***JOULUTÄHDET 2005*** KESÄKUU

Iltoja!

Täälläkin ihan huojentunut olo, että ollaan taas kotona :whistle: Terkut vaan Smirgelainelle :wave: Mökki oli ihan järven rannassa, tota isompaa sai kyllä vahtia ihan koko ajan! Mökiltä pysty heittää kiven järveen, niin rannassa oltiin. Se oli vielä huonoa, että mökiltä pääs monesta huoneesta ulos, Joonatankin sai helposti ite ovet auki :/ Sisälläkään ei voinut jättää hetkeksikään vahtimatta! Ensimmäinen yö meni toooodella huonosti :eek: Joonatan sai ihan hirvittävän raivokohtauksen, kun vein sitä nukkumaan, ikinä en oo poikaa sellasena nähnyt! Oli ihan muissa maailmoissa, en saanu katsekontaktia, raivos, huusi, hakkas, potki, löi päätään yms. :eek: Syli ei todellakaan auttanut, siinä vaan riuhto ja tempo itteään ihan kauhealla voimalla pois siitä... Rauhottu vasta, kun mentiin kokonaan pois makkarista, lopulta äiti ei kelvannut enää sänkyyn/nukkumaan viejäksi, vaan iskän kanssa sit rauhottui. Meni johonki varmaan yli 23 ku nukahti. Yön nukkui tosi levottomasti, heräili itkemään vähän väliä, eikä meinannut rauhoittua, tuli sit sänkyyn meidän viereen nukkumaan.

Yöllä olin jo ihan valmis lähtemään kotiin :ashamed: Jäätiin sit kuitenkin, vaikka aamulla oltiinkin kauheen väsyneitä. Eikä väsyneenä olis jaksanut juosta ton yhden apinan perässä jatkuvasti, mut olihan se juostava... Välillä onneks muutkin juoski, mummo taikka täti.

Käytiin saunassa ja uimassa, sen aikaa saatiin miehen kanssa rauhassa olla, muut katto lapsia, muu aika menikin täysin noita ipanoita hoitaessa. Millon piti Rasmusta nukuttaa, millon Jonttu, millon syöttää ja millon mitäkin :D Ihan samaa tietty ku kotonakin, mutta nyt vaan piti olla tosiaan se 24/7 lapsissa kiinni, vahtia jne.

Joonatan kylpi pihalla puhallettavassa ammeessa, oli ihan innoissaan :)

Ekana iltana tehtiin miehen kanssa meille kaikille tortilloja, tokana päivänä miehen sisko ja hänen mies tekivät ihanaa lohta ja uusia perunoita + salaattia, tänään syötiin kasviksia ja kanaa, grillattiin niitä :p Miehen siskot täyttivät eilen 8v., niitä vähän juhlistettiin illalla grillaamalla köyhiä ritareita yms.

Toinen yö meni pikkusen paremmin, ainoo vaan et mies kuorsas, vähänkö meni hermot, kun lapset ois antanu nukkua niin toinen kuorsaa vieressä ihan kauheen kovaa |O Joonatan tuli sit kans jossain vaiheessa yötä taas viereen nukkumaan...

Automatkat meni ihan kivasti, Joonatan nukkui molemmilla matkoilla 2h, Rasmus ei juuri ollenkaan :/ Nykyään se onneksi sentään viihtyy suht hyvin autossa, et ei huuda, niinku aiemmin, muttei se vieläkään osaa autossa nukkua :eek: Sellasia 5-10min pikkutorkkuja otti. Mitähän noi matkat kesti, ainakin 3h, varmaan päällekin.

Kyllä nyt väsyttää... Toivottavasti Joonatan nukkuis täällä kotona taas hyvin, eikä nyt ainakaan vaatis viereen päästä tms. :/ Tuolla koittaa huonolla menestyksellä unta saada.

Uneton: Voi Peppiä, miten muut yöt menivät? Miten muuten lapsilla mennyt hoidossa? Miten se mustasukkaisuus teillä ilmenee?

Neve: Kiva kuulla teistä :) Ihanaa lomaa! Jaksamisia Veran nukutuksiin :hug:

Hannamari: Tajusko se miehes kaveri lähteä? Kiva, että saitte lapset hoitoon :hug:

Tigru: Se on kyllä uskomatonta, miten se synnytys on sillon loppuvaiheessa mielessä jatkuvasti, aamulla ekana kun herää ja illalla kun menee nukkumaan ja koko ajan siinä välissäkin :kieh: Monesko päivä sulla se laskettu aika olikaan? Peukut on pystyssä :wave:

Niiskuneiti: Ei se sun masu vieläkään niin kovin isolta näytä :) Mä olisin kyllä mielummin halunnut pienen, kuin ison mahan :snotty: Ihana, kun Joonas kävelee oman leikkurinsa kanssa miehen perässä, kun nurmikkoa ajaa, suloinen :heart:

Lillukka: Mukavan kuuloinen juhannus teillä ollut!

Koivunkäpy: Kiva, että oot saanut nukuttua kunnolla!! *Kade* :ashamed:

Smirgelaine: Pitäishän noissa alennusmyynneissä tosiaan käydä! Jospa sitä vielä pääsis ilman lapsia menemään... Toiveajattelua?

Pitää nyt vielä lisätä, että oli meillä siellä mökillä hauskaakin :) Kukaan vaan ei oo kertonut, miten hankalaa ja työlästä kahden pienen lapsen kanssa reissaaminen on :LOL: Olisitte nähnyt sitä tavaran paljoutta, mikä piti mukaan ottaa :whistle: Iltaisin me pelattiin pelejä aikuisten kesken, Joonatan nukahti kyllä tosi myöhään 22-23 aikaan vasta, mut sen jälkeen aina hetken jaksoin minäkin valvoa, vaikka aika kiire nukkumaankin sit oli :D Käytiin järvellä soutelemassa, Jonttukin tykkäs hirveesti, eilen illalla auringonlaskun aikaan, oli kyllä kaunista! Suomen luonto on ihana :heart:

Pöh, menee ihan höpöttelyks koko PIIIITKÄ viesti :ashamed: No, hyvät yöt kaikille!

Gerberelta piti vielä kysyä, että mikä päivä se sun laskettu aika nyt olikaan? Siis monesko.. Millä viikoilla Julius syntyi? Vaikka noilla aiemmilla synnytyksillä tai niiden alkamisilla ei kuulemma oo mitään merkitystä... Mut kuitenkin :)

Danjuska ja Niiskuneiti olikin kirjoitelleet tässä samalla.

Danjuska: Kiva, että ootte saaneet kahdestaan viettää aikaa ja hyvä, että lapsenvahti asiakin ratkesi :)

Niiskuneiti: Kovasti paranemisia Joonakselle! En kyllä osaa sanoa, että olisko se rokoite vai sit joku muu...
 
Niiskuneiti: Poitsulle pikaista paranemista!!

Peppi: On varmasti raskasta kun saa vahtia ihan koko ajan.. Meillä poika on oikee vesipeto ja rannallakin kun tänään käyttin niin piti päästä uimaan vaikka vesi oli minun mielestä ihan jäistä :eek:
Jospa teillä nukuttas yö hyvin niin saisitte univelkoja pois =)

Tuntuu että ei jaksas lähtee aamulla töihin. Mut ens viikolla ja tieten tuntuu että voi kun on tylsää kun ei tartte kaupalle mennä muuta kun ostoksille :LOL:

öitä kaikille!
 
Maanantaita =)

Huh mikä juhannus :eek: Veeralle nousi aattoiltana kuume tosi korkealle. Tietenkään mulla ei ollut kuumemittaria mukana mutta arvioin että lämpö oli ainakin 39 astetta. Toinen oli ihan tööt, reppana :( Lämpöä kesti eiliseen asti, johtui varmaan rokotteesta. Niiskuneiti: eikös Joonaksella ollut neuvola samaan aikaan kuin Veeralla eli torstaina vajaat kaksi viikkoa sitten? Jos ei muita oireita ole kuin lämpöä niin aika varmasti johtuu rokotuksesta. Jaksuja teille :hug:

Veera nukkui yöt tosi huonosti, heräili ihan kokoajan. Eilen tultiin mökiltä kotiin ja viime yökin meni ihan ekstrahuonosti :( Noh, huomenna yritän taas soittaa sinne unikoulun päivystykseen. En sitten tiedä voiko tän hetkiset levottomuudetkin johtua rokotteesta...

Muuten juhannus sujui kivasti, syötiin hyvin (ja liikaa... :( ), saunottiin ja oltiin paljon ulkona. Lauantaina käytiin miehen tädin mökillä nauttimassa miehen äidin synttärikakkukahvit. Mun äiti jäi meidän mökille Veeran kanssa kun en uskaltanut ottaa tyttöä mukaan kuumeen takia. Kyläpaikassa oli järjestetty kisa, vessapaperinheittokisa =) Mun mies voitti ja Valtteri tuli toiseksi -mä taisin olla vikojen joukossa... Hauskaa oli =)

