesteis, että jos onnistun ne jostain kaivaa niin kirjoittelen sulle tässä myöhemmin. näillä näkymin ollaan siis tulossa teille päin 21.6-22.6. =)

kattinkalle, olen unohtanut joka kerta sanoa osanottoni anoppisi johdosta. todela surullista. :hug: :'(

käpysen perheelle paranemisia. kuten myös tigrulle ja lillukan porukalle. toivottavasti sinä ja Onni säästyisitte noro-virukselta. :hug: ei mikään mukava tauti kuulemma.

meillä Mikkis ei ole vielä syönyt purkkaa.

Eilen käytiin illalla mökillä saunomassa ja uimassa. oli todella ihanaa ja lämmintä. tänään ei mitään erikoista ole suunnitelmissa, kaupassa täytyy illalla käydä, mut muuten ihan näitä normaaleja kotihommia, mitä nyt onneksi saa tehdä ihan rauhassa. kenenkään keskeyttämättä. =)

mitähän muuta piti..ei nyt just tuu mieleen mut palailen taas.. :wave:
 
Siinä se viikonloppu taas hurahti... :whistle: Lauantaina oltiin mun serkun valmistujaisissa ja eilen tehtiin vähän pihahommia ja käytiin miehen sedän luona. Kyllä oli Joonas taas innoissaan, kun oli vaikka mitä katottavaa, traktoreita, mopo, koira, sikoja, lehmiä jne. :D On muuten oppinut ensimmäisen kaksitavuisen sanansa...mopo! Sanoo kyllä popo, mutta kuitenkin :D

Kattinka: Täältäkin vielä suruvalittelut anoppisi poismenon johdosta, surullista :'( :ashamed: :( Iso :hug: ja jaksamista! Harmi, kun ei nyt sitten nähtykään, mutta onhan tässä vielä kesää jäljellä :)

Lumikarpalo: Onnittelut pikkuisen tyttövauvan johdosta, ihanaa! :flower: =) :heart:

Koivunkäpy: Villelle pikaista paranemista! :hug:

Siru: Ei ole Joonaskaan vielä purkkaa saanut, kuten ei pastillejakaan.

Tanskuliini: Voi, kyllä häät sitten ovat ihania! :) Kyllä oli tytöt suloisia vaaleanpunaisissa mekoissaan! :) Pojille onnittelut hyvistä todistuksista! :flower: Onpa muuten aika hieno juttu tuollainen ruokailumahdollisuus!!!

Lillukka: Miehellesi pikaista toipumista! Toivottavasti te Onnin kanssa taudilta säästyisitte! :hug:

Pirre: Erkolle pikaista paranemista! :hug: Joonas on onneksi korvatulehduksilta säästynyt...

Gerbera: Sinnekin pikaista paranemista ja jaksamista muutenkin! :hug: Toivottavasti Werneri tosiaan vielä jonkin aikaa masussa viihtyisi! Jullelle 1,5v-onnittelut! :flower:

Nyt pitäis kai vähän kotihommia taas mennä tekemään, vaikka ei kauheasti huvittaisikaan... :whistle: Illalla vois kirjastossa käväistä, kunhan mies kotiutuu töistä, muuta ohjelmaa tälle päivälle ei sitten olekaan.

Mukavaa ja aurinkoista maanantaita kaikille! B)

-Niiskuneiti ja Helmi 24+3-

ps. Laitoin profiiliin tuollaisen hienon raskauskalenterin, niin ainakin itse pysyy vähän paremmin kärryillä, että missä mennään :D

 
Hups, täällähän pysyy näköjään kirjoilla vaikka kuinka kauan, vaikka koneella ei olekaan aikoihin ollut, mulla vaan aina jää nää sivut auki :ashamed:

Me lähdetiin poikien kanssa heti aamusta kävelylle, Rasmus oli kantoliinassa ja Joonatan rattaissa, käveltiin pari kilometriä, sit hypättiin bussiin, mentiin Isoon omenaan käymään :) Joonatan oli siellä ihan innoissaan sellasista leikkiautoista ja -raketeista, joiden kyytiin siis voi mennä, siellä leikki muiden lasten kanssa ja oikeen kiljahteli ilosta, kun pääsi pikkubussia ohjaamaan :heart: Aivan ihana ilma on kyllä ulkona! Ei vois nätimpää kesäsäätä olla B)

Tigru: Kiva, että olette parantuneita :hug: Rasmus on perustyytyväinen nykyään, sen kanssa on ihan kiva reissata ja Jonttuhan nyt tykkää ihan kauheesti reissata paikasta toiseen :) Toi kantoliina vaan on ihan must! En oo kyllä vähään aikaan kokeillut, että viihtyiskö Rasmus vaunuissa, nimittäin turvakaukalossa on alkanut viihtymään! Harvoin siihen edelleen nukahtaa, jos ei aivan hiki ole niin kattelee tyytyväisenä vaan ympärilleen :)

Mitä oot Koivunkäpy ostanu?

