Moro!
Eilen oli neukkari ja kaikki muuten hyvin, paitsi pissassa oli vähän sokeria... Noh, maanantaina on jo uusi käynti ja toiveissa on, että sokeri johtui mehusta, jota join ennen neuvolaa ihan kiitettävästi. Sijainen oli kans sitä mieltä, että muutamista päivistä olisi enää kyse, että synnyttämään päästään, mut itse olen kyllä asennoitunut nyt siihen, että laskettuun aikaan tai ainakin erittäin lähelle mennään. Eilen käytiin vetämässä tooooosi rankka lenkki, enkä saanut kuin muutaman supparin aikaiseksi. Noooh, kyllä tää joskus syntyy
Lumikarpalolle kovasti voimia arkeen! Toivottavasti Joelin mustasukkaisuus pian helpottuu. Voin hyvin kuvitella, että meillä tulee kans mustasukkaisuutta varmaan paljonkin, Julius kun on niiiiiiiiin äitin poika :heart: Ja ovat jo sen ikäisiäkin, että osaavat ollakin mustasukkaisia.
Kaizasta ja MM:stä oli kiva kuulla!!
Uneton, voiko lapsukaiset pahoin tällä automatkalla? Tuleeko pahoinvointia lyhkäsemmilläkin matkoilla? Kantsii kyllä kokeilla sitä apteekin matkapahoinvointilääkettä, toisille se auttaa, toisille ei. Kokeilemallahan se selviää. Mukavaa kahdenkeskistä Juhannusta sulle ja miehellesi!
Meillä täällä on aikas hiljaista ja sydämessä tyhjä olo, Aleksi lähti eilen linjurilla mummolaan. Tulee sunnuntaina kotiin :heart: Onneksi Julius pitää meidät täällä vauhdissa
Koivunkäpy, nuo sun laittamat hiusmallit oli aivan ihanat! Itse tykästyin siihen ekaan vaihtoehtoon ja sitä ajattelin seuraavalla kampaajakäynnillä kokeilla. Saanhan? Määääki haluun uuden pään Pitää sit vauvan syntymän jälkeen kampaajalla käydä, ennen ristiäisiä.
Eilen käytiin hakemassa meidän tuplarattaat lastentarvikeliikkeestä kotiin ja on ne kyllä ihanat! Käytiin ostamassa Jullelle uusi Plaston traktori ja peräkärry ja voitte uskoa mikä huuto tuli kassalla, kun se huomasi, että se paketti annettiin kassatädille Toinen luuli, ettei saakaan sitä Eka kerta kun kaupassa itki Autossa annettiin se paketti syliin ja takapenkiltä kuului vaan, että "Wau, onpa hieno"
Koivunkävylle piti vielä kirjoittaa, että seksiä on kyllä harrastettu, mut taitaa olla itsepäinen kaveri tulossa, kun ei osaudu ulos tulemaan, vaikka häiritään Illalla kävin lenkin jälkeen saunassakin ja olin kovissa löylyissä, mitään ei tapahtunut...
Hitsi kun kuitenkin koko ajan alitajuisesti "jännitän" ja odotan, että milloin lähtö tulee, aamusta saakka sen takia päähän koskenut...
Mut nyt toivottelen kaikille [/b]Oikein ihanaista Juhannusta!!! ja toivotaan, että me Tigrun kanssa päästään pian kertomaan vauvauutisia :heart:
Jemmalle pitää vielä toivotella hyvää loppuraskautta! Meille on poika tulossa :heart: Mies sanoikin, että hän ei ole mikään sekatyömies
Mut nyt menen miehen viekkuseen!
T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 37+4 :heart: