***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Moro!

Eilen oli neukkari ja kaikki muuten hyvin, paitsi pissassa oli vähän sokeria... Noh, maanantaina on jo uusi käynti ja toiveissa on, että sokeri johtui mehusta, jota join ennen neuvolaa ihan kiitettävästi. Sijainen oli kans sitä mieltä, että muutamista päivistä olisi enää kyse, että synnyttämään päästään, mut itse olen kyllä asennoitunut nyt siihen, että laskettuun aikaan tai ainakin erittäin lähelle mennään. Eilen käytiin vetämässä tooooosi rankka lenkki, enkä saanut kuin muutaman supparin aikaiseksi. Noooh, kyllä tää joskus syntyy :D

Lumikarpalolle kovasti voimia arkeen! Toivottavasti Joelin mustasukkaisuus pian helpottuu. Voin hyvin kuvitella, että meillä tulee kans mustasukkaisuutta varmaan paljonkin, Julius kun on niiiiiiiiin äitin poika :heart: Ja ovat jo sen ikäisiäkin, että osaavat ollakin mustasukkaisia.

Kaizasta ja MM:stä oli kiva kuulla!!

Uneton, voiko lapsukaiset pahoin tällä automatkalla? Tuleeko pahoinvointia lyhkäsemmilläkin matkoilla? Kantsii kyllä kokeilla sitä apteekin matkapahoinvointilääkettä, toisille se auttaa, toisille ei. Kokeilemallahan se selviää. Mukavaa kahdenkeskistä Juhannusta sulle ja miehellesi!

Meillä täällä on aikas hiljaista ja sydämessä tyhjä olo, Aleksi lähti eilen linjurilla mummolaan. Tulee sunnuntaina kotiin :heart: Onneksi Julius pitää meidät täällä vauhdissa :D

Koivunkäpy, nuo sun laittamat hiusmallit oli aivan ihanat! Itse tykästyin siihen ekaan vaihtoehtoon ja sitä ajattelin seuraavalla kampaajakäynnillä kokeilla. Saanhan? :D Määääki haluun uuden pään :D Pitää sit vauvan syntymän jälkeen kampaajalla käydä, ennen ristiäisiä.

Eilen käytiin hakemassa meidän tuplarattaat lastentarvikeliikkeestä kotiin ja on ne kyllä ihanat! Käytiin ostamassa Jullelle uusi Plaston traktori ja peräkärry ja voitte uskoa mikä huuto tuli kassalla, kun se huomasi, että se paketti annettiin kassatädille :D Toinen luuli, ettei saakaan sitä :D Eka kerta kun kaupassa itki :D Autossa annettiin se paketti syliin ja takapenkiltä kuului vaan, että "Wau, onpa hieno" :D

Koivunkävylle piti vielä kirjoittaa, että seksiä on kyllä harrastettu, mut taitaa olla itsepäinen kaveri tulossa, kun ei osaudu ulos tulemaan, vaikka häiritään :D Illalla kävin lenkin jälkeen saunassakin ja olin kovissa löylyissä, mitään ei tapahtunut...

Hitsi kun kuitenkin koko ajan alitajuisesti "jännitän" ja odotan, että milloin lähtö tulee, aamusta saakka sen takia päähän koskenut...

Mut nyt toivottelen kaikille [/b]Oikein ihanaista Juhannusta!!! ja toivotaan, että me Tigrun kanssa päästään pian kertomaan vauvauutisia :heart:

Jemmalle pitää vielä toivotella hyvää loppuraskautta! Meille on poika tulossa :heart: Mies sanoikin, että hän ei ole mikään sekatyömies :D

Mut nyt menen miehen viekkuseen!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 37+4 :heart:

Gerbera, ei nyt ollut pahoinvointia :)
Ja yleensä näm äon tulleet tunnin tahi pitemmän matkan yhteydesä.
Yleensä lämpimillä ilmoilla.
Juu, kyllä tässä nautitaan, kunhan ukkeli herää yövuoron jäljiltä.

Jaksuja Gerbsulle viimeisiin päiviin :)

Gerbera, ei ku vaan, siellä sivuilla on tooooosi paljon erilaisia malleja, osa aivan ihania, osa taas... no, vähemmän ihania :LOL:

Täällä vaan odotetaan et ihmiset tulis paikalle...

Unettomalle kanssa ihanaa jussia ilman lapsia, hiukka kade oon.. :ashamed:

Hyvää juhannusta kaikille! :flower:

Huh huh, jynssäsin juuri kuurausharjalla meidän kodinhoitohuoneen lattian, hiukan tuli hiki :whistle: Vielä pitäisi tänään tai huomenna pestä sauna ja kylppäri, mutta siinä hommassa mies saa kyllä hieman avittaa :)

Joonas on päikkäreillä, mies karautti näköjään juuri traktorilla pihaan, mitähän mahtaa tehdä :whistle: Kunhan Joonas herää, niin lähdetään mun vanhempien luo syömään, kun iskä meidät sinne aamulla kutsui. Sen jälkeen käväistään vielä mun mummin luona siellä juustokeitolla, sitten tullaan kotiin saunomaan =) Ei mennäkään kokkoja katsomaan, kun on vasta klo 23, niin Joonas varmaan jo hoitoon nukahtaisi, niin ei ole sitten kivaa kesken unien herättää... Eilenkin kyllä meni nukkumaan vasta puoli yhdentoista jälkeen, kun meni meidän reissu vähän myöhäiseksi :whistle: Käytiin siis mun mummille maitoa viemässä ja hakemassa mulle ne äitiyshousut :) Oli aika kiva ylläri, kun pussissa oli housujen lisäksi vielä kolme äitiyshametta =) Tosin eipä ne taida mulle kovin kauaa mennä, kun nyt jo hiukan piukotti, kun oli sen verran pientä kokoa ;)

Koivunkäpy: Mäkin meinasin ehkä varastaa sulta sun hiusmallit :D Mahtaako ne vaan sopia tällaiselle luonnonkiharaiselle, ketä ei kovin paljoa jaksa histenlaittoon panostaa...? :whistle:

Gerbera: Jaksamista edelleen! :hug:

Todella mukavaa oli kuulla Kaizasta, Lumikarpalosta ja MM-70:stä! :)

Peppi: Toivottavasti matkanne sujuu turvallisesti ja joutuisasti! :)

Uneton: Täälläkin ollaan ihan vaan pikkasen kateudesta vihreänä... ;) Ihana Peppi :heart:

Nyt ei vanha pää muista muuta kommentoitavaa, joten taidanpa lähteä välkkäpalaa syömään :p

Moi moi! :wave:

-Niiskuneiti ja Helmi rv tasan 27-

Täällä kotona kökitään :LOL:
GERBERA täälläkin on ollu samat puuhat kuin teilläkin! mutta mitään ei tapahdu. Aamulla kylläkin hiukan suppaili *jee* illalla saunaan niin jospa se siitä.

HANNAMARI kiitos juhannuskakku vinkistä! tein tänään meille juhannushalon (kääretorttu ja kermat päälle) koristelin sen ahomansikoilla, orvokeilla ja päivänkakkaroilla. oli nätti ja hyvää :p

TAPAAMINEN Jellonan kanssa meni hyvin, ovat aivan ihania ihmisiä koko perhe!! (tietysti kun ovat itäsuomesta ;) )
Aleksi leikki meidän kesälapsen kanssa ja Mikkis tutustui lähiympäristöön.
Atesta oli mukavaa kun oli ikäistään seuraa.
Kiitos kovasti vierailusta ja nähdään savon suunnalla seuraavan kerran.

LUMIKARPALO kiva kuulla teistäkin, harmi vaan tuo mustasukkaisuus.
Toivotaan että arki kolmistaan sujuu hyvin.
Onkos teillä ollu jo ristiäiset/nimenantojuhla?

KOUVUNKÄPY kelpaa kyllä kestot, kiitos

UNETTOMALLE raitoishaa iltaa ilman lapsia!

niin kuin Jellonan kanssa todettiin että kyllä meillä on mahtava tää porukka täällä! IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE TÄHTÖSTEN PERHEILLE :hug:

nyt välipalan tekoon

tigru

Piti tulla koneella käymään, kun ei ole just nyt muutakaan.

Käytiin pitkällä kävelylenkillä, mut käveltiin ihan rauhassa. Vihloi kohdunsuulle niin kovin, että piti välillä ihan pysähtyä. Istuttiin sitten lopuksi pihakiikussa ja sit tuli jätskin nälkä :D

Päivällä imuroin, pyyhin pölyt ja pesin lattiat (+vessa ja kylppäri sai kans kyytiä) ja illalla saunaan, kolmas ässä otetaan myöhemmin illalla käyttöön, jos jaksetaan :D Että kyllä tässä kaikkemme tehdään, että Werneri syntyisi :D

Nyt sipsien pariin :p

No niin jospa minäkin taas vähän jotain kirjoittelisin.Usein käyn kyllä lukemassa, mutta se vastaaminen aina jää :ashamed:
Viikko olisi vielä töitä ja sitten on kuukauden loma.Risteilylle Tukholmaan olemme menossa lomalla ja sitten Lintsillä ja Korkeasaaressa on käytävä.

Kovasti täällä jännitetään myös vauvauutisia Gerberalta ja Tigrulta + muut.

Meillä mies on töissä koko juhannuksen niin me ollaan kotosalla,grillaillaan ja ollaan ulkona.Toivottavasti olisi lämmintä niin tytöt pääsisivät uima-altaaseen.Sunnuntaina menemme varmaan Itäkeskukseen katsomaan joko alet ovat jo alkaneet. Tänään käytiin katsomassa juhannus salkoa , syötiin kiskalla jätskit ja tytöt heittivät kiviä mereen.

Nyt menemme iltapalalle ja sitten alkaa nukuttamismaratooni Veran kanssa :kieh: Mies kun nukuttaa niin nukahtaa max.15minuutissa , mutta kun minä nukutan niin menee tunti ellei enemmänkin. Meillä siis Veraa pitää VIELÄKIN nukuttaa.Makaan siinä meidän sängyllä ja Vera omassa pinniksessä.Välillä on sellainen peittorumba eli Vera potkii peiton pois sitten valittaa että "peitto päälle" niin kauan kunnes laitan peiton ja sama jatkuu vaikka kuinka kauan.Ei auta vaikka otan peiton pois , sitten alkaa marina "peitto Veralle,peitto Veralle......" Hyvää Juhannusta kaikille :wave:

Juhannusiltaa!

Pienet vielä ennen nukkumaan menoa.. ;) Meillä on ollut tosi kiva päivä, vaikka Vili itki taas useaan otteeseen yöllä. Sillä on kulmahammas puskemassa läpi ihan just, siitä se kai johtuu. Ollaan oltu pihalla koko päivä, aamulla ennen ysiä kävin poikien kanssa keräämässä juhannuskukat, ja sit nuo ukotkin nousi (Miehen kaveri on meillä huomiseen) ja oleiltiin takapihalla. Kun Vili meni päikyille määräsin muut miehet kävelylle, olivat käyneet tuossa reilun 1km päässä ABC:llä hampurilaisilla ja mennen tullen leikittäneet Arttua puistossa. Mä sain maata oikosenaan auringossa ja lukea kirjaa, ihan luksusta! Päivällä tein mansikkakakun ja mukelot sai meuhkata altaassa. Illalla grillailtiin liha-ja makkaravartaita ja syötiin uusia perunoita ja salaattia.. :wave: Sit oli sauna vihtoineen, ja pojat riekku vielä ammeissaan niin että kun iltapalat oli syöty, molemmat sammu kuin saunalyhdyt. Toivottavasti yö vaan menis paremmin.. Mies lupas kyllä herätä huomenna, niin uskalsin ottaa kolmannen lasin valkkari-Fruityä (nam!), mutta nyt nukuttaa ihan armottomasti. Noloa pyytää toinen heräämään aamulla ja mennä ite aikasemmin nukkumaan.. :ashamed: Huomenna pojat menee mummolaan, ja me saadaan vihdoin olla vähän kaksin. Jos vaan se Tomin kaveri ei saa päähänsä jäädä vielä yhdeksi yöksi, kun pojatkaan ei ole kotona. Sit multa kyllä pääsee ruma sana..

Oi oi, ihan omaa napaa tuli täältä, nyt ei keskittyminen riitä muuhun.. Ihanaa Juhannusiltaa siskoille!

Ei oo ees rapula! :eek: B) join nimittäin eilen kaksi brieseriä ja tapsalla lantratun sidukan, ihan juoppo!
Ukko muisti taas miks se ei juo, ei toinen ees oikeesti ollu päissään ja oksenti ku mentiin unille :/ Yhellä' suharilla taas meni hiukka överiks, sen verran että MÄ jouduin karjasemaan :snotty: Kaveri sattu olee jätkäkaverisa kanssa täällä, jätkä toista kerta meillä, väittiet mäpäs oon vallan topakka ja osaan suostutella isompiaki äijiä uskottavasti :LOL:

Täällä on ihana keli!
Onko kellään mitään vinkkiä peräpukamien helpottamiseks? Kaveri on moisen vaivan takia nyt äkänen ja lähes rampa :x ei käy kateeks, ei

Jussin jatkot kaikille!

aamupäiviä täältäkin!
huh tätä hellettä |O olin hetken ulkona mut ei pysty olee pitkään. Iltapäivällä lupasin viedä lapset uimaan. pitää vallata puun alunen itelle jotta pysyy hengissä ja laittaa märkäpyyhe päähän.

KOIVUNKÄPY hyvä että sait ojennettua sen suharin :D on varmaan seissy asennossa kun karjasit :LOL:
tuohon ystäväs vaivaan en osaa sanoa mitään.

mitenköhän sitä sais aivot off asentoon tuon synnytyksen suhteen :/ muu ei pyörikään mielessä. noh tekemistä löytyy niin eiköhän jotain kesken jää.

mut nyt laittamaan lounasta poitsulle...

Mukavaa juhannuspäivää kaikille! Onpas täällä TODELLA hiljaista...

Meidän juhannusaatto sujui oikein rauhallisesti. Aamupäivän mies oli töissä, mutta sitten sentään pesi saunan heti tultuaan, kai yritti hyvittää jotenkin :) Päivällä oltiin mun vanhempien luona syömässä, jonka jälkeen käytiin vielä mun mummin luona. Illalla sitten saunottiin oikein kauan puhtaassa saunassa =) Tänään pitäisi vielä kylppäri pestä, kun eilen päivällä ei ehtinyt ja sitten illalla ei enää jaksanut...

Mulla muuten profiilissa uusi masukuva, siinä viikkoja tasan 27!

Taitaapa olla mun pitkät kävelylenkit tän raskauden osalta jo tehty, koska tänään kun kävelemässä oltiin, niin vähän väliä piti vauhtia hidastaa, kun niin vattassa nipisteli...kaipa ne jotain supistuksia on? Joonaksen aikaan kun ei oikein tuollaista ollut, niin ei ole pahemmin kokemusta...

Tulkaahan nyt muutkin juhannuskuulumisia kirjoittelemaan! :wave: :)

Täällä jänskät paikat... supistee aikas säännöllisesti ja aika kovaakin, ei kuitenkaan niin, että huohottaisin :D Suolen olen tyhjentänyt kahteen kertaan ja olo on ollut koko päivän erittäin levoton! Mummo ja ukki on lähtövalmiudessa. Nyt peukut pystyyn, että pian päästään synnärille tositoimiin!

Eipäs sen enempiä nyt...

T. Gerbera & PikkuWerneri rv 37+5 :heart:

ja illan piristys...

Kyllä suomalaisen fantasiat aina ulkomaalaiset voittaa mennen tullen:

RANSKALAINEN: "Kyllä kieltämättä tulee nähdyksi unia semmosesta, että
aamulla kun herään ja vetäisen verhot ikkunasta, niin siinä ulkopuolella
ratsastaa vaalea alaston nainen ja sen naisen jalat Viistää maata. Ei
siksi,että hevonen olisi pieni, vaan siksi kun sen mimmin sääret on niin
pitkät."

RUOTSALAINEN: "Mutta se vasta antaisi virtaa kun aamulla kiertää kädet
naisen ympäri niin ei meinaa yltää kädet yhteen. Ei siksi että minulla olisi
niin lyhyet kädet vaan kun sillä naisella olis niin isot daisarit."

SAVOLAINEN: "Siinä sitä oes vantasijata ku uamulla töehin lähtiissä
lävväyttäs akkoo perssiille, niin kottii tullessahhii vielä lihat hyllys. Ee
sen tautta, jotta akka ois nii lihava, vua sen tähe että minula oessii nii
lyhyt työaeka."

Gerbsu hui ja ihanaa, onnea matkaan, kuulostaa sille että pian synnytät! :)

Koivunkäpy hyvä juttu oli :LOL: .

Ihana massu Niiskuneiti!

Hannamari toivottavasti saitte olla kahdestaan tänään ja että oli kivaa ;).

Meillä mun veli + tyttöystävä kylässä. Eilen ja tänään grillattu. Eilen tein elämäni ekan britakakun ja hyvää oli :p . Eilen illalla sit käytiin kattomassa yhtä kokkoa. Tänään pesin neljä isoa mattoa meidän patiolla, oli hikistä mutta ihan kivaa puuhaa. Minusta siinä on jotain nostalgista kun pesee mattoja harjan kanssa. Vesi tuli järvestä letkua pitkin. Iltapäivällä vietiin liiteriin puita, porukalla sekin kivaa puuhaa. Huvitti, kun Onnikin ihan terhakkana poikana oli auttamassa, kantoi liiteriin pikkuisia puita. Voi rakasta :heart: . Sekä eilen että tänään kaikki muut ovat uineet paitsi mä arkajalka, Onnikin tykkää tosi paljon läträtä vedessä, ei pelkää lainkaan vaan hurja viipellys :). Tänä iltana käytiin vielä pienellä juhannusajelulla, harjumaiseman kioskilla, jätskeillä. Ja illalla pelattiin mölkkyä. Kiva peli! Vieraat lähtee huomenna. Ensi viikolla ei erikoisempaa puuhaa, mut sit ensi vkl on ne viinijuhlat. En oota en... en niinkään sitä viiniä, mulle riittää yksi-annosta tuollaisillakin reissuilla mutta että näen hyviä ystäviäni, se on luksusta samoin kun että pääsee ravintolaan syömään rauhassa ja että muutenkaan ei tarttee säätää mitään...

Mukavaa huomista sunnuntaita kaikille ja reissussa olleet, Danjuska, Peppi jne tulkaahan sit kertomaan kuulumisia!

Iltatervehdys vielä! :wave:

Gerbera: No jokos lähditte!? :) Hurjasti tsemppiä, sitten kun lähtö koittaa! :hug:

Koivunkäpy: :LOL:

Lillukka: Kiitoksia! =) Todella mukavalta kuulosti teidän juhannus :) Ihana Onni :heart: Joonaskin on oiva apuri puuhommissa :D Niin ja sitten kun mies leikkaa nurmikkoa, niin Joonas kulkee omalla leikkileikkurilla perässä :D

Hyvää yötä!!!

Juhannusyön terveiset savosta!

Yötöissä siis taas ja nyt hyvin aikaa kirjoitella teille pätkät meidänkin elämästä.
Juhannus vietetty mökillä. sitä ennen to-pe heitettiin reissu sinne tervakoskelle, jossa oli oikein ihanat juhlat ja mukavan rentouttavaa tähän arjen väliin. matkat meni todella hyvin poikien kanssa. Perjantaina tosiaan poikkesimme tigrulassa. Kiitos heidän perheelleen vielä kerran, oli oikein mukavaa. =) aleksihan ei olisi pois halunnut ollenkaan lähteä, kun oli niin mukavia leikkikavereita. Kotona käytiin vaan välissä hiukan kamoja vaihtamassa sekä ruuat mukaan nappaamassa ja suoraan mökille. rosvopaistia nautiskeltiin aattoiltana ja lauantaina tehtiin vartaita. :p Tänään on kait pihvejä tiedossa pekoniin käärittynä. Kotiudutaan varmaankin sunnuntai-iltana sitten. =)

lumikarpalolle, jaksuja arkeen. toivottavasti mustasukkaisuus nopeaan helpottaisi. :hug:

kaizasta ja mm:stä todella mukava kuulla pitkästä aikaa. monesti miettinyt mitä teille kuuluu. kuinkas mm olette viihtyneet uudessa kodissa ja paikassa? ettekös muuttaneet ihan toiseen paikkaan? vai muistanko mettään.. :whistle:

peppi, mikkiksen lempiruokaa on kaikki vaihtelevasti. fetajuustot ja tomaatti on sen suurta herkkua. sit ehkä pottumuussi ja j.lihakastike on yksi suosikki. ja muutkin j.liha ruuat menee. Aattona teki rosvopaisti hyvin kauppansa Mikkikselle kuin myös monelle muulle meidän porukassa. Kiva että teidän yöt ovat menneet hiukan paremmin viime aikoina. =)

hannamari, toivottavasti saitte miehen kanssa kahdenkeskisen ajan. Jaksuja repaleisiin öihin. :hug:

lillukka, mölkky on aivan mielettömän hyvä peli. Meillä sitä on pelailtu jo moooooontaaa vuotta eri olosuhteissa. talvi sääkin on tullut kokeiltua. Aleksikin tykkää pelata sitä aina välillä. suosittelen kaikille, jotka jonkun mukavan ulkopelin haluaisivat. Meilläkin asustaa vesipeto tai kaksikin oikeestaan siis molemmat pojat on ihan mahdottomia vedessä läträäjiä. Eilenkin mökillä Mikkiksellä taisi kulua parit-kolmet vaatteet, kun lotrasi erinäisissä vesi altaissa. yhdessä vaiheessa paidassa ei ollut muuta kuivaa kohtaa kuin selkämys. hiukan näytti hassulta. mukavalta kuulosti teidän juhannus.

käpynen, ei sitä täälläkään tarvita paljoa että on känni päällä ja pilleet katossa. Joinain iltavuoro iltoina töistä tultua olen ottanut yhden lasillisen valkkaria ja mulla on ollut het hilpee olo. lonkku ei ehkä ihan samaa vaikutusta tee niin nopeesti, mut toi valkkari on helppo ja nopee rentoutumis keino. toivottavasti saat ne kuvat sinne yhteisöön..olis kiva nähä sun uusi pää. =)

jemmankin saaristo oleilusta oli ihana lukea. mulle tulee aina noista juhannus salon ympärillä tanssahteluista mieleen Pekka töpöhäntä-kirjat. Niistä yksi kertoo juuri sellaisista juhlista. Onko kukaan muu lukenut samaisia kirjoja pienenä? tai toinen mun suosikki pienenä oli pupu tupuna?!

käytiin mikkiksen kanssa 1,5v lääkärineuvolassa viiem tiistaina. ei kylläkään mittailtu, kun oli niin vähän aikaa edelliskerrasta. Lääkäri teki pikaisen tutkimisen ja saatiin hoitajalta rokotus joka viime kerralla jätettiin antamatta. Ei itkenyt yhtään rokotettaessa. reipas ja vilkas poika. :)

hiukanko on virkee olo..ihanaa sinänsä, että saattaa pärjätä tämän päivän pelkillä Mikkiksen kanssa nukutuilla päikkäreillä. :) muisti ei vaan ole kovin terävä, kun ei enää tuu mieleen kommentoitavia asioita, mut käyn vaik kohta lukaisemassa teidän juttuja uudestaan ja lisäilen sit..

Oikein Ihanaa JUHANNUSTA kaikille tähtös perheille!!! :hug:

Huomenta!

Täällä ollaan erittäinkin kokonaisena vielä |O Puoli kahteen saakka yöllä supisteli, melko säännöllisesti, välit oli 2 min-10 min, mutta niin vaan sitten lopahtivat. Eivät olleet vielä sellaisia supistuksia, että henkeä olisi täytynyt haukkoa, mutta epämiellyttävän tuntuisia kyllä. On vähän turhauttava olo!
Mukava olisi tietää kohdunsuuntilanne, mutta enpä taida viitsiä 22 euroa maksaa siitä tiedosta... Koko ajan on kyllä tuolla alakerrassa sellainen fiilis, että joku siellä jo kurkkii :D Meidän erittäin itepäinen PikkuWerneri :heart:

Tänään saadaan Aleksi mummolasta kotiin ja kylläpäs on ollutkin jo ikävä! :heart:

Muita suunnitelmia meillä ei ole, ulkoilua vaan.

Oikein ihanaa Sunnuntaipäivää kaikille!!

Huomenta!
Ihanaa meillä nukutaan nykyisin kasiin asti! saapi itekin nukkuu hyvin, mitä nyt 3-4 kertaa pitää käydä vessassa.
GERBERA voi harmi kun et päässy tositoimiin.
Täällä ollaan myös yhdessä kasassa yks supistus tuli äsken :headwall: mut luulen että vedet menee taas eka ennen kuin tulee suppareita enemmän.

Miehen sisko on nyt ohjeistettu poitsun päivärytmiin, niin lähtö saapi tulla milloin vain. kyllästyttää tää odotus.

Eilen tein kolme isoa tyynyä lastenhuoneeseen, nyt meillä on sellainen löhönurkka jossa voipi lukea satuja.

eilen illalla oltiin uimassa tai lapset ui mut minä en. Atte oli ihan innoissaan konttaili siinä vedessä ja välillä piti taluttaa hiukan syvemmälle. Reilun puolituntia siellä peuhas sit sanoi että kylmää :D
olis kyllä halunnu mennä vielä uudestaan uimaan mut lähdettiin sit syömään ja kyllä muuten jauhelihasoppa uppos hyvin, söi melkein aikuisten annoksen!

mut nyt lähden maalailee sitä leikkimökin ovea ja sit olis vielä paljon muuta pikku hommaa....

hoo ilmottautuu pirteänä, nukuin liki 12h, 9aikaa kakarat nous ja potkin ukon seuraks niille sanoin etten mahda enää nukkua mut oötkötän hetken, mää ku nautin siittä että saapi nousta ja heräillä rauhassa.. no heräsin sit 11 aikaan :whistle: täällä oli jo tiskari pyörimässä yms ku könysin alas..

Ja muisti on hyvä.. Hokasin aamulla et mun systerillä on edelleen mun elektroni kukkarossaan, enneks en just nyt tarvia sitä mut ens viikon aikana kyllä tarviin :kieh: ja onneks voi luottaa et siel on edelleen se sama summa jäljellä mitä on poerjantaista asti ollu, iski laiskuusni lähetin ne apteekkiin kun halusivat hetken kahden olla ja käydä kaupalla :D

Kuulemma jussina eräälle ärähdin aiheesta einaki muut oli sitä mieltä, tämä joku tosin mökötti iel eilenki eipä mulle paljon puhunu, eipä haittaa, ja mäni kotiisa, pysykööt nyt hetken siellä :kieh:

Ja oikeesti, kaveri aamulla eilen soitti saikulle päivystykseen kun se oli nii helvetin kipee, lääkäri oli sanonu et ei hän rupee moisia kattelee päivystyksessä :eek: siis oikesti jos jätkä ei kykene nukkuu/liikkuu vaivan takia ni eipä tehä mitää |O se ei yleesä ees valita jos joohki koskee, eile aamulla huomenen jälkeen kuulu hyvin heikko ja valittava: mut pitää viedä lääkäriin.. Lainattiin sit ammetta sille ku saunaa ei voinu pistää mukaan et jos pärjäis maanantaihi asti.. sauna kuulemma helpottaa, aamulla se saunoki sit 3h, välillä käskettiin muitten viedä sille juotavaa nottei kuiva..

Gerberea, tylsää tommonen supistelu |O on viel muistissa...

Gerberalle peukutusta täältä. Että josko pian ois lähdön aika.

Me tultiin jo eilen kotiin =) . Olin suorastaan valtavan huojentunut. Matkantetot oli mun osalta yhtä tuskaa. Jotenkin stressasin ihan älyttömästi niitä. Samin rytmit heitti ihan pyllykkää joten senkin johdosta on ihan kiva että päästiin jo kotiin. Ja rytmit kohdalleen.

Mä kyl ilmoitin miehelle. Että mä en lähde aianaskaan pariin seuraavaan vuoteen jussina täältä kotoa minnekkään.