Ihanat prinsessat sulla profiilissa Tansku :heart:

Gerbera: Jaksamisia!

Molemmat pojat nukkuvat, tätä ihanuutta kestää enää vaan hetken :whistle:
 
Heippa siskoseni!

Mieheni ja mina kiitamme osanotoistanne. Hautajaispaivaa ei viela ole paatetty kun kaikkia ei ole saatu kiinni sen jalkeen kun mieheni sisar oli ollut papin luona.

Me paatimme jaada Osloon mieheni parhaan ystavan luo ainakin taksi paivaksi. Heilla on Ottoa 6 viikkoa nuorempi Gunnar-poika. Pojat løysivat heti yhteisen savelen ja Gunnar jai paivakodista tanaan pois meidan hoitoomme. Nyt molemmat pojat ovat nukkuneet jo 2 tuntia paivaunia ja mina lekotellut auringossa. Iltapaivalla ajattelimme lahtea puistoon piknikille. Gunnarin molemmat vanhemmat ovat uraihmisia eivatka tule kotiin ennen seitsemaa kun lahtivat niin myøhaan aamulla tøihin. Me sii leikimme taalla olevamme kaksospoikien kotivanhempia.

Lumikarpalolle toivottelemme onnea prinsessan johdosta.

Gerbera Taas ihmettelen etta aika todellakin menee noin nopeasti. Tuntuu kuin vasta viimeviikolla olisit ilmoittanut plussauutisistasi.

Niiskuneiti. Olisis tarkoitus yrittaa uusiks elokuussa. Silloin ois enempi aikaakin. Ajattelin nimittain lomailla suomessa koko elokuun.

Tansku Ihania nuoria naisia. Laita sahkøpostiin lisaakin kuvia, jos ehdit. Meilakin on yøt ollu viikonverran sita sun tata.

Piti viela muutakin, mut en muista mita.


:hug: Kattinkalta ja Otukselta
 
Niin Sirulle piti, eta kerran annoin puolikkaan purkan kun yhen tutun vuoden ikanen osas niin hienosti pureskella ja antaa purkan pois kun maku oli haihtunut. Meilla tais purkka menna kurkusta alas.

Hanna-Mari : Otto muisteli kaiholla Vilia kun katseltiin kuvia pikkualbumista eilen matkalla. Erkois terkut sulle ja pojille.
:heart:

Pojat on hereilla ja syøvat tuolla valipalaa. Me lahdetaan tasta puistoon.

Moi, moi kaikille
 
Huh huh mikä viime yö ja tää päivä.
Ihan on menny päin prinkkalaa.
Nukkuu tosi huonosti, päikkäritkin vain puoli tuntia. Kamala yskä ja nha jatkuu ja tuntuu vain pahentuvan. Ei pikkuinen saa kunnolla happea. Ottaisin kaikki vaivat itselleni jos vain voisin. Vaik en nyt sano et tämä niin pahaa on, paljon pahempaakin voisi olla. Mutta nyt vain näin väsyneenä tuntuu kamalalta pikkuisen puolesta. Mies saisi jo tulla kotio töistä.
Ravaan vähänväliä pojan luona silittelemässä päätä ja antamassa tuttia, ei oikein saa nytkään nukutuksi.

Mut nyt tän valituksen jälkeen jotain kaunista:

Joulukuu
Jos olet syntynyt joulukuussa,
niin elämä sinulle onnea tuhlaa,
kun syntymäpäiväsi lisäksi
voit viettää joulun juhlaa,
ja päästäkseen mukaan juhlien lukuun
myös luonto pukeutuu juhlapukuun.
-uppo-nalle-

 
Heips kaikille =)

Tuli suunnitelmiin muutoksia ja palailtiinkin vasta tänä aamuna reissunpäältä.
Tosin se ties herätystä kuudelta |O Mutta moiseen ratkasuun päädyttiin kun oli eilen niin kauheen kuuma.. Aamulla oli mukavan viilee ajella. (mitä tekee autolla jossa on kyllä ilmastoinmti mutta se ei pelitä.. :headwall: )

Viikonloppu oli tosi kiva :D Perjantainakin herättiin sian pieremän aikaan ja hypättiin tien päälle. tatu viihty lpistavasti koko matkan.
Lauantaina oli ne lakkiasjuhlat ja mukavat juhlat olikin. Pojasta näin vaan aina aika ajoin vilahduksen kun tätin ja pikkuserkkujen mukana meni.. Ja hyppi trempoliinilla tai ainaki yritti :LOL: :heart:
Sen lisäks Tatu hoiti ahkerasti koiria, ratsasti poneilla ja ajeli traktorilla ja ruohonleikkurilla iskän ja ukin kans :D Ja tietenkin hoidatti ihteesä mummolla ja ukilla ihan antaumuksella =)

Ja kiitos kyselleille sisko tyttö voi ihan ok:sti.. perjantaina oli jo himoun verran pirteenpi ja lauantaina ei ollu enää kun hirvee väsymys ja päänsärky. Tänäänkin kun soiteltiin niin sano että päätä särkee hirveesti. Syytä ei oo selvinny mikö moisen aiheutti.

