Aurinkoista huomenta Länsirannikolta B)
Mä heti aina terästäydyn vastaamisessa, kun oma "nimi" näkyy teksteissä
Kattinka vähän nauroin tuota seurapiirielämä-vertausta
juu vilkasta on... Onnea työnnäyttöön! Oletko kuitenkin ollu ihan töissä koko ajan, siis oppisopimustyylisesti? Osaatko sanoa, missä suhteessa sun palkka on Suomen vastaavaan? Yksi entinen työkaveri oli muutama vuosi sitten Norjassa pari-kolme vuotta, sai heti kättelyssä viran ja palkka aikalailla parempi kuin täällä, mutta eläminenkin taisi olla kalliimpaa siellä. Kiva, että Otto tykkää hoidossa olla, helpottaa omaa oloakin huomattavasti.
Koivunkäpy; musta molemmat mallit oli hienoja! Ehkä se kakkosvaihtoehto parempi. Mitä väriä meinaat laittaa? Toivottavasti päänsärky helpottais!
Pirrelle piti jo eilen laittaa jaksamista :hug: onpas teillä hurja tautitilanne
Toivottavasti alkais selkiämään! Se äiti-juttu on ihana :heart:
Tanskuliini: jaksamista teidän öihin :hug: toivottavasti se unikoulu helpottaa tilannetta!
Joko
Gerbera tai Tigru on synnärillä? Jännittäviä hetkiä eletään =)
Lillukka; kivalta kuulostaa viinijuhlat
Miten sitä raparperisimaa tehdään? Kuulostaa ihanalta
On muuten pitäny laittaa, että Otolla on kans tota läpsimistä, kun hermostuu. Ja siskon kimpussa on usein, repii tukasta ja muuta vastaavaa. Tiukasti olen kieltänyt ja nostanut pois.
Pitäis tänään juhannussiivousta aloitella/jatkaa, hiljaa hyvä tulee
Meillä siivous on kokonaan mun harteilla, onneks Lotasta on kehkeytyny hyvä apulainen. Sunnuntaina kilahdinkin miehelle ihan täysin, ku oltiin mun autolla lähdössä johonkin ja sanoi, että hän ei kyl enää siivoa mun autoa, kun on heti tällasessa kunnossa... hän kulkee omalla autolla pääasiassa yksin, mulla aina pari seuralaista, n.80cm jätkänpätkä ja n.125cm daami... kai munkin auto pysyis siistinä, jos yksin ajelisin
Ja jos hänen vastuulla on pelkästään autojen siivous, kun eihän sitä tarvi nyt edes joka vko tehdä... :headwall: miehet :kieh: tulee kyl tahti kotitöissä muuttumaan, kun hamassa tulevaisuudessa enempi alan työmaalla aikaa viettämään...
Nyt siis iloisesti kotitöihin