Joulutähdet 2005 helmikuussa

Täällä taas!

Kyllä 2 vuotiaat pojat osaa olla liikkuvaisia, Sami viihtyi kirkossa suht hyvin, mutta juhlapaikalla ei ruokailua lukuunottamatta istunut 5 minuuttia kauempaa paikoillaan |O . Mä en nauttinut tippaakaan niistä hääjuhlista. Kakkua ja kahvia joutui odottamaan n. puolitoista tuntia.

Mutta nyt me sitten vieteään koko perheen voimin talvilomaa :D

Onneks peppi selvisitte säikähdyksella vaan. Ja kipeille pikaista paranemista!

Peukut pystyssä käpynen!! :hug: Tuuhan heti informoimaan, kun pystyt!

Smirge: Huoh, voin uskoa, että et nauttinut juhlista :| Mä pystyn jo tuntemaan sen tuskanhien, joka mulla ainakin olis vastaavassa tilanteessa ollut :eek: :LOL: Paranemisia Anulle!

Me ollaan vaan kotona, en jaksanut sit mihinkään lähteä.. Pojat sai sillon aamupäivästä ulkoilla, jospa se riittäisi :ashamed: Missä kaikki muut on??

Kattinka: Miten sä jakselet? :hug: Oot paljon mielessä!

Siru, mitä kuuluu?

Niiskuneiti, mites teillä ja pojilla menee? :D

Tansku:
Mites teidän perhe voi? Entä sun jalka, koskas alotat uuden työn? :attn:

Uneton: Kiitos kortista, se tuli tänään :hug:

Epeli; miten teillä jaksellaan?

Kaiza: Tuu säkin kirjoittelemaan! Hannele kans, mikä on vointi?

Jemmasta ei vaan kuulu, ei niin mitään :/

Äiteen kuulumisia olis kiva kuulla, muuttikohan he sit vai miten...?

Tintta: No tuu nyt äkkiä kertomaan, millainen se teidän hauva-vauva on?? :attn: Ja kuvakin olis ihana nähdä :heart: Miten lapset on ottaneet koiran vastaan, entä miten koira suhtautuu lapsiin? :D

Hannamarille lähettelen paljon valoa ja aurinkoa :D :hug:

Mikähän on nasuliinon vointi?

Kaikki, nyt kirjoittelemaan! :attn:

Joo jos mä olisin tiennyt että niistä juhlista tuli tommoset juoksujuhlat niin oisin vaan pysynyt kotona :kieh:
Muuten ne oli ihan kivat mutta häät ei ole sopiva paikka 2 vuotialla vilkkaille lapsille, jossa heitä ei saa "aidattuun" tilaan laitettua.

Siellä oli semmoinen lastennurkkaus, mutta sitä pääsi juoksemaan suoraan naulakon kautta ympäri läpi. |O Ja siitä ei nähnyt läpi koska keskellä sitä tilaa oli semmoinen huone, joten oli pakko mennä Samin perässä.

Että jos joku tiestä pitää häät, joihin tulee pieniä lapsia kannattaa heille varata leikkinurkka suljetulta seinustalta *vinkvink* ;) :LOL:

Iltaa!

Oltiin Veetin kanssa eieln sponttaneja ja jäätiin kaverille yöksi B)
Kävin ostaa abc:ltä vaippoja ovat nyt kaverilla kun käydään usein siellä.
Oli ihana ilta, juoruttiin kahteen asti :eek: (enpä muista milloin oisin valvonu omasta tahdosta noin pitkään) ja tietysti suun kuivumista estettiin punkulla :p
Yö jäi hiukan lyhyeksi mut otin parin tunnin päikyt illalla.

PEPPI Rovaniemellä ovat isä ja poika (miehen kotona) Rovaniemi = rollo
toivottavasti teidän yöt helpottaa, tehtiinkö Rasmukselle allergia testiä? löydettiinkö jotain?
Meillä Veeti taas koittaa konttailla unissaan ja välillä parahtaa itkuun, oiskohan TAAS tulossa hammasta :/ |O

mut nyt meen tekee jotain, jos toi poika antaa mahdollisuuden, oon käyny jo 4-5 kertaa laittaa tutin suuhun ja kääntää kylelleen kun unissaan hyörii |O

mut hyviä öitä

iltoja!

töistä tullut ja väsy on!

Kävylle pidetään täälläkin peukkuja!!

Peppi: Tottakai se on väliaikasta tuo heräily ;) jaksuja kovasti!! :hug: ehkä hiukan turhauttavaa luettavaa mut kyllä se ajan kan.. Niin ja miten muuten ettekö te jossain testeissä Rasmuksen kans käyneet vai miten se oli kun en muista :ashamed:

Tigru: Varmaan mukavaa välillä olla spontaani :D Ja eikö juoruaminen kaverin kans oo aika piristävää :D ;)

Ja tosiaan Tintta heti kertomaan siitä ihanuudesta! =)

Smirgelainen Anulle pikaista paranemista!

nyt unten maille

Smirge, mä itseasiassa ehdotin ukon siskolle viimekesänä et lapsille ois aidattu alue ja pari vahtia sinne.. Paranemista Anulle!

Olkapää on nyt asennettu paikalleen, vahingossa ilman puudutteita tai mitään ja pari lihasta on oikein ilosen revähtäneitä. Ei tarvinnu oottaa lääkäriin pääsyä ku reilu 3h, se oli varmaan sitä omaa aikaa ku on viettäny tk:lla/saikulla yhteesä 5h tänää..

Ja kaverin kans juteltiin henkeviä ku ajeltiin kaupunkiin, kuvitelkaas ny, miespuolisen kans voi keskustella :eek: :LOL:

Nyt elpymään, kommentoitavaa ois paljon mut koskee nii jotta tuun hulluks. |O

Mitäs mitäs, kukaan ei ole käynyt tänään kirjoittelemassa :eek:

Mä oon tullu jo töistä.. Rasmuksella on alkanut kamalan kuuloinen yskä :| Aika vähän onneksi yskii, mutta suurinosa siitäkin vähästä tietenkin yöllä :kieh: :ashamed: Inhottavaa se on tietenkin sille itselleenkin!

Tigru: Ihanalta kuulosti sun ja Veetin spontaanius :D Koskas mies ja Atte tulevat kotiin? Mä en suoraansanoen ole varma, tehtiinkö Rasmukselle silloin mitään allergiatestiä :/ Se verikoe ja pissatesti kyllä otettiin.. En ole nyt ihan varma, että mitä ne siitä verestä kattoi :ashamed:

Koivunkäpy: Jaksamisia sulle kätes kanssa :hug:

Tulkaa nyt oikeesti muutkin kirjoittelemaan |O :attn: :D

Joonatan on alkanut kyselemään... Ennen kun luettiin iltasatua niin mä kyselin Jontulta aina mikä/kuka mikin oli, nyt se on alkanut kyselemään niitä multa :D Ja kaikesta kyselee.. Onko muilla alkanut jo kyselyikä? :D Ei toi nyt kunnolla ole, mut tolleen pikkuhiljaa. Joskus oli puhe tästäkin.. Joonatanilla on jo pitkän aikaa ollut tärkeitä noi pehmolelut ja muut, pehmokissojaan syöttää/juottaa, kissa on aina nukkumassa päiväunia Jontun kanssa ja päikkäreiden jälkeen pitääkin kysyä, että nukkuiko kissa hyvin :LOL: Välillä kissalla on paha mieli ja se itkee, jolloin Jonttu lohduttaa, halii ja suukottaa :heart: On noi ihania!

Ulkona on loistava sää! Asteet nollissa, aurinko paistaa ja on oikein keväistä!! Se kyllä ainakin vaan piristää :)

Heips.

Koivunkävylle jaksamista. Teillä on kyllä ihmeen tapahtumarikas perhe. Toivottavasti kipu menee pian ohi.
Peppi, ihania juttuja Joonatanilla. Matias vasta etsiskelee kaikkia kirjoista mitä sanotaan, mutta yllättän paljon se sieltä kuitenkin löytää. Ai niin, ja mä olen myös sitä mieltä, että ehdottomasti menet sinne laivalle, se tekee hyvää, kyllä ne lapset sen aikaa pärjää.
Tigrun ilta kuulosti muuten ihanalta. Itsekin kaipaan kahdenkeskistä juttutuokiota kavereiden kanssa.
Missä tosiaan on mm. Uneton? Ja miten meni hautajaiset Niiskuneidillä, oliko rankkaa?
Mulla olo on jo pikkuhiljaa parempi, eilen tosin oli aika kamala päivä, oksetti vaan kokoajan. Tää pääsärkykin sais jo loppua. Varmaan osittain kyllä stressin aiheuttamaa ja niskavaivojen.
Matias on varsinainen uhmailija nykyään ja mulla menee miehen kanssa kasvatusmetodit aika pahasti ristiin välillä. Esim. mies on jatkuvasti pistämässä Matiasta jäähylle ja korottaa ääntää tosi helposti, jopa niin, että mä pelästyn. Sit kun se on vielä ärsyyntynyt, niin suuttuu mullekin, mikä on ihan raivostuttavaa. Mun mielestä siitä jäähystä ei ole mitään apua, jos sitä käyttää joka tilanteeseen. Eikä aina voi ajatella, että kyllä se tietää mitä sen pitää tehdä. No ehkä tietääkin, mut se on vasta kaksi ja sillä uhma, se kuuluu ihan perus biologiaan, että pitää testata. Miten te muut toimitte esim. ruokapöydässä? Matias kun ei suostu syömään itse ja mies pistää heti jäähylle, jos pelleillee ruoan kanssa. Muutaman kerran jälkeen sitten laittaa kokonaan pois pöydästä ja kieltää xylitolit, teeveen ja kaiken muun kivan. Ja menee itse päikkäreille!! Jättää siis mulle kiukuttelevan lapsen. Mun mielestä on taas vanhemman velvollisuus opettaa sille lapselle niitä ruokailutapoja ja auttaa tarpeen vaatiessa. Ei kaksivuotias vielä ymmärrä, että siksi siitä tulee ihan kamala 6-7 aikaan illalla, jos se ei oo kunnolla syönyt 5ltä. Matte nyt on ihan hyvin ravittu, että silleen ei ole kamalan vaarallista jos syö välillä huonommin, mut mulla menee jaksaminen tän asian kanssa. Kaipaan vertaistukea. Kertokaa miten teillä!!
Niin ja tähän vielä lisään, että itse autan sitten ruoan loppuun, mutta jälkkäriä ei tule ja asia selitetään kunnolla joka kerta. Sen jälkeen asia pitää mielestäni unohtaa, eikä saa syyllistää toista koko iltaa.
Sama asia koskee uloslähtemistä, vaatteita ei vaan voi tulla kiltisti pukemaan. Mies jättää sitten aina ulkoilut väliin, vaikka tietää, kuinka rasittava ilta tulee ja yö nukutaan huonosti (tai siis hän kyllä nukkuu hyvin). argh. Mulla taitaa olla vähän hormonit nyt herkässä. ;) :ashamed:
No juuh, nyt pieni tauko tietokoneelta ja sit takaisin hommiin.
Haleja ja aurinkoa!

Heipsan!

kaiza, sulle yv:tä. täällä samojen asioiden kanssa kamppaileva. jaksuja. :hug:

peppi, täälä minä. eilen illalla en enää jaksanut kirjoitella ja aamu oli taas mitä oli. no siitäkin selvitty. :) meillä ei hirveesti vielä Mikkis kysele. tai sit minä selitän niin paljon ettei se ehdi kyselee. :LOL: no ei se varmaan ihan niinkään ole.

käpysen, kädelle hirmuisesti paranemisia. :hug: niin ja miesten kanssa voi mun mielestä joskus paremminkin puhuu henkeviä kun naisten. ne kun sanoo just suoraan niin kuin ajattelee. :whistle:

Minä olin eilen sit ahkera illalla. imuroin kaikkialta ja pesin tolulla pahimmat paikat. tänään ei ole pyykkikone pyörinyt kertaakaan. kyllähän se varmaan kolmen viikon edestä pyörikin jo viime viikolla. =) sammuin kuin tukki illalla 9aikaan puolilta öin kävin mikkiksen luona, mut muuten nukuttiin 8 asti, mies heivautti 6 aikaan mikkiksen viel mun viereen jossa jatkettiin unia. Aleksi nukku 10. Mikkis päätti taas tänään olla syömättä aamulla mitään ja kiukkusi sitten aamupäivän, mut selvittiin. käytiin pienellä ulkoilulenkilläkin pitkästä aikaa kolmisin. nyt on Mikkis nukkumassa. kohta tulee miehen isä avovaimonsa kanssa hoitaa poikia, kun me miehen kanssa mennään käymään perheneuvolassa. =) illan toiminnasta en sit viel tiedäkään mitä tehtäis.

ihana auringonpaiste on täälläkin. =)

smirgelaine, tuollaiset hääjuhlat on syvältä. meidän häissä oli oma leikkihuone ja siellä viel ulkopuliset hoitajat. oli kyllä aivan mieletön apu. ei juossut yksikään lapsi pöytien välissä tai repinyt liinoja pois. eikä tarvinnut vanhempien olla koko ajan kattomassa lastensa perään. meidän mikkiski pysy sillo tosi hyvin aisoissa. Mikkistä en edes ottaisi häihin mukaan jos en todella tietäis että siellä vaikka on hyvät leikkimahdollisuudet. kesälläkin oleviin kaverin häihin mennään varmaan miehen kanssa kaksin.
mut kaikesta onneksi selvii, mut viehän se itseltään sen juhlimisen mahdollisuuden pois tai sen et vois kunnolla seurata ohjelmia yms. :/

olis varmaan mentävä Aleksin kanssa hetkeksi...Aurinkoista tiistaita kaikille! :hug:

Kaiza, meillä jos poika ei ite syö ni syötetään, jos siinä temppuilee ni kolmannesta varotuksesta pois pöydästä. ja ruokaa saa uusiks sitten kun on ruuan aika, paitsi jos ekaa lämmintä ruokaa ei syö kunnolla ni sit saa jotai pientä ennen päikkäreitä...ja ulos mennään kun on ulkoilun aika, tosin kohta taas mahtaa ulkoilut loppua kun tuo ei viihdy ulkona kesällä :headwall:

iltaa!
yö oli syvältä :kieh: hammas tulossa |O

aamulla otettiin päikkärit ja päivä oltiin kaupungilla, ostin kotiin somisteita :D nyt pitäis vain laittaa paikoilleen.

AUTTAKAA SISKOT, VOIKO VAIPPA TEHDÄ NIIN PAHAA IHOTTUMAA ETTÄ NAHKA LÄHTEE?

Veetillä ollu nyt käytössä muumi vaippoja ja pylly on punainen, oon laittanu bebantteenia ja tänään kun laitoin rasvaa punotuksen kohdalta lähti ihoa, ihan kuin olis palanu iho ja nyt kesii :/ ei ole muita vaippoja, paitsi nyt taitaa olla kestot kuivia

Minä täällä taas :whistle:

Mun pikkuserkku tuli käymään poikien päiväunien jälkeen. Sitten lähdinkin kolmisin poikien kanssa puistoon leikkimään, vietiin vielä puistoilun jälkeen Viivikin ulos. Kylläpäs maistui kaikille iltapala hyvin :whistle: :D

Kaiza: Kiva, kun vastailit tuohon laiva-asiaan :) Kai se on sit lähdettävä vaan ;) Mä oon kans ihmetellyt, miten paljon Joonatan tietää, kun osaa sanoa kaiken, mitä kirjassa on, on ne pienetkin vaan fiksuja :heart: Voi, tylsä tilanne teillä :( Mä kyllä ihan suoraan sanon melkein aina Samille, jos en tykkää sen tyylistä torua yms... Ja perustelen sille tarkoin, miksi oon mitäkin mieltä. Kyllä se sit aina ymmärtää, eikä suutu ollenkaan vaan on useinmiten samaa mieltä. Siis tarkotan nyt sitä, että Sami saattaa päivän aikana kieltää ja torua, muttei kertaakaan kehua yms. Sillon ei musta kaikki ole ihan kohdillaan :ashamed: En nyt tiiä, osasinko selittää... Ja sit Sami olettaa, että Joonatan ymmärtää jo paljon enemmän, mitä se oikeesti ymmärtää. Sit, kun Joonatanille tulee vaikkapa pipi niin heti ensimmäisenä: "mähän sanoin, ettei kannata tehdä noin", kun mä oon ekana lohduttamassa ja sit seuraavalla kerralla tyyliin muistutan, että "muistatko, kun viimeksikin tuli pipi, kun noin teit"... Ja siis kun se on joka kerta just noin, että Sami on aina torumassa, kun Joonatan satuttaa itteensä :ashamed: "Ei olis kannattanut juosta, kun saattaa sattua"... Mut kyllä se aina ymmärtää, kun mä siitä sanon. Äh, tulipa pitkä selitys, eikä nyt ihan kuitenkaan samanlaisia tilanteita, mitä teillä ollut, mut pointti oli se, että asioista ja tavoista keskustellaan, kerrotaan mielipiteet jne. Et ei oo ihan kiva, että ensin toruu, ottaa ruoan pois ja sit menee ite päiväunille ja jättää kiukkuisen lapsen äidin hoidettavaksi :|

Tigru: Kyllä mäkin uskon, että vaippa voi tollasta ihottumaa tehdä :/ Joonatanilla ei noin pahaa ollut, mutta sillon kesällä, kun noi oli puolivuotiata (siis vaan sen kerran) on tullut pyllyyn, tai siis kannikkaan ( :LOL: ) ihottumaa, eikä siihen auttanut mikään rasva, mut talkki auttoi.. Se oli muuten just sitä aikaa, kun nähtiin Jellonan perheen kanssa siellä Haukilahden rannassa, muistan, kun mulla on siitä kuva ku Joonatan makoilee viltillä ilman vaippaa, siinä se ihottuma näkyy :whistle: :D

Mut nyt lähetän tän!! Taas kestäny ikuisuus...

Olipas epäselvä viesti Kaizalle, nyt, kun jälkeenpäin sen ite luin :eek: :LOL: :LOL:

oli pakko viel kirjoittaa...

Joonatan ja Mikkis on ollu sit samaan aikaan punapeppupaviaaneja sillo 1/2vuotiaina. kun mikkiksellä tuli sillä reissulla siitä kuumuudesta takapuoli aivan hurjan näköiseksi. perunajauhoa kilokaupalla laitoin takamukseen kun päästiin kotia ja ilmakylpyjä. :whistle: :D onneksi sekin on jo mennyttä aikaa.
tigru, suosittelen kokeilee jotain toista vaippa merkkiä nyt varmuuden vuoksi.

nyt miä lähen miehen viekkuun... :heart:

heips!

pikaisesti ennen nukkumaan menoa...

Peppi: Juu juu sinne laivalle vaan :D

Tigru: Kyllä vaipasta voi tulla ihottumaa. Kannattaa varmaan kokeilla jotain muuta merkkiä, josko parantus. Onko teillä aina ollut muumit?

Kaiza: Jospa sulla alkais olo helpottamaan.
Meillä esim. ruokapöydässä. Kielletään Tatua pariin otteeseen jos pelleilee. sitten lähtee pöydästä. tosin on niin hyvä ruokahalu pojalla että jo siinä vaiheessa kun rupee nostamaan pöydästä, kuuluu että Tatu haluaa olla kiltti!!ja rupee syömään nätisti. E i oo kovin montaa kertaa tarvinnu pöydästä pois laittaa.
Toki sitten jos pyytää niin syötetänkin. Toisinaan sanoo että äiti/isi syöttää niin toki. pienihän toinen vielä on :heart:
Ja yksi taistelu mikä on niin vaikka ei jaksais syödä niin koiralle ei sais tähteitä antaa :LOL: en käsitä miten voi olla tarkka poika, mut hyvin pitkin hampain omat tähteensää koiralla luovuttaa :whistle:

Meillä kasvatus periaatteet suht samanlaiset.. tosin ehkä minä olen meillä se tiukkapipo toisinaan ja tarkempi tietyistä asioista.. toisinaan kun ovat kahdestaan niin ottavat hyvinkin rennosti kaikki touhut..
mutta jossain asioissa kun mies antaa useammin periksi (välillä ehkä hiukan liikaa) niin Tatu myös kokeilee enemmän iskän pinnaa.

nyt on varmaan aika mennä nukkumaan... flunssaa pukkaa päälle TAAS :headwall: ja viime yö oli aika liskojen yö :snotty:

mut öitä!

Heih.

