***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

morotus!

jipii!! Meillä nukuttiin viime yö!! *tuulettaa*.. kiitos kysymästä Tansku ja Peppi. Olin aamulla kun eri ihminen ja suunnilleen viheltelin töissä =)

Hammaslääkärissä kävin aamulla ja ei ollu reikiä.. epäili että vihlominen vois johtua siitä jos/kun puren hampaita yhteen :LOL: ja sano että kun huomaa olevasa kiree ja purevasa hammasta niin pitää yrittää rentoutua..

hannamarille suuren suuri :hug: samanlaiset tuntemukset on mulla lähipäivinä ollu :| Toivottavasti telläki taas yöt rauhottus niin asiat näyttäs hitusen parammalta aina aamulla.

Mites Tigru ja Gerbera??
Ei saa pitää jännityksessä!

Unettomalle oikein ihanaa juhannusta ja nauttikaa kahdenkeskisestä ajasta!

Peppi: Meillä tatun lempiruokaa on miltei kaikki :LOL: ei oo ruokaa mitä se ei söis.. tosin puuro on viimeaikoina alkanu tökkiä ja muutenkin ruokahalu huonontunut. Mutta taitaa olla Tatun kohdalla semmonen homma että mitä mausteisempaa, sitä parempi. Ja nakkeja söis niin monta kun vaan antas.

Tatulle on tullu muuten tavaks että kun hoitaja tulee ja minä oon lähdössä töihin niin joka ikinen aamu sille pitää kuoria omppu.. tai päärynä niin kun tänä aamuna :D Hassu mies :heart:

Ja olipa poika tohkeissaan kun tänään tuli postissa pikku traktori dvd... ite en ees tiiä moista ohjelmaa mut mies sen oli tilannu ja yhessä tuijottaavat sitä :LOL: poika oli ihan haltioitunut =)

Myös koti oli puhdas kun töistä tulin =)

Kattinka: Hienoa kun näyttö oli hyvin mennyt! =)

Koivunkäpy: Onnittelut uudesta päästä :D Meillä kans imuri vetää viimesiään... mut ei raski ostaa uutta ei.. ei niin kauan kun entisestä vielä ääntä lähtee..

Mut nyt oikein hyvää jussia kaikille!! Aamulla suuntaan ysiks töihin ja lähdetään heti töitten jälkeen ajelemaan kiuruvettä kohti.
Toivotaab että ens yö menee yhtä hyvin ku edellinen (tämä perinteinen :LOL: ) ja kauniita unia kaikille!
 
jemma täällä. Vanha unettomuus iski, heräsin puol kolmelta ja sen jälkeen unet vältteli mua aina tähän asti..joten päätin tulla tänne päivystämään sängyssä piehtaroimisen sijasta :wave:

Ensinnäkin Gerberan kuulumisia odottelen täällä innolla, ei ollut illan aikana käynyt ilmoittautumassa vahvuuteen...hui! Onnea jos olet jo laitoksella! :flower:

Tigrulle myös täältä jaksamista viimeisiin raskausviikkoihin (päiviin? tunteihin? IIIK) Olikos teillä sukupuoli muuten tiedossa? Entäs Gerbera ja Niiskuneiti? Miten teillä? No, jännää joka tapauksessa..ja myös Niiskulle monta energiahalia :hug:

Yleiskiitos kaikille teille yhteisesti gradutsempistä ja onnitteluista, sen kirjoittaminen on todella ottanut koville. Aika monella täällä tuntuu olevan työ- ja opiskeluasiat pinnalla. Onnea Kattinka virallisen ammatin johdosta :flower: =) . Kyllä se hienoa on kumminkin, ehkä oot vaan liian "lähellä" tilannetta nähdäksesi sen hienouden selvästi. Tota vaihetta moni kuitenkin tavoittelee hullun kiilto silmissään B) . Pirrelle pahoittelut, että tällä kertaa opiskelupaikkaa ei irronnut ja tsemppiä tuleviin kokeisiin! Kukas se olikaan kun oli miehineen yhdessä lukenut pääsykokeisiin? Mitä te kaikki haette lukemaan? :attn:

Koivunkäpy laitoit tosiaan hienolle mallille tukan! Mäkin haluun uuden pään, niinkuin Niiskuneiti niin osuvasti asian ilmaisi. Mieluiten hiukan tehohoitoa myös ihan sisäpuolelle, kiitos! Multa meinaa unohtua ihan kaikki asiat nykyään, tää menee pian mahdottomaks tää elämä..

Sirun jatsisuunnitelmat pisti ihan kadehtimaan..milloinkohan me vedetään joskus aamuun asti? Never again?

Pepille piti sanoa, että Amandan lempiruokaa on pastat, riisi ja nakit sekä hedelmät ja rahka. Myös maissin palasia on kiva nyppiä lautaselta sormin. Muuten syöminen onnistuukin ihan itse lusikalla tai haarukalla nykyään ja juominen sujuu oikeasta mukista ihan vaivatta. Pottailua ei sitten taas olla vielä aloitettu, pitäsköhän...

Unettomalle piti vastailla, että meidän neiti ei ainakaan vielä ole alkanut kärsiä matkapahoinvoinnista. Jos merisairaus on periytyvää niin sitä olis kyllä tiedossa. On tullut muutaman kerran oksennettua erilaisissa purkeissa seilatessa...

Sitten pikaisesti omiin kuulumisiin: Amandan puolivuotisneuvolassa strategiset mitat oli 10,8 kg ja 83 cm, ja kehitys normaalia. Motoriikkaa kehuttiin erityisen kehittyneeksi (?).

Masuvauvan eli Nyytin eilisessä synnytystapaultrassa (rv 37) kävi ilmi, että pieni TYTTÖ voi syntyä ihan normaalisti alakautta. Kohdunkaulaa oli jäljellä 2 cm mutta suu oli jo avautunut 1 cm. Pikkusiskoa odotellessa...

:heart:

Jussisuunnitelmissa meillä on kaverin saapuminen Helsingistä jussinviettoon pe. Aateltiin mennä paikalliseen jussiriehaan piknikille ja tanssimaan juhannussalon ympärille, ja sit grillata ja saunoa sekä uida...

Ihanaa täällä aamun tunteina nautiskella omasta rauhasta ja teidän jutuista. Alkaa olla jo melko valoisaa, vaikka merellä näyttää olevan hiukan pilvistä. Onkohan Gerbsu jo tositoimissa?! No, tänään varmaan saadaan tietää! Mahtavaa alkavaa päivää itse kullekin :wave: :wave:

jemma ja nyyti 36+3
 
Kiitos kaikille toivotuksista :hug: :hug:
Kyllä nyt nautitaan sitten kaikkien vuosien edestä :D

Tuossa puolenpäivän aikaan startataan matkaan ja illalla tuun vielä takas kotiin.
Tulee sellanen 530 kilsaa reissua tänään :whistle:

Tärkeintä vain, että saa lapset turvallisesti perille :heart:

Olipa mukava kuulla Jemmasta taas :wave:
Ja onnittelut täältäkin. :flower:

Kattinka älä suotta vähättele itseäsi.

Gerbera ei olla lääkkeitä kokeiltu.
Ja kummatkin matkustaa kasvot menosuuntaan.

Kiitos vastauksista kaikille :)

Ihanaa, että tyttöjäkin tulee tänne poikasakkkiin, hyvä Jemma :D

Nyt pitäis kai pakata loput tavarat ja siivoillakin, ei vaan huvittas yhtään, se siivous.

OIKEIN IHANIA PÄIVIÄ KAIKILLE, PITÄKÄÄ TOISISTANNE HYVÄÄ HUOLTA :heart:

Käpyskä, se alimmainen tukkamalli väreineen oli parempi, siis mun vinkkelistä, ihana :wave:
 
Torstaita =)

Huoh, mikä yö. Nyt en jaksa valittaa mutta pakko mainita että väsyttääääääää.... Niin, ja se unikoulun päivystys on kesällä vain tiistaisin, nettisivuilla vaan ei ollut mainintaa asiasta. Joten, saadaan odotella ensi viikkoon...

Tänään hilpaistaankin sitten mökille juhannukseksi. Mun äiti tulee myös sinne. Lauantaina olis tarkoitus käydä miehen tädin mökillä joka on suht lähellä meidän mökkiä. Miehen vanhemmat viettävät siellä juhannuksen ja miehen äidillä on ensi viikon alussa synttärit joten jussina ollaan aina juhlittu niitäkin. Onpas muuten aina kova miettiminen että mitä ruokia tehdään mökillä. Siellä ei mitenkään jaksaisi olla tuntitolkulla hellan ääressä joten yritetään aina miettiä mahdollisimman helpot sapuskat. Grillaus on kivaa kun kaikki voi olla yhdessä ulkona. Mun ihana äiti oli tilannut työpaikkansa ravintokeskuksesta juhannukseksi yhden päivän ruuat (jauhelihanyyttejä ja uunipottuja :p ), tarttee vain lämmittää ne, pääsen siis ainakin huomenna helpolla :D

Kattinka: onnittelut ammatista! Hienoa :hug:

Peppi: hienoa että Rasmukselle sopii nyt Nan, helpottaa kummasti arkea :) Veeralla ei taida olla mitään lemppariruokaa, kaikki menee paitsi puuro :D Nakkeja se vois syödä vaikka kymmenen kerralla...

Hannamari: miten yö meni? Jaksuja :hug:

Koivunkäpy: onnittelut uudesta päästä :D Laitahan siitä kuvaa yhteisöön!!!

Jemma: tyttö, ihanaa :heart: Tsemppiä sullekin raskauden loppumetreille!!! :hug:

Gerbera, huhuu?! Hui, taidat olla jo kolmen poitsun äiti, ihanaa :heart:

Lähdetään kohta tyttöjen kanssa kauppaan ja sitten kotiin siivoamaan ja pakkaamaan. Käväisen varmaan iltapäivällä katsomassa jospa Gerberasta on kuulunut jotain :D

:flower: :heart: OIKEIN IHANAA JA AURINKOISTA JUHANNUSTA KAIKILLE :heart: :flower:

Tansku & pesue
 
Huomenia! Olipa Jemmuska aikasessa! Kuinka ihmeessä jaksat päivän? Mukavaa kuitenkin että vietit aamuhetken meidän seurassa, saadaan taas nauttia saaristotunnelmista! Siellä Juhannuskin on varmaan ihan muuta kuin täällä.. :whistle: :D

Meillä on erilainen aamu.. Arttu lähti illalla serkuillensa, ja nyt Vili on ettinyt sitä joka paikasta. Arttu menee aina aamuisin peiton alle piiloon, se pitää käydä "etsimässä" ja halimassa, se ei nouse sängystä muuten. Tänä aamuna sängyssä oli vaan peitto mytyssä, eikä Vili meinannut millään uskoa että siellä alla ei olekaan isoveikkaa! Peitto piti kääntää moneen kertaan, TTU, TTU sano Vili ja kikatti ja osoitti peittoa ja oli joka kerran vilpittömän hämmästynyt kun sänky oli tyhjä.. :LOL:

Kiitos ihanaiset lähettämistänne voimista, olo on parempi kuin eilen, vaikka yö menikin enemmän tai vähemmän kitinän merkeissä. Pojat menee varmaan yhdeksi yöksi jussina mun vanhemmille, saan mäkin valvoskella yhtenä iltana vähän pidempään..

Gerbsuuuu, huhuu..? Äh kun ei tajuttu laittaa sen miestä ilmoitusvelvolliseksi!! :LOL:

Danjuska: Pikku traktori on ollut yks Artun lemppariohjelmista. Tuli pikku kakkosessa koko talven! Tais Katinkallakin olla se suomi-norja-versiona..

Siivota pitäs.. ja pitäs ja pitäs.. :LOL: Arttu muuten eilen lauleli kuuluvalla äänellä Tykkimäen mainosta. Se vaan muisti vähän väärin, ja talossa raikui NYRKKIMÄKEEEEEEEN MENNÄÄN NYRKKIMÄKEEEEEEN.. :LOL: Ja Tanskulle :wave: ja ihanaa mökkeilyä!
 

No huomenta!

Pikaiseen ennen neuvolaan lähtöä käyn ilmoittautumassa; ei olla vielä synnärillä... Huoks. Olo on loistava, että sen puoleen ei ole kiirettä päästä masusta eroon, mut nyt alkoi miehen loma, niin olisi kiva saada se nyytti nyt heti :heart: Meillä kun tilanne on se, että jos vauva syntyy lasketun ajan tienoilla, niin mies joutuu silti olemaan töissä... voi käydä vaan olemassa ne päivät kotona poikien kanssa kun itse olen vauvan kanssa sairaalassa... Eli pitäkäähän peukkuja tosissaan nyt pystyssä, että tää PikkuWerneri suostuisi syntymään, ihan vaikka heti :D
 
*paljon kirosanoja* Yö oli niin syvältä ettei oo ihan äsken ollu, poika valvo eka vaille 1 yli puol 3 ja sit 5-6, eipä tarvinnu nukkua, eikä harmitella ettei jussina voi yhtä enempää juoda mulla on nimittäin olo ku ois vuosituhannen kankkunen :LOL:
SEn kerran ku mulla ois "lupa" aamulla nukkkuu ni vilho vetelee kolina autolla pitkin lattiaa (kuka idiootti senki meni ostamaan??? ) sit semmosella päältä ajettavalla koiralla jysti lattialla :kieh: olin valmis myymään molemmat kersat kun 9 aikaan tulin TUKKAPYSTYSSÄ alas.. :ashamed:

Jemmallakin kamalasti viikkoja, justhan sääki kerroit olevas raskaana :eek: ja juu se jälkimmäinen oli munki mielestä ihana väreineen kaikkineen, vaan ku niihi häihin pittee olla suht "normaalin" värinen kuula kun mekko on tumman luumunpunanen/viininpunanen.. ja kun väriki on valmiiks ostettu, nyt jopa näkyy raidatki!

Gerberalle ja tigrulle ja toki jemmallekkin yhteinen ponnistusvoiman lähetys jos juhannuksena lähtö tulee!!

Aijoo, kaks pikutyttöä näki eilen päivänvalon, hyvin voivat kaikki!

Gerbera: kolme ässää ;) meillä on toiminu, tullu sillä millä on mennykki!
 
Huomenta!

Yö meni huonommin, kuin edellinen, mut ihan ok:sti kuitenkin... Joonatan heräs ennen puol kasia, aivan liian aikaisin, kun oli sit heti kiukkuinen ja väsynyt :( Nyt on aamun ollut just sillä tuulella, meinas kuulemma nukahtaa, kun me oltiin Rasmuksen kanssa neuvolassa.

Oltiin tosiaan Rasmuksen 3kk neuvolassa, kaikki oli ihan hienosti, edelleen paino tulee alaspäin, johtunee yli-isosta syntymäpainosta :D Rasmus antoi neuvolantädille iiisoja hymyjä :heart: Seuraava aika meillä onkin sit vasta elokuun alussa.

Smirgelaine: Ai, mä olin käsittänyt sit väärin :)

Kattinka: Kiva, että näyttö meni hyvin! Oliko hyviä makkaroita? :D

Danjuska: Kiva, että toissayö meni jo hyvin, toivottavasti viime yökin meni!

Jemma: Hui, ootpas ollut aikaisin hereillä! Ihanaa, teille tulee toinen tyttö :heart: Jaksamisia sinnekin loppuraskauteen!

Uneton: Onpa teillä tänään paljon reissattavaa!

Tansku: Harmi teidän viimeyötä! Miten muuten tytöt nukkuvat mökillä? Ja missä? Siis matkasängyissä vai miten...

Hannamari: Ihania Arttu ja Vili :) :heart:

Gerbera: Peukut pystyssä!

Ihana aamu meillä, Joonatan on kauheen kiukkuinen, meenpä sen seuraksi tästä :wave:
 
Huomenta ystävät! :wave:

On täällä toki herätty jo puoli yhdeksältä :)

Danjuska: Joonaskin varmaan tykkäisi Pikku traktorista :D Pitääpä jostain sellainen DVD hommata ;)

Jemma: Onnittelut tulevasta toisesta tytöstä! :flower: Hirmuisesti jaksamista loppuraskauteen! :hug:

Uneton: Turvallista ajomatkaa teille ja ihanaa kahdenkeskistä jussia sinulle ja miehellesi! :heart:

Tanskuliini: Iso :hug: Mukavaa mökkeilyä teille! =)

Koivunkäpy: :hug: Siskosi miehen siskon perheelle (olikos se niin? :whistle: ) onnittelut pienistä tytöistä! :flower:

Nyt Joonaksen touhuja seuraamaan... Tänään pitäis vielä vähän juhannussiivousta tehdä, eilen sain sentään jo imuroitua ja lattiat pestyä :) Kaupassakin pitäisi päivällä käydä juhannusruuat ostamassa. Illalla käydään pikaisesti mun mummin luona viemässä miehen työpaikalta tankkimaitoa, kun se lupasi tehdä huomiseksi jotain juustokeittoa ja mies haluaa sellaista maistaa :) Samalla käydään yhden toisen tulevan syysäidin luona hakemassa mulle yhdet äitiyshousut ;)

Oikein ihanaa jussia kaikille, varsinkin niille, ketkä jo tänään reissuun lähtevät!

Gerbera: Täällä on peukut pystyssä, että PikkuWerneri hoksaisi nyt miehesi loman aikana syntyä! :D Tsemppiä!

Kuten myös Tigrulle ja Jemmallekin! :)

:wave:

Niin ja Jemmalle vielä kovasti kiitoksia tsempeistä! :hug: Meille on näillä näkymin toinen poika tulossa, jos sitä kysyit :D
 
halvattu. yritin lisätä kuvia yhteisön jos toiseeenkin, msn:ään ei saanu lisättyy, vaihteks herjas et pääsy kielletty ja omafoorumi herjas josti et portti suljettu tms, ei enklanti oo mun vahvuuksia :LOL: no hieno pää kuitenkin ;)
Ja sit viel pohdin et onko mut täältäki plokattu ku en löytäny osioon et saisin tänne kirjottaa sit keksin etten oo kirjautunu sisään :LOL: vähän plondi olo...
 
Hei siskot.
Oon koko viikon yrittänyt lukea kiinni teidän kirjoituksia, mut en oo kyllä millään ehtiny lukea kaikkea.
Piti vaan tulla toivottamaan kaikille hyvät juhannukset, olittepa porukassa, kaksin tai vaikka jakautumassa! :D
Muistakaa myös ajaa rauhallisesti ja varata tarpeeksi aikaa, kaikkihan me tiedetään, että kiiressä on inhottavaa ja turvatonta ajaa, varsinkin pienten lasten kanssa. Mulle tuli heti huoli, ettei se Kiikalan tapaus ollu kukaan teistä, vaikka kamalaa tietty muutenkin on. Pidetään siis huoli toisistamme, jookos kookos?
Meillä menee kivasti. Viime viikon Turku Design Week veti musta viimeisetkin mehut irti, nyt oon jo hetken onneksi ehtinyt palautua. Juhannuksena Matias on pyydetty isovanhemmille yökylään, joten me vietetään kavereiden kanssa (rauhallinen) juhannusaatto ja nukutaan pitkäääääääään lauantaina. Univaje on kamalaa.
Gerberalle, Tigrulle ja Jemmalle onnea loppumetreille ja oikeaa ajoitusta. Niiskuneidille ja muille (oliko vielä muita) vielä toivottelen hyvää masunkasvatusjuhannusta!
Rakkaita olette kaikki ja kovasti mielessä.
-kaisa ja matte (1,5v, 85,6cm & 12,33kg)-
:heart: :heart: :heart: :wave:
 
Olipas tullut tekstiä viime käyntini jälkeen.

Lillukka: mihin käytät raparperia, teetkö piirakkaa. Mä saan kans tänään äipältä raparperia ja ajattelin tehdä piirakkaa, mietin vain et mitäs hilloa siihen voisi laittaa sekaan (mansikka ei käy) ettei tulisi kamalan kirpeää.
Ajattelin tehdä sitä sunnuntaina kun olisi synttärit. Täytän taas sen 16.v. Aina nuori, pirteä ja rypytön. :LOL:

Jussina mennään siskolle krillaileen ja pelaileen, tullaan toki sit illalla kotio.

ON. Erkkolla alkanut helpottamaan. Silmät vielä rähmivät mutta poika on jo oma vilkas itsensä, ei hetkeekään paikallaan ja hyvä niin. Ihokin on ihmeen hyvässä kunnossa. (koputtaa puuta).
Mulla ja miehellä on nyt sit silmätulehdus kans. Mutta ottaisin vaikka kaikki sairaudet pojalta jos vaan voisin, niin et pojan ei tarvitsisi sairastaa.
Vaik hyvältä nyt näyttää ja viime yökin meni todella hyvin.
Illalla tosin nukuttaminen kesti 1,30h mutta sain luettua horoskooppi kirjaa ja unikirjaa sekä aloitin jonkin Mäen kirjan. En juurikaan lue yleensä kuin aku ankkaa. :LOL:

Nyt on oikeastaan hyvä mieli eikä väsytäkkään yhtään.
Tänään oltiin lasten kirkossa ja sit tallipihalla kahvilla, ihana ilma. Erkko hiukan pelkäsi hevosta, mutta sit kun hetken katseki niin uskalsi tulla sylissä ihan lähelle katsomaan kun heppa söi ruohoa.
Tarvitsisi varmaan joskus lähteä katsomaan johonkin maatilalle eläimiä. saisi poikakin uusia elämyksiä. =)

Oikeen hyvää juhannusta kaikille. Nauttikaa.
 
Juhannus Viljo Kajava

Nyt on juhannus näin laulavi taivas, maa,
sitä lintuset livertäen haastaa
Pois painui jo pilvet metsän taa,
niin selkeä on ilma ja kukassa maa.

Näin seisovi kauniina luonto yhä,
sen täyttävi tuoksut ja rauha pyhä.
Tuo ihmisrintaan se onnen rauhaa,
-Nyt on juhannus!
Tahtoo se riemuiten laulaa.
 
Nopsaan ennen päikkäreitä...

Gerbera: höh, mä jo kävin etsimässä kivoja vauvaonnittelurunoja :D No, nyt ne on tallessa oikeaa hetkeä varten :)

Peppi: tytöillä on pinnikset mökillä. Anoppi löysi ennen Saaran syntymää kolme pinnistä kirppikseltä: yhden meille, yhden meidän mökille ja yhden heille. Kun Veera syntyi, saatiin heidän pinnasänky itsellemme. Viime kesänä Veera nukkui mökillä matkasängyssä mutta on toi pinnis kivempi -voi työntää käden kätevästi pinnojen välistä jos tarttee paijata tms :D Ollaankin mietitty että miten ensi kesänä, Saara ei varmaan mahdu enää pinnasänkyyn. Yritetään löytää jostain jatkettavat sängyt joista saisi sitten joskus tulevaisuudessa kerrossängyn...

Nyt nukkumaan, se on moro :wave:
 
Heipähei pitkästä aikaa! :wave:
Ilmoitan vaan, että hengissä ollaan ja hyvin voidaan. Topi kasvaa ja kehittyy huimaa vauhtia! :heart:
Tämä palstatauko johtui muutostamme kaikkine "oheisrasitteineen" ja nettiyhteyden siirrosta, jota piti odottaa huimat 6vk! |O
Nyt aletaan olla jo normaaliolotilassa ja yritän lukea kuulumisianne heti kun ehdin!
Teille kaikille halit ja ihanaa juhannusta! :hug:

Toivottelee: Topi 1,5v ja mm
 
Huh, onpas ollut päivä... Joonatan ollu kiukkunen, aamusta heti oli kiipeilemässä pinnasänkyyn, olis halunnut nukkumaan. Laitoinkin sen sinne, makoili siellä, ennen yhtätoista meinas jo nukahtaa, menin kuitenkin hakemaan sen sieltä syömään, ennen kahtatoista halus taas sänkyyn ja sinne sit melkein heti nukahtikin. Puol kahelta heräs kiukkuisena, otin syliin ja mentiin sohvalle, nukahti siihen mun syliin ja siinä nukkui tunnin, kunnes Rasmus heräsi huutamaan.

Rasmus on ollut ihan kauhean kiukkuinen, johtuu varmaan siitä rokotteesta? Laitoin suponkin, muttei se ole kauheesti kyllä auttanut ainakaan... Ihan kauheeta huutamista koko ajan, olis väsynyt, mut sit ei kovin pitkiä aikoja kuitenkaan nuku, kun taas herää huutamaan.

Pitäis pakatakin, että mä inhoan sitä puuhaa :kieh: Ja olis kiva tulla sit sunnuntaina puhtaaseen kotiin, täällä on yllättäen sotkuista |O

Kaizasta ja MM70, kiva oli teistä kuulla!! :hug:

Nyt ei ehdi muuta, Rasmus suorastaan rääkyy tässä sylissä :/ Mikään ei auta, ei mikään :/
 
Pikaisesti ilmottaudun :wave: kasassa ollaan.
Tänään tosiaan tehty kaupunki kierros eli tässä ootellaan että tehoaako se tällä kertaa :D
Nyt olis kaikki valmiina eli lähtöä vain odottelen.