Tatun sormikin on paranemaan päin. Vielä hiukan punoittaa mutta "näpyt" (jos voi semmoseks sanoo) alkaa painumaan pois.

Kattinkan perheelle osanotot, :hug:

Siru: Joo ei tosiaan oo tietoo että mistä moinen pojan sormeen mutta onneks alkaa painua pois. Tulehtuko esikon sormi siis kun ne juuret kasvo? Tietää ainakin seurata nyt tilannetta..

Niiskuneidille kiitokset uudesta pinosta :D

Peppi: Tsemppiä huomisiin pääsykokeisiin!

Hannamarille paljon paljon jaksuja ja :hug:
Mites äiti nyt voi?

Lumikarpalo: Onnea tytön johdosta!! :flower:

Koivunkäpy: Mikas Villellä on vointi??

Lillukka: Mites teillä voidaan mahataudin kans?

Gerbera: Jaksuja öihin! saatko/osaatko päivällä nukkua pojan kans samaan aikaan??

Pirre: Tervetuloa minunkin puolesta joukkoon =) Jaksuja myös sinne!!

Meillä Tatu rupes jo ennen puolta ysiä nukkumaan. Illan olikin oikee äitin syli poika :heart:
Reissussa nähdään toisiamme niin vähä että sitten ottaa aina kotona toisinaan takas :D Hassua että minut unohtaa suurelta osin kun päästään reissun päälle ei pahemmin syliin jouda.. mutta ihan kiva niin saan minäkin omaa aikaa ja kun isovanhemmatkin mielellään vahtii.

Sain jonkun verran istutettua kaiken maailman kukkia pihalle mitä äiti ja anoppi mukaan lykkäsivät. Oon kyllä 100 varma että ei juurikaan kukat kuki minun viherpeukalon taidoilla...

Mut nyt on alettava kömpiä sänkyyn niin jaksaa aamulla olla ees joten kuten virkeenä..

öitä!
 
Nukutaas vielä muualla ;)
mie oon vieny auton korjaamolle ja polkenu sieltä 2km kaupan kautta, pyykit kuivuu pihalla, kasvimaa kasteltu ja nyt uunissa on raparperipiirakka :p
sitä kerkeää paljon kun kuudelta herää. ihme ettei enempää väsytä, pitää kuitenkin päikyt ottaa.
Eilen siivosin koko huushollin, imuroin, luuttusin ja pyyhin pölyt ja jynssäsin vessan. Pojat tamppas matot :D

Mies kävi siellä niksauttajalla, oli rusauttanu selän suoraksi ja sononut että sitten ei saa imuroida!! on kuulemma sellainen liikerata joka aiheuttaa jumitusta :eek: :LOL: tuolle niksauttajalle miekin haluun :LOL: mut ei se antanu kuin viikon kiellon imurointiin :D

nyt lähden siivoilee keittiöstä sotkut

palaillaan

tigru
 

Huomenta!

Meillä on erittäin hyvin nukuttu yö takanapäin! Ysin aikaan vasta herättiinkin!
Että kyllä nyt jaksetaan =)

Äiti tulee tänään meille ja lähtee torstaina kotiin. Mies halusi välttämättä hommata tänne apuja, mulle kun nousi eilen kuumekin. Sitkeästi olin kuitenkin ulkona Jullen kanssa, en raskinut toista sisällä niin kauniilla säällä pitää. Varjopaikkoja vaan itselleni etsin ja istuksin mahdollisimman paljon.

Mulla on nyt jäänyt kommentointi, on tullut pelkästään omaa napaa (jota ei kyllä navaksi voi edes enää sanoa :LOL: )... Mut nyt jos jotain muistaisin!

Kattinkalle ja miehelle osanotot anopin kuoleman johdosta :hug: Jaksuja teille!!

Lumikarpalolle ja perheelle onnea pienestä tytön tylleröisestä!!

Peppi, tsemppiä pääsykokeisiin!!

Tigrulle jaksuja viimosiin odotusviikkoihin!!

Danjuska, kyllä mä olen koittanut Jullen unien aikaan olla edes pitkällään, silmät kiinni. Uneen saakka en aina pääse. Joka päivä en tätä malta kyllä tehdä, mut niinä öinä, kun nukutaan huonosti, niin silloin kyllä.

Juu, nyt on mentävä, kun räkä alkaa valamaan... Niistohommiin siis käypi tieni!

Oikein aurinkoista, ihanaista päivää kaikille!!
 

Yhteistyössä