Peppi: heh, arvaa kuinka paljon tavaraa joutuu ottamaan mukaan kun on 2 taaperoa ja 2 murkkuikäistä?! :D Poikien vaatteet alkaa olemaan jo niin isoja (150-170cm) että tarttee ottaa moooonta laukkua mukaan. Onneksi meillä on suksiboksi auton katolla, muuten ei saatais kaikkia tavaroita mukaan edes viikonloppureissulle. Saas nähdä räjähtääkö meidän auto kun pakataan ensi viikolla siihen kolmen viikon tarvikkeet/vaatteet... :whistle: ;) Joo, ei se välttämättä ole mitään rentouttavaa olemista kahden pienen kanssa... Ihme kyllä, Veera ei olekaan kiinnostunut järvestä niinkuin ajattelin. Ei se sinne ole juoksemassa lainkaan, huh :)

MM-70, Kaiza ja Neve: tosi kiva kuulla teistä :hug:

Lumikarpalo: kiva kuulla teidänkin arjesta, jaksuja :hug: Harmi että Joel on niin mustis, toivottavasti hellittäis pian...

Koivunkäpy, kiitos piristyksestä :LOL:

Jellona, täällä kans yks Pekka Töpöhäntä ja Pupu Tupuna-fani :wave: :D

Smirgelaine: olis kiva käydä alessa, pitäis löytää Santerille sandaalit ja tytöille sellaiset muoviset sandaalit/kengät joilla on hyvä harrastaa vaipattomuutta heinäkuussa mökillä (ei haittaa vaikka pissat valuu kengille :D ) Harmi vaan kun ei ole rahaa :ashamed:

Siirsin taas sitä kuntosalin ohjaajan tapaamisaikaa, en kertakaikkiaan jaksa viedä Veeraa sinne lapsiparkkiin, on sen verran kiukkuinen tapaus... Onneksi sain uuden ajan jo tälle illalle klo 19, pääsen menemään yksin :D

Jes, ensi viikon lauantaina miehellä alkaa loma :D Mulla ei taida olla sitten lomaa vaan täysi työ kun ollaan mökillä kolme viikkoa... Ostettiin jo valmiiksi ISO kasa kertisastioita mökille, minimoidaan tiskattavien määrä :whistle: Mökillä on kyl kiva olla mutta kuten Peppi mainitsi niin on se täyttä työtä pienten kanssa. Hetkeäkään ei voi "vaan olla", kokoajan pitää olla silmät selässäkin.

Jaahas, jos sitä lähtis kohta kauppaan. Mukavaa viikonalkua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Huomenta!

Joonatanilla olikin tänä aamuna neuvola, onneks muistin sen just illalla kun menin nukkumaan. Yö meni suht ok, Jonttu heräs vaan kerran itkien, mut rauhottui pian. Rasmus heräili ja söi monta kertaa, jouduin hakemaan yöllä lisämaitoa, kun ei ottanut tissiä ja raivos :kieh: Sit rauhottui...

Jouduin herättää Joonatanin aamulla, kun neuvola oli jo kahdeksalta. Kiukkuinen poikahan sieltä sit heräs, kiva oli lähteä neuvolaan kiukuttelijan kanssa :/ Ei tykännyt yhtään punnituksista, eikä pituuden mittaamisesta, puhumattakaan rokotteesta! Painoa oli 10kg790g ja pituutta 81.7cm. Hoikkanen poika, mut ihan hyvin menee käyrät jne. Lääkäri oli tosi mukava, kaikki oli kunnossa ja normaalisti poitsulla. Vaikka kiukku meinas käynnillä ollakin, niin kiitti kuitenkin kohteliaasti, kun huoneista lähdettiin :heart: Lääkäri kehui hurmuripojaksi, kun niin ihanasti kiitteli :D Ei huolestuttu, vaikka puhetta/sanoja vähän tuleekin, 2v. neuvolassa katsotaan uudemman kerran noita juttuja.

Niiskuneiti: Nyt sanottiin tosta rokotteesta, että 10 päivän kuluttua voi tulla oireita, kuumetta tai sit niitä tuhkarokon yms. oireita. Ihan tavallinen kuumeenhoito silloin, eli suppoja tms. Että varmasti on Joonaksella nyt sitä, jos rokotteesta on se 1,5vko.

Nyt meillä toi kiukkuapina vaatii huomiota, mentävä siis on. Ei jaksais yhtään ite nyt kuunnella kiukkua, kun itteäkin väsyttää :/

Tansku olikin kirjoitellut tässä välissä, paranemisia ja parempia öitä sinne teille! Huh, voin vaan kuvitella sitä tavaran paljoutta, mitä teillä tulee :D Lähteekö pojat aina mielellään mökille? Niillä on tietenkin seuraa toisistaan niin riittää sitä tekemistä, ettei aika pitkäksi käy :)

Joonatan halus mennä sänkyynsä, saa kaikinmokomin siellä makoilla ja pötkötellä. On selvästi ihan väsynyt.

Piti muuten Jellonalle jo sanoa, että mäkin tykkäsin kauheesti Pupu Tupunasta pienenä, mummun kanssa niitä aina luettiin :)
 
Morjens vaa kaikille :wave:

Surullisia taas kaikki juhannuksen aikaset onnettomuudet ja uhrit :|
Toivottavasti ei paljoa tulisi lisää tietoon.

Niiskuneidin Joonakselle parantumisia :hug:

Danjuska kiitos kysymästä, kyllä on ollut ihanaa ja on nautittu =) :heart:

Ollaan löydetty "kipinä" ainakin osittain uudelleen ja viime aikojen koettelemukset tuntuu nyt väistäneen.


Peppi85 hyvät mitat Jontulla :)

Ja Peppi ekan illan järkytyksen jälkeen alkoi viihtyä tosi hyvin, on ollut iloinen ja leikkiväinen, flirttaillutkin mummille paljon :D :heart:
Isommat tytötkin ovat nauttineet olostaaan.

Mustasukkaisuus Peppiä kohtaan ilmenee esim. lelujen viemisellä, muksimisella jos luulee ettei kukaan näe, tahallisella härnäämisellä, ja sanaisella arkulla.
Joskus tämä on todella uuvuttavaa, kun nyt ois just se vaihe että syliä riittää kaikille ja ei ole niin paljoa erityishuomiota vain yhtä kohtaan.

Noo, ehkä aika auttaa.
Ja on heillä aina silloin tällöin omat hellät hetkensäkin ;)
Halivat ja nauravat yhdessä :heart:

Tanskuyritin pakata tytöille minimaalisesti tavaraa mukaan, van ei se oo kovin helppoa tosiaan :LOL:

Tigrulle jaksuja ja hermoja :hug:

Huomenna omat mussukat tulee kotiin, onkin ollut jo iiiiiiiiiiiiiiiiso ikävä.
Tänään pitääkin hoitaa kaikki asiat, Peppi ei nimittäin päästä mua edes vessaan huomenna. :whistle:

Mukavaa juhannuksen jälkeistä elämää kaikille B)
 
Kiva kuulla et lähes kaikilla on menny jussi hyvin!

Nyt tarviis tä akka vinkkejä, mistä löytäs edulliset kengät pojulle, joko kangaskengät tai sit sandaalit.. tällähetkellä taukka joutuu kävelee joko paljain jaloin/talvikumppareissa/isoissakesäkumppareissa kun ei jalat kestä sukkia |O

Ja hahaahhahahhaa, joku ei kuulemma ymmärrä miks minä huusin hänelle... :LOL:
 
Tervehdys! :wave:

Peppi ja Tanskuliini: :hug: ja jaksamista kiukuttelijoiden kanssa!

Kiitoksia kaikille Joonakselle paranemistoivotuksia lähettäneille! :) Luulenpa minäkin, että kuume johtui vaan siitä rokotteesta, kun nyt vaikuttaa jo ihan normaalilta eikä kuume ole ainakaan vielä uudestaan noussut. Tanskuliini, samana päivänä tosiaan neuvolassa oltiin.

Jellona: Täälläkin on yksi Pupu Tupuna -fani! :) Pekka Töpöhäntääkin on tullut luettua.

Uneton: Ihanaa, että olette löytäneet "kipinän" uudelleen! ;) Toivottavasti aika tosiaan auttaisi tuohon mustasukkaisuuteen.

Nytpä ei muista muuta, joten muihin hommiin... Mukavaa päivää kaikille! =)
 
Huoh, tää on taas näitä päiviä, joiden toivoo menevän äkkiä, että pääsis pian ite nukkumaan :LOL: Väsyttää aika kauheesti... Pyykkiä pitää taas pestä, nyt pyörii toinen koneellinen, ärsyttää vaan, kun sitä kuivaustilaa ei pahemmin ole :kieh:

Rasmus nukkuu, Joonatan ei vielä, saa mennä jonkun ajan päästä. Tietää taas, että kun Rasmus nyt nukkuu niin on hereillä varmasti, kun Joonatan nukkuu :/

Uneton: Ihanaa, että ootte löytäneet taas sen kipinän :heart: Toivottavasti teilläkin pian hellittäis tuo mustasukkaisuus! Kiva, että tytöt on viihtyneet hoidossa hyvin :)

Koivunkäpy: Miks ei Villen jalat kestä sukkia? Me ostettiin Prismasta sandaalit, makso muistaakseni vähän yli parikymppiä ja hyvät on olleet...

Niiskuneiti: Kiva, että Joonas on ollut jo hyvänä :)
 

Peppi, 9.7 mulla on vasta laskettu aika.

Neuvolassa käyty ja ei ollut sokeria aamupissassa, joten nouhätä. Kaikki oli muutenkin hyvin. Miehen kannalta harmittaa, kun vauva ei ole vielä syntynyt. Omasta puolestani jaksan kyllä hyvin, rakastan tätä masua :heart: Mies kysyy sen sata kertaa päivässään, että "miltä tuntuu, supistaako, supistaako kovemmin kuin aikasempina päivinä jne..." :heart: Hassu ja huolehtivainen mies, mut välillä käy kyllä hermoon, kun koooooooko ajan kyselee... en tosin sitä ärsyyntymistä miehelle näytä, kun tiedän, että se niin kovin haluaisi keretä tutustumaan pikkumieheen ennen töihin lähtöään.

Iltapäivällä lähdetään shoppailemaan :D Kivaa kivaa :D

Mukavaa maanantaina kaikille!! Toivottavasti muualla päin suomea ei satele vettä!

T. Gerbera & PikkuWerneri rv 38+0 :heart:

 
Elämää lienee Jussin jälkeenkin... :LOL:

Lyhyesti: Miehen kaveri lähti la-aamuna kotiinsa, mä vein mukulat mummolaan iltapäivällä, sit tulin kotiin ja saatiin riita aikaseks, koska mun mieheni ei ollut lukenut mun ajatuksia siitä miten tärkeää olis viettää yhteistä aikaa, ja päätti jäädä kotiin kun mä lähdin reggaebileisiin. Riitaa ei ehkä muuten olis tullut, mutta otin tosissani miehen puolivitsinä heittämän "olis ihan kiva olla välillä erikseenkin".. siitä seuras kiukkunen akka, liikaa juomaa, ikävä olo, mutta myös oikea keskustelu aamulla ja sovinnon hieromista pitkin iltapäivää.. :p :heart: :D Liityn Unettoman kipinäkerhoon..! :LOL:

Hurjia jusseja monella ollut, ja nyt hirvittääkin hiukan lähteä parin viikon päästä möksälle ekaa kertaa näitten kanssa.. Noh, kun työleirinä ottaa.. :whistle: Meillä mäööi on peltojen keskellä, joten onneksi ei rantaa tarvi vahtia.

..ja Vili heräs, se siitä jutustelusta. Ja tämä tökititökkii taas huolella.. :/

mäööi lienee mökki.. :whistle:
 
Heips!
Kiva lukea että ootte selvinneet jussista!
PEPPI olipa teillä jäleen reissu, voimia tähän päivään :hug:
mulla la on 2.7 eli viikkoja on tasan 39!

tänään ollu pieniä tuntemuksia, isompia kiristyksiä ja yks suppari (pitää peukkuja pystyssä)
mut
nyt lähen syömään tulen kertoo jos lähtö tulee

 
Tere taas :wave:

Höh, mä en taaskaan saanut unen päästä kiinni :( Tytöt nukkuivat kahden tunnin päikkärit, olisin kivasti saanut univajetta pois mutta kun en osaa nukkua päivällä... Innostuttiinkin aamupäivällä lähtemään puistoon, tytöt söivät kanasoppaa siellä. Saara tosin ei tykkää kanasta ollenkaan, neiti söi vain potut -jostain syystä ei porkkanatkaan kelvanneet. Joka tapauksessa pääsin taas helpolla kun ei tarvinnut tehdä ruokaa =) Pojatkin kun ovat vielä tällä viikolla leirillä päivät.

Peppi: tämä on eka kesä kun Santeri (kohta 14v) pistää vastaan mökillelähdön suhteen. Vielä alkuvuodesta poika puhui innoissaan mökkikesästä mutta kevään aikana mieli on muuttunut. Pojat lähtevät viikon kuluttua mun äidin kanssa mökille kun äidillä alkaa loma, lähtevät todennäköisesti tiistaina tai keskiviikkona ja me loput mennään sinne lauantaina. Pojat olevat siis melkein 4 viikkoa putkeen mökillä. Saas nähdä miten mun hermot kestää kun poika valittaa ihan kokoajan. Nää viikonloputkin se on vaan kitissyt kun mökillä on niin tylsää, ei mitään tekemistä. Sitten se huomaamattaan innostuu pelaamaan veljen kanssa jalista tai sulkista, menemään uimaan tai onkimaan ja sitten onkin taas kivaa. Kunnes se muistaa ettei saanut ollakaan kivaa ja alkaa taas valittamaan. Itseasiassa se on tosi ärsyttävää ja raskasta kuunneltavaa, hohhoijaa :headwall: Santeri jopa soitti vaarille (mun isälle) että voisiko olla heinäkuun vaarin kanssa -sillä kun ei ole mökkiä. Vaari oli todennut että se reissaa raveissa ympäri Suomea ja Ruotsiakin joten paras vaan että poika menee mökille ;) Mun äiti aikoo viedä pojat Särkänniemeen ja mekin mietitään mihin voitaisiin mennä koko porukan kanssa jotta pojilla olisi jotain mielekästä puuhaa. Pojat innostuivat Puuhamaasta, en sitten tiedä onko siellä noin isoille mitään, täytyy miettiä...

Uneton: kiva kuulla että Juhannus sujui kivasti ja että löysitte kipinän uudestaan :D

Hannamari: outo mies kun ei lue ajatuksia :eek: :D Mäööi :LOL: :LOL:

Tigru: peukut on pystyssä, jänskää :D Tsemppiä h-hetkeen :hug:

Nyt ruuanlaittoon ja kuudelta lähden salille. Huomenna menenkin tyttöjen kanssa heti aamusta käymään mun työpaikalla -tai siis tulevassa ex-paikassa. Yksi ihana ihminen jää eläkkeelle ja haluan käydä moikkaamassa häntä. En siis varmaankaan ehdi aamulla koneelle joten palailen huomenna iltapäivällä langoille :wave:
 
Hannamari: Hienoa, että teilläkin sitten loppujen lopuksi alkoi kipinöimään ja saitte kahdenkeskistä aikaa ;) Vai mäööille olette menossa? :D

Tanskuliini: :hug: Toivottavasti yöllä saisit kunnolla nukuttua!

:heart: Me mennään 7.7.07 naimisiin!!! :heart:
Maistraatissa on vihkiminen ihan vaan mun vanhempien ja kummankin sisarusten kesken, jos he vaan paikalle haluavat saapua ;) Isommat juhlat on sitten ristiäisten yhteydessä. Alunperinhän meidät piti silloin myös vihkiä, mutta mä sitten tällaista vaihtoehtoa ehdotin ja tokihan se miehelle sopisi :) Nyt ei tarvitse sitten mitään isyyttäkään todistella :D Nyt pitää sitten mielellään tässä lähipäivinä lähteä sormusostoksille, kun tuli vähän yllättäen tämä meidän päätös maistraattivihkimisestä ja joku kiva valkoinen mekkokin olisi kiva saada ;) Näinkin harvinainen hääpäivä valittiin sen takia, että sen toivottavasti molemmat aina muistaa ja mentiinhän me kihloihinkin 4.4.04 ;)

Nyt pojulle ruokaa antamaan! :wave: Mies juuri soitti ja ilmoitti, että tulee töistä vasta yhdeksän maissa :/ , mutta huomenna kuulemma pitää vapaapäivän, niin päästään vaikka niitä sormuksia katselemaan :)
 
Juhannus ja vieraat, viimeiset lähtivät tänään..ystäväperhe asui asuntoautossa meidän pihalla, vanhemmat ja kaksi poikaa 4 v. sekä 2 v. Lisäksi täällä talossa majoittui toinen kaveri..huh vilskettä! Meinasin jo kuukahtaa tämän pallomahani kanssa kaikenmaailman serviisien alle ;) . ;Mutta siitä viis, pahinta oli kun eilen tuo 4 vuotias poika nosti Amandan ilmaan painiotteella, ja heitti (!) kaaressa maahan. A mätkähti sinne tantereeseen, ja samalla kuului mun miehen suusta ihan eläimellinen karjahdus, kun hän kiisi pelastamaan pikkuista. Se oli niin kiusallista jotenkin, kun vieraita olivat kuitenkin..mutta se näytti aika pahalta. Ja miesparkani oli ihan vitivalkoinen naamasta, sille tuli joku esiaikainen warrior-mode päälle :D :whistle: . No, loppu hyvin kaikki hyvin. Siinä sitä omaa napaa oli.

Niiskulle piti sanoa, että suuronnittelut pikkuisen veljen johdosta! Kovasti myös paranemisia Joonakselle. Ja mahtavan hääpäivän ootte valinneet! :heart: Onnea jo etukäteen!

Gerbera: Haa, hauska mies sulla vaikkei olekaan sekatyömies
=)

Uneton: Hienoa kuulla, että teistä tuntuu hyvältä yhdessä! Se on jotenkin niin äärettömän tärkeetä, siitä saa alkuvoimaa... :heart:

Hannamarille piti sanoa, että aivan ihanalta rennolta kuulosti teidän juhannus. Mitä muuten on valkkari fruity? *pihalla* :ashamed:

Koivunkäpy: Kiitos nauratuksesta! Mulla hyllyy koko keho kun naurattaa niin, tosin ihan tosta edellisestä syystä :LOL:

Jellona: Tuttu on tuo pekka töpöhäntä, tupuna sekä myös Myyrä-kirjat ja kieku ja kaiku..oi lapsuus :flower: :heart:

Smirge:Alet jää meiltä väliin, kun täällä on aika hintsusti kauppoja eikä rahaakaan ole nyt ihan liikaa...ensimmäistä äitiysrahasatsia odotellessa :D . Pantiin nimittäin haisemaan tukku rahaa tässä kun tapetoitiin tv-huone ja ostettiin myös uusi sohva sinne. Siis maailman suuuuuurin sohva. (Mäkin mahdun siihen mahan kanssa).

Tanskuliini:Mahtavaa, että Veeran kuume on ohi, noi on niin inhottavia tollaset! Onhan muuten Niiskun Joonaksen kuume jo kokonaan poissa? Muisti pätkii... :ashamed:

Nyt meen löhöömään maailman isoimmalle sohvalle salmiakkipussin ja mahan viereen. Rentouttavaa iltaa teille kaikille!

Toivoo jemma 37+0
 
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/27/RougeoleDP.jpg/180px-RougeoleDP.jpg&imgrefurl=http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuhkarokko&h=276&w=180&sz=16&hl=fi&start=1&tbnid=BX-4pHwDJWTnvM:&tbnh=114&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Dtuhkarokko%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:fi:eek:fficial%26sa%3DN siinä on niiskikselle joku kuva tuhkiksesta..
Ja joku jänistää, siks lykkääntyy, lapsien hankitaan suostu eka kysymällä :LOL:

Jemma, tiedän tuon tunteen kun joku isompi satuttaa omaa lasta, vois vääntää niskat siltä isommalta siinä tilanteessa :snotty: Onneks ei käyny pahemmin, pienet on kestäviä..

Josta tulikin mieleen että pojulla on vaihteeks silmänalunen mustana..

Mitä hittoa??? miks tuolla linkin keskellä on hymiö monttu auki??? no toimii se silti, se on pääasia..
 
Iltoja!

Ihanaa, päivä alkaa olemaan lopuillaan :whistle:

Hannamari: On ne miehet kummallisia, kun eivät ajatuksia lue :kieh: Hyvä, että saitte kuitenkin sovittua ;) Toivottavasti teidän mäööi-reissu menee hyvin :D

Kiitos Tigru :hug: Toivottavasti se lähtö tulis nyt!!

Tansku: Tylsää, kun Santeri ei meinaa mökillä viihtyä :/

Niiskuneiti: Voi, ihanaa!! Onnea jo nyt etukäteen :heart: Mun muistaakseni se terveydenhoitaja tänään puhui, että vois jotain ihottumaa tulla siit rokotteesta...

jemma: Hui, kuulosti kamalalta toi Amandan heittojuttu :'( Tuli heti mieleen se, kuinka mun serkulle sillon joulukuussa kävi, tollasesta painiotteesta lensi kaaressa lattialle just :'( Vähän eri asia kuitenkin, kun heittäjänä oli taistelulajien harrastaja, aikuinen mies jne. Meni vähän vierestä, mutta onneksi ei pahemmin käynyt :hug: :hug:

Tuosta serkusta puheenollen, oon miettinyt, että kuinka kauan, kuinka pitkän aikaa se on joka päivä mielessä? Vai onko se vaan aina? Joskus enemmän, joskus vähemmän. Joskus pystyy ajatella mukavia asioita, eikä tule niin kamalan paha mieli, joskus taas surettaa kauheasti. Tänään kävin haudalla, keräsin sinne kukkakimpunkin.

No, jospa sitä menis laittamaan Jontullekin yöpukua jne. Mies on harkoissa... Rasmuksella on ollut vähän huonompi päivä, en tiiä, että sattuuko mahaan vai mitä, ei oo nukkunut kauheen hyvin, paitsi aamupäivästä, kun nukkui pidemmän aikaa. Hyvät yöt :wave:

Niin, aika hauska, kun tänään on kaikilla tasaviikot, viikon välein, jemmalla 37, Gerberalla 38 ja Tigrulla 39 :) Jännä nähdä, kuka pääsee ensimmäisenä tositoimiin :heart:
 
moro!

Jaahas.. päivät harjottelussa vaan vähenee..

Poika nukahti äsken ja ite aattelin vielä lähtee pikkusiskon kans iltapalalla. Hyvin olivat pärjänneet.. Tosin pomppineet sängyssä liian lujaa niin Tatulla kuhmu otsassa :LOL: onneks vaan kuhmu ja pieni mustelma.

Niiskuneiti: oih, ihanaa!! Onnea!

Tansku: Parempia öitä teille! Mut hienoa kun kumminkin juhannus oli mukava

Uneton:
Ihanaa kun saitte nauttia toitenne seurassa rauhassa =)

Koivunkäpy: Meillä kans tahtoo Tatun jalat kuivaa kun sukkia pidetään.. aika paljon juoksee avojaloin.. sitten kun ongelmana on vielä yhtä paljon hikoavat jalat kun isällään :kieh:

Hannamari:No on se mukava kuulla että muutkin osaa.. (tai miehet ei osaa ajatuksia lukea..) Meillä kans oli pienoinen riita sillon pe iltana mut sovinnon hierominen on tuplasti hauskempaa ja kestää pidempään kun meidän riidat :LOL:

Mut nyt sinne iltapalalle.. mieskin tulee tunnin päästä kotia..
 
jemma ja Peppi: Kiitoksia! :)

jemma: Hui, kuulostipa tosiaan hurjalta tuo Amandan lento, onneksi selvisitte säikähdyksellä! :eek: Eipä Joonaksella tosiaan enää kuumetta taida olla, mut ei se kyllä ihan normaali vielä ole...kitisee pienestäkin asiasta, ruoka ei maistu ja tosiaan selässä ja mahassa sellainen iso punainen läiskä :whistle:

Peppi: :hug:

Nyt pojua yöpuulle laittamaan! :wave:

Kiitos Danjuska! =)
 

Peppi, tajusin tuossa sohvalla lojuessani, että kysyithän sä minulta muutakin kuin vaan lasketun ajan... eli Aleksi syntyi 40+4 (käynnistys lievän raskausmyrkytyksen takia) ja Julius syntyi 39+2.

Niiskuneiti, onnea kovasti tulevan hääpäivän johdosta!! Jännä, että maistraatti on lauantaisinkin auki. Aleksi reagoi aikoinaan tähän samaan rokotukseen hirvittävällä ihottumalla, jouduttiin käyttämään ihan lääkärillä ja useampi lääkäri halusi ihottuman nähdä. Eivät olleet uskoa silmiään. Juliuksella taas ei tullut mitään. Ei edes kiukkua.

Supistelee taas aika tavalla, päivällä supisteli kaksi tuntia, joskaan ei säännöllisesti eikä kovin kivuliaasti. Yhtään ei tiedä milloin pitäisi näytillä käydä, kun nää supistukset meni tämmöseksi pelleilyksi.

Jokos [/b]Tigru on mennyt? Mä veikkaan, että sää kerkiät synnärille ennen minua! Minä täällä vaan suppailen ja odottelen milloin pikkumies suvaitsee syntyä :D

Nyt miehen kainaloon :heart:
 
Gerbera: Kiitoksia! :) Kyllähän se jonkin verran maksaa, jos haluaa virka-ajan ulkopuolella vihkiytyä ;)

Nyt viemään Joonas nukkumaan, on taas mennyt vähän myöhäiseksi :whistle: Sitten mies alkaa grillaamaan meille iltapalaksi makkaraa :p

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :wave:
 

Pitkästä aikaa pääsen/ehdin palstailemaan :)
Mies on ollut tämän kesäkuun lomalla joten on sitten vietetty perheen yhteistä aikaa enkä juuri ole netissä käynytkään =)
Ihanat ilmat onkin ollu,jospa tälläviikolla vielä käytäis puuhamaassakin ;)
Oskari kasvaa hurjaa vauhtia,nyt tulee jo muutamia kunnon sanojakin,hassua on että kaikki se ymmärtää todella loistavasti,mutta eipä juuri mitään puhele,paitsi omalla kielellään.Nyt vasta on alkanut sanoja tulemaan :)
Oskari oli tuossa viikko sitten kipeänäkin,mutta korviin saakka ei onneksi nuha mennyt,säästyttiin sit siltä pahalta.
Enpä juuri lukenut teidän kirjoituksia :ashamed: antakaa anteeksi.
Nytkin pitää jo lopetella kun haukut käyn vielä ruokkimassa,yritän taas poiketa jotain laittamassa :)
Ihanaa kesänjatkoa kaikille,olette mielessä :hug:
 

Yhteistyössä