Viime yönä näin unta että lapsivedet meni ja sit kun heräsin olin pettyny kun oli vain vessa hätä :LOL:

ainiin, Atte nukku tänään päikkärit jatkettavassa sängyssä! mut yö unille mennessä ei suostunu jäämään sinne, mut tästä se lähtee.

JEMMA me miehen kanssa molemmat haettiin amk:n minä sosiaali alalle ja mies insinööripuolelle (viimeistelee vanhoja opintoja)

mutta nyt ansaitsen rauhallisen loppu illan. Otan puolikiloa vesimelonia ja valtaan sohvan ja komentelen meidän kesälapsia (15 ja 16 vuotiaat) :D

Huomenna päästään Jellonan kanssa juoruamaan ;)

OIKEIN IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE :flower: :heart:

TIGRU
 
:headwall:
kirjoittelin pitkät pätkät ja kaikki hävis :headwall:

eli kasassa ollaan, päivä vietetty kaupungilla "käynistäjän" kanssa :LOL:
nyt olis kaikki valmiina kaikin puolin.

Yksi kesälapsi lisää haettu (miehen 15-v sisko)

Poitsu nukku päikyt jatkettavassa sängyssä, mut halus yöksi pinnikseen

nyt jalat suoraksi sohvalle ja nauttimaan juhannuksesta, ja JELLONAN perheen seurasta!

HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE

tigru

ONPAS OUDOT SIVUT KUN EKA EI NÄYTTÄNY MITÄÄN JA SIT SE VANHA TEKSTI TULI NÄKYVIIN :eek:
 
Me ootellaan veljeäni ja hänen kihlattuaan meille juhannuksen viettoon, tulevat varmaan puolen tunnin sisällä. Aamupäivällä siivottiin oikein kunnolla, kaappejakin käytiin läpi ja mä sisäpuolelta muutamia ikkunoita pesin, vaikka olen kyllä kaikki ikkunat jo joka puolelta tänä kesänä pessyt, mut jostain niihin vaan ilmestyy kummallisia tahmatassuja ;).

Danjuska hyvä että teillä on nukuttu! Miehen isä kävi aikoinaan Kiuruvedellä muutes töissä. Kuinka teidän reissu meni? Toivottavasti hyvät yöt jatkuivat?

Jemmasta oli kiva kuulla! Huh, aikaisin olet ylhäällä ollut kun unet kaikonneet. Hyvää loppuraskautta sullekin!

Pirre kiva että Erkolla vointi parempi! Mä olen tehnyt raparperista piirakkaa, simaata ja hilloa. Piirakkaa olen tehnyt niin, että laittanut rapskua paloina päälle ja sitten päälle hujauttanut kaataa kermaviili-kananmuna seoksen, jota on maustettu sokerilla ja vaniljasokerilla maun mukaan. Näin ei raparperin maku ole liian kirpeä. Mansikan kanssa tulee hyvää myös :).

MM mukava kuulla teistä myös pitkästä aikaa!Samoin Kaizasta!


Tigrun ja Jellonan perheelle mukavaa tapaamista! Ettei sit Jellona kätilöksi joudu ;), toivotaan että ehditte nähdä ensin ja sit vasta lähet Tigru synnyttää!Munkin pitänyt monesti kysyy mihin kouluun haitte mut vaan unohtunut ja unohtunut mut nyt sit oli kiva lukee. Pidän peukkuja!

Koivunkäpy Onnea pikkuisille tyttösille! MInkäs kokoisia olivat?

Täällä sit jännätään syntyykö juhannusvauvoja Gerbera tai Tigru tai Jemma!

Nyt on mentävä laittamaan iltapalaa josko ne vieraatkin kohta saapuis.
 

Tulin toivottamaan kaikille hyvää Juhannusta!

Muuten olen taas vähän pihalla jutuista, kävin kuitenkin liittymässä uuteen yhteisöön, sinne ei ilmeisesti voi lisätä kuvia?

Gerberalla ja Tigrulla taitaa olla jo toinen jalka synnytyssalissa, jännää!
Ja Niiskuneiti ja Jemma taitaa olla lähellä kans, ja oliko se Epeli myös vauvautumaan päin? Kohta teillä on edessä se aivan ihana päivä, kun saatte tutustua pikku tulokkaaseen :heart: Tsemppiä kaikille raskaille!

Päivät menee ihan käsistä, on tässä kombinaatiossa vaan kovasti hommaa, kun Joel on edelleen tosi mustis vauvalle, ei voi samassa huoneessa vahtimatta pitää. On kyllä annettu Joelille huomiota niin paljon kuin ikinä pystytään tässä tilanteessa, mutta kai se aika tekee sitten tehtävänsä ja poika sopeutuu joskus. Niin ja mies on vielä kotona, ensi viikon puolessa välissä jäädään sitten opettelemaan kolmeen pekkaan päivien viettoa. Tyttö nukkuu kyllä mukavan pitkiäkin pätkiä kerrallaan, mutta nykyään valvoessa kaipaa syliä. Ja Joelin nukutus ei oo maailman helpointa, sekä päikkäreille että yöunille mennään lukemalla kirjoja 1/2 tuntia - loputtomasti, joskus välillä nousten ylös tai vaihtaen nukuttajaa. Valitusta tulee näin väsyneenä, mutta onhan nuo kersat silti aivan ihaniakin :)

Täytyy mennä taas, mukavaa Juhannusta ja jaksuja kaikille :hug:

 
Huomenta!

Täällä vielä loppupakkailujen lomasta :wave:

Hauskaa tapaamista Jellona ja Tigru :)

Lumikarpalo: Kiva kuulla teistäkin :hug: Harmi tuo Joelin mustasukkaisuus :( Miten se ilmenee? Toivottavasti menee pian ohi. Toi alku oli meilläkin hankalampi, mutta kyllä se siitä! Kun pääsee siihen "rytmiin", nyt meillä menee tosi kivasti :) Mua jännitti sillon, kun mies lähti töihin ja me jäätiin lasten kanssa kolmisteen, mutta jos totta puhutaan niin paremmin meillä meni kolmisteen poikien kanssa :LOL: En oikein osaa selittää, mutta jotenkin kun mies ei ollut jaloissa sekoittamassa meidän päivärytmiä :D Tosin riippuu varmaan miehestäkin :whistle:

Mut nyt jatkamaan pakkausta, auton keula lähtee osoittamaan Jämsän suuntaan puolenpäivän aikoihin :wave:
 
Voi keletana.

Jos tääki teksti katoaa niin en enää ikinä kirjota tänne |O

Jussia kaikille!

Tigrulle ja Jellonalle rattoisaa tapaamista! Ja tigrulle mulla ois kestovaippa jos kiinnostaa, tämän vuoden äippäpakkauksesta, käyttämätön.. onhan siinä ainaki kuoret hyvät..

Täällä on perinteinen jussisää, eli kylmä, tuulee ja koht sataa vettä :kieh: Ulkona saa olla kevyttoppatakki päälllä että tarkenee :LOL:
 
Täällä mä orpona möllötän :whistle: :ashamed:

Eilinen matka oli pitkä, mutta saatiin tytöt turvallisesti mummin luo vietyä ja itekin ehjinä takasis päin tultiin.

Peppi ei (kuten jo tiesinkin) meinannut illalla nukahtaa millään, oli itkenyt hysteerisenä ja mennyt ulko-ovelle hokemaan "pois, pois".
Kirjahyllystä oli nähnyt mun kuvan ja sitä toistellut, äiti äiti.
Isosiskon syliin oli mennyt sitten istumaan ja siinä niiskuttanut :'( :heart:

Tämä on nimittäin Pepin eka vierailu/ oleminen ilman vanhempia.
Aina siis on joko äiti tai isi ollut mukana.

Voitte uskoa, kuinka sydäntä riipi illalla.
Mutta yö ja tämä aamu oli lähtenyt siellä menemään ihan hyvin.

Ihana oli lukea Kaizan ja MM:n kuulumisia, kuin myös Lumikarpalon =)

Meillä keskimmäinen (heinäkuussa täyttää 3) on todella mustasukkainen aina vaan Pepistä.
Välillä oli pieni aika jolloin kaikki meni ok, mutta pääsääntöisesti koko ajan saa olla silmä tarkkana.

Melkein ostin aamulla torilta herneitä, mutta maltoin vielä mieleni.

Tänään illalla shaattaa olla pienish humalash, etenkin kun on jo aikhaa edellish kerrashta B) :LOL:


Oikein paljon haleja ja rakkaus-aatoksia kaikille :flower:

 

Yhteistyössä