Olo on vähän outo. Kävin Matiaksen kanssa lääkärissä korvatarkastuksessa ja korva oli ihan tulehtunut!! Joulun tienoilla oli siis ihan kunnon flunssassa, johon sai kortisonikuurin ja sit pari viikkoa sen jälkeen käytiin allergialääkärillä, joka sanoi, että on ollut korvatulehdus, mutta jo paranemassa. Siitä sitten meni pari viikkoa ja käytiin yksityisellä tarkastuttamassa (että saatiin ilta-ajalle) ja se puhui vaan märkäkorvasta ja siitä, että suoraan vaan korvalääkärille, että se putkittaa samalla kertaa. Olin ihan ihmeissäni. No soitin eilen sille meidän allergiaseurantalääkärille (lasten poliklinikalla, eli maksaa aina sen 22?), joka on aivan ihana, ja se otti meidät tänään kahvitauollaan vastaan. Onneksi mentiin, tuli viikon antibiootit ja kahden viikon päästä, kun on maitoaltistus, niin katsotaan taas tilanne. Ihmetyttää vaan kun ei ole mitään oireita ollut. Tai en mä ainakaan ole huomannut.
Sit vein Matten kuitenkin hoitoon (lääkäri sanoi, että ei tarvii pitää kotona, kun ei oireile mitenkään eikä se tartu) ja jouduin jättämään sen pihalle ihan vieraan ihmisen hoiviin, kun pph oli isompien lasten kanssa jossain retkellä ja oli pyytänyt varahoitaajaa tulemaan Matiaksen vahdiksi. Matte kyllä jäi sinne ihan iloisena, eikä yhtään hätääntynyt tai mitään, mutta musta tuntui kun olisin ollut maailman kauhein äiti. Onneksi oma pph oli jo puolentunnin päästä tulossa takaisin, mutta mun mielestä se oli silti kauhea tilanne. Itkettää vaan, mut se johtuu varmaan näistä hormoneista.
Kiitos Jellonalle y-viesteistä, yritän vielä vastata tänään. Kiitos myös Pepille, Koivunkävylle ja Danjuskalle ruokailuvastauksista. Meillä on tosi tiukat ruoka-ajat ja mennäät aina niiden mukaan, jostain syystä se on ollu mulle kauhean tärkeä asia. Ja uskon, että se on ollut hyväksi myös Matiakselle. Lupasin miehelle viikon verran testata sitä, että jos temppuilee, niin pois pöydästä eikä saa lisää ruokaa. Kerran tai kaks voi päästä takaisin, mut kolmannella kerralla se on out. No nyt on matias parina iltana oikein pyytänyt puuroa ja syönyt valtavan annoksen. Ehkä se sitten on vaan liian väsy hoitopäivän jälkeen eikä jaksa keskittyä syömiseen. Pitäis ehkä ottaa se ruokailun aika vaikka puolella tunnilla myöhemmäksi, jos vaikka olis kovempi nälkä silloin...
Juu, nyt täytyy lähteä, yksi tapaaminen edessä. Ei muuten ole mitään siitä työpaikasta kuulunut, vaikka sinne hain ja koin olevani niin täydellinen siihen hommaan. Mihin mä sitten ikinä tuun pääsemään, jos en edes noin sopiviin hommiin pääse edes haastatteluun!!! Ahdistaa.
Nyt menoksi. Halauksia kaikille.
-k-

Moikka!

Kaiza, tuo sinun kirjoitus Matten hoitoon viennistä kuulosti niin tutulle. Samanlaisia tuntemuksia oli mulla silloin kun odotin mikkistä about 4kk ja vein Aleksia sellaiseen hoitopaikkaan, mistä en ite tykännyt ja aleksikin jäi viel itkee. jota ei missään muuaala tehnyt. tietty viel vaistosi minusta ettei ole hyvä olla. ja muuta, mut se oli elämäni inhottavimpia aikoja. :'( jaksuja sulle. :hug: onneksi kuitenkin kävitte lääkärillä ja saitte lääkkeet. Eikä noi meidänkään pojat oo ikää oirehtinut noista korvatulehduksista. vaik miten olis vääntänyt ja kääntänyt. toivotaan että viel tulis työhaastatteluun kutsu.

Aleksi oksenti sit taas vaihteeksi viime yönä kerran. ja tänään tuli äsken ruikulitkin. ruoka maistuu ja virkeä on muutenkin. parturissa ja kaupassa käytiin pikaiseen aamusta. huomenna olis hoitopäivä, mut kait minä pojat vien, kun ei oikein mitään muuta ole. perjantaina olis aikainen aamu nousta ja pitkähoitopäivä. katsotaan sitä sitten. itekään en kauheesti töistä viittis olla pois, kun muutenkin on kato käyny. kait meillä noro-virus on tääl jylläämässä.

mitähän tanskulle kuuluu?

kuinkahan hannele jakselee?

ja edelleen unetonta kyselen? onko kellään mitään tietoa?

jonttuli, mitäs teille kuuluu?

äitee, mitäs teille?

nasuliino, kuinka jakselet?

kuulumisia monilta muiltakin olis kiva kuulla!!! :wave:

mie lähen hetkeksi loikoilee..ja lukee päivän postit. :wave:

:wave: moi!

Käpy meijän miehet lähti rattaidenhakureissulle, mä itte jäin ottamaan kotiin rennosti, kun hyvä tilaisuus nyt siihen :). Paranemisia kädelle!

Paranemisia myös Aleksille sekä Maten korvaan!

Tigru meillä Muumi-vaipat ei sopinut lainkaan Onnille, kokeile jotain muuta, ehdottelisin.

Jellona, miten teillä meni siellä perheneuvolassa, vai olikos se vasta tänään vai äst, en nyt muista... :ashamed:

Täällä elelen suht hiljaiseloa, mitä nyt 2vuotiaan kanssa voi, nyt on supistusten suhteen ollut pari rauhaisampaa päivää =). Tänään kerhoiltiin, ensi viikolla miehen loma ja vieraitakin on tässä loppuviikosta tulossa.

Smirge, kiitos tiedosta! Tuutko vilauttelee kaveriks, jos ne vaikka räjäyttäs vahingossa ittesä järkytyksestä :LOL: Toki kaikki muutki voi tulla vilauttelemaan, tiä vaikka päästäs kymppiuutisten loppukevennykseen..

Lillukka, juu, systeri kysy et oisko niitten pitäny maksaakki jotai rattaista B) siis sen jälkee ku ukkos oli jo lähteny.. :LOL: toivottavasti kärryt kelpaa!

Tuli mieleen ku luin jotai vuoden puukko ja pahvi kaks plussaa et siel oli juttua porukasta jotka oli alkanu kirjottelee raskausaikana ja lapset on jo koululaisia, ovat vierailleet toistesa luona yms, tuli mielee et näinköhä me seurataan heidän jalanjälkiä... :whistle:

Eli keväällä saatte kuunnella valitusta kun kuuluu jyske ja pauke :kieh: tuli mieleen vaan tuosta kaivoksesta..
Lisäyksenä jos jotakuta kiinnostaa, tuossa on kartta missä näkyy alueet joilla on uraania, tuo alareunan sininen läiskä ni vähä sen alapuolella on kontiovaara jossa me siis asutaan..
http://www.uraanitieto.tormunet.fi/Lentomittauskartta.jpg

pööh, poika unilla kun oli niin naatti ja minä seuraan perässä jahka suihkun alta juosken |O
on menny kaks yötä valvoessa, nenä tukossa kurkku kipee ja mittari näyttää välillä 37,2 välillä 36,9 :kieh: otappa siitä sitten selvää.. palelee pirusti ja olo on syvältä :snotty:
tais viikonlopun juhliminen kostautua.. :ashamed: nyt voisin miltei vannoo että ei taas seuraavaan puoleen vuoteen moisia sempaloita :whistle:

mut nyt tuli ihan vaan omaa.. palailen huomenna jos yhtään virkumpi olo.. kahtoo pystynkö aamulla töihin ees lähtemään.

Käpy heh, mies tuolla jo torkkuu, mä nimenomaan vannotin miestä sanomaan sun siskolles, että mä hoidan maksun sit sun kanssa mut liekö unohtanut koko asian. laita mies asialle ja.... you know. Mutta laitanpa sulle maksusta nyt yytä! Rattaat kelpasi, ovat oikein hyvä menopeli, Onni niitä jo testaili ja esitteli että vauva tulee sit viereen...

MUOKS, Käpy laitoin yytä mut siihen tuli joku kumma viba, et sanohan jos et saanutkaan sitä. Siskos varmaan ajatteli et me ollaan jotain varkaita, haetaan vaan rattaat... :eek: no ei nyt sentään :).

Yhteistyössä