Oon juossut tänään pesukoneen ja alakerran kuivaushuoneen väliä ja pessyt jo 4 koneelista pyykkiä. Vielä ois pari koneelista jäljellä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. :wave:

P.s meinaatteko käydä alennusmyynneissä?

täällä ollaan eikä muuta voida |O oon ihan kypsääääääää

koko päivän oon touhunnu ja eikä mitään tapahdu :headwall: nyt on vain huono olo kun vetäsin suklaapatukan :x

käytiin vuokraa leffa illaksi, jospa se jäis kesken ;) äitikin soitteli että onko tuntemuksia, pitääkös hänen huomenna mennä töihin?! :LOL: sanoin että ihan rauhassa tee töitä ei tää täältä ulos tule :kieh:

mut nyt nostan jalat ylös hetkeksi ja luen jotain hömppää, sit pitää kylvettää tuo pikku rumapali.

Huomenna meen kattoo kaverin parin viikon ikäistä tyttöä jos se sais aikaan jotain (toiveajattelua)

pitäkää mullekin peukkuja että lähtö tulis pian :wave:

palailen.....

Reissusta palailtu =)
Oikeestaan palailtiin jo iltapäivästä ja tuotiin samalla halkokuorma.

No, onkos se Tigrun elokuva jääny keksen?? Mites Gerbera?? Toivottavasti tuo sokeri johru vaan siitä mehutsta.
Myös Jemmalle :hug: tähän viimeisille viikoille ja onnittelut prinessasta :flower:

Uneton: No mites teillä juhannus meni. Oli laatuaika muakavaa :D

Lumikarpalo: Mukava kulla kuulumisia. Toivottavasti mustasukkaisuus hellittää ajan kanssa.

Meillä meni reissu ihan hyvin. Torstaina illalla oltiin perillä ja Tatu räkätti melkein koko automatkan tätin kans :D

Perjantai aamuna suunnattiin auton keula kohti mökkiä ja Ttau jäi mummon luo. Eipä muuta tuuminu kun hei hei ja vilkutti..
Siinä ongittiin, teltta pystyteltiin ja saunottiin.. Sitten tuli kuski ja lähdettiin raveissa käymään.. Väkeä oli ihan tolkuttomasti!! Onneks säät suosi!

Sen jälkeen vielä käytiin paikallisella lavalla kokkoa ihailemassa ja huvikseen pyörimässä..
Mökillä koirat otti ihan ilosesti yhteen ja Roopella ainaki poskessa reikä :whistle: :/ No niin saman ikäsiä olivat että piti välit selvittää.. tuumin vaan että ei parane kenenkään kättä väliin pistää..

Aamulla nukkumaan meno meni vasta kehdeksaan :whistle: Ja nukuin yhteen eilis päivänä.. :ashamed:
Oli tarkotus että jäädään toiseks yöks mut tuli poikaa niin ikävä illalla että ajettiin mummolaan poitsun luo :heart:
Mut oli kyllä eilis päivä kiva olla ihan vaan kahdelleen..

Lapsen likak joutuu oyks:iin niin oli ongelma että mistä lapsenvahti vielä ens viikoks.. no onneks pikkusiskolla on kesäloma niin hyppäs meidän kyytiin ja tuli Tatua vahtimaan.. 3-4 tuntia joutuuvat kahelleen olemaan.

Mut nyt elokuvan ääreen.. kuulumisia kehiin :wave:

Heippa kaikille! :wave:

Täällä on Joonas kuumeessa... :( On aikas reppana, kun vaan sohvalla tai sängyllä makoilee, otti tuossa hetki sitten pienet torkutkin :heart: Voikohan johtua siitä rokotteesta, mistä on nyt 1,5 viikkoa aikaa vai onko joku pöpö? :whistle:

Tigru: :hug: Täällä on peukut pystyssä, että lähtö pian tulisi!

Mites Gerbera??? :)

Smirgelaine: Mä jo tänään aleissa pari tuntia pyörin, mutta enpä löytänyt kuin normaalihintaisia vaatteita, yhden paidan ja yhdet housut :D On se kyllä vaan musta aika tuskastuttavaa tuo shoppailu...varsinkin nyt kun jalat tuppaa aika helposti väsymään :whistle:

Eipä tänne nyt muuta, huomenna koittaa taas paluu arkeen, mutta onneksi loppuviikosta pääsee taas mökkeilemään! =)

Iso :hug: kaikille!

Yhteistyössä