Minä täällä taas
Mun pikkuserkku tuli käymään poikien päiväunien jälkeen. Sitten lähdinkin kolmisin poikien kanssa puistoon leikkimään, vietiin vielä puistoilun jälkeen Viivikin ulos. Kylläpäs maistui kaikille iltapala hyvin
Kaiza: Kiva, kun vastailit tuohon laiva-asiaan
Kai se on sit lähdettävä vaan
Mä oon kans ihmetellyt, miten paljon Joonatan tietää, kun osaa sanoa kaiken, mitä kirjassa on, on ne pienetkin vaan fiksuja :heart: Voi, tylsä tilanne teillä
Mä kyllä ihan suoraan sanon melkein aina Samille, jos en tykkää sen tyylistä torua yms... Ja perustelen sille tarkoin, miksi oon mitäkin mieltä. Kyllä se sit aina ymmärtää, eikä suutu ollenkaan vaan on useinmiten samaa mieltä. Siis tarkotan nyt sitä, että Sami saattaa päivän aikana kieltää ja torua, muttei kertaakaan kehua yms. Sillon ei musta kaikki ole ihan kohdillaan :ashamed: En nyt tiiä, osasinko selittää... Ja sit Sami olettaa, että Joonatan ymmärtää jo paljon enemmän, mitä se oikeesti ymmärtää. Sit, kun Joonatanille tulee vaikkapa pipi niin heti ensimmäisenä: "mähän sanoin, ettei kannata tehdä noin", kun mä oon ekana lohduttamassa ja sit seuraavalla kerralla tyyliin muistutan, että "muistatko, kun viimeksikin tuli pipi, kun noin teit"... Ja siis kun se on joka kerta just noin, että Sami on aina torumassa, kun Joonatan satuttaa itteensä :ashamed: "Ei olis kannattanut juosta, kun saattaa sattua"... Mut kyllä se aina ymmärtää, kun mä siitä sanon. Äh, tulipa pitkä selitys, eikä nyt ihan kuitenkaan samanlaisia tilanteita, mitä teillä ollut, mut pointti oli se, että asioista ja tavoista keskustellaan, kerrotaan mielipiteet jne. Et ei oo ihan kiva, että ensin toruu, ottaa ruoan pois ja sit menee ite päiväunille ja jättää kiukkuisen lapsen äidin hoidettavaksi :|
Tigru: Kyllä mäkin uskon, että vaippa voi tollasta ihottumaa tehdä :/ Joonatanilla ei noin pahaa ollut, mutta sillon kesällä, kun noi oli puolivuotiata (siis vaan sen kerran) on tullut pyllyyn, tai siis kannikkaan (
) ihottumaa, eikä siihen auttanut mikään rasva, mut talkki auttoi.. Se oli muuten just sitä aikaa, kun nähtiin Jellonan perheen kanssa siellä Haukilahden rannassa, muistan, kun mulla on siitä kuva ku Joonatan makoilee viltillä ilman vaippaa, siinä se ihottuma näkyy
Mut nyt lähetän tän!! Taas kestäny ikuisuus...
Olipas epäselvä viesti
Kaizalle, nyt, kun jälkeenpäin sen